مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خواص بی نظیر جوشانده پوست انار

[ad_1]

 خواص بی نظیر جوشانده پوست انار

 

در این مطلب از ایران ناز میخواهیم شما را با خواص چشمگیر جوشانده پوست انار آشنا کنیم. انار میوه ای پرخاصیت و سرشار از ویتامین است که علاوه بر خود میوه ، پوست آن نیز خواص بیشماری دارد . به گزارش ایران ناز ، طبع انار ترش ، سرد و طبع انار شیرین معتدل است . انار به حجم دهی و تقویت ماهیچه ها نیز کمک میکند . شایان ذکر است انار سرشار از آنتی اکسیدان بوده (حدوداً به اندازه چای سبز) و دارای مقادیر زیادی ویتامین C و پتاسیم می‌باشد.جوشاندن پوست انار برای مشکل گوارشی و گلو درد دارو گیاهی محسوب می‌شود.

 

خواص درمانى پوست انار:

 

۱- آب جوشانده پوست انار را بنوشید. قابض و مقوى است، براى معالجه اسهال ساده و اسهالى که از مسمومیت باشد و اسهال خونى و کنترل سلسله البول مفید است، قند ادرار را کم و خون را تصفیه مى ‏نماید، از خونریزى‏ ها خصوصا خونریزى رحم جلوگیرى مى‏ کند.

 

۲- کوبیده خشک پوست انار را به اندازه چهار گرم با آب گرم مخلوط کنید و بخورید. کرم‏هاى معده و روده را دفع مى‏ کند.

 

۳- مزمزه با آب جوشانده پوست انار براى تقویت لثه مفید است، از خونروى پس از کشیدن دندان جلوگیرى مى ‏کند.

 

۴- یک تکه از پوست انار را بصورت یک سکه کوچک قیچى کنید بعد سفیدى و پیه روى آن را بتراشید تا نازک شود و یک ساعت روى آبسه دندان بگذارید و بعد عوض کنید و این عمل را تکرار کنید تا سرباز کند.

 

۵- آب جوشانده پوست انار را با گلنار ساییده مخلوط کرده و روزى شش بار قرقره کنید خونریزى گلو را بند مى‏ آورد.

خواص بی نظیر جوشانده پوست انار

 

۶- پاشیدن گرد کوبیده خشک پوست انار براى خشک کردن زخم شانکر ساده مصرف مى‏ شود.

 

۷- پوست انار را نرم بسایید و شب ها به وسیله پنبه در دهانه رحم قرار دهید. ترشحات غیر طبیعى را متوقف مى‏ سازد و به عنوان شستشو براى التیام بواسیر و رفع ترشحات سفید یا لوکوره‏آ مفید است.

 

۸- در آب جوشانده پوست انار بنشینید براى قطع کردن سیلان مفرط، ترشحات عادت ماهیانه و همچنین در مواردى که مقعد بیرون آمده باشد و همچنین درمان بواسیر مفید است.

 

۹- پوست انار را با جفت مساوى بسایید و روى پنبه بریزید و هر شب ضماد کنید. فیستول یا بواسیر را درمان مى‏ کند.

 

۱۰- پوست انار را بجوشانید و روزی چند باز با آن دهان شویی کنید آفت و زخم دهان را برطرف می سازد

 

 

مطالب مرتبط:

 

با خوردن انار بافت عضلات خود را ترمیم کنید!!

 

نحوه ی گرفتن آب انار (آموزش تصویری)

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


26 ا کتبر 2016 ... پوست انار طبيعت پوست انار: پوست انار سرد و خشك است. تركيب شيميايى پوست انار: تانن- اسيدهاى آلى خواص درمانى پوست انار: 1- آب جوشانده ...خواص بی نظیر جوشانده پوست انار nn در این مطلب از تب جو میخواهیم شما را با خواص چشمگیر جوشانده پوست انار آشنا کنیم. انار میوه ای پرخاصیت و سرشار از ویتامین ...خواص بی نظیر جوشانده پوست انار در این مطلب از ایران ناز میخواهیم شما را با خواص چشمگیر جوشانده پوست انار آشنا کنیم. انار میوه ای پرخاصیت و سرشار از ویتامین ...1 روز پیش ... خواص بی نظیر جوشانده پوست انار در این مطلب از ایران ناز میخواهیم شما را با خواص چشمگیر جوشانده پوست انار آشنا کنیم. انار میوه ای پرخاصیت و ...1 روز پیش ... ۳- مزمزه با آب جوشانده پوست انار براى تقویت لثه مفید است، از خونروى پس از ... از فواید بی نظیر نارگیل غافل نشوید ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ ۰۷:۴۵; انتقاد نماینده ...4 ساعت قبل ... Categories: انار پودر پوست انار جوشانه پوست انار خواص انار خواص پوست انار .... پوست انار و جوشانده پوست انار و خواص بی نظیر پوست انار و گرد ...خواص انار و فواید انار و درمان بیماریها با انار و خواص پوست انار را در نمناک بخوانید. ... جوشانده پوست ریشه درخت انار کرم معده و روده را از بین می برد . ... خواص انار. تاثیر بینظیر ماسک انار بر روی پوست صورت. ماسک انار. از ماسک انار برای مقابله با چین ...1 روز پیش ... خواص بی نظیر جوشانده پوست انار تصویر و عکس شماره 1 ⇩ فواید نادر جوشانده پوست انار در این مطلب از میخواهیم شما را با فواید گیرا جوشانده پوست ...1- دهانشویه با آب جوشانده پوست انار: - باعث بهبودی زخم های دهان و زبان می شود. - سستی و لقّی دندان ها را برطرف و لثه ها را محکم می کند. - خونریزی خود به خود لثه ها به هنگام ...27 آگوست 2015 ... انار خواص بی نظیر انار برای سلامت بدن. به این مطلب امتیاز ... 19 – در موقع خوردن جوشانده پوست انار از خوردن روغن كرچك خودداري شود. زيرا ممكن است ...


کلماتی برای این موضوع

کامل ترین مرجع در مورد پسته و خواص و فواید پسته …مواد غذایی و تغذیهخواص بی نظیر پسته لازم به ذکر است که پسته یکی از اعضای مهم و ثابت آجیل ایرانی ها در خواص بی نظیر نبات نباتانواع نبات ، خواص دارویی نبات ، خواص درمانی نبات ، نبات سوخته ، نبات و درمان اسهال با خواص روغن هسته انار آشنا شوید آکاروغن هسته انار پوست های آسیب دیده را ترمیم می کند مبارزه با رادیکال های آزاد روغن عطاری طب سنتی زالو درمانی گیاهان دارویی گیاه …در ادامه شما را با خواص چند گیاه دارویی آشنا می کنیم ولی به خاطر داشته باشید که در خیار معجزه الهی، خواص خیار آکاخواص بی نظیر خیار را بشناسیم بهترین ویژگی های خیار برای سلامتی خواص درمانی کلم بروکلی کامل ترین مرجع برای روغن زیتون و خواص ان برای پوست …مواد غذایی و تغذیهخواص و فواید روغن زیتون برای مو و ابرو و پوست روغن زیتون برای موروغن زیتون برای آشنایی با خواص و مضرات پستهنحوه مصرف پسته خواص پسته فواید پستهخواص پوست سفید پستهفایده های پستهخاصیت پسته مواد دارویی طبیعی پزشکان ایرانروغن نارگیل باعث تقویت آبرسانی و تزریق آنتی اکسیدان های مغذی به پوست می شود و به همین خواص دارویی عناب میوه عناب دارای خواص طبی متعددی است و در مکاتب طب سنتی کشورهای مختلف جایگاه ویژه‌ای پوست و مو پزشکان ایران بسیاری از خانم‌ها هنگام مراجعه به مطب‌های پوست و مو از ریزش مژه‌ها و کم ‌پشت شدن رژیم و تغذیهخواص گیاهان رژیم و تغذیهخواص گیاهانداروهای گیاهیداروهای گیاهی لاغریطب سنتی ایرانخواص چای سبز دیابت نوین طب بیمار آقای رحمان ندایی که در حدود ۲۵ سال مبتلا به بیماری دیابت شده و انسولین تزریق می



لینک منبع :خواص بی نظیر جوشانده پوست انار

خواص بی نظیر جوشانده پوست انار - ایران ناز www.irannaz.com/خواص-جوشانده-پوست-انار.html‎Cachedخواص بی نظیر جوشانده پوست انار در این مطلب از ایران ناز میخواهیم شما را با خواص چشمگیر جوشانده پوست انار آشنا کنیم انار میوه ای پرخاصیت و س. خواص باورنکردنی جوشانده پوست انار - نمناک namnak.com/جوشانده-پوست-انار-.p38782‎Cachedپوست انار و جوشانده پوست انار و خواص بی نظیر پوست انار و گرد کوبیده خشک پوست انار و برطرف کردن آفت وزخم دهان با پوست انار را در نمناک بخوانید. جوشانده پوست انار معجزه های آن - onvansho onvansho.ir/result/جوشانده-پوست-انار-معجزه-های-آن.html خواص بی نظیر جوشانده پوست انار. خواص بی نظیر جوشانده پوست انار در این بر خود میوه پوست آن نیز های دیدنی . خاصیت جوشانده پوست انار نازخاتون ۱ آب جوشانده پوست ... جوشانده پوست انار - نیک صالحی www.niksalehi.com/taghzie/جوشانده-پوست-انار.html‎Cachedبه گزارش پایگاه اینترنتی الجزیره، محققان گفتند جوشانده پوست انار نیز ... درمان بیماری التهاب روده با خواص بی نظیر انبه · با فواید بی نظیر گیاه رازیانه آشنا ... با خواص جوشانده پوست انار آشنا شوید - جدیدترین اخبار ایران و جهان ... www.momtaznews.com/خواص-جوشانده-پوست-انار/‎Cached31 ا کتبر 2016 ... ۳- مزمزه با آب جوشانده پوست انار براى تقویت لثه مفید است، از خونروى پس از ... خواص بی نظیر انار میوه ی بهشتی به نقل از سایت «ehow» گل، برگ، ... فواید مصرف جوشانده پوست انار | پوست انار فایده های درمانی - قطره www.ghatreh.com/news/.../فواید-مصرف-جوشانده-پوست-انار‎Cached26 نوامبر 2016 ... خواص درمانی پوست انار 1- آب جوشانده پوست انار را بنوشید. ... خواص شگفت انگیز آب انار برای سلامتی بدن .... خواص بی نظیر کرفس را بشناسیم ... 10 خاصیت درمانی پوست انار - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/180772_10-خاصیت-درمانی-پوست-انار.html/‎Cached4 نوامبر 2016 ... ۱-آب جوشانده پوست انار را بنوشید. قابض و مقوی است، برای معالجه اسهال ساده و اسهالی که از مسمومیت باشد و اسهال خونی و کنترل سلسله البول مفید ... آشنایی با 40 خاصیت دارویی انار - ایسنا www.isna.ir/news/93081005125/آشنایی-با-40-خاصیت-دارویی-انار‎Cached1 نوامبر 2014 ... ‌همزمان با فصل برداشت انار در آبان ماه، چهل خواص دارویی این میوه بهشتی را بشناسید. ... لذیذ و بی‌نظیر از بهترین و مرغوب‌ترین نوع انار محسوب می‌شود و 80 درصد انار تولیدی شهرستان فردوس ... 25) جوشانده پوست انار برای‌ خانم‌ها مفید است. دهها خاصیت بی نظیر انار دفع مضرات دخانیات، تقویت معده، از بین برنده ... zibakho.com/دهها-خاصیت-بی-نظیر-انار/‎Cached24 نوامبر 2016 ... دهها خاصیت بی نظیر انار دفع مضرات دخانیات، تقویت معده، از بین برنده غم و ... ۲۴ در موقع خوردن جوشانده پوست انار از خوردن روغن کرچک خودداری شود. پرشین خودرو | خواص درمانی و بی نظیر انار www.persiankhodro.com/show_news/.../خواص-درمانی-و-بی-نظیر-انار‎Cached23 نوامبر 2016 ... پرشین خودرو: انار خواص و فواید فراوانی برای درمان بیماری ها و تنظیم فشار خون ... 7 شستن مقعد با آب جوشانده پوست انار باعث درمان و بهبود خونریزی ...