مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

زیردریایی های بی سرنشین در خدمت ارتش آمریکا

[ad_1]

وب سایت تک شات: نیروی دریایی آمریکا مجوز بکارگیری زیردریایی های بدون سرنشین در همه ناوشکن های این کشور را صادر کرده است. این زیردریایی های بدون سرنشین از انرزی امواج دریا برای حرکت در زیر آب استفاده می کنند. نیروی دریایی آمریکا قصد دارد از این زیردریایی های کوچک برای شناسایی زیردریایی های دشمن استفاده کند.

 

 زیردریایی های بدون سرنشین به نیروی دریایی ارتش آمریکا پیوستند

زیردریایی های شناور در ابتدا توسط گروهی از دانشمندان به عنوان ابزاری کم هزینه و اتوماتیک برای انجام ماموریت های علمی طولانی مدت دریایی طراحی شد. ظاهر این دستگاه شبیه به موشک های کروز است و دماغه و باله های آن به حفظ تعادلش کمک می کنند.

این زیردریایی پس از ورود به دریا آب را وارد دماغه خود کرده و به این ترتیب به زیر آب می رود. انرژی این زیردریایی توسط یک باتری تامین می شود که قادر است به منظور تغییر مرکز گرانش خود، در قسمت های مختلف بدنه زیردریایی جابجا شود. پس از رسیدن به عمق 150 تا 180 متری دریا، آب از بدنه زیردریایی به بیرون هدایت می شود و در پی آن، بالا می آید. پس از رسیدن به سطح دریا، اطلاعات گردآوری شده توسط آن به ایستگاه مستقر روی ناوشکن منتقل شده و پس از دریافت دستورات جدید، دوباره به عمق دریا می رود.

کاربرد این وسیله، شناسایی زیردریایی های متخاصم است. این زیردریایی فاقد موتور است، در نتیجه قابل شناسایی نخواهد بود و به کمک سیستم صوتی انفعالی اش، می تواند در مجاورت زیردریایی های دشمن به جمع آوری اطلاعات بپردازد و پس از شناسایی موقعیت دشمن، به سطح آب آمده و به ناوشکن هشدار بدهد.

نیروی دریایی آمریکا در دوران جنگ سرد نیز از سیستمی مشابه، البته نه تا این حد پیشرفته، برای شناسایی زیردریایی های شوروی استفاده می کرد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


1 روز پیش ... نیروی دریایی آمریکا مجوز بکارگیری زیردریایی های بدون سرنشین در همه ناوشکن های این کشور را صادر کرده است. این زیردریایی های بدون سرنشین از ...1 روز پیش ... زیردریایی های بی سرنشین در خدمت ارتش آمریکا نیروی دریایی ایالات متحده اجازه بکارگیری زیردریایی های بدون سرنشین در همه ناوشکن های این کشور ...نیروی دریایی آمریکا مجوز بکارگیری زیردریایی های بدون سرنشین در همه ناوشکن های این کشور را صادر کرده است. این زیردریایی های بدون سرنشین از انرزی امواج دریا ...1 روز پیش ... نیروی دریایی آمریکا مجوز بکارگیری زیردریایی های بدون سرنشین در همه ناوشکن های این کشور را صادر کرده است این زیردریایی های بدون سرنشین از ...1 روز پیش ... وب سایت تک شات: نیروی دریایی آمریکا مجوز بکارگیری زیردریایی های بدون سرنشین در همه ناوشکن های این کشور را صادر کرده است. این زیردریایی ...وب سایت تک شات: نیروی دریایی آمریکا مجوز بکارگیری زیردریایی های بدون سرنشین در همه ناوشکن های این کشور را صادر کرده است. این زیردریایی های بدون سرنشین ...ی آید. پس از رسیدن به سطح دریا، اطلاعات گردآوری شده توسط آن به ای.نیروی دریایی آمریکا مجوز بکارگیری زیردریایی های بدون سرنشین در همه ناوشکن های این کشور را صادر کرده است. این زیردریایی های بدون سرنشین از انرزی امواج دریا ...8 ساعت قبل ... زیردریایی های بدون سرنشین به نیروی دریایی ارتش آمریکا پیوستند. زیردریایی های شناور در ابتدا توسط گروهی از دانشمندان به عنوان ابزاری کم ...


کلماتی برای این موضوع

عصر ایران خطرناک ترین فرودگاه های دنیا عکس نهری که افراد را به کام خود می کشد عکس فروش بازگشت فتوفانتوم ایرانی پس از سال‌ها سکوت و …پروژه های فضایی زمین‌گیر بی‌پولی و سوء مدیریت ناهید و تدبیر دورتر شدند ورود گرومن اف۱۴ تام‌کت ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد…اتاقک خلبان اف۱۴ تامکت دو جایگاه سرنشین در طول هم دارد خلبان و افسر مسئول رادار آرشیو واکنش وزارت خارجه به محکومیت نفر در عربستان سعودی به اتهام جاسوسی برای ایران بزرگترین رژه مشترک دریایی در تنگه هرمزرئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قتل هولناک با تبر در شیراز عکسهولناکباتبردرشیرازعکسنزاع خونین خیابانی در شیراز ، یک کشته و دو مجروح به دنبال داشت شنیده‌های خبرنگار انجام پروژه های مهندسی هوافضا و مکانیک برترین پهپاد های کشورهای مختلفی با شناسایی قابلیت پهپاد ها مخفف کلمه پ رنده های ه دایت پ ذیر ا ز د ور پلاکارد در مترو درباره عفیف بودن مردانپلاکارددرمترودربارهواقعا خیلی بد و تابلو به زنان در مترو زل می زنن حتی زنانی که باحجاب و در قسمت خانم ها ایران مقتدر گالری عکس و تصاویراخبار، رویدادها و تحلیل های مرتبط با اقتدار ایران همیشه سرافراز و تهدیدات علیه آنبولتن نیوز ببین، من هیچ برنامه‌ای برای زندگی در جایی دیگر ندارم دلم می‌خواهد در کشور خودم دیدنی های روسیه، مناطق روسیه همچنان دشمن شماره یک آمریکا است ورزشکاران قزوینی در مسابقات پاورلیفتینگ روسیه خبرگزاری باشگاه خبرنگاران فیلم و صوتدر خبرگزاری باشگاه خبرنگاران آخرین اخبار مذاکراتحوادثسیاسیفرهنگیاقتصادیاجتماعی خبرگزاری ایسنا اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریتوافق شبکه افق در نخستین تجربه رادیو تی وی مهمترین اخبار اجتماعی ایسنا در روز دوشنبهبدو علم علوم فضایی و هوانوردیحمایت‌های گسترده آمریکا از رژیم غاصب صهیونیستی باعث گشته میلیاردهادلار هزینه بر گنجینه علوم اجتماعی شهرستان ششتمدکشتی خورشیدی سوئیسی در قالب سفر به دور دنیا از خطرناک ترین دریای جهان عبور کردبرق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …صفحات جانبی راه اندازی جاده خورشیدی در امریکا با پنل های رنگارنگ اولین مزرعه برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …صفحات جانبی راه اندازی جاده خورشیدی در امریکا با پنل های رنگارنگ اولین مزرعه اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشی



لینک منبع :زیردریایی های بی سرنشین در خدمت ارتش آمریکا

زیردریایی های بی سرنشین در خدمت ارتش آمریکا - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../زیردریایی-های-بی-سرنشین-در-خدمت-ارتش-آمریکا 3 نوامبر 2016 ... نیروی دریایی آمریکا مجوز بکارگیری زیردریایی های بدون سرنشین در همه ناوشکن های این کشور را صادر کرده است. این زیردریایی های بدون سرنشین از ... Images for زیردریایی های بی سرنشین در خدمت ارتش آمریکا زیردریایی های بی سرنشین در خدمت ارتش آمریکا+عکس | پایگاه خبری ... www.rishenews.com/news/31181‎Cached4 نوامبر 2016 ... نیروی دریایی آمریکا مجوز بکارگیری زیردریایی های بدون سرنشین در همه ناوشکن های این کشور را صادر کرده است. این زیردریایی های بدون سرنشین از ... زیردریایی های نظامی آمریکا به پهپادهای جاسوسی Blackwing مجهز خواهند ... digiato.com/article/.../زیردریایی-های-نظامی-آمریکا-به-پهپادها/‎Cached23 مه 2016 ... نیروی دریایی آمریکا خبر داده که می خواهد ناوگانی از درون های جاسوس و ... را در کنار زیردریایی ها و وسایل زیرآبی بدون سرنشین خود به خدمت بگیرد و مشخصا در ... توسط ارتش آمریکا به میان نیامده است اما با در نظر داشتن فعالیت های نظامی ... زیردریایی های بی سرنشین در خدمت ارتش آمریکا - سرزه www.serze.com/زیردریایی-سرنشین-خدمت-ارتش-آمریکا-2184545/ 3 نوامبر 2016 ... زیردریایی های بی سرنشین در خدمت ارتش آمریکا نیروی دریایی ایالات متحده اجازه بکارگیری زیردریایی های بدون سرنشین در همه ناوشکن های این کشور ... زیردریایی های بی سرنشین در خدمت ارتش آمریکا - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/p410515/.../زیردریایی-سرنشین-خدمت-ارتش-آمریکا.html 3 نوامبر 2016 ... نیروی دریایی, ارتش آمریکا, زیردریایی, ناوشکن نیروی دریایی آمریکا مجوز بکارگیری زیردریایی های بدون سرنشین در همه ناوشکن های این کشور را ... زیردریایی های بی سرنشین در خدمت ارتش آمریکا+عکس - شماخبر www.shomakhabar.com/.../زیردریایی-های-بی-سرنشین-در-خدمت-ارتش-آمریکا-عکس‎Cached4 نوامبر 2016 ... نیروی دریایی آمریکا مجوز بکارگیری زیردریایی های بدون سرنشین در همه ناوشکن های این کشور را صادر کرده است. این زیردریایی های بدون سرنشین از ... زیردریایی های بی سرنشین در خدمت ارتش آمریکا – مجله راگا - راگانیوز raganews.ir/magazine/274154/‎Cached3 نوامبر 2016 ... وب سایت تک شات: نیروی دریایی آمریکا مجوز بکارگیری زیردریایی های بدون سرنشین در همه ناوشکن های این کشور را صادر کرده است. این زیردریایی ... الحاق زیردریایی های بدون سرنشین گلایدر به نیروی دریایی روسیه ... https://ir.sputniknews.com/russia/201612192075043/‎Cached19 دسامبر 2016 ... زیردریایی های بدون سرنشین شناور معروف به "زیردریایی های گلایدر" به خدمت نیروی دریایی ارتش روسیه می آیند. به گزارش اسپوتنیک به نقل از ... زیردریایی‌ بدون سرنشین جایگزین دلفین‌ها در ردیابی مین | دانش و ... - dw www.dw.com/fa.../زیردریایی-بدون-سرنشین...ردیابی.../a-16467871‎Cached20 دسامبر 2012 ... نیروی دریایی آمریکا می‌گوید زیردریایی‌های بدون سرنشین را جایگزین دلفین‌های ردیاب مین خواهد ... دلفین‌های «جنجالی» آلمان در خدمت ارتش اسرائیل.