مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گلکسی اس 8 احتمالا با دستیار صوتی Bixby عرضه می‌شود

[ad_1]

شایعاتی درباره گلکسی S8 سامسونگ مطرح شده که بر اساس آن احتمال می‌رود این گوشی با دستیار صوتی Bixby به بازار عرضه شود.

سامسونگ در طول ماه گذشته رسماً اعلام کرد که VivLab را خریداری کرده است. VivLab شرکتی با محوریت ساخت هوش مصنوعی بوده و اعضای تشکیل دهند‌ه‌ی این مجموعه افرادی هستند که در ساخت دستیار هوشمند صوتی اپل، Siri مشارکت داشته‌اند.

یکی از پروژه‌های مهم این تیم ساخت پلتفرم آزاد برای طراحان نرم‌افزار بود تا آنها بتوانند دستیار‌های صوتی همانند Siri بسازند، و این همراهان هوشمند قادر باشند با رابط کاربری زبان محور (language-based) با اپلیکیشن‌ و سرویس‌های مختلف ادغام شوند.

به همین دلیل اخبار غیر موثقی به گوش می‌رسد که احتمال دارد شرکت سامسونگ در پی استفاده از هوش مصنوعی ساخته شده توسط این شرکت باشد.

در عین حال این کمپانی مدارک طرحی با نام Bixby را در کشور کره‌ی جنوبی تنظیم کرده‌اند که به منظور استفاده از نرم‌افزار برای مدیریت اطلاعات شخصی ساخته و طراحی شده است.

در متن این طرح تجاری آمده است که نرم‌افزار مذکور در تمام لوازم کامپیوتری نظیر گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها قابل استفاده بوده و با تشخیص صدا فعال خواهد شد در ضمن می‌تواند برای استفاده از اپلیکیشن‌ها بدون نیاز به دست و تنها از طریق تشخیص گفتار مورد استفاده قرار گیرد.

با توجه به این طرح بهترین حدسی که زده می‌شود این خواهد بود که نام هوش مصنوعی گلکسی اس 8 را فعلاً بگیزبی (Bixby) فرض کنیم اما مسلماً زمان، درستی این فرضیه را اثبات خواهد کرد. سامسونگ در نظر دارد از گوشی گلکسی S8 در ماه فوریه رونمایی کند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


1 روز پیش ... گلکسی اس 8 احتمالا با دستیار صوتی Bixby عرضه میشود. شایعاتی درباره گلکسی S8 سامسونگ مطرح شده که بر اساس آن احتمال میرود این گوشی با ...23 ساعت قبل ... شایعاتی درباره گلکسی S8 سامسونگ مطرح شده که بر اساس آن احتمال میرود این گوشی با دستیار صوتی Bixby به بازار عرضه شود.1 روز پیش ... شایعاتی درباره گلکسی S8 سامسونگ مطرح شده که بر اساس آن احتمال می رود این گوشی با دستیار صوتی Bixby به بازار عرضه شو.1) گلکسی اس 8 احتمالا با دستیار صوتی Bixby عرضه می شود | شایعاتی. 53 دقیقه قبل ... شایعاتی درباره گلکسی S8 سامسونگ مطرح شده که بر اساس آن احتمال می رود ...1 روز پیش ... شایعاتی درباره گلکسی S8 سامسونگ مطرح شده که بر اساس آن احتمال میرود این گوشی با دستیار صوتی Bixby به بازار عرضه شود.1 روز پیش ... شایعاتی درباره گلکسی s8 سامسونگ مطرح شده که بر اساس آن احتمال میرود این گوشی با دستیار صوتی bixby به بازار عرضه شود.23 ساعت قبل ... گلکسی اس 8 احتمالا با دستیار صوتی Bixby عرضه میشود ... شایعاتی درباره گلکسی S8 سامسونگ مطرح شده که بر اساس آن احتمال میرود این گوشی با ...23 ساعت قبل ... پس از خرید شرکت VivLab توسط سامسونگ در ماه گذشته شایعاتی مطرح شده است که احتمال از ساخت هوش مصنوعی با نام Bixby برای گلکسی S8 میدهد. -18 ساعت قبل ... VivLab شرکتی با محوریت ساخت هوش مصنوعی بوده و اعضای تشکیل دهندهی این مجموعه کسانی هستند که در ساخت دستیار هوشمند صوتی اپل، Siri ...1 روز پیش ... شایعاتی درباره گلکسی S8 سامسونگ مطرح شده که بر اساس آن احتمال میرود این گوشی با دستیار صوتی Bixby به بازار عرضه شود. سامسونگ در طول ماه ...


کلماتی برای این موضوع

گلکسی اس زومیت گلکسی اس سامسونگ گوشی پرچمدار شرکت کره ای با نمایشگر



لینک منبع :گلکسی اس 8 احتمالا با دستیار صوتی Bixby عرضه می‌شود

گلکسی اس 8 احتمالا با دستیار صوتی Bixby عرضه می‌شود - زومیت www.zoomit.ir/.../2/.../galaxy-s8-intelligent-assistant-might-be-bixby/‎Cached3 نوامبر 2016 ... پس از خرید شرکت VivLab توسط سامسونگ در ماه گذشته شایعاتی مطرح شده است که احتمال از ساخت هوش مصنوعی با نام Bixby برای گلکسی S8 می‌دهد. گلکسی اس 8 احتمالا با دستیار صوتی Bixby عرضه می شود - تکنومون technomon.com/.../گلکسی-اس-8-احتمالا-با-دستیار-صوتی-bixby-عرضه-می-شود‎Cached3 نوامبر 2016 ... پس از خرید شرکت VivLab توسط سامسونگ در ماه گذشته شایعاتی مطرح شده است که احتمال از ساخت هوش مصنوعی با نام Bixby برای گلکسی S8 می‌دهد. - گلکسی اس 8 احتمالا با دستیار صوتی Bixby عرضه می‌شود - گروه پارس parskhodrogroup.ir/.../گلکسی-اس-8-احتمالا-با-دستیار-صوتی-bixby-عرضه/ شایعاتی درباره گلکسی S8 سامسونگ مطرح شده که بر اساس آن احتمال می‌رود این گوشی با دستیار صوتی Bixby به بازار عرضه شود. با Bixby، دستیار هوشمند صوتی گلکسی اس 8، بیشتر آشنا شوید www.gsm.ir/.../با-Bixby،-دستیار-هوشمند-صوتی-گلکسی-اس-8،-بیشتر-آشنا-شوید/‎Cached29 مارس 2017 ... سامسونگ ادعا می‌کند هر کاری که شما با گلکسی اس 8 تان انجام می‌دهید، ... احتمالا در آینده محصولات بیشتری را با دستیار صوتی هوشمندش عرضه می‌کند. گلکسی اس 8 احتمالا با دستیار صوتی Bixby عرضه می‌شود — وبلاگ ... i-sel.ir/blog/گلکسی-اس-8-احتمالا-با-دستیار-صوتی-bixby-عرضه/ ۳ نوامبر ۲۰۱۶ ... گلکسی اس ۸ احتمالا با دستیار صوتی Bixby عرضه می‌شود ... شایعاتی درباره گلکسی S8 سامسونگ مطرح شده که بر اساس آن احتمال می‌رود این گوشی با . سامسونگ از دستیار صوتی هوشمند Bixby در تمام برنامه های پیش فرض ... samsungiha.com/bixby-در-تمام-برنامه-های-پیش-فرض-گلکسی-اس-8/‎Cachedبرای مثال این دستیار صوتی هوشمند شاید قادر باشد در برنامه گالری نیز به کار رود به ... به هر حال احتمالا ما در گلکسی اس 8 شاهد جایگزین گشتن Bixby با S Voice خواهیم بود. ... سوپر آمولد می باشد که دارای لبه های خمیده است و در دو سایز 5 و 6 اینچ عرضه خواهند شد. ... 7 نوقا برای کدام گوشی ها و تبلت های سامسونگ و در چه زمانی منتشر می شود؟ دستیار صوتی گلکسی اس 8 سامسونگ بر پایه S Voice طراحی می‌شود gadgetnews.ir/154635/دستیار-صوتی-گلکسی-اس-8-bixby/‎Cached11 فوریه 2017 ... با نزدیک شدن به زمان معرفی، حرف و حدیث‌ها در خصوص پرچمداران جدید سامسونگ به اوج خود رسیده و یکی از محورهای اصلی این شایعات، تکنولوژی Bixby ... گلکسی اس 8 با دستیار صوتی Bixby عرضه می‌شود | ناگفتنی ها nagoftaniha.com/.../گلکسی-اس-8-با-دستیار-صوتی-bixby-عرضه-می‌شود/‎Cachedگلکسی اس 8 احتمالا با دستیار صوتی Bixby عرضه می‌شود. سامسونگ در طی ماه گذشته به طور رسمی اعلام کرد که VivLab را خریده است. VivLab شرکتی با محوریت ساخت ... گلکسی اس 8 احتمالا با دستیار صوتی Bixby عرضه می‌شود | تولید ... https://www.pinterest.com/pin/678988081289999143/‎Cachedگلکسی اس 8 احتمالا با دستیار صوتی Bixby عرضه می‌شود. گلکسی اس 8 احتمالا با دستیار صوتی Bixby عرضه می شود- جستجوگر ... football.tnews.ir/news/D78073553591‎Cachedسامسونگ در طول ماه گذشته رسماً اعلام کرد که VivLab را خریداری کرده است. VivLab شرکتی با محوریت ساخت هوش مصنوعی بوده و اعضای تشکیل دهند‌ه‌ی این مجموعه افرادی ...