مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه پاستای چیکن آلفردو در فر

[ad_1]

وب‌سایت روزیاتو - فروغ بیداری: چیکن آلفردو به دلیل داشتن خامه و پارمسان یکی از خوشمزه ترین پاستاها محسوب می گردد. حالا با توجه به محبوبیت این غذا، یک روش پخت جدید از آن را آموزش داده ایم که به مواد اولیه آن پنیر موزارلا نیز اضافه شده و در فر قرار داده می شود و طعمی لذیذتر به آن بخشیده است.


مواد لازم:
  •     ۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون
  •     ۳ عدد سینه مرغ نگینی خرد شده
  •     نمک و فلفل سیاه
  •     ۴ حبه سیر ریز شده
  •     ۲٫۵ پیمانه آب مرغ
  •     ۲٫۵ پیمانه خامه چرب
  •     ۴۵۰ گرم پنه خام
  •     ۲ پیمانه پنیر پارمسان
  •     ۲ پیمانه پنیر موزارلا
  •     جعفری تازه خرد شده

 پاستای چیکن آلفردو در فر
 
طرز تهیه:

1. در یک قابلمه بزرگ، روغن زیتون ریخته و آن را روی حرارت ملایم قرار دهید. پس از داغ شدن روغن، مرغ های نگینی خرد شده، نمک، فلفل سیاه و پودر سیر را اضافه کنید و هم بزنید.


2. پس از تغییر رنگ مرغ ها، آب مرغ، خامه و پاستا را بیفزائید و بگذارید تا بجوشند.


3. سپس در قابلمه را گذاشته، شعله را کم کنید و اجازه دهید مواد به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه پخته شوند.


4. شعله را خاموش کرده و ۱٫۵ پیمانه پنیر پارمسان بریزید و هم بزنید.


5. نیمی از پاستا را درون ظرف پیرکس ریخته و یک پیمانه پنیر موزارلا روی آن بریزید. سپس باقی مانده پاستا را روی آن ریخته و بقیه پنیر را اضافه کنید. در آخر نیز پنیر پارمسان را بریزید.


6. پاستا را به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در فر بگذارید تا پنیرها آب شده و سطح پاستا طلایی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


1 روز پیش ... طرز تهیه پاستای چیکن آلفردو در فر. چیکن آلفردو به دلیل داشتن خامه و پارمسان یکی از خوشمزه ترین پاستاها محسوب می گردد. حالا با توجه به ...1 روز پیش ... آکاایران: چیکن آلفردو به دلیل داشتن خامه و پارمسان یکی از خوشمزه ترین پاستاها محسوب می گردد. حالا با توجه به محبوبیت این غذا، یک روش پخت جدید ...1 روز پیش ... چیکن آلفردو به دلیل داشتن خامه و پارمسان یکی از خوشمزه ترین پاستاها محسوب می گردد. حالا با توجه به محبوبیت این غذا، یک روش پخت جدید از آن را ...وبسایت روزیاتو - فروغ بیداری: چیکن آلفردو به دلیل داشتن خامه و پارمسان یکی از خوشمزه ترین پاستاها محسوب می گردد. حالا با توجه به محبوبیت این غذا، یک روش ...وب سایت روزیاتو - فروغ بیداری: چيکن آلفردو به دلیل داشتن خامه و پارمسان یکی از خوشمزه ترین پاستاها محسوب می گردد. حالا با توجه به محبوبیت این غذا، یک روش ...چیکن آلفردو به دلیل داشتن خامه و پارمسان یکی از خوشمزه ترین پاستاها محسوب می گردد. حالا با توجه به محبوبیت این غذا، یک روش پخت جدید از آن را آموزش داده ایم که به ...وردپرس پارسی وردپرس پارسی وردپرس پارسی وردپرس پارسی وردپرس پارسی وردپرس پارسی وردپرس پارسی وردپرس پارسی وردپرس پارسی وردپرس پارسی وردپرس ...n کد خبر: ۴۱۱۲۵۹ nn ۸۴ بازدید nnnnn چیکن آلفردو به دلیل داشتن خامه و پارمسان یکی از خوشمزه ترین پاستاها محسوب می گردد. حالا با توجه به محبوبیت این غذا، ...چیکن آلفردو به دلیل داشتن خامه و پارمسان یکی از خوشمزه ترین پاستاها محسوب می گردد. حالا با توجه به محبوبیت این غذا، یک روش پخت جدید از آن را آموزش داده ایم که به ...1 روز پیش ... 1395/08/13 آموزش آشپزی ، سایت آشپزیغذاهای اروپایی فان نیوز: چیکن آلفردو به دلیل داشتن خامه و پارمسان یکی از خوشمزه.


کلماتی برای این موضوع

انواع غذا با مرغ ، گوشت پرندگان آموزش آشپزی آکا و طرز طرز تهیه سالاد مرغ و ذرت و لوبیا طرز تهیه کباب ران مرغ بدون استخوان طرز تهیه قلیه سیرانواع ماکارونی ، انواع پاستا ، غذا با پاستا آموزش …در این بخش شما با انواع ماکارونی آشیانه ایپاستاپاستا با سس پستولازانیاغذای ساده طرز تهیه نان شیرمال بسیار خوشمزه در خانهطرز تهیه شیرینی کرم دار نوتلا خوشمزه و دوست داشتنی عکس طرز تهیه براونی کلاسیک طرز تهیه ته چین گوشت و بادمجان، متفتوت و خوش …طرز تهیه کوکو سیب زمینی مادربزرگ ها با کمی تغییر عکس طرز تهیه خوراک گوشت و



لینک منبع :طرز تهیه پاستای چیکن آلفردو در فر

طرز تهیه پاستای چیکن آلفردو در فر - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../طرز-تهیه-پاستای-چیکن-آلفردو-در-فر‎Cached3 نوامبر 2016 ... طرز تهیه پاستای چیکن آلفردو در فر. چیکن آلفردو به دلیل داشتن خامه و پارمسان یکی از خوشمزه ترین پاستاها محسوب می گردد. حالا با توجه به ... طرز تهیه پاستای چیکن آلفردو در فر، خوشمزه ترین پاستای دنیا +عکس ... www.niksalehi.com/.../طرز-تهیه-پاستای-چیکن-آلفردو-در-فر،-خوشم.html‎Cached3 نوامبر 2016 ... طرز تهیه پاستای چیکن آلفردو را قبلا آموزش داده ایم حالا با توجه به محبوبیت ... پاستا را به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در فر بگذارید تا پنیرها آب شده و سطح ... طرز تهیه پاستای چیکن آلفردو در فر - مجله خبر روز |خبر آنلاین khabrroz.ir/طرز-تهیه-پاستای-چیکن-آلفردو-در-فر/ چیکن آلفردو به دلیل داشتن خامه و پارمسان یکی از خوشمزه ترین پاستاها محسوب می گردد. حالا با توجه به محبوبیت این غذا، یک روش پخت جدید از آن را آموزش داده ایم که به ... طرز تهیه پاستای چیکن آلفردو در فر آکا - onvansho onvansho.ir/result/طرز-تهیه-پاستای-چیکن-آلفردو-در-فر-آکا.html طرز تهیه لازانیای چیکن آلفردو در طرز تهیه لازانیای چیکن چیکن آلفردو ۱ فر . طرز تهیه پاستای چیکن آلفردو در فر طرز تهیه پاستای چیکن آلفردو در فر طرز تهیه 1 در ... طرز تهیه پاستای چیکن آلفردو در فر https://www.webgardha.com/.../طرز-تهیه-پاستای-چیکن-آلفردو-در-فر‎Cached7 نوامبر 2016 ... طرز تهیه پاستای چیکن آلفردو در فر چیکن آلفردو به دلیل داشتن خامه و پارمسان یکی از خوشمزه ترین پاستاها محسوب می گردد. طرز تهیه پاستای چیکن آلفردو در فر - مجله اینترنتی ،پورتال خبری و ... modiranbazar.com/index.php/cooking1/nations.../98-2016-11-03-08-57-03 3 نوامبر 2016 ... طرز تهیه پاستای چیکن آلفردو در فر. فروغ بیداری: چیکن آلفردو به دلیل داشتن خامه و پارمسان یکی از خوشمزه ترین پاستاها محسوب می گردد. حالا با ... طرز تهیه پاستای چیکن آلفردو در فر – روز پیپر rouzpaper.ir/آشپزی/طرز-تهیه-پاستای-چیکن-آلفردو-در-فر/ 7 دسامبر 2016 ... طرز تهیه پاستای چیکن آلفردو در فر. وب‌سایت روزیاتو – فروغ بیداری: چیکن آلفردو به دلیل داشتن خامه و پارمسان یکی از خوشمزه ترین پاستاها ... طرز تهیه پاستای مرغ و پنیر • دونفره https://www.2nafare.com/طرز-تهیه-پاستای-مرغ-و-پنیر/‎Cachedدر این مطلب طرز تهیه پاستای پنه با مرغ و پنیر رو قرار میدم که اگه از طرفداران پنیر باشین ... طرز تهیه پنه مرغ با سس آلفردو هم میتونید با کلیک روی این لینک مشاهده بفرمایید. ... مواد رو به ظرفی که برای گذاشتن در فر مناسب باشه منتقل میکنیم. طرز تهیه پاستای چیکن آلفردو در فر - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/27561137 طرز تهیه پاستای چیکن آلفردو در فر. وب سایت روزیاتو - فروغ بیداری: چیکن آلفردو به دلیل داشتن خامه و پارمسان یکی از خوشمزه ترین پاستاها محسوب می گردد. حالا با ... هرلحظه، طرز تهیه پاستای چیکن آلفردو در فر harlahze.com/اخبار-خواندنی/طرز-تهیه-پاستای-چیکن-آلفردو-در-فر چیکن آلفردو به دلیل داشتن خامه و پارمسان یکی از خوشمزه ترین پاستاها محسوب می گردد حالا با توجه به محبوبیت این غذا یک روش پخت جدید از آن را آموزش داده ایم که به ...