مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

حریم شخصی کاربران واتس آپ نقض شد

[ad_1]

قابل توجه کاربران شبکه اجتماعی واتس آپ، مدیران این برنامه اخیرا اعلام کرده اند که داده ‌های شخصی کاربران این برنامه را با شرکت فیسبوک به اشتراک می گذارند.

 مقامات ایتالیایی روز جمعه اعلام کردند تحقیقاتی را در رابطه با برنامه پیام‌ رسان واتس‌ آپ شروع کرده اند تا طی بررسی هایی مشخص کنند آیا مدیران این برنامه به وعده ‌های خود مبنی بر حفاظت داده‌ های شخصی کاربران وفادار بوده ‌اند یا خیر.

به گزارش صبحانه،واتس‌ آپ اخیرا اعلام کرده است که داده‌ های شخصی کاربران این برنامه را با شرکت فیسبوک که چندی قبل آن را خریداری کرد به اشتراک می‌ گذارد. این موضوع موجی از اعتراض را میان کاریران به راه انداخته است. کاربران این اقدام را غیر عادلانه می دانند و اعتراض خود را اعلام کرده اند.

WhatsApp در ماه آگوست طی بیانیه ای گفت: به اشتراک ‌گذاری شماره تلفن‌ های همراه کاربرانش را با فیسبوک آغاز کرده و این امر باعث اعتراض رگولاتوری‌ های کشور های اروپایی شد که تصریح کردند این موضوع را مورد بررسی قرار خواهند داد.

ایتالیا تصمیم دارد تحقیقات مفصلی در این زمینه انجام دهد و در صورت اثبات تخلف واتس‌ آپ و گمراه کردن کاربران این شرکت را جریمه کند. حداکثر جریمه ممکن که در قوانین این کشور برای این تخلف پیش ‌بینی شده ۵ میلیون یورو است.

شرکت واتس‌ آپ در واکنش به این خبر اعلام کرد که با مقامات مربوطه برای حل ‌و فصل موضوع همکاری می کند.

منبع :جام جم آنلاین


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


2 روز پیش ... قابل توجه کاربران شبکه اجتماعی واتس آپ، مدیران این برنامه اخیرا اعلام کرده اند که داده های شخصی کاربران این برنامه را با شرکت فیسبوک به ...قابل توجه کاربران شبکه اجتماعی واتس آپ، مدیران این برنامه اخیرا اعلام کرده اند که داده های شخصی کاربران این برنامه را با شرکت فیسبوک به اشتراک می گذارند.5 روز پیش ... تحقیقات ایتالیا در مورد نقض حریم شخصی کاربران واتس آپ ... به اعتراض رگولاتوری های کشورهای اروپایی منجر شد که تصریح کردند در این زمینه ...5 روز پیش ... تحقیقات ایتالیا در مورد نقض حریم شخصی کاربران واتس آپ ... به اعتراض رگولاتوری های کشورهای اروپایی منجر شد که تصریح کردند در این زمینه ...5 روز پیش ... تحقیقات ایتالیا در مورد نقض حریم شخصی کاربران واتسآپ ... امر به اعتراض رگولاتوریهای کشورهای اروپایی منجر شد که تصریح کردند در این زمینه ...قابل توجه کاربران شبکه اجتماعی واتس آپ، مدیران این برنامه اخیرا اعلام کرده اند که داده های شخصی کاربران این برنامه را با شرکت فیسبوک به اشتراک می گذا.قابل توجه کاربران شبکه اجتماعی واتس آپ، مدیران این برنامه اخیرا اعلام کرده اند که داده های شخصی کاربران این برنامه را با شرکت فیسبوک به اشتراک می گذارند.حداکثر جریمه ممکن که در قوانین این کشور پیشبینی شده ۵ میلیون یورو است. واتساپ در ... 4) تحقیقات ایتالیا در مورد نقض حریم شخصی کاربران واتس آپ - مرور نیوز.2 روز پیش ... حریم شخصی کاربران واتس آپ نقض شد عکس شماره 1 ⇩ قابل توجه کاربران شبکه اجتماعی واتس آپ، مدیران این برنامه اخیرا اعلام کرده اند که داده های ...2 روز پیش ... به گزارش جام جم آنلاین از کلیک، مقامات ایتالیایی روز جمعه اعلام کردند تحقیقاتی را در رابطه با برنامه پیام رسان واتس آپ شروع کرده اند تا طی ...


کلماتی برای این موضوع

الف هشدار رئیس پلیس فتا بدانید پیامهای …هشدار رئیس پلیس فتا بدانید پیامهای خصوصی در وایبر و واتس آپ را می خوانیموایبر ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادوایبروایبر به انگلیسی یک نرم‌افزار مالکیتی چندسکویی پیام‌رسان فوری صدا روی پروتکل فیس‌بوک ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد…فیس‌بوک به انگلیسی یک سرویس شبکهٔ اجتماعی برخط است که در ۴ فوریه سال ۲۰۰۴ ایتنا سایت خبری تحلیلی فناوری اطلاعات و ارتباطاتایتنا، بر آن است که به اطلاع‌رسانی جامع و حرفه‌ای در زمینه تکنولوژی ارتباطات و الف چگونه در تلگرام دانلود کنیم و کمتر هزینه …اگر می خواهید با پرداخت هزینه کمتر، نه تنها در تلگرام، بلکه در همه صفحات مجازی مطالب و آموزش جلوگیری از هک تلگرام و افزایش امنیت آن زومیتهمان طور که امروز در مقاله‌ی امکان هک شدن تلگرام و واتساپ با باگ موجود در ۷ وجود جنگ نرمسربازان امام خامنه ایمحمد سرور رجایی گفت به لطف خدا و بر اساس کوشش فعالان فرهنگی دو کشور شاهد تغییر نگاه در اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین …در این بخش شما با انواع اخبار غزهاخبار ایراناخبار سوریهاخبار اخبار روز غزه المصباح تصور کنید سال پیش و در دهه شصت خانمی را در خیابان می‌دیدید که یک مانتو به تن دارد که دانلود فیلترشکن رایگان و پرسرعتدانلودفیلترشکنبزارید یه مثال بزنم شما با یک چاقوی ساده جون کلی آدم رو بگیرید و یکی از مهمترین سلاح



لینک منبع :حریم شخصی کاربران واتس آپ نقض شد

حریم شخصی کاربران واتس آپ نقض شد - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/click/.../حریم-شخصی-کاربران-واتس-آپ-نقض-شد‎Cached2 نوامبر 2016 ... قابل توجه کاربران شبکه اجتماعی واتس آپ، مدیران این برنامه اخیرا اعلام کرده اند که داده ‌های شخصی کاربران این برنامه را با شرکت فیسبوک به ... حریم شخصی کاربران واتس آپ نقض شد - جام جم jamejamonline.ir/Online/.../حریم-شخصی-کاربران-واتس-آپ-نقض-شد قابل توجه کاربران شبکه اجتماعی واتس آپ، مدیران این برنامه اخیرا اعلام کرده اند که داده ‌های شخصی کاربران این برنامه را با شرکت فیسبوک به اشتراک می گذارند. حریم شخصی کاربران واتس آپ نقض شد - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/fa/.../حریم-شخصی-کاربران-واتس-آپ-نقض-شد‎Cached3 نوامبر 2016 ... قابل توجه کاربران شبکه اجتماعی واتس آپ، مدیران این برنامه اخیرا اعلام کرده اند که داده ‌های شخصی کاربران این برنامه را با شرکت فیسبوک به ... حریم شخصی کاربران واتس آپ نقض شد - کلیک | نبض فناوری و اطلاعات click.ir/1395/08/12/privacy-rights-of-whatsapp-users-broke/‎Cachedقابل توجه کاربران شبکه اجتماعی واتس آپ، مدیران این برنامه اخیرا اعلام کرده اند که داده ‌های شخصی کاربران این برنامه را با شرکت فیسبوک به اشتراک می گذارند. حریم شخصی کاربران واتس آپ نقض شد - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/حریم-شخصی-کاربران-واتس-آپ-نقض-شد/4138635 قابل توجه کاربران شبکه اجتماعی واتس آپ، مدیران این برنامه اخیرا اعلام کرده اند که داده های شخصی کاربران این برنامه را با شرکت فیسبوک به اشتراک می گذارند. حریم شخصی کاربران واتس آپ نقض شد - جام جم آنلاین 77.104.65.15/click/.../حریم-شخصی-کاربران-واتس-آپ-نقض-شد‎Cachedقابل توجه کاربران شبکه اجتماعی واتس آپ، مدیران این برنامه اخیرا اعلام کرده اند که داده ‌های شخصی کاربران این برنامه را با شرکت فیسبوک به اشتراک می گذارند. حریم شخصی کاربران واتس آپ نقض شد - صبحانه انلاین | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/27582619 3 نوامبر 2016 ... زاکانی: برخی مسوولین غرب را الگوی خود قرار داده اند ... به گزارش ایسنا-منطقه خراسان، علیرضا زاکانی در مراسمی با عنوان " تقریبا هیچ" که با محوریت ... حریم شخصی کاربران واتس آپ نقض شد (2 عکس) - سرزه www.serze.com/حریم-شخصی-کاربران-واتس-عکس-2173482/ 2 نوامبر 2016 ... حریم شخصی کاربران واتس آپ نقض شد عکس شماره 1 ⇩ قابل توجه کاربران شبکه اجتماعی واتس آپ، مدیران این برنامه اخیرا اعلام کرده اند که داده ‌های ... نقض حریم خصوصی در یاهو واتس آپ آکا - onvansho onvansho.ir/result/نقض-حریم-خصوصی-در-یاهو-واتس-آپ-آکا.html نقض حریم خصوصی سرقت اطلاعات بانکی از طریق واتس اپ ۱۴ که در اختیار کاربران . چگونه پیام های تلگرام دیگران را ببینیم عکس های جدید پیام های فوروارد شده در ... تحقیقات ایتالیا در مورد نقض حریم شخصی کاربران واتس آپ www.farsnews.com/13950809000231‎Cached30 ا کتبر 2016 ... تحقیقات ایتالیا در مورد نقض حریم شخصی کاربران واتس آپ ... به اعتراض رگولاتوری های کشورهای اروپایی منجر شد که تصریح کردند در این زمینه ...