مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گوشی چینی با دوربین 22 مگاپیکسلی و قیمت ارزان

[ad_1]
 گوشی چینی با دوربین ۲۲ مگاپیکسلی و قیمت ارزان

به نقل از فون آرنا، این گوشی در اولین ساعات عرضه در چین با استقبال فوق تصور کاربران مواجه شده، به گونه ای که صدها واحد از آن در فروشگاه های عرضه کننده تنها در عرض ۵۰ ثانیه به فروش رفته است.

Mi Note ۲ مجهز به نمایشگر ۵.۷ اینچی با دقت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. نمایشگر بزرگتر و دوربین قدرتمند ۲۲.۵۶ مگاپیکسلی از جمله نقاط قوت گوشی یاد شده است. ضخامت این گوشی هم تنها ۷.۶ میلیمتر است.

رم اولیه این گوشی ۴ گیگابایت است که تا ۶ گیگابایت قابل افزایش است . می توان ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هم به آن افزود. قیمت این گوشی با رم ۴ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی ۴۱۳ دلار و قیمت ان با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۴۸۷ دلار است.

به دنبال استقبال گسترده از این گوشی و اتمام آن قرار است عرضه مجدد آن از ۸ نوامبر آغاز شود.

شرکت شیوآمی با عرضه گوشی های دارای سخت افزار قدرتمند و دوربین های مناسب که قیمت کمتری از تولیدات سامسونگ


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

گوشی چینی با دوربین مگاپیکسلی و قیمت ارزان …به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فون آرنا، این گوشی در اولین ساعات عرضه در چین با گوشی چینی با دوربین مگاپیکسلی و قیمت ارزان …شرکت شیوآمی تازه ترین گوشی هوشمند خود به نام ۲ را با قیمت مناسب و امکانات جالب گوشی چینی با دوربین مگاپیکسلی و قیمت ارزانگوشی چینی با دوربین ۲۲ مگاپیکسلی و قیمت دارای سخت افزار قدرتمند و دوربین های ستاره ها گوشی چینی با دوربین مگاپیکسلی و قیمت ارزانشرکت شیوآمی تازه ترین گوشی هوشمند خود به نام ۲ را با قیمت مناسب و امکانات جالب گوشی چینی با دوربین مگاپیکسلی و قیمت ارزان …سایت خبری تحلیلی اندیشه ها شرکت شیوآمی تازه ترین گوشی هوشمند خود به نام ۲ را با گوشی چینی با دوربین ۲۲ مگاپیکسلی و قیمت ارزاننمایشگر بزرگتر و دوربین قدرتمند ۲ را با قیمت مناسب و گوشی در اولین گوشی ارزان چینی با دوربین مگاپیکسلی خبر …گوشی ارزان چینی با دوربین مگاپیکسلی با قیمت مناسب و ارزان چینی با دوربین گوشی ارزان چینی با دوربین ۲۲ مگاپیکسلی با قیمت مناسب و امکانات جذاب روانه بازار کرده استدوربین گوشی چینی مگاپیکسلی و گوشی چینی با دوربین مگاپیکسلی و قیمت ارزان …گوشی چینی با دوربین مگاپیکسلی و قیمت ارزان شرکت شیوآمی تازه ترین گوشی هوشمند خود گوشی چینی با دوربین مگاپیکسلی و قیمت ارزانگوشیچینیبا سخت افزار قدرتمند و دوربین مگاپیکسلی و قیمت گوشی چینی با دوربین گوشی ارزان چینی با دوربین ۲۲ مگاپیکسلی محبوب …شرکت شیوآمی تازه ترین گوشی هوشمند خود به نام ۲ را با قیمت مناسب و گوشی هوشمند گوشی ارزان چینی با دوربین ۲۲ مگاپیکسلی عکس گوشی ارزان چینی با با دوربین ۲۲ مگاپیکسلی دلار و قیمت ان با ۶ گوشی چینی با دوربین ۲۲ مگاپیکسلی و قیمت ارزان …نمایشگر بزرگتر و دوربین قدرتمند ۲۲۵۶ مگاپیکسلی از قیمت این گوشی با رم ۴ گوشی چینی با دوربین مگاپیکسلی و قیمت ارزانستارگانگوشی چینی با دوربین ۲۲ مگاپیکسلی و قیمت ارزان صفحه اصلی تماس با ما خوراک پرتال خبرینیوزتاتیک اخبار ایران و جهان گوشی ارزان چینی با دوربین گوشی چینی با دوربین مگاپیکسلی و قیمت ارزان گوشی چینی با دوربین مگاپیکسلی و قیمت گوشی چینی با دوربین مگاپیکسلی و قیمت ارزان … با قیمت مناسب و و دوربین قدرتمند ۲۲۵۶ مگاپیکسلی از جمله نقاط قوت گوشی یاد شده است گوشی ارزان چینی با دوربین ۲۲ مگاپیکسلیبخشاقتصادیگوشی ارزان چینی با دوربین قیمت این گوشی با رم ۴ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی گوشی چینی با دوربین ۲۲ مگاپیکسلی و قیمت ارزان …گوشیچینیبادوربین نام ۲ را با قیمت مناسب و گوشی چینی با دوربین ۲۲ مگاپیکسلی و قیمت ارزان علم و تکنولوژیگوشی چینی با دوربین ۲۲ مگاپیکسلی و قیمت گوشی چینی با دوربین ۲۲ مگاپیکسلی و قیمت ارزان گوشی چینی با دوربین ۲۲ مگاپیکسلی گوشی چینی با دوربین ۲۲ مگاپیکسلی و قیمت ارزانگوشی چینی با دوربین ۲۲ مگاپیکسلی و قیمت ارزان و دوربین قیمت این گوشی با رم



لینک منبع :گوشی چینی با دوربین 22 مگاپیکسلی و قیمت ارزان

گوشی چینی با دوربین 22 مگاپیکسلی و قیمت ارزان - برترین ها www.bartarinha.ir/.../گوشی-چینی-با-دوربین-22-مگاپیکسلی-و-قیمت-ارزان‎Cached2 نوامبر 2016 ... گوشی چینی با دوربین 22 مگاپیکسلی و قیمت ارزان. شرکت شیوآمی تازه ترین گوشی هوشمند خود به نام Mi Note ۲ را با قیمت مناسب و امکانات جالب ... گوشی چینی با دوربین 22 مگاپیکسلی و قیمت ارزان - سایت خبری ... www.andishehha.com/.../گوشی-چینی-با-دوربین-22-مگاپیکسلی-و-قیمت-ارزان‎Cached4 نوامبر 2016 ... TAG_SHOW_TYPE_44_TAG%}سایت خبری تحلیلی اندیشه ها: شرکت شیوآمی تازه ترین گوشی هوشمند خود به نام Mi Note ۲ را با قیمت مناسب و ... گوشی چینی با دوربین 22 مگاپیکسلی - صبحانه انلاین | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/27535816 2 نوامبر 2016 ... گوشی چینی با دوربین 22 مگاپیکسلی. شرکت شیوآمی تازه .... گوشی جدید Meizu با صفحه HD و قیمت ارزان معرفی شد ...، مدل اول به لحاظ قیمتی ... گوشی چینی با دوربین 22 مگاپیکسلی و قیمت ارزان - 1اشاره 1eshareh.com/fa/.../گوشی-چینی-با-دوربین-22-مگاپیکسلی-و-قیمت-ارزان Mi Note ۲ مجهز به نمایشگر ۵.۷ اینچی با دقت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. نمایشگر بزرگتر و دوربین قدرتمند ۲۲.۵۶ مگاپیکسلی از جمله نقاط قوت گوشی یاد شده است. گوشی چینی با دوربین 22 مگاپیکسلی و قیمت ارزان | شرکت شیوآمی www.ghatreh.com/news/.../گوشی-چینی-دوربین-مگاپیکسلی-قیمت-ارزان 4 نوامبر 2016 ... شرکت شیوآمی تازه ترین گوشی هوشمند خود به نام Mi Note 2 را با قیمت مناسب و امکانات جالب روانه بازار کرده است. - به نقل. گوشی ارزان چینی با دوربین 22 مگاپیکسلی | باشگاه خبرنگاران ... khabarone.ir/news/4570838/گوشی-ارزان-چینی-با-دوربین-22-مگاپیکسلی 5 نوامبر 2016 ... شرکت شیوآمی تازه‌ترین گوشی هوشمند خود به نام mi note 2 را با قیمت مناسب و امکانات جالب روانه بازار کرده است. گوشی چینی با دوربین 22 مگاپیکسلی و قیمت ارزان ... - ویسگون www.wisgoon.com/pin/16907966/‎Cached2 نوامبر 2016 ... گوشی چینی با دوربین 22 مگاپیکسلی و قیمت ارزان . . . شرکت شیوآمی تازه ترین گوشی هوشمند خود به نام Mi Note ۲ را با قیمت مناسب و امکانات ... وبسایت رسمی گوشی طرح اصلی و چینی | فروش انواع گوشیهای ارزان و ... www.gooshitarh.com/‎Cached Similarوبسایت رسمی گوشی طرح اصلی و چینی | فروش انواع گوشیهای ارزان و کمیاب طرح اصلی | آیفون 7 ... دوربین اصلی 13 مگاپیکسل HD - دوربین سلفی 5 مگاپیکسل آپارات - گوشی ارزان چینی ویسان ، فروشگاه موبایل طرح www.aparat.com/.../گوشی_ارزان_چینی_ویسان_،_فروشگاه_موبایل_طرح‎Cachedآپارات - گوشی ارزان چینی ویسان ، فروشگاه موبایل طرح. ... گوشی چینی ارزان قیمت اندرویدی با کیفیت مناسب · آریامارکت. 972 بازدید. 3:37 ... گوشی Vika V2 با دوربین 13 مگاپیکسل · فروشگاه ... گوشی اصلی Hotwav V22 کپی آیفون7 · فروشگاه ... مشخصات، قیمت و خرید دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 5D Mark III به ... https://www.digikala.com/.../دوربین-دیجیتال-کانن-مدل-eos-5d-mark-iii-با-کیت-24-105-l‎Cached Rating: 4.4 - 148 reviews تا به این تاریخ، سری 5D یک سری انقلابی بوده و نخستین 5D که در سال 2005 به بازار آمد، اولین دوربین DSLR فول فریم با قیمت ارزان بود، این دوربین آن قدر ...