مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جزئیات جدید از ابزار جاسوسی ایمیل‌های یاهو

[ad_1]

پس از آنکه مشخص شد برنامه اسکن ایمیل های یاهو فراتر از یک نرم افزار فیلترکننده محتوا بوده و در عمل بدافزاری جاسوس محسوب می‌شود، جزئیات بیشتری در این باره به دست آمده است.

به گزارش مشرق به نقل از انگجت، کارمندان سابق یاهو می گویند این برنامه اسکن از طریق ماژولی انجام می شده که به هسته اصلی سیستم عامل لینوکس متصل بوده است.
 
در حالی که هنوز مشخص نیست چرا یاهو از چنین روشی برای سرقت اطلاعات کاربران ایمیل های خود و ارسال آنها برای آژانس امنیت ملی آمریکا استفاده می کرده، تلاش ها برای کسب جزییات بیشتر در این زمینه شدت گرفته است.
 
سناتور ران وایدن از دولت آمریکا خواسته است تا دستور مبتنی بر قانون فیسا به منظور انجام این فعالیت های کنترلی و جاسوسی را افشا کند.
 
این سناتور در بیانیه ای تصریح کرده که بر طبق قانون آزادی یا Freedom Act تمامی نهادهای اجرایی باید در مورد دستورات دادگاه های مختلف در زمینه جمع آوری اطلاعات کاربران خارجی اطلاع رسانی کنند و در این زمینه استثنایی وجود ندارد.
 
وی اظهار امیدواری کرده از این طریق دلیل منطقی توسط دولت آمریکا برای اسکن کردن فله ای ایمیل های کاربران یاهو ارائه شود. در این میان عملکرد وزارت دادگستری آمریکا نیز مورد پرسش قرار گرفته و مشخص نیست این وزارتخانه تا چه حد بر مبنای موازین قانونی عمل کرده است.
 
افشای اقدام یاهو در جاسوسی از میلیاردها کاربر خدمات پست الکترونیکش و همین طور هک شدن حداقل نیم میلیارد حساب کاربری این شرکت باعث رسوایی بی سابقه ای برای این شرکت فناوری شده و وریزون خریداری بالقوه یاهو به فکر تجدیدنظر در این زمینه یا پرداخت 3.9 میلیارد دلار به جای 4.9 میلیارد دلار رقم پیشنهادی برای خرید آن انداخته است.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

ابزار های جاســـــــوسی موبایل و سیم کارتابزار های جاســـــــوسی موبایل و سیم کارت خطر سرقت و جاسوسی از شما وبلاگ تحلیی و آسان دانلودطبق آن چیزی که پیش بینی می شد تنها پس از چند ماه از ارائه نسخه از نرم افزار پی سی دانلود نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و …طراحی فروشگاه اینترنتی یکی از حرفه های در حال توسعه در ایران است امروزه بسیاری از کسب ارتباطات و رسانه ها مقالات مفیدارتباطاتارتباطات سیارارتباطات زیرساختارتباطات فن آواارتباطات سازمانیارتباطات آموزش هک سلام دوستان در اصل پروتکلی است که برای و استفاده از یک کامپیوتر دیگر به کار می دانلود نرم افزار موبایل ایمیل یاهوبه وسیله نرم افزار قادر خواهید بود به تمام ایمیل های یاهوی خود دسترسی داشته آموزش ساخت ایمیل جدید آموزشیآموزشساختایمیلجدیدپس از ورود به یاهو در بالای صفحه خانگی یاهو برروی کلیک میکنیم در پنجره باز شده در چگونه بفهمیم که هک شده ایمچگونه بفهمیم که هک شده ایم ؟ راههای زیادی هست که به کمک آنها بفهمیم هک شده ایم یا نه؟گوگل ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادگوگلگوگل از جهت فرهنگ شرکت‌داری غیررسمی و خودمانی خود شناخته شده‌است در فهرست بهترین پرسشها و پاسخ های کامپیوتری آموزشیپرسشها و پاسخ های کامپیوتری موقع وصل شدن از طریق کارت اینترنت با اشکال مواجه می امنیت اطلاعات کنفرانس یکی از کنفرانس های سالانه در زمینه امنیت اسکادا، سیستم های کنترل صنعتی و پرسش و پاسخ کامپیوتری به نام هستی بخش سلام چرا بعد از فرمت درایو سی برای نصب ویندوز کل درایو ها پاک شده از



لینک منبع :جزئیات جدید از ابزار جاسوسی ایمیل‌های یاهو

جزئیات جدید از ابزار جاسوسی ایمیل‌های یاهو - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13950718000138‎Cached9 ا کتبر 2016 ... پس از آنکه مشخص شد برنامه اسکن ایمیل های یاهو فراتر از یک نرم افزار فیلترکننده محتوا بوده و در عمل بدافزاری جاسوس محسوب می‌شود، جزئیات ... جزئیات جدید از ابزار جاسوسی ایمیل‌های یاهو | وب سایت سایبربان www.cyberbannews.com/fa/جزئیات-جدید-از-ابزار-جاسوسی-ایمیل‌های-یاهو برنامه اسکن ایمیل‌های یاهو فراتر از یک نرم‌افزار فیلتر کننده محتوا بوده و در عمل بدافزاری جاسوس محسوب می‌شود. جزئیات جدید از ابزار جاسوسی ایمیل‌های یاهو - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/.../جزئیات-جدید-از-ابزار-جاسوسی-ایمیل-های-یاهو 9 ا کتبر 2016 ... پس از آنکه مشخص شد برنامه اسکن ایمیل های یاهو فراتر از یک نرم افزار فیلترکننده محتوا بوده و در عمل بدافزاری جاسوس محسوب می‌شود، جزئیات ... جزئیات جدید از ابزار جاسوسی ایمیل‌های یاهو - سلام دلفان | اخبار ... salamdelfan.ir/media/جزئیات-جدید-از-ابزار-جاسوسی-ایمیل‌های‎Cached9 ا کتبر 2016 ... به گزارش سلام دلفان، پس از آنکه مشخص شد برنامه اسکن ایمیل های یاهو فراتر از یک نرم افزار فیلترکننده محتوا بوده و در عمل بدافزاری جاسوس محسوب ... الف - جزئیات جدید از ابزار جاسوسی ایمیل‌های یاهو alef.ir/vdcb0gbawrhbg0p.uiur.html?400668 9 ا کتبر 2016 ... پس از آنکه مشخص شد برنامه اسکن ایمیل های یاهو فراتر از یک نرم افزار فیلترکننده محتوا بوده و در عمل بدافزاری جاسوس محسوب می‌شود، جزئیات ... جزئیات جدید از ابزار جاسوسی ایمیل‌های یاهو - دولت بهار :: هواداران دکتر ... www.dolatebahar.com/view-319228.html 9 ا کتبر 2016 ... جزئیات جدید از ابزار جاسوسی ایمیل‌های یاهو. دولت بهار: پس از آنکه مشخص شد برنامه اسکن ایمیل های یاهو فراتر از یک نرم افزار فیلترکننده محتوا بوده ... جزئیات جدید از ابزار جاسوسی ایمیل‌های یاهو - تابناک - سرخط www.sarkhat.com/fa/news/141876181/‎Cached9 ا کتبر 2016 ... پس از آنکه مشخص شد برنامه اسکن ایمیل های یاهو فراتر از یک نرم افزار فیلترکننده محتوا بوده و در عمل بدافزاری جاسوس محسوب می‌شود، جزئیات ... جزئیات جدید از ابزار جاسوسی ایمیل‌های یاهو - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/984133/ 8 ا کتبر 2016 ... مجله اینترنتی 24خبر: پس از آنکه مشخص شد برنامه اسکن ایمیل های یاهو فراتر از یک نرم افزار فیلترکننده محتوا بوده و در عمل بدافزاری جاسوس ... اخبار ایمیل - جدیدترین و آخرین اخبار ایمیل - صفحه 2 | شهرخبر www.shahrekhabar.com/tag/ایمیل?page=2 اعلام برائت شرکت‌های فناوری آمریکا از یاهو: از ایمیل‌های کاربران جاسوسی ... جزئیات جدید از ابزار جاسوسی ایمیل‌های یاهو ... جزئیاتی از ابزارجاسوسی ایمیل‌های یاهو. جزئیات جدید از ابزار جاسوسی ایمیل‌های یاهو khabarcyber.com/?p=32891‎Cached9 ا کتبر 2016 ... پس از آن‌که مشخص شد برنامه اسکن ایمیل‌های یاهو فراتر از یک نرم‌افزار فیلترکننده محتوا بوده و در عمل بدافزاری جاسوسی محسوب می‌شود، جزئیات ...