مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

لامپی که دی‌ اکسید کربن هوا را می‌ بلعد +عکس

[ad_1]

لامپ زیستی جدید که قابل استفاده در خیابان و پارکینگ است، همزمان با روشنایی محیط اطراف، گاز دی‌اکسیدکربن را با استفاده از ریزجلبک‌های زنده موجود در مخزن جذب می‌کند.

به گزارش صبحانه،شیمی‌دانان فرانسوی برای اولین‌بار با تلفیق تکنولوژی و طبیعت موفق به ساخت لامپ جاذب دی‌اکسیدکربن موجود در هوا شدند.

به گزارش اینهبیتت، لامپ زیستی جدید که قابل استفاده در خیابان و پارکینگ است، همزمان با روشنایی محیط اطراف، گاز دی‌اکسیدکربن را با استفاده از ریزجلبک‌های زنده موجود در مخزن جذب می‌کند. 

لامپی که دی‌ اکسید کربن هوا را می‌ بلعد +عکس
انرژی مورد نیاز برای روشنایی این لامپ شگفت‌انگیز از فعالیت فوتوسنتز جلبک‌ها تامین می‌شود. همچنین جلبک‌ها نیز برای زنده ماندن از گاز دی‌اکسیدکربن موجود در هوا استفاده می‌کنند.
محققان فرانسوی پس از آزمایش میزان کارایی لامپ زیستی دریافتند که هر لامپ در طول دوره زمانی یک ساله حداقل یک تن کربن را از هوا جذب می‌کند. این مقدار معادل فعالیت ۱۵۰ تا ۲۰۰ درخت در یک سال است.  
محققان فرانسوی معتقدند که موافقت دولت و تامین بودجه برای تولید انبوه این لامپ، قطعا یک روش کارآمد برای مقابله با پدیده گرمایش زمین خواهد بود.

منبع:  ایسنا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


1 روز پیش ... لامپ زیستی جدید که قابل استفاده در خیابان و پارکینگ است، همزمان با روشنایی محیط اطراف، گاز دیاکسیدکربن را با استفاده از ریزجلبکهای زنده ...1 روز پیش ... عکس · پژو 508 ؛ اولین وارداتی ایکاپ به ایران ... لامپی که دی اکسید کربن هوا را می بلعد ... محققان فرانسوی پس از آزمایش میزان کارایی لامپ زیستی دریافتند که هر لامپ در طول دوره زمانی یک ساله حداقل یک تن کربن را از هوا جذب میکند.لامپ زیستی جدید که قابل استفاده در خیابان و پارکینگ است، همزمان با روشنایی محیط اطراف، گاز دیاکسیدکربن را با استفاده از ریزجلبکهای زنده موجود در ...لامپی که دی اکسید کربن هوا را می بلعد عکس انرژی مورد نیاز برای روشنایی این لامپ شگفتانگیز از فعالیت فوتوسنتز جلبکها تامین میشود. همچنین جلبکها نیز ...1 روز پیش ... شیمیدانان فرانسوی برای اولینبار با تلفیق تکنولوژی و طبیعت موفق به ساخت لامپ جاذب دیاکسیدکربن موجود در هوا شدند.لامپ زیستی جدید که قابل استفاده در خیابان و پارکینگ است، همزمان با روشنایی محیط اطراف، گاز دیاکسیدکربن را با استفاده از ریزجلبکهای زنده موجود در مخزن جذب ...اکوفارس: شیمیدانان فرانسوی برای اولینبار با تلفیق تکنولوژی و طبیعت موفق به ساخت لامپ جاذب دیاکسیدکربن موجود در هوا شدند.1 روز پیش ... لامپی که دی اکسید کربن هوا را می بلعد | شیمی دانان فرانسوی - قطره 1 روز پیش .... شود! .... ۲۴ ساعت بعد از حمله سنگین به مواضع داعش در موصل عکس.لامپی که دیاکسید کربن هوا را از بین میبرد/روش جدید مقابله با آلودگی هوا دانش ... این جویبار رویایی انسان ها را می بلعد (عکس) -آکااین جویبار رویایی انسان ها را می ...


کلماتی برای این موضوع

لامپی که دی‌ اکسید کربن هوا را می‌ بلعد عکس



لینک منبع :لامپی که دی‌ اکسید کربن هوا را می‌ بلعد +عکس

لامپ زنده‌ای که دی‌اکسیدکربن هوا را می‌بلعد - ایسنا www.isna.ir/news/.../لامپ-زنده-ای-که-دی-اکسیدکربن-هوا-را-می-بلعد‎Cached2 نوامبر 2016 ... شیمی‌دانان فرانسوی برای اولین‌بار با تلفیق تکنولوژی و طبیعت موفق به ساخت لامپ جاذب دی‌اکسیدکربن موجود در هوا شدند. لامپی که دی‌ اکسید کربن هوا را می‌ بلعد +عکس - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../لامپی-که-دی‌-اکسید-کربن-هوا-را-می‌-بلعد-عکس‎Cached3 نوامبر 2016 ... لامپ زیستی جدید که قابل استفاده در خیابان و پارکینگ است، همزمان با روشنایی محیط اطراف، گاز دی‌اکسیدکربن را با استفاده از ریزجلبک‌های زنده ... Images for لامپی که دی‌ اکسید کربن هوا را می‌ بلعد +عکس لامپی که دی‌ اکسید کربن هوا را می‌ بلعد +عکس - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../لامپی-که-دی‌-اکسید-کربن-هوا-را-می‌-بلعد-عکس/4138540 لامپ زیستی جدید که قابل استفاده در خیابان و پارکینگ است، همزمان با روشنایی محیط اطراف، گاز دی‌اکسیدکربن را با استفاده از ریزجلبک‌های زنده موجود در ... لامپی که دی‌ اکسید کربن هوا را می‌ بلعد(+عکس) | آریانا نیوز aryananews.ir/1395/08/13/لامپی-که-دی‌-اکسید-کربن-هوا-را-می‌-بلعد/ 25 ژانویه 2017 ... لامپ زیستی جدید که قابل استفاده در خیابان و پارکینگ است، همزمان با روشنایی محیط اطراف، گاز دی‌اکسیدکربن را با استفاده از ریزجلبک‌های زنده ... لامپی که دی اکسید کربن هوا را می بلعد +عکس - اتحادیه طلا،جواهر و سکه ... khabarfarsi.com/u/27583274 3 نوامبر 2016 ... لامپی که دی اکسید کربن هوا را می بلعد +عکس. لامپ زیستی جدید که قابل استفاده در خیابان و پارکینگ است، همزمان با روشنایی محیط اطراف، گاز دی ... لامپی که دی اکسید کربن هوا را می بلعد+عکس- جستجوگر اخبار تی نیوز football.tnews.ir/news/DEE173555914 لامپی که دی‌ اکسید کربن هوا را می‌ بلعد+عکس. اکوفارس: شیمی‌دانان فرانسوی برای اولین‌بار با تلفیق تکنولوژی و طبیعت موفق به ساخت لامپ جاذب دی‌اکسیدکربن ... لامپی که دی اکسید کربن هوا را می بلعد +عکس - جستجوگر اخبار تی نیوز worldcup.tnews.ir/news/70eb73546224.html لامپ زیستی جدید که قابل استفاده در خیابان و پارکینگ است، همزمان با روشنایی محیط اطراف، گاز دی اکسیدکربن را با استفاده از ریزجلبک های زنده موجود در مخزن جذب ... لامپی که دی اکسید کربن هوا را می بلعد+عکس - پایگاه خبری تحلیلی ... tnews.ir/پایگاه-خبری-تحلیلی-صنعت-و-اقتصاد.../dee173555914.html اکوفارس: شیمی دانان فرانسوی برای اولین بار با تلفیق تکنولوژی و طبیعت موفق به ساخت لامپ جاذب دی اکسیدکربن موجود در هوا شدند. لامپی که دی اکسید کربن هوا را از بین می برد/روش جدید مقابله با ... - قطره www.ghatreh.com/.../لامپی-اکسید-کربن-هوا-بین-برد-روش-جدید-مقابله-آلودگی 3 نوامبر 2016 ... خانه های خالی از سال بعد مشمول مالیات می شوند. * تصویری از همسر ... قطاری با آلودگی صفر که بزودی در آلمان بکار می افتد · 5 + 1 ... لامپی که دی اکسید کربن هوا را از بین می برد/روش جدید مقابله با آلودگی هوا ... عکس/انعکاس زمستان ...