مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گوشی چینی با دوربین ۲۲ مگاپیکسلی

[ad_1]

شرکت شیوآمی تازه ترین گوشی هوشمند خود به نام Mi Note ۲ را با قیمت مناسب و امکانات جالب روانه بازار کرده است.

به گزارش صبحانه،شرکت شیوآمی تازه ترین گوشی هوشمند خود به نام Mi Note ۲ را با قیمت مناسب و امکانات جالب روانه بازار کرده است.

به گزارش  فون آرنا، این گوشی در اولین ساعات عرضه در چین با استقبال فوق تصور کاربران مواجه شده، به گونه ای که صدها واحد از آن در فروشگاه های عرضه کننده تنها در عرض ۵۰ ثانیه به فروش رفته است.

Mi Note ۲ مجهز به نمایشگر ۵.۷ اینچی با دقت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. نمایشگر بزرگتر و دوربین قدرتمند ۲۲.۵۶ مگاپیکسلی از جمله نقاط قوت گوشی یاد شده است.

ضخامت این گوشی هم تنها ۷.۶ میلیمتر است.

رم اولیه این گوشی ۴ گیگابایت است که تا ۶ گیگابایت قابل افزایش است . می توان ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هم به آن افزود. قیمت این گوشی با رم ۴ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی ۴۱۳ دلار و قیمت ان با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۴۸۷ دلار است.

به دنبال استقبال گسترده از این گوشی و اتمام آن قرار است عرضه مجدد آن از ۸ نوامبر آغاز شود.

شرکت شیوآمی با عرضه گوشی های دارای سخت افزار قدرتمند و دوربین های مناسب که قیمت کمتری از تولیدات سامسونگ و اپل دارند، در دو سال اخیر مورد توجه کاربران و به خصوص مردم چین و هند و برخی کشورهای آمریکای لاتین قرار گرفته است.

منبع :مهر


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

راهنمای خرید بهترین گوشی‌های اندرویدی زیر ۵۰۰ هزار ……در این مطلب با هم ۱۰ گوشی اندرویدی بازار ایران را مرور می‌کنیم که در حال حاضر، یعنی گوشی هواوی معرفی شد میان رده ای قدرتمند با …امروز هواوی از گوشی میان رده جدید در کشور چین پرده برداشتمحصولی که پیش از این هم بهترین گوشی‌های بازار در محدوده هزار تا میلیون …بهترین گوشی‌های بازار در محدوده هزار تا میلیون تومان بهمن ۳ام ۱۳۹۳ پیمان گل‌کار ایستنا گوشیتحلیلگران می‌گویند گوشی بولت محصولی نیست که اچ تی سی اکنون به آن نیاز دارد۱۱۷ بررسی بزرگترین گوشی اچ تی سی …اگر به دنبال گوشی با سخت افزار پر قدرت و صفحه نمایش با کیفیت از شرکت معظم هستید پس بررسی تخصصی هواوی غول خوش قیمتاگر به‌تازگی قصد خرید یک گوشی میان رده با قیمتی مناسب را دارید، احتمالا در بازار به الف بهترین گوشی‌های هوشمند ۲۰۱۶ تا امروز عکس این گوشی از جهات مختلف و از جمله به خاطر طراحی و امکانات خوب مورد توجه قرار بررسی گوشی هواوی پی لایت زومیتشرکت هواوی مدت‌ها است که با عرضه‌ی گوشی‌های هوشمندی با طراحی زیبا، مشخصات خوب و نقد و بررسی تخصصی گوشی پی لایت هوآوی؛ زیبا، …به بخش‌های کناری این گوشی می‌رویم در کناره سمت چپ گوشی همانند گوشی پی هیچ جیز خاصی مقایسه دوربین گلکسی نوت با نوت ، گلکسی اس …با سلام بنده یه ماهی هست که گوشی گلکسی نوت دارم این گوشی فوق العادس هر کی قصد نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی اس …در اوایل اسفند ماه سال بود که شرکت سامسونگ از گوشی پرچم‌دار جدید خود با نام گلکسی اس لیست گوشی‌های قابل ارتقا به اندروید نوقا فارنتگوشی‌های سامسونگ که آپدیت اندروید نوقا را دریافت می‌کنند سامسونگ بزرگترین بهترین تبلت‌های بازار با قیمت ۷۰۰ هزار تا ۱۵ …اگر برای خرید تبلت میان رده با بودجه هزار تا میلیون تومان به دنبال دستگاهی مناسب خبرهای فناوری و ارتباطات خبر فارسیدر این گزارش با کوچکترین و ارزان ترین وسیله جاسوسی دنیا آشنا شویدتکنولوژی جدیدترین خبرهای علمی روز دنیاتکنولوژیجدیدترین خبرهای علمی روز دنیا سلام به شما بازدید کننده گرامی با تشکر فراوان نسبت به اوشیدا دانلود فیلتر شکن برای آندرویداوشیداامروز می خواهم چند تا فیلتر شکن برای شما معرفی کنم این فیلتر شکن ها که



لینک منبع :گوشی چینی با دوربین ۲۲ مگاپیکسلی

گوشی چینی با دوربین ۲۲ مگاپیکسلی و قیمت ارزان - خبرگزاری مهر ... www.mehrnews.com/.../گوشی-چینی-با-دوربین-۲۲-مگاپیکسلی-و-قیمت-ارزان‎Cached2 نوامبر 2016 ... شرکت شیوآمی تازه ترین گوشی هوشمند خود به نام Mi Note ۲ را با قیمت مناسب و امکانات جالب روانه بازار کرده است. گوشی چینی با دوربین ۲۲ مگاپیکسلی و قیمت ارزان | اخبار بسیج و ... basijpress.ir/.../گوشی-چینی-با-دوربین-۲۲-مگاپیکسلی-و-قیمت-ارزان-/‎Cached2 نوامبر 2016 ... شرکت شیوآمی تازه ترین گوشی هوشمند خود به نام Mi Note ۲ را با قیمت مناسب و امکانات جالب روانه بازار کرده است. گوشی چینی با دوربین ۲۲ مگاپیکسلی و قیمت ارزان - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../گوشی-چینی-با-دوربین-Û²Û²-مگاپیکسلی-Ùˆ-قیمت-ارزان...‎Cachedگوشی چینی با دوربین ۲۲ مگاپیکسلی و قیمت ارزان. شرکت شیوآمی تازه ترین گوشی هوشمند خود به نام Mi Note ۲ را با قیمت مناسب و امکانات جالب روانه بازار کرده است. گوشی ارزان چینی با دوربین ۲۲ مگاپیکسلی - پنجاه و پنجاه 50o50.ir/.../3148-گوشی-ارزان-چینی-با-دوربین-۲۲-مگاپیکسلی.html‎CachedMi Note ۲ مجهز به نمایشگر ۵.۷ اینچی با دقت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. نمایشگر بزرگتر و دوربین قدرتمند ۲۲.۵۶ مگاپیکسلی از جمله نقاط قوت گوشی یاد شده است. گوشی چینی با دوربین ۲۲ مگاپیکسلی - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/گوشی-چینی-با-دوربین-۲۲-مگاپیکسلی/4128874 Mi Note ۲ مجهز به نمایشگر ۵.۷ اینچی با دقت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. نمایشگر بزرگتر و دوربین قدرتمند ۲۲.۵۶ مگاپیکسلی از جمله نقاط قوت گوشی یاد شده است. گوشی چینی با دوربین ۲۲ مگاپیکسلی و قیمت ارزان | خبرگزاری مهر vista.ir/net/1397241‎Cached2 نوامبر 2016 ... شرکت شیوآمی تازه ترین گوشی هوشمند خود به نام Mi Note ۲ با قیمت مناسب و امکانات جالب توجه روانه بازار کرده است. گوشی چینی با دوربین 22 مگاپیکسلی - صبحانه انلاین | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/27535816 2 نوامبر 2016 ... این گوشی همچنین از مشخصاتی همچون چیپست اسنپدراگون 820، رم 4 گیگابایتی و یک دوربین قدرتمند 12 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری 4K ... گوشی ارزان چینی با دوربین 22 مگاپیکسلی | باشگاه خبرنگاران ... khabarone.ir/news/4570838/گوشی-ارزان-چینی-با-دوربین-22-مگاپیکسلی 5 نوامبر 2016 ... شرکت شیوآمی تازه‌ترین گوشی هوشمند خود به نام mi note 2 را با قیمت مناسب و امکانات جالب روانه بازار کرده است. گوشی ارزان چینی با دوربین ۲۲ مگاپیکسلی! - پرشین وی persianv.com/.../گوشی-ارزان-چینی-با-دوربین-۲۲-مگاپیکسلی.html 5 نوامبر 2016 ... گوشی چینی شرکت شیوآمی تازه ترین گوشی هوشمند خود به نام Mi Note ۲ را با قیمت مناسب و امکانات جالب روانه بازار کرده است. این گوشی در اولین ... گوشی ارزان چینی با دوربین ۲۲ مگاپیکسلی - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/.../گوشی-ارزان-چینی-با-دوربین-۲۲-مگاپیکسلی‎Cached5 نوامبر 2016 ... شرکت شیوآمی تازه ترین گوشی هوشمند خود به نام Mi Note ۲ را با قیمت مناسب و امکانات جالب روانه بازار کرده است.