مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جایگزینی پانل OLED در آیفون هشت

[ad_1]

«تای جنگ وو» دبیر کل شرکت ماشابل «Mashable»با اعلام این خبر گفت: آیفون تکامل می یابد و پانل های آن از LTPS به OLED تغییر شکل می دهد.

به گزارش صبحانه، شرکت ژاپنی «شارپ» ماده OLED را برای نسل آینده آیفون تولید می کند.

به گزارش اسپوتنیک، «تای جنگ وو» دبیر کل شرکت ماشابل «Mashable»با اعلام این خبر گفت: آیفون تکامل می یابد و پانل های آن از LTPS به OLED تغییر شکل می دهد.
جِنگ وو که برای دانشجویان دانشگاه «تاتونگ» در تایوان سخن می گفت ، افزود: اگر شرکت ماشابل بخواهد یک محصول نوآورانه تولید کند این تنها راه پیشرفت برای شرکت خواهد بود.
بر اساس گزارش ها شرکت اپل در اواخر ماه اکتبر سال 2017آیفون هشت را در سه مدل معرفی خواهد کرد.
این شرکت علاوه بر مدل های 4,7 و 5,5 اینچی، ممکن است اسمارت فون های پنج اینچی را نیز تولید کند.
گمانه زنی ها حاکی از آن است که دیس پلی OLED- فقط در ساخت مدل های قدیمی مورد استفاده قرار می گیرد.

منبع :ایرنا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …شرکت سیماران دارای مدلهای متعددی از پنلهای یک واحدی میباشد که در زیر به آنها اشاره مشخصات گوشی و مقایسه آن با سایر مدل …تکنولوژیموبایلحدود دو سال قبل، شرکت تایوانی که جایگاه خود را در بازار گوشی‌های هوشمند و در رقابت یک منوی شروع برای ویندوز ۸ خود بسازیداز زمان انتشار ویندوز ۸ بحث های زیادی در رابطه با رابط کاربری جدید وجود دارد یکی از چگونه رمز وای‌فای فراموش شده را بازگردانیم؟در اپلیکیشن اینستاگرام ویندوز خبری از دکمه دوربین برای قراردادن تصویر نیست مگر از برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …برای نخستین باری که نام ژیروسکوپ را در دنیای تلفن های هوشمند شنیدیم زمانی بود که ال سی دی، ال ای دی، یا پلاسما؟ راهنمای گویا آی تی …آموزشحرف شما در مورد اینکه چیزی به نام ال ای دی نداریم و بک لایت ال ای دی است کاملا درسته اما



لینک منبع :جایگزینی پانل OLED در آیفون هشت

ایرنا - جایگزینی پانل OLED در آیفون هشت www.irna.ir/fa/News/82290962/‎Cached1 نوامبر 2016 ... تهران – ایرنا- شرکت ژاپنی «شارپ» ماده OLED را برای نسل آینده آیفون تولید می کند. جایگزینی پانل OLED در آیفون 8 - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../جایگزینی-پانل-oled-در-آیفون-8‎Cached1 نوامبر 2016 ... به گزارش ایرنا، «تای جنگ وو» دبیر کل شرکت ماشابل «Mashable»با اعلام این خبر گفت: آیفون تکامل می یابد و پانل های آن از LTPS به OLED ... جایگزینی پانل OLED در آیفون هشت - بیتوته www.beytoote.com/computer/technews/tnews75811.html به گزارش ایرنا به نقل از اسپوتنیک، «تای جنگ وو» دبیر کل شرکت ماشابل « Mashable»با اعلام این خبر گفت: آیفون تکامل می یابد و پانل های آن از LTPS به OLED ... جایگزینی پانل OLED در آیفون هشت - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1123330‎Cached1 نوامبر 2016 ... به گزارش ایرنا به نقل از اسپوتنیک، «تای جنگ وو» دبیر کل شرکت ماشابل « Mashable»با اعلام این خبر گفت: آیفون تکامل می یابد و پانل های آن از ... جایگزینی پانل OLED در آیفون هشت - کانون فرهنگی آموزش قلم چی www.kanoon.ir/Article/138535/جایگزینی-پانل-OLED-در-آیفون-هشت 2 نوامبر 2016 ... شرکت ژاپنی «شارپ» ماده OLED را برای نسل آینده آیفون تولید می‌کند. جایگزینی پانل OLED در آیفون هشت payeshonline.com/news/.../جایگزینی-پانل-OLED-آیفون-هشت‎Cachedبه گزارش ایرنا به نقل از اسپوتنیک، «تای جنگ وو» دبیر کل شرکت ماشابل « Mashable»با اعلام این خبر گفت: آیفون تکامل می یابد و پانل های آن از LTPS به OLED ... جایگزینی پانل OLED در آیفون هشت | خبر از ما www.khabarazma.com/289081 به گزارش ایرنا به نقل از اسپوتنیک، «تای جنگ وو» دبیر کل شرکت ماشابل « Mashable»با اعلام این خبر گفت: آیفون تکامل می یابد و پانل های آن از LTPS به OLED ... جی نیوز - جایگزینی پانل OLED در آیفون هشت jnews.jamaran.ir/news/id/1530558 2 نوامبر 2016 ... جایگزینی پانل OLED در آیفون هشت. گردآوری جی نیوز : «تای جنگ وو» دبیر کل شرکت ماشابل «Mashable»با اعلام این خبر گفت: آیفون تکامل می ... جایگزینی پنل OLED در آیفون هشت - ایستنا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/27537203 2 نوامبر 2016 ... جایگزینی پنل OLED در آیفون هشت. شرکت ژاپنی شارپ ماده OLED را برای نسل آینده آیفون تولید می کند. تای جنگ وو دبیر کل شرکت ماشابل ... ایرنا - جایگزینی پانل OLED در آیفون هشت jrna.ir/fa/News/82290962/‎Cachedبه گزارش ایرنا به نقل از اسپوتنیک، «تای جنگ وو» دبیر کل شرکت ماشابل « Mashable»با اعلام این خبر گفت: آیفون تکامل می یابد و پانل های آن از LTPS به OLED ...