مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

قرآن کریم وحدت را بهترین نعمت و تفرقه را بدترین عذاب ذکر کرده است

[ad_1]

 

وحدت

تبیان به نقل از گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی صبح روز چهارشنبه طی سخنانی در همایش بین المللی"وحدت اسلامی-وحدت مسلمین: مبنای گفتگو" که در مسکو برگزار شد، گفت: امیدوارم این اجتماع بتواند حلال مشکلات مسلمین و موجب وحدت بین مسلمین شود.

وی با بیان اینکه تفرقه و جنگ های داخلی بدترین معضلی است که باعث نابودی امت ها می شود، افزود: قرآن کریم وحدت را بهترین نعمت و تفرقه را بدترین عذاب برای مسلمین ذکر کرده است. اخوت، الفت و وحدت بعنوان بزرگترین نعمت خداوند مورد تأکید قرار گرفته در حالیکه تفرقه باعث پراکندگی و نابودی می شود.

آیت الله اراکی با اشاره به اینکه بزرگترین خطری که یک جامعه را تهدید می کند خطر تفرقه است، اظهار داشت: مهمترین وظیفه مسلمین حفظ وحدت است که از همه تکالیف مهمتر است.

وی با اشاره به آیه شریفه (اِعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللّه جَمِیعاً وَلاَ تَفَرَّقُوا)، اظهار داشت: همه ادیان پیامشان یکی است و ما می توانیم با سایر ادیان نیز به وحدت برسیم. وظیفه داریم پیام صلح را به سایر ادیان برسانیم و تلاش کنیم جنگ را از همه ملت ها دور کنیم.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه همه باید برای ایجاد وحدت تلاش کنند، خاطر نشان کرد: علمای اسلام و نخبگان جهان اسلام باید در اندیشه وحدت امت اسلامی باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه باید خود مسلمین در حل مشکلات میان یکدیگر تلاش کنند، افزود: مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از همین جا آمادگی خود را برای هر برنامه ای برای ایجاد وحدت و همبستگی میان مسلمین اعلام می کند.

وی با اشاره به آیه شریفه (اِعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللّه جَمِیعاً وَلاَ تَفَرَّقُوا)، اظهار داشت: همه ادیان پیامشان یکی است و ما می توانیم با سایر ادیان نیز به وحدت برسیم. وظیفه داریم پیام صلح را به سایر ادیان برسانیم و تلاش کنیم جنگ را از همه ملت ها دور کنیم.


منبع:
خبرگزاری مهر

5راهکار قرآنی مبارزه با تفرقه

5راهکار قرآنی مبارزه با تفرقه

می خواهید از عذاب جهنم در امان باشید؟!

می خواهید از عذاب جهنم در امان باشید؟!

رمزی برای عاقبت بخیر شدن!

رمزی برای عاقبت بخیر شدن!

اهمیت آشتی میان مردم

اهمیت آشتی میان مردم


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

احادیث مومن تبیان مبلغیندرباره‌ی این وبلاگ این پایگاه توسط تبیان گیلان برای واحد مبلغین طراحی و راه اندازی یا خَیرَ حَبیبٍ وَ مَحبوب اهل سنت اینجا را …یا خَیرَ حَبیبٍ وَ مَحبوب اهل سنت اینجا را نخوانند چون؟ باطل کردن سحر و جادو،ذکر دین و زندگی دبیرستان نکات درسی دین و زندگی خلاصه فصل ها، نکات مهم و تست های کنکور درس عمومی دین و زندگی را از این جزوه بخوانیدآیا دعای دعا نویس ها درست است؟ منتظران و یاوران …آیادعایدعانویسهامنتظران و یاوران حضرت مهدی عج روزی طلبان را در کسب روزی یکسان گردانید ۱ چرا اهل تسنن دست بسته نماز می خوانند شهر سوالپیش از پاسخ لازم است یاداور شوم که اختلاف بین مسلمانان در مسائل عملی و برخی جزئیات عـــــــــــــــــــــرش دل پیام آیات درس دین و زندگی عـــــــــــــــــــــرش دل پیام آیات درس دین و زندگی پژوهشی،دینی،آموزشی نامه امام علیع به مالک اشتر ای مالک اگر شب هنگام …خدا بهترین دین را به ما گذاشته و ما فاصله داریم باان از زمین تا اسمان ما مسلمانان شیعه ماجرای شکستن و سوزاندن درب و شکستن پهلوی …ماجرای شکستن و سوزاندن درب و شکستن پهلوی حضرت فاطمه ـ سلام الله علیها ـ چه بوده است و آذر راه زندگینقش ترس در شکست انسانها و اقسام آن ترس مثبت و منفی هراس، تیره بختی است، اما شهامت را آنچه درباره سید مجتبی خامنه ای باید بدانیم …سید مصطفی فرزند بزرگ ایشان با دختر آیت‌الله خوشوقت ازدواج کرده ‌است سید مجتبی داماد عشق وب سایت رسمی دکتر حسین الهی قمشه ایگزیده ها شاهد هرجایی مشرق و مغرب هردو از آن خداست ‍‍‍‍‍‍پس شما به هر جانب روی کنیدسیره علویبوستان نهج البلاغه امام علی عیکى از برجسته ترین آثار سید رضى کتاب شریف نهج البلاغه است؛ کتابى که هر گوهرشناسى را به چنین گفت کوروش کبیر اردوغان و رهبران ترکیه و ال سعود که بانیان داعش هستند به علت کشتار کردهای ایزدی که بررسی حدیثی منسوب به امام حسینع در مذمت …در ابتدای این حدیث لفظ مع آمده این یعنی اینکه علامه مجلسیره دارد حدیث را از کتاب حسن مرتضوی عرفان عملی وتصوفمباحث ومطالب پیرامون عرفان عملی وتصوف ساعت ٢۱٤ ‎بظ روز شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۸٦



لینک منبع :قرآن کریم وحدت را بهترین نعمت و تفرقه را بدترین عذاب ذکر کرده است

Images for قرآن کریم وحدت را بهترین نعمت و تفرقه را بدترین عذاب ذکر کرده است قرآن کریم وحدت را بهترین نعمت و تفرقه را بدترین عذاب ذکر کرده است ... www.isna.ir/.../قرآن-کریم-وحدت-را-بهترین-نعمت-و-تفرقه-را-بدترین-عذاب-ذکر-کرده 19 ا کتبر 2016 ... دبیرکل مجمع جهانی تقریب با بیان اینکه تفرقه و جنگ‌های داخلی بدترین معضلی است که باعث نابودی امت‌ها می‌شود، اظهار کرد: قرآن کریم وحدت را ... قرآن کریم وحدت را بهترین نعمت و تفرقه را بدترین عذاب ذکر کرده است ... www.mehrnews.com/.../قرآن-کریم-وحدت-را-بهترین-نعمت-و-تفرقه-را-بدترین-عذاب-ذکر-کرده‎Cached19 ا کتبر 2016 ... دبیرکل مجمع جهانی تقریب با بیان اینکه تفرقه و جنگ‌های داخلی بدترین معضلی است که باعث نابودی امت‌ها می‌شود گفت: قرآن کریم وحدت را بهترین ... قرآن کریم وحدت را بهترین نعمت و تفرقه را بدترین عذاب ذکر کرده است taghribnews.com/vdciyvarvt1a5r2.cbct.html‎Cached19 ا کتبر 2016 ... دبیر‌کل مجمع جهانی تقریب با بیان اینکه تفرقه و جنگ‌های داخلی بدترین معضلی است که باعث نابودی امت‌ها می‌شود، اظهار داشت: قرآن کریم وحدت را ... قرآن کریم وحدت را بهترین نعمت و تفرقه را بدترین عذاب ذکر کرده است www.ghatreh.com/.../قرآن-کریم-وحدت-بهترین-نعمت-تفرقه-بدترین-عذاب-ذکر-کرده 19 ا کتبر 2016 ... دبیرکل مجمع جهانی تقریب با بیان اینکه تفرقه و جنگ های داخلی بدترین معضلی است که باعث نابودی امت ها می شود گفت: ق. قرآن کریم وحدت را بهترین نعمت و تفرقه را بدترین عذاب ذکر کرده است ... khabarfarsi.com/u/26849403 قرآن کریم وحدت را بهترین نعمت و تفرقه را بدترین عذاب ذکر کرده است ... همایش بین المللی وحدت اسلام - وحدت مسلمین: مبنای گفت وگو با حضور هیئت جمهوری اسلامی ... قرآن کریم وحدت را بهترین نعمت و تفرقه را بدترین عذاب ذکر کرده است ... football.tnews.ir/ایکنا/F55D72558586 گروه سیاسی: دبیر‌کل مجمع جهانی تقریب با بیان اینکه تفرقه و جنگ‌های داخلی بدترین معضلی است که باعث نابودی امت‌ها می‌شود، اظهار کرد: قرآن کریم وحدت را بهترین ... Fars News Agency : علمای اسلام در اندیشه وحدت امت اسلامی باشند www.farsnews.com/printable.php?nn=13950728001108‎Cached19 ا کتبر 2016 ... ... بدترین معضلی است که باعث نابودی امت‌ها می‌شود، اظهار داشت: قرآن کریم وحدت را بهترین نعمت و تفرقه را بدترین عذاب برای مسلمین ذکر کرده است. وحدت اسلام وحدت مسلمین، مبنای گفت وگو - رایزنی فرهنگی ایران در روسیه moscow.icro.ir/index.aspx?fkeyid=&siteid=121&pageid...‎Cached24 ا کتبر 2016 ... برگزاری همایش بین المللی «وحدت اسلام وحدت مسلمین، مبنای گفت وگو» ... و جنگ‌های داخلی بدترین معضلی است که باعث نابودی امت‌ها می‌شود، افزود: قرآن کریم وحدت را بهترین نعمت و تفرقه را بدترین عذاب برای مسلمین ذکر کرده است. قرآن کریم وحدت را بهترین نعمت و تفرقه را بدترین عذاب ذکر کرده است ... newslist.ir/news/social/1223743/.../t/قرآن-کریم-وحدت-را-بهترین-نعمت-و دبیرکل مجمع جهانی تقریب با بیان اینکه تفرقه و جنگ های داخلی بدترین معضلی است که باعث نابودی امت ها می شود اظهار کرد قرآن کریم وحدت را بهترین نعمت و.