مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سرانجام خودروی جدید فیسکر معرفی شد

[ad_1]

 

سرانجام خودروی جدید فیسکر معرفی شد

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۴۴

 

خودروی تمام الکتریکی جدید فیسکر اموشن، وعدهٔ فضای داخلی بزرگ، طراحی پیشرفته و بُرد بسیار زیاد را داده است

به گزارش ستاره ها؛ همان‌طور که احتمالاً مطلع هستید، شرکت سابق آقای هنریک فیسکر که تنها محصول تولیدی آن مدل کارما بود، در سال 2014 در پی مشکلات شدید مالی ورشکست شده و دارایی‌های آن توسط یک شرکت چینی خریداری شد. این شرکت با تغییر نام شرکت فیسکر به کارما، آن‌را احیا کرده است و با ایجاد تغییراتی در سدان لوکس پلاگین‌هیبریدی کارما، نام آن‌را هم به Revero تغییر داده و نمونۀ جدید آن‌را به‌تازگی معرفی کرده است. 

 

 سرانجام خودروی جدید فیسکر معرفی شد: Fisker EMotion
اما در سوی دیگر، هنریک فیسکر هم مجدداً شرکت دیگری تأسیس کرده و چندی پیش اعلام نمود که قصد ساخت و معرفی خودروی جدیدی را دارد. پس از انتشار چند تیزر از این خودروی جدید که هرکدام بخشی از آن‌را نشان می‌داند، فیسکر در توییتر خود سرانجام تصاویر بیشتری از این خودرو منتشر کرده، نام آن‌را را که تا پیش‌ازاین مشخص نشده بود اعلام نموده و اطلاعات کمی از مشخصات فنی آن نیز ارائه داده است. این محصول جدید، EMotion نام گرفته و برخلاف کارما، خودرویی تمام الکتریکی است. همچنین در طراحی هم تا حد زیادی با کارما متفاوت به نظر می‌رسد؛ بنابراین فیسکر در خودروی جدید خود قوای محرکهٔ پلاگین‌هیبریدی را کنار گذاشته است.
 
 سرانجام خودروی جدید فیسکر معرفی شد: Fisker EMotion

اولین چیزی که در نگاه اول به EMotion متوجه می‌شویم این است که بسیار اسپرت به نظر می‌رسد. گلگیرهای عضلانی و عریض که در زیر خود رینگ‌های بزرگی را جای داده‌اند به همراه طراحی تهاجمی قسمت جلو، نمای کاملاً اسپرتی به این ماشین بخشیده‌اند. در قسمت جلوی خودرو همان‌طور که در تیز قبلی مشخص شده بود، جلوپنجره‌ای وجود نداشته و چراغ‌های LED تطبیقی بومرنگ شکلی برای آن طراحی شده است.

 

درهای خودرو نیز خلاف جهت یکدیگر و به‌صورت پروانه‌ای باز می‌شوند که امیدواریم کاربرد بهتری نسبت درهای موسوم به «بال شاهین» تسلا مدل X داشته باشند چراکه درهای تسلا مشکل‌ساز بوده است. به جهت کاهش وزن، کل بدنهٔ اموشن از فیبر کربن و آلومینیوم ساخته شده است درحالی‌که فیسکر اعلام کرده که فضای پای عقب آن نیز بزرگ عالی است. برخلاف کارما که از فضای پای تنگ عقب رنج می‌بُرد. سازنده در مورد این خودروی جدید گفته است:

«فیسکر از قوای محرکهٔ تمام الکتریکی که به‌تازگی توسعه یافته، در این خودرو استفاده کرده است. همچنین با کشیدن محفظهٔ داخلی خودرو به سمت جلو و افزایش فاصلهٔ محوری با استفاده از اوورهنگ‌های جلو و عقب کوتاه، فضای داخلی اموشن افزایش یافته است».
 

 سرانجام خودروی جدید فیسکر معرفی شد: Fisker EMotion

فیسکر اموشن قادر است به حداکثر سرعت 260 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند درحالی‌که با یک‌بار شارژ کامل باطری‌ها توانایی پیمودن مسافت فوق‌العادهٔ 650 کیلومتر را دارد. این بُردِ قابل‌توجه به لطف استفاده از فناوری جدید باطری‌ها به دست آمده که توسط بخش‌های «فیسکر نانو تکنولوژی» و «نانو تکنولوژی انرژی» شرکت فیسکر توسعه یافته است؛ اما متأسفانه صرفاً از روی تصاویر نمی‌توان باطری‌های با فناوری جدید اموشن را مشاهده کرد.

 

علاوه بر این، فیسکر اموشن درست مانند اصلی‌ترین رقیب خود، تسلا مدل S، نهایتاً به قابلیت رانندگی خودکار مجهز می‌شود. هرچند که فیسکر اذعان داشته که این تکنولوژی هنوز در دسترس نیست و از شرکت دیگری برای شرکت نوپای فیسکر گرفته خواهد شد. فیسکر اموشن در اوایل سال آینده به نمایش عمومی درآمده و فروش آن‌هم چندی بعد آغاز خواهد شد. حال باید منتظر باشیم تا ببینیم که این خودروی جدید فیسکر در جدالی سخت با تسلا مدل S موفق خواهد بود یا اینکه بازهم به سرنوشت کارما دچار می‌گردد.

مرجع : وب سایت پدال

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

یک ارور رخ داد یک نشریه الکترونیکی مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال مطالب جذاب به زبان فارسی پول نیوز این قیمت، خود توجیه کننده صعود تومانی نرخ مبادلاتی دلار در لایحه بودجه است، نرخی جگوار کارز ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادجگوارکارزجگوار کارز شرکت تولیدکننده خودروهای لوکس می‌باشد، که دفتر مرکزی آن در کاونتری بوگاتی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادبوگاتیدر سال ۱۹۹۸ بخش تولید خودروی شرکت بوگاتی، توسط گروه فولکس‌واگن خریداری شد و در پی آن



لینک منبع :سرانجام خودروی جدید فیسکر معرفی شد

سرانجام خودروی جدید فیسکر معرفی شد: Fisker EMotion | پدال، مجله ... https://www.pedal.ir/سایر-خودروهای.../جدید-فیسکر-fisker-emotion/‎Cached2 نوامبر 2016 ... خودروی تمام الکتریکی جدید فیسکر اموشن، وعدهٔ فضای داخلی بزرگ، طراحی پیشرفته و بُرد بسیار زیاد را داده است. همان‌طور که احتمالاً مطلع هستید، ... سرانجام خودروی جدید فیسکر معرفی شد: Fisker EMotion www.jadidtarin.com/mag/mashin/mashin/5793‎Cachedخودروی تمام الکتریکی جدید فیسکر اموشن، وعدهٔ فضای داخلی بزرگ، طراحی پیشرفته و بُرد بسیار زیاد را داده است. سرانجام خودروی جدید فیسکر معرفی شد - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/27536967 2 نوامبر 2016 ... سرانجام خودروی جدید فیسکر معرفی شد. وب سایت پدال - امیر دهقان: خودروی تمام الکتریکی جدید فیسکر اموشن، وعدهٔ فضای داخلی بزرگ، طراحی ... سرانجام خودروی جدید فیسکر معرفی شد | ستاره‌ها vista.ir/news/31381289/سرانجام-خودروی-جدید-فیسکر-معرفی-شد‎Cached2 نوامبر 2016 ... خودروی تمام الکتریکی جدید فیسکر اموشن، وعدهٔ فضای داخلی بزرگ، طراحی پیشرفته و بُرد بسیار زیاد را داده است. خودروی جدید رنو sobhemihan.ir/tag/خودروی-جدید-رنو.html‎Cachedجدید‌ترین شیوه‌های ‌تولید خودروی برقی در جهان , خودروی جدید. ... خودروی جدید" هیوندایی " معرفی شد +عکس .. جدید .. این خودرو روی ... سرانجام خودروی جدید فیسکر معرفی شد. اخبار فیسکر - روزامه roozame.com/tags/فیسکر?category=technology برترینها | ۱۴۵ روز پیش |; سرانجام خودروی جدید فیسکر معرفی شد خودروی تمام الکتریکی جدید فیسکر اموشن، وعدهٔ فضای داخلی بزرگ، طراحی پیشرفته و بُرد بسیار ... Images about #fiskeremotion on Instagram www.pictaram.org/hashtag/Fiskeremotion‎CachedFisker EMotion new electric car from Fisker #fiskerkarma #fiskeremotion .... with full charge: 650 km سرانجام خودروی جدید فیسکر معرفی شد: Fisker EMotion همان‌طور ... خودرو فیسکر اموشن و انتشار نخستین تصویر کامل از این خودرو https://www.ourway.ir/.../زنده-ماندن-بچه-4-ساله-بعد-از-گم-شدن-در-جنگل-گرگها-+عکس‎Cachedخودرو فیسکر اموشن روی رینگ‌های بزرگ نقره‌ای قرار گرفته درحالی‌که دستگیرهٔ درهای آن مخفی ... منتشر شده در تاریخ 1396/03/26 - 1 ماه پیش ... تیزر در توئیتر، هنریک فیسکر سرانجام یک تصویر کامل از خودروی جدید خود یعنی اموشن منتشر نموده است. ... از این ماشین را در تاریخ 17 آگوست سال جاری طی یک رویداد رسمی معرفی خواهد کرد. جگوار کارز - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/جگوار_کارز‎Cached Similarجگوار کارز، (به انگلیسی: Jaguar Cars ) شرکت خودروسازی بریتانیایی و چندملیتی است، که دفتر مرکزی آن در شهر وایتلی، کاونتری، در کشور انگلستان قرار دارد. ساخت همزمان نسل جدید و فعلی رم ۱۵۰۰ www.titreno.com/fa/news/.../ساخت-همزمان-نسل-جدید-و-فعلی-رم-۱۵۰۰ 2 نوامبر 2016 ... مشخص شده که نسل بعدی پیکاپ رم ۱۵۰۰ به همراه مدل کنونی این خودرو ساخته خواهد شد. ... سرانجام خودروی جدید فیسکر معرفی شد: Fisker EMotion ...