مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سرویس بازی فیس‌بوک راه‌اندازی شد

[ad_1]

حدود چند ماه پیش بود که فیس‌بوک خبر از راه انداختن سرویسی مختص بازی‌های ویدیویی داد؛ سرویسی که با همکاری شرکت Unity ساخته شده بود و قرار بود بازی‌های زیاد و مختلفی را در خودش جای دهد. این سرویس به تازگی راه افتاده است و Gameroom نام دارد. با این حال Facebook Gameroom فعلا بسیار خالی و ساده است و تا تبدیل شدن به یک سرویس بازی خوب فاصله‌ی بسیار زیادی دارد.

به گزارش صبحانه،سرویس بازی فیس‌بوک فعلا کار خود را با بازی‌های کوچک شروع کرده است؛ طوری که بازی‌های Facebook Gameroom نمی توانند بیشتر از ۲۰۰ مگابایت حجم داشته باشند.
سرویس بازی فیس‌بوک راه‌اندازی شد
همین یک قانون کافی است تا قید بازی‌های درست و درمان و بزرگ کامپیوتر را بزنید و سرویس Gameroom را نهایتا برای بازی‌های کوچک و در حد و اندازه‌ی کندی کراش ببینید. البته فیس‌بوک گفته است که ممکن است در برخی موارد، اجازه دهد بازی‌هایی که تا ۵۰۰ مگابایت حجم دارند هم روی Gameroom قرار بگیرند، اما ۵۰۰ مگابایت هم در مقابل بازی‌هایی مثل Final Fantasy XIII یا GTA 5 که به ترتیب ۶۲ گیگابایت و ۵۳ گیگابایت حجم دارند، عددی خنده‌دار به نظر می‌رسد.
سرویس بازی فیس‌بوک راه‌اندازی شد

چند ماه گذشته، سرویس Facebook Gameroom به صورت آزمایشی قابل دسترس بود و بازی‌هایی مثل Words With Friends، Scrabble یا حتی بازی Curiosity (ساخته‌ی پیتر مولینیو) هم روی آن وجود داشتند.

فیس‌بوک یک نرم‌افزار برای سرویس Gameroom ساخته است که شبیه به استیم ده سال پیش می‌ماند. در حال حاضر، اگر فیس‌بوک می‌خواهد با سرویس‌هایی مثل استیم، Origin یا GOG رقابت کند، باید فکری به حال سرویس Gameroom کند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


2 روز پیش ... سرویس بازی فیسبوک راهاندازی شد | دیجیکالا مگ | منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزهی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی.1 روز پیش ... حدود چند ماه پیش بود که فیسبوک خبر از راه انداختن سرویسی مختص بازیهای ویدیویی داد؛ سرویسی که با همکاری شرکت Unity ساخته شده بود و قرار ...2 روز پیش ... حدود چند ماه پیش بود که فیسبوک خبر از راه انداختن سرویسی مختص بازیهای ویدیویی داد؛ سرویسی که با همکاری شرکت Unity ساخته شده بود و قرار ...1 روز پیش ... حدود چند ماه پیش بود که فیس بوک خبر از راه انداختن سرویسی مختص بازی های ویدیویی داد؛ سرویسی که با همکاری کمپانی Unity ساخته شده بود و قرار ...1 روز پیش ... حدود چند ماه پیش بود که فیسبوک خبر از راه انداختن سرویسی مختص بازیهای ویدیویی داد؛ سرویسی که با همکاری شرکت Unity ساخته شده بود و قرار ...نهرک دیجی کالا: سرویس بازی فیسبوک راهاندازی شد. دیجیکالا مگ - منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزهی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی. حدود چند ماه ...1 روز پیش ... حدود چند ماه پیش بود که فیس بوک خبر از راه انداختن سرویسی مختص بازی های ویدیویی داد؛ سرویسی که با همکاری شرکت Unity ساخته شده بود و قرار ...سرویس بازی فیسبوک راهاندازی شد - دیجیکالا مگ | خبرپو.1 روز پیش ... حدود چند ماه پیش بود که فیسبوک خبر از راه انداختن سرویسی مختص بازیهای ویدیویی داد؛ سرویسی که با همکاری شرکت Unity ساخته شده بود و قرار ...1 روز پیش ... سرويس بازي فيسبوک راهاندازي شد 1 . سرویس بازی فیسبوک راهاندازی شد | دیجیکالا مگ 23…


کلماتی برای این موضوع

سرگرمی فوردانلودز در این بازی زمین را نجات دهید بازی آنلاین جرام آسمانی به سمت زمین سرازیر شده اندفیس‌بوک ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد…فیس‌بوک به انگلیسی یک سرویس شبکهٔ اجتماعی برخط است که در ۴ فوریه سال ۲۰۰۴ فیس بوک زومیت فیس‌بوک با تصاحب یک استارتاپ فعال دیگر در زمینه‌ی شناسایی چهره، نشان داد که همچنان آموزش تنظیمات سیم کارت های همراه اول برای فعال سازی سرویس …دریافت اوقات شرعی توسط سرویس جدید همراه اول آموزش راه اندازی اینترنت همراه اول انتخاب زیباترین دختر تهرانی در فیس بوک عکسچند روز پیش در فیسبوک در مسابقه و آمار نظرسنجی بین دختران تهرانی که در این مسابقه شرکت لینکدونی سافت تماشا کنید دور زدن قفل گوشی های آیفون بدون نیاز به پسورد و یا اثر انگشت دیروز ایستنا فناوری اطلاعاتبا عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام برسامپایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام، محلی برای افرادی است که در دنیای تکنولوژی علاقه هاست و سرور مجازی به همراه فضای آپلود فایل …هاست وب برای راه‌اندازی سایت، جدا از ثبت دامنه، باید اطلاعات سایت خود را در یک فضای دیتا لینک تازه های دنیای صفرویکتازه های دنیای صفرویک محققانی که گفته بودند سرعت نور متغیر است، اکنون به یک پیش روش برای مسدود کردن افراد مزاحم در فیس بوکآموزشفیس بوک بستر نرم افزاری بسیار خوبی برای روابط اجتماعیست شما می توانید با دوستان یاهو ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادیاهوفلیکر یکی از معروفترین سایت‌های اشتراک گذاری عکس و ویدئو است که در سال ۲۰۰۴ ایجاد شد بررسی سرویس های ایمیل معرفی شده توسط وزارت …آنچه می خوانید بررسی اجمالی سرویس های پست الکترونیک معرفی شده وزارت ارتباطات در آموزش کسب درآمد اینترنتیکسب در آمد در منزل …سایت ما به آدرس در موضوعات زیادی فعالیت می کند و آموزش های کسب درآمد مطمئنی گلچین صفاسا ★ آپارات چند میلیون حقمو نمیدهتلگرام اینستاگرام گلچین صفاسا جدیدترین پیامک زیبا عکس عاشقانه رمانتیک دانلود بازی کانتر استریک ، به همراه جدیدترین …بازی کانتر استریک ، به همراه جدیدترین سرورهای ایرانی برای بازی آنلاین و فیلتر شدنداپدیت شد اپلستانسلام من به اپل استور که میرم نمیتونم بازی یا برنامه ای دانلود کنم هیچ پیغامی یا خطایی وبلاگ مدیران میهن‌بلاگتصمیم گرفتیم امسال صفحه‌ای ویژه با عنوان هر وبلاگ یک هیئت راه‌اندازی نماییمدانلود مقاله رایگان ، دانلود مقاله ، دانلود رایگان مقاله دانلود مقاله رایگان سایت دانلود رایگان مقاله دانلود مقاله دانلود کتاب دانلود رفع مشکلات بازی دانلود بازیرفع مشکلات بازی برای حل مشکل سرعت بازی و ارور اول آخرین درایور



لینک منبع :سرویس بازی فیس‌بوک راه‌اندازی شد

سرویس بازی فیس‌بوک راه‌اندازی شد | دیجی‌کالا مگ https://www.digikala.com/.../سرویس-بازی-فیس‌بوک-راه‌اندازی-شد/‎Cached2 نوامبر 2016 ... سرویس بازی فیس‌بوک راه‌اندازی شد | دیجی‌کالا مگ | منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی. سرویس بازی فیس‌بوک راه‌اندازی شد - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../سرویس-بازی-فیس‌بوک-راه‌اندازی-شد/4128876‎Cachedحدود چند ماه پیش بود که فیس‌بوک خبر از راه انداختن سرویسی مختص بازی‌های ویدیویی داد؛ سرویسی که با همکاری شرکت Unity ساخته شده بود و قرار بود بازی‌های ... سرویس بازی فیس‌بوک راه‌اندازی شد - تکنونیوز techno-news.ir/1395/08/12/سرویس-بازی-فیس‌بوک-راه‌اندازی-شد/ 2 نوامبر 2016 ... فیس‌بوک خبر از راه انداختن سرویسی مختص بازی‌های ویدیویی داد؛ سرویسی که با همکاری شرکت Unity ساخته شده بود و قرار بود. سرویس بازی فیس‌بوک راه‌اندازی شد - بلاگ خوان nedaye-hagh.rzb.h5h.ir/post505039.html‎Cachedحدود چند ماه پیش بود که فیس‌بوک خبر از راه انداختن سرویسی مختص بازی‌های ویدیویی داد؛ سرویسی که با همکاری شرکت Unity ساخته شده بود و قرار بود بازی‌های زیاد و ... سرویس بازی فیس‌بوک راه‌اندازی شد - دیجی‌کالا مگ | خبرپو khabarpu.com/k.php?u...bWFnLmRpZ2lrYWxhLmNvbS/...2K/... سرویس بازی فیس‌بوک راه‌اندازی شد - دیجی‌کالا مگ | خبر پو, پویش آخرین اخبار روز ایران و جهان. سرویس بازی فیس بوک راه اندازی شد www.tahapakhsh.ir/p409273/.../سرویس-بازی-فیس-بوک-اندازی.html‎Cached3 نوامبر 2016 ... حدود چند ماه پیش بود که فیس بوک خبر از راه انداختن سرویسی مختص بازی های ویدیویی داد؛ سرویسی که با همکاری کمپانی Unity ساخته شده بود و قرار ... فیس‌بوک - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/فیس‌بوک‎Cached Similarفیس‌بوک (به انگلیسی: Facebook ) یک سرویس شبکه اجتماعی برخط است که در ۴ ... در ماه فوریه سال ۲۰۰۴ میلادی و در سن ۲۰ سالگی به‌همراه دوستان خود وبگاه The Facebook را راه‌اندازی کرد. ... در ماه ژوئن همان سال دفتر شرکت به پالو آلتو، کالیفرنیا منتقل شد. ..... خدمات بازی برخط · خدمات شبکه‌های اجتماعی · رسانه‌های اجتماعی · سرویس‌های ... بازی بایگانی - صفحه 3 از 10 - امیدخوزستان omid-khouzestan.ir/بایگانی/tag/بازی/page/3 چند سال پیش مشخص شد که این بازی با اسم فاینال فانتزی ۱۵ برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌شود. اکنون این ..... سرویس بازی فیس‌بوک راه‌اندازی شد. گوگل +1: خیزش گوگل در برابر «لایک» فیس‌بوک | دنیای وب | DW ... www.dw.com/fa-ir/گوگل-1-خیزش...در...فیسبوک/a-6493811‎Cached5 آوریل 2011 ... سرویس اجتماعی Google +1 که به زودی راه‌اندازی خواهد شد، به موتور ... زمین بازی در فیس‌بوک طوری طراحی شده که هرچه اطلاعات بیشتری درباره خود ارائه ... سرویس بازی فیس‌بوک راه‌اندازی شد blogeman.rzb.ysupport.ir/post532543.html حدود چند ماه پیش بود که فیس‌بوک خبر از راه انداختن سرویسی مختص بازی‌های ویدیویی داد؛ سرویسی که با همکاری شرکت Unity ساخته شده بود و قرار بود بازی‌های زیاد و ...