مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ماسک خانگی که صورتتان را بوتاکس میکند

[ad_1]

ماسک خانگی که صورتتان را بوتاکس میکند

 

از بین بردن چین و چروکها و داشتن صورتی جوان ، یکی از دغدغه های مهم خانمهای زیباست .بوتاکس صورت ممکن است عوارضی همچون فلج عضلانی یا افتادگی صورت در پی داشته باشد به همین دلیل به گزارش ایران ناز در این مطلب ، روشی طبیعی و ارزان برای تهیه ماسکی که همچون بوتاکس صورتتان را عاری از چین و چروک میکند را برای شما آموزش میدهیم. امیدوارم مورد استفاده شما همراهان ایران ناز قرار گیرد . بوتاکس یکی از روش ها برای داشتن پوستی شفاف و بدون چین و چروک است. ما به شما پیشنهاد می کنیم به جای بوتاکس های شیمیایی با این ماسک طبیعی پوست صورت تان را بوتاکس کنید.

 

بیشتر مردم برای اینکه صورت خود را جوان کنند بوتاکس می کنند و همانطوری که می دانیم بوتاکس عارضه های جبران ناپذیری برجای می گذارد بخاطر همین در این بخش بطور طبیعی در خانه بوتاکس درست کنید در ادامه این بخش طرز درست کردن آن را آموزش میدهیم و خاصیت آن را به اختصار بیان می کنیم .

 

اگر احساس می کنید وقت آن رسیده، برای از بین بردن چین و چروک پوست صورتتان به بوتاکس پناه ببرید، بهتر است از این تصمیم صرف نظر کنید و این ماسک سبز رنگ را امتحان کنید، چرا که به راحتی و به روش طبیعی می توانید پوست را به وسیله آن آبرسانی و محکم کنید و چین و چروک های آن را از بین ببرید.

 

اگر برای از بین بردن چین و چروک پوست خود راهی جز بوتاکس نمی یابید بهتر است که مصرف این ماسک خانگی را امتحان کنید. این ماسک خاصیت ضد پیری دارد. ماسک سبز با اثر جوان کنندگی در مقایسه با دیگر درمان های خانگی به طور فوق العاده ای عمل می کند به طوری که آثار آن خیلی زود قابل مشاهده خواهد بود. لازم است بدانید که به هنگام مصرف این ماسک به هیچ عنوان نباید در معرض آفتاب قرار گیرید.

 

مواد لازم برای بوتاکس خانگی

 

200 گرم اسفناج

200 گرم کلم پیچ سبز

یک چهارم فنجان روغن زیتون

یک چهارم فنجان خامه ترش

روش تهیه بوتاکس خانگی

 

اسفناج و کلم پیچ را داخل ظرفی ریخته و کمی آن را بپزید. به طوری که نرم شود کمی به آن آب اضافه کنید و داخل مخلوط کن بریزید سپس به آن روغن زیتون و خامه ترش بیفزایید و مجدد مخلوط کنید تا مخلوطی یک دست حاصل شود.

 

پیش از مصرف این ماسک پوست صورت و گردن را کاملا تمیز کنید و اجازه دهید که ماسک به مدت 8 دقیقه روی پوست بماند تا خوب عمل کند. سپس دوبار صورت خود را یک بار با آب گرم و برای بار دوم با آب سرد بشویید. با این کار منافذ پوستی شما کاملا بسته می شود مصرف دوبار در هفته از این ماسک پوست شما را سفت و زیبا می کند.بهتر است باقیمانده این ماسک را در یخچال نگهداری کنید.

 

مواد مهم و اصلی این ماسک ویتامین E ، اسید لاکتیک و لوتئین است که خاصیت جوان سازی به این ماسک می بخشد. لوتئین آنتی اکسیدانی قوی است که از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند و در برگ های سبز سبزیجات به وفور یافت می شود. همچنین این مواد قابلیت ارتجاعی پوست را تا 68 درصد و آبرسانی به پوست را تا82 درصد افزایش می دهد.

 

روغن زیتون نیز به عنوان آبرسان و تغذیه پوست و مو کاربرد فراوانی دارد همچنین حاوی اسید لاکتیک است که به زیبایی و سلامت پوست کمک می کند.

 

 

مطالب مرتبط:

 

بوتاکس مو یا کراتین کدام بهتره؟

 

با مواد طبیعی صورت خود را بوتاکس کنید!!


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


ماسک خانگی که صورتتان را بوتاکس میکند از بین بردن چین و چروکها و داشتن صورتی جوان ، یکی از دغدغه های مهم خانمهای زیباست بوتاکس صورت ممکن است.ماسک خانگی که صورتتان را بوتاکس میکند. از بین بردن چین و چروکها و داشتن صورتی جوان ، یکی از دغدغه های مهم خانمهای زیباست .بوتاکس صورت ممکن است عوارضی ...28 مارس 2016 ... مواد مهم و اصلی این ماسک ویتامین E ، اسید لاکتیک و لوتئین است که ... به جای بوتاکس های شیمیایی با این ماسک طبیعی پوست صورت تان را بوتاکس کنید. ... با دیگر درمان های خانگی به طور فوق العاده ای عمل می کند به طوری که آثار آن ...ماسک خانگی که صورتتان را بوتاکس میکند ... کلاهبرداری که کارشناسان هنری را فریب داد ... واگذاری مالکیت مجموعههای سوارکاری به گلستان بررسی میشود.1 روز پیش ... ماسک خانگی که صورتتان را بوتاکس میکند. برطرف کردن چروک ها و داشتن صورتی جوان ، یکی از نگرانی های اصلی زن های زیباست .بوتاکس صورت ...بوتاکس طبیعی پوست صورت پوست بدون چین وچروک,برطرف کردن چروکهای صورت ... غنی از هورمون های گیاهی است که به عنوان آنتی اکسیدان عمل می کند و به این ترتیب ... مواد مهم و اصلی این ماسک ویتامینE ، اسید لاکتیک و لوتئین میباشد که خاصیت ...دکتر متوسلین در ادامه با اشاره به ماسکهای خانگی توصیه شده، تصریح کرد: ... وی خاطرنشان کرد: بوتاکس سم ضعیف شده است که مستقیما به داخل عضله تزریق میگردد و عضله را فلج میکند و از هیچ چیز ... با این ماسک صورت پوست خود را بوتاکس کنید.این ماسک خانگی صورت تان را بوتاکس می کند!! بوتاکس یکی از روش ها برای داشتن پوستی شفاف و بدون چین و چروک است. ما به شما پیشنهاد می کنیم به جای بوتاکس ...28 مارس 2016 ... مواد مهم و اصلي اين ماسك ويتامين E ، اسيد لاكتيك و لوتئين است كه ... بوتاكس هاي شيميايي با اين ماسك طبيعي پوست صورت تان را بوتاكس كنيد. ... خانگي به طور فوق العاده اي عمل مي كند به طوري كه آثار آن خيلي زود قابل مشاهده خواهد بود.با این ماسک خانگی صورت تان را بوتاکس کنید!! مواد مهم و اصلی این ماسک ... دکلره کردن موها از آن دسته فعالیتهای زیبایی است که تغییر زیادی در چهره فرد ایجاد میکند.


کلماتی برای این موضوع

آرایش و زیبایی ، سلامت پوست و مو ، آرایش وزیبایی …ماسک صورت ، زیبایی ، پاکسازی پوست پوست صورت وقتی که دورنگ می شود چه باید کرد؟ چروکهای پوست و مو پزشکان ایران ما لیموناد و غذاهای ترش را دوست داریم، ولی نکته ای که شاید درباره آن اطلاع ندارید این پوست و مو پزشکان ایران شکلات تلخ؛ از آنجا که شکلات تلخ نوعی آنتی اکسیدان قوی و غنی از فلاوانوئید است، از پوست اگر جوش سرسیاه دارید، بخوانید، جوش، درمان جوش، جوش …فایده های جوش صورت پوست چرب و جوش های صورت را با رعایت این نکات از بین ببرید کشف روش راهنمای جالبی برای اصلاح صورت مردانراهنمای جالبی برای اصلاح صورت مردان موی ریش در صورت نحوه اصلاح صورت مردان تراشیدن انرژِی مثبت پوست و زیباییپوست، علاوه بر زیبایی از ورود هرگونه آسیبی به اعضای داخلی و خارجی بدن محافظت می کندمداد ابرو، چه رنگ مداد ابرو برای شما مناسب است؟ آکامداد ابرو همیشه رنگ مداد ابرویتان را هماهنگ با رنگ موها و پوستتان انتخاب کنید معمولا چه رنگ رژ لبی برای چه لبی؟ زیبایی خود را دوچندان کنید آموزش تصویری آرایش لب در ۳ مرحله نکات مهم در آرایش لب هاسرم ابرسان کلاژن حاوی طلای والنسی لوازم آرایشی و …سرمصورتکلاژنطلاییوالنسیاین سرم غنی شده با ترکیباتی از قبیل ، ویتامین و طلا می باشد دارای مجوز کرم ضد لک لوازم آرایشی و بهداشتی بزککرمضدلککرم ضد لک محصول فرانسه دارای مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران می باشدبلوغ و تغییر صدا در پسران راستگویی و صداقت را چگونه به فرزندانمان آموزش دهیم؟ آلودگی هوا بر سلامتی کودکان فرزندتان دختر است یا پسر؟ از این علائم بفهمیدپربیننده ترین خبرها عزیزانتان را به راحتی هیحان زده کنید دختر و پسرهای اهل ذوق ببینندچگونه با جدایی و پایان یک رابطه روبه رو شویمراستگویی و صداقت را چگونه به فرزندانمان آموزش دهیم؟ آلودگی هوا بر سلامتی کودکان پزشکی و سلامتی زن معلولی در المپیک که همه را مبهوت کرده تصاویربانک اطلاعاتی در مورد بیماریها مقالات ← فهرست …سرطان دومین علت مرگ ومیر در کشورهای صنعتی و سومین علت مرگ ومیر در کشورهای در حال توسعه



لینک منبع :ماسک خانگی که صورتتان را بوتاکس میکند

ماسک خانگی که صورتتان را بوتاکس میکند - ایران ناز www.irannaz.com/ماسک-خانگی-بوتاکس-صورت.html‎Cachedماسک خانگی که صورتتان را بوتاکس میکند از بین بردن چین و چروکها و داشتن صورتی جوان ، یکی از دغدغه های مهم خانمهای زیباست بوتاکس صورت ممکن است. ماسک خانگی که صورتتان را بوتاکس میکند - مجله زندگی بهیاب behyab.org/life/?p=2624‎Cachedماسک خانگی که صورتتان را بوتاکس میکند. از بین بردن چین و چروکها و داشتن صورتی جوان ، یکی از دغدغه های مهم خانمهای زیباست .بوتاکس صورت ممکن است عوارضی ... ماسک خانگی که صورتتان را بوتاکس میکند | لیپوماتیک ران naildeal22.newsvine.ir/.../ماسک-خانگی-که-صورتتان-را-بوتاکس-میکند/‎Cachedاز لا‌به‌لا بردن چین و چروکها و داشتن صورتی برنا , یکی از دغدغه های اساسی خانمهای زیباست . بوتاکس شکل ممکن است عوارضی همچون فلج عضلانی یا این که افتادگی رخ ... ماسک خانگی که صورتتان را بوتاکس میکند | پیکرتراشی و لاغری answerlunge32.souppage.ir/.../ماسک-خانگی-که-صورتتان-را-بوتاکس-میکند/‎Cachedاز بین بردن چین و چروکها و داشتن صورتی جوان , یکی گرفتاری های مهم خانمهای زیباست . بوتاکس شکل احتمالا عوارضی همچون فلج عضلانی یا افتادگی رخ در ادامه داشته ... ماسک خانگی که صورتتان را بوتاکس می‌کند – پیکرتراشی bridgepull82.saeedrad.ir/.../ماسک-خانگی-که-صورتتان-را-بوتاکس-می‌کن/‎Cached15 ژوئن 2017 ... از در بین بردن چین و چروکها و داشتن صورتی جوان , یکی‌از دغدغه های اصلی خانمهای زیباست . بوتاکس صورت احتمالا عوارضی همچون فلج عضلانی یا ... ماسک خانگی که صورتتان را بوتاکس میکند | لیپوماتیک ساق پا nailpull12.amoblog.ir/.../ماسک-خانگی-که-صورتتان-را-بوتاکس-میکند/‎Cachedاز لا‌به‌لا بردن چین و چروکها و داشتن صورتی جوان , یکی گرفتاری های اصلی خانمهای زیباست . بوتاکس شکل احتمالا عوارضی همچون فلج عضلانی یا این که افتادگی شکل ... ماسک خانگی که صورتتان را بوتاکس می‌کند – پیکر تراشی لیپوماتیک auntdeal23.blogminds.ir/.../ماسک-خانگی-که-صورتتان-را-بوتاکس-می‌کن/‎Cachedاز در بین بردن چین و چروکها و داشتن صورتی جوان , یکی‌از دغدغه های اساسی خانمهای زیباست . بوتاکس شکل احتمال دارد عوارضی همچون فلج عضلانی یا افتادگی صورت در ... ماسک خانگی که صورتتان را بوتاکس میکند – پیکرتراشی بدن yampaper85.affiliatblogger.ir/.../ماسک-خانگی-که-صورتتان-را-بوتاکس-میکند/‎Cached16 ژوئن 2017 ... از لا‌به‌لا بردن چین و چروکها و داشتن صورتی برنا , یکی گرفتاری های با اهمیت خانمهای زیباست . بوتاکس چهره احتمال دارد عوارضی همچون فلج عضلانی ... ماسک خانگی که صورتتان را بوتاکس می‌کند | سینه پروتز canvaslunge61.wizmizblog.ir/.../ماسک-خانگی-که-صورتتان-را-بوتاکس-می‌کن-2/‎Cachedاز لا‌به‌لا بردن چین و چروکها و داشتن صورتی برنا , یکی دغدغه های حیاتی خانمهای زیباست . بوتاکس صورت احتمالا عوارضی همچون فلج عضلانی یا این که افتادگی صورت ... نت پود | مطالب | با این ماسک خانگی صورت‌تان را بوتاکس کنید www.netpood.com/.../با-این-ماسک-خانگی-صورت‌تان-را-بوتاکس-کنید/‎Cached25 سپتامبر 2016 ... با این ماسک خانگی صورت‌تان را بوتاکس کنید. +۱ ... بیشتر مردم برای اینکه صورت خود را جوان کنند بوتاکس می‌کنند و همان‌طوری که می‌دانیم بوتاکس ...