مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

این بار هکرها به دنبال ساعت های هوشمند هستند

[ad_1]
وب سایت جام جم آنلاین: ساعت‌ هوشمند (اسمارت واچ‌ها) مانند دیگر گجت‌های عجیب و غریب، دارند راه پیشرفتشان را در جهان باز می‌کنند. اما آنها هنوز قول‌های عمل نشده زیادی دارند و خیلی وعده وعید‌های دیگر نیز در باره آنها هنوز در راه است.
 هکرها با ساعت هوشمند حرکات تان را زیر نظر می گیرند!

محققان رابط کاربری ابداع کرده‌اند که با استفاده از ساعت‌ هوشمند همه حرکات دست کاربر را تشخیص داده و ثبت می کند و همچنین می تواند بگوید که چه زمان شما یک گجت هوشمند را لمس کرده اید.

ساعت‌ هوشمند (اسمارت واچ‌ها) مانند دیگر گجت‌های عجیب و غریبی که نوجوانان به کار می‌برند، دارند راه پیشرفتشان را در جهان باز می‌کنند. اما آنها هنوز قول‌های عمل نشده زیادی دارند و خیلی وعده وعید‌های دیگر نیز در باره آنها هنوز در راه است. به شرطی که آنها قابلیت زنده ماندن خود را با روند زندگی مردم همچنان حفظ کنند و با گذشت زمان از بازار مصرف کنار گذاشته نشوند.

در حال حاضر اسمارت‌واچ ها ردیاب‌های ورزش تناسب اندامی (فیتنس ترکر) مجهز به صفحه نمایش لمسی بیش نیستند. این ساعت‌ هوشمند قلمرو‌های تازه‌ای را در حوزه‌های برنامه‌های کاربردی یا همان برنامک‌ها (App) که ما قبلا هرگز ندیده‌ایم را به روی ما گشوده‌اند. اما هنوز بسیاری از کاربران آنها را فقط یک سری ساعت دیجیتال بیش از حد شیک و مجلل می‌دانند.

«کریس هریسون» پروفسور دانشکده تعاملات انسان – رایانه مؤسسه کریج ملون است که آزمایشگاهش سال‌ها است برای کشف این موضوع که گجت‌های پوشیدنی (ویریبل) پدیده بزرگ آینده برای زندگی بهتر هستند، تلاش می‌کند.

پس از چندین سال کار سخت آنها موفق شدند معمای آن را رمزگشایی کنند. راه حلی که آنها به آن رسیده‌اند، وای بند (Viband) نامیده می‌شود که با استفاده از قابلیت شتاب سنج درون ساخت اسمارت‌ واچ‌ ها، موفق شدند حرکات مختلف انگشتان دست کاربران را بدون نیاز به لمس صفحه نمایش ساعت هوشمند از سوی کاربر تشخیص داده و ثبت کنند.

پروفسور هریسون می‌افزاید: «دست شما یکی از مهم‌ترین راه‌های کشف و تعامل با محیط اطراف شما است. شما همه چیزها را با آن لمس می‌کنید و بیشترین تعامل با رایانه‌ها نیز توسط لمس ماووس و تایپ روی صفحه کلید، صورت می‌گیرد. ما می‌خواستیم با استفاده از این موضوع تجربه صید اطلاعات بی‌نظیر توسط لامسه دست‌ها را چندین برابر کنیم. این قضیه می‌تواند نقش اسمارت‌ واچ‌ ها را به‌ صورتی نو، دوباره مطرح سازد

با آن‌ که صفحه نمایش‌ های اسمارت‌ واچ‌ ها چندان بزرگ نیستند که ورودی‌ های لمسی پیچیده دست را ثبت کنند، اما این طرح مفهومی هوشمندانه‌ ای است که ما با حذف یک ورودی رابط کاربری غیر لازم (صفحه نمایش کوچک ساعت هوشمند) یک سطح حساس وسیع مانند سطح بدن انسان را جایگزین آن کنیم.

این نوآوری میزان احتمال ساده کردن زندگی برای مردم را فوق‌ العاده بالا می‌برد و این تجربه جادویی تجربه کاربر فقط با استفاده از اسمارت واچ‌ها ممکن است و اهمیت حس مفهوم را بیش از پیش مطرح می‌سازد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

آسان دانلودمطمئنا حرفه ای های رایانه و اصولا افرادی که با شبکه های رایانه ای و همچنین مهندسان جان سخت ترین گوشی های هوشمندتصاویرگوشی های هوشمند مقاوم مقاوم ترین گوشی های هوشمند گوشی های هوشمند گوشی های هوشمند آیا باید همین الان تلگرام را پاک کنیم؟ شبکههیچ‌گونه دلیلی وجود ندارد که پیام‌های شما به‌طور پیش‌فرض رمزنگاری نشده باشندبرترین مپ های کلش آف کلنز برای وار گجت نیوزسلام دوست عزیز یه سوال داشتم من به دنبال قویترین مپ تان هال ده برای وار میگردم تو فناوری و اطلاعات یکصداشرکت مدیاتک در زمینه تولید تراشه برای دستگاه‌های هوشمند مخصوصا گوشی های موبایل فعال ۱۰ تخصص فوق‌العاده که به‌صورت آنلاین قابل فراگیری هستند …پیشرفت‌های حوزه فناوری به‌سرعت در حال توسعه است و در این بین جوامع را نیز به‌سمت سخت افزار مشاوره و بررسی گجت های دیجیتالیک نشریه الکترونیکی مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال مطالب جذاب به زبان فارسی هک کردن یک موبایل اصلا سخت نیستدوستانی که دنبال هک کردن گوشی دوست و یا فرزندانتان هستید این کار کار درستی نیست به سایت خبری تحلیلی تابناکاخبار ایران و جهانبه دنبال اعلام رسمی مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست در احیای درصدی تالاب هورالعظیم و وب سایت تخصصی فناوری اطلاعات ایران آخرین مطالببا سلام خدمت مهندسان گرامی می خواستم بدون که واژه در شبکه های بی سیم دقیقا به بزرگترین مرکز دانلود رایگاناین وبلاگ تنها به خاطر یاری رساندن به شما کاربران عزیز اطلاعات و موارد مورد نظر شما را مک بهتر است یا ویندوز؟ بررسی و مقایسه مک و …پیشنهاد سردبیربا عرض خسته نباشید و تشکر بابت مقاله خوبتون به شخصه هم از استفاده میکنم یا به علایم و شیوه های پیشگیری و درمان آرتروز گردنهزینه سفر هنرمندان به اروپا را کدام ارگان ها تقبل میکنند؟ رزرو هتل‌های اهواز، خوزستانگلچین صفاسا ★ آپارات چند میلیون حقمو نمیدهتلگرام اینستاگرام گلچین صفاسا جدیدترین پیامک زیبا عکس عاشقانه رمانتیک تمام مسائل مربوط به برنامه تلگرام …به نظر میرسه که سرچ با نام کاربری برای بعضی ها غیر فعاله من این موضوع رو با پشتیبانی معرفی همه ربات‌های فارسی تلگرام – شاهوار دات نتابزارهای اینترنتپانوشت در این مطلب فقط به معرفی ربات‌های فارسی پرداختیم و از معرفی ربات‌های سرگذشت کمپانی سوپرسل،سازنده کلش آف کلنز، از …این روزها، بازی های موبایلی آنلاین بشدت فراگیر شده اند شاید جذاب ترین و پرطرفدارترین دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیمدانلود دوبله فارسی سریال دانلود دوبله فارسی سریال اتفاقات عجیب و غریب بولتن نیوز اخبار سیاسی اقتصادی اجتماعی فرهنگی هنری ورزشی ببین، من هیچ برنامه‌ای برای زندگی سایت خبری تحلیلی تابناکاخبار ایران و جهانتا کنون آنچه از نامه نگاری های بین رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور درباره برجام در رسانه



لینک منبع :این بار هکرها به دنبال ساعت های هوشمند هستند

این بار هکرها به دنبال ساعت های هوشمند هستند - برترین ها www.bartarinha.ir/.../این-بار-هکرها-به-دنبال-ساعت-های-هوشمند-هستند‎Cached3 نوامبر 2016 ... این بار هکرها به دنبال ساعت های هوشمند هستند. ساعت‌ هوشمند (اسمارت واچ‌ها) مانند دیگر گجت‌های عجیب و غریب، دارند راه پیشرفتشان را در جهان باز می‌کنند ... این بار هکرها به دنبال ساعت های هوشمند هستند - روزامه roozame.com/.../این-بار-هکرها-به-دنبال-ساعت-های-هوشمند-هستند‎Cached Rating: 4.7 - 6 votes 30 جولای 2017 ... این بار هکرها به دنبال ساعت های هوشمند هستند. ساعت‌ هوشمند (اسمارت واچ‌ها) مانند دیگر گجت‌های عجیب و غریب، دارند راه پیشرفتشان را در جهان باز می‌کنند ... این بار هکرها به دنبال ساعت های هوشمند هستند - گذارنیوز | دمادم https://damadam.ir/.../این-بار-هکرها-به-دنبال-ساعت-های-هوشمند-هستند/4138290 وب سایت جام جم آنلاین: ساعت هوشمند (اسمارت واچ ها) مانند دیگر گجت های عجیب و غریب، دارند راه پیشرفتشان را در جهان باز می کنند. اما آنها هنوز قول های عمل نشده زیادی دارند ... Images for این بار هکرها به دنبال ساعت های هوشمند هستند این بار هکرها به دنبال ساعت های هوشمند هستند - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/p410036/scientific/بار-هکرها-دنبال-ساعت-هوشمند.html 3 نوامبر 2016 ... هکر، ساعت هوشمند، اسمارت واچ ساعت هوشمند (اسمارت واچ ها) مانند دیگر گجت های عجیب و غریب، دارند راه پیشرفتشان را در دنیا باز می کنند. اما آنها هنوز ... ساعت های هوشمند اپل sobhemihan.ir/tag/ساعت-های-هوشمند-اپل.html‎Cachedتصاویر ساعت هوشمند ویژه سلامتی منتشر شد , ساعت هوشمند ویژه سلامتی/تصویر , ... این بار هکرها به دنبال ساعت های هوشمند هستند .. ساعت .. هوشمند (اسمارت واچ‌ها) مانند ... ساعت هوشمند طرح اصل اپل sobhemihan.ir/tag/ساعت-هوشمند-طرح-اصل-اپل.html‎Cachedتصاویر ساعت هوشمند ویژه سلامتی منتشر شد , ساعت هوشمند ویژه سلامتی/تصویر , ... این بار هکرها به دنبال ساعت های هوشمند هستند .. ساعت .. هوشمند .. محققان .. ساعت . ساعت های هوشمند طرح اصل sobhemihan.ir/tag/ساعت-های-هوشمند-طرح-اصل.html‎Cachedتصاویر ساعت هوشمند ویژه سلامتی منتشر شد , ساعت هوشمند ویژه سلامتی/تصویر , ... این بار هکرها به دنبال ساعت های هوشمند هستند .. ساعت .. هوشمند (اسمارت واچ‌ها) مانند ... ساعت هوشمند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency www.mehrnews.com/.../archive.xhtml?...ساعت+هوشمند‎Cachedساعت های هوشمند تبدیل به یکی از علاقه مندی های هکرها شده اند تا شانس خود را ... است و تولیدکنندگان هم به دنبال جذب حداکثری بوده‌اند، این بار کمپانی پیاژه دست به ... ساعت هوشمند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency www.mehrnews.com/page/archive.xhtml?...ساعت+هوشمند از اپل خبر می رسد که این غول فناوری به زودی نسل جدید ساعت های خود را به دنیا معرفی ... ساعت های هوشمند تبدیل به یکی از علاقه مندی های هکرها شده اند تا شانس خود را ... است و تولیدکنندگان هم به دنبال جذب حداکثری بوده‌اند، این بار کمپانی پیاژه دست به ...