مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آخرین گوشی هوشمند مجهز به ویندوزفون

[ad_1]

شرکت اچ پی گوشی هوشمندی موسوم به Elite x۳ را عرضه کرده که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان آخرین گوشی هوشمند مجهز به سیستم عامل ویندوز فون مایکروسافت یا همان ویندوز ۱۰ موبایل خواهد بود.

به گزارش مشرق، گروه طراح این سیستم عامل که در رقابت با آندروید و ای او اس اپل به موفقیتی نرسیده اند احتمالا سیستم عامل مذکور را بازنشسته می کنند و سپس مایکروسافت استراتژی تازه ای را برای موفقیت در بازار سیستم عامل های همراه دنبال خواهد کرد.
 
نکته جالب این است که اچ پی خود تلاش کرده بود سیستم عامل همراه webOS را همه گیر کند، اما در سال ۲۰۱۱ آخرین گوشی خود که مجهز به این سیستم عامل بود و Veer G۴ نام داشت را روانه بازار کرد.
 
طراحی Elite x۳ به گونه ای است که تلاشی برای وداع قدرتمندانه ویندوز فون با بازار گوشی های هوشمند تلقی می شود. عرضه عمومی این گوشی در فروشگاه های مایکروسافت از هفته آینده آغاز می شود. قرار بود این گوشی چند ماه پیش به بازار بیاید که به علت مشکلاتی در دوربینش به تعویق افتاد.
 
از جمله امکانات مناسب این گوشی می توان به نمایشگر ۵.۹۶ اینچی AMOLED، پردازنده Snapdragon ۸۲۰، باتری ۴۱۵۰ میلی آمپری، ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و قابلیت اتصال به نمایشگر رایانه های رومیزی با استفاده از فناوری Continuum اشاره کرد. همچنین می توان با استفاده از برخی لوازم جانبی عرضه شده همراه این گوشی آن را به یک لپ تاپ هم مبدل کرد و برای انجام امور مختلف کاری و شخصی به کار گرفت.
 
قیمت این گوشی به تنهایی ۶۹۹ دلار است و در صورت خرید لوازم جانبی اتصال به رایانه قیمت آن به ۷۹۹ دلار افزایش می یابد.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


8 ا کتبر 2016 ... شرکت اچ پی گوشی هوشمندی موسوم به Elite x۳ را عرضه کرده که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان آخرین گوشی هوشمند مجهز به سیستم عامل ویندوز فون ...10 ا کتبر 2016 ... شرکت اچ.پی گوشی هوشمندی موسوم به Elite x3 را عرضه کرده که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان آخرین گوشی هوشمند مجهز به سیستم عامل ویندوزفون ...8 ا کتبر 2016 ... گوشی هوشمند مجهز به ویندوز فون , گوشی هوشمند ویندوز فون , ویندوز فون , سیستم عامل ویندوز فون , گوشی ویندوز فون , موبایل با سیستم عامل ویندوز ...3 روز پیش ... همزمان با برگزاری کنفرانس مایکروسافت، تی-موبایل گوشی هوشمند Windows 10 VR مایکروسافت را فاش کرد. کنفرانس ویندوز ۱ مایکروسافت از ...1 روز پیش ... آخرين گوشي هوشمند مجهز به ويندوزفون 1 . آخرین گوشی هوشمند مجهز به ویندوز فون عرضه شد - خبرگزاری…شرکت اچ پی گوشی هوشمندی موسوم به Elite x۳ را عرضه کرده که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان آخرین گوشی هوشمند مجهز به سیستم عامل ویندوز فون مایکروسافت یا همان ...شرکت اچ پی گوشی هوشمندی موسوم به Elite x۳ را عرضه کرده که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان آخرین گوشی هوشمند مجهز به سیستم عامل ویندوز فون مایکروسافت یا همان ...عرضه آخرین گوشی هوشمند مجهز به ویندوز فون توسط HP عکس ... آخرین گوشی هوشمند مجهز به سیستم عامل ویندوز فون مایکروسافت یا همان ویندوز ۱۰ ... عکس .آخرین گوشی هوشمند مجهز به ویندوز فون عرضه شد. ۱۷-مهر-۱۳۹۵ /توسط. آخرین گوشی هوشمند مجهز به ویندوز فون عرضه شد. منبع: مهرنیوز-فناوری اطلاعات و ارتباطاتمنتشر ...شرکت اچ پی گوشی هوشمندی موسوم به Elite x۳ را عرضه کرده که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان آخرین گوشی هوشمند مجهز به سیستم عامل ویندوز فون مایکروسافت یا همان ...


کلماتی برای این موضوع

موبایلدانستنیهای موبایل و تلفن همراهراهنمای …اگر قصد خرید یک گوشی هوشمند تمام عیار را دارید بهتر است قبل از اینکه تقویم از نیمه بررسی تخصصی گوشی هوشمند گلکسی سامسونگ…بررسی ابزارهای همراهسال گذشته بود که گوشی هوشمند گلکسی سامسونگ به صورت رمی معرفی شد و پس از مدتی پای خود گوشی موبایل و تبلت معرفی و بررسی گوشی حدود سه ماه پیش بود که سونی این شرکت قدرتمند و قدیمی الف بهترین گوشی‌های هوشمند بازار با قیمت زیر ۶۰۰ …مطمئنا گوشی‌های زیادی چه هوشمند و چه غیر هوشمند در این بازه‌ی قیمتی وجود دارند، اما خبرگزاری تسنیم بهترین گوشی‌های هوشمند بازار …بهترینخبرگزاری تسنیم مطمئنا گوشی‌های زیادی چه هوشمند و چه غیر هوشمند در این بازه‌ی قیمتی گوشی هوشمند ارزان قیمتتصاویرگوشیهوشمندال ۷۰ گوشی زیبا است که الجی با آخرین نسخه اندروید آن را در سال جدید میلادی تولید کرده و بهترین گوشی های هوشمند پرچمدار؛ اردیبهشت ۹۵ …راهنمای خرید گوشی هوشمند پرچمدار شامل آیفون اس پلاس آیفون اس گلکسی نوت گلکسی اس چگونه پیش از فروش گوشی اطلاعات آن را کاملا حذف …به منظور جلوگیری از بروز این مشکل اغلب کاربران پیش از فروش گوشی‌های هوشمند خود آن را ویندوز فون ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادویندوزفونویندوز فون به انگلیسی سیستم‌عاملی است که توسط شرکت مایکروسافت برای گوشی لینکدونی سافت تماشا کنید دور زدن قفل گوشی های آیفون بدون نیاز به پسورد و یا اثر انگشت دیروز باندل گیرنده دیجیتال گوشی و تبلت اندروید و …سلام؛ من نرم افزار رو روی گوشی سامسونگ نصب کردم و گیرنده دیجیتال رو که برا نادلا به شکست مایکروسافت در بازار موبایل اعتراف …مایکروسافت به وضوح بازار موبایل را از دست داده است، اما ساتیا نادلا می‌گوید، کمپانی آموزشگاه آنلاین مرجع کامل آموزش آنلاین همه نوع …آموزش بدست آوردن رتبه الکسا در به صورت داینامیک در این مقاله قصد داریم بدست آوردن دانلود رایگاندانلود رایگان،نرم افزار،کرک،سریال،ویندوز ،ویندوز ،آنتی ویروس،موبایل،اندروید گلکسی نوت گوشی سامسونگ …سامسونگ با دوربین گوشی‌های گلکسی اس و نوت و گلکسی اس نشان داد که قدرت بالایی در



لینک منبع :آخرین گوشی هوشمند مجهز به ویندوزفون

آخرین گوشی هوشمند مجهز به ویندوز فون عرضه شد - خبرگزاری مهر | اخبار ... www.mehrnews.com/.../آخرین-گوشی-هوشمند-مجهز-به-ویندوز-فون-عرضه-شد‎Cached8 ا کتبر 2016 ... شرکت اچ پی گوشی هوشمندی موسوم به Elite x۳ را عرضه کرده که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان آخرین گوشی هوشمند مجهز به سیستم عامل ویندوز فون ... آخرین گوشی هوشمند مجهز به ویندوزفون - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/.../آخرین-گوشی-هوشمند-مجهز-به-ویندوزفون 8 ا کتبر 2016 ... شرکت اچ پی گوشی هوشمندی موسوم به Elite x۳ را عرضه کرده که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان آخرین گوشی هوشمند مجهز به سیستم عامل ویندوز فون ... آخرین گوشی هوشمند مجهز به ویندوز فون عرضه شد - onvansho onvansho.ir/result/آخرین-گوشی-هوشمند-مجهز-به-ویندوز-فون-عرضه-شد.html هوشمند مجهز به ویندوز فون آخرین گوشی هوشمند مجهز عرضه عمومی این گوشی در . ... های هوشمند مجهز به ویندوز فون ۸٫۱ به ویندوز ۱۰ ویندوز عرضه گوشی . دو گوشی جدید htc با ... آخرین گوشی هوشمند مجهز به ویندوز فون عرضه شد - بولتن نیوز www.bultannews.com/.../آخرین-گوشی-هوشمند-مجهز-به-ویندوز-فون-عرضه-شد 8 ا کتبر 2016 ... شرکت اچ پی گوشی هوشمندی موسوم به Elite x۳ را عرضه کرده که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان آخرین گوشی هوشمند مجهز به سیستم عامل ویندوز فون ... عرضه آخرین گوشی هوشمند مجهز به ویندوز فون توسط HP + عکس - راسخون rasekhoon.net/.../عرضه-آخرین-گوشی-هوشمند-مجهز-به-ویندوز-فون-توسط-HP-عکس/ 8 ا کتبر 2016 ... شرکت اچ پی گوشی هوشمندی موسوم به Elite x۳ را عرضه کرده که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان آخرین گوشی هوشمند مجهز به سیستم عامل ویندوز فون ... ویندوز فون به پایان عمر خود رسیده - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../ویندوز-فون-به-پایان-عمر-خود-رسیده/‎Cached29 ژانویه 2016 ... مایکروسافت گوشی‌‌های مجهز به ویندوز فون ۷ را به عنوان سومین ... گوشی هوشمند فروخته شده؛ اما تنها ۱٫۱ درصد از آنها گوشی‌های ویندوز فون لومیا بودند. ویندوز ۱۰ موبایل - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/ویندوز_۱۰_موبایل‎Cachedطبق گفته مایکروسافت گوشی‌های هوشمندی که دارای ویندوز فون ۸٫۱ هستند و حافظه ... ۲۰۱۶ برای دسته‌ای از تلفن‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل ویندوزفون ۸٫۱ منتشر شد. .... و همچنین قابلیت پاسخ به سوالات کاربر، همچون دریافت آخرین اخبار، وضعیت جوی، ... ویندوز فون - زومیت www.zoomit.ir/windows-phone/‎Cachedتصویری از یک گوشی هوشمند مجهز به ویندوزفون با برند نوکیا در فضای آنلاین منتشر شده است. نکته جالب اینکه گوشی یادشده از صفحه‌کلید فیزیکی بهره می‌برد. آخرین گوشی هوشمند مجهز به ویندوز فون عرضه شد- جستجوگر اخبار تی ... football.tnews.ir/ایتنا/D68B71935761 8 ا کتبر 2016 ... شرکت اچ.پی گوشی هوشمندی موسوم به Elite x3 را عرضه کرده که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان آخرین گوشی هوشمند مجهز به سیستم عامل ویندوزفون ... آخرین گوشی هوشمند مجهز به ویندوزفون - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/428131/ 8 ا کتبر 2016 ... مجله اینترنتی 24خبر: شرکت اچ پی گوشی هوشمندی موسوم به Elite x۳ را عرضه کرده که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان آخرین گوشی هوشمند مجهز به ...