مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

قدرت شکلات در تقویت سلامت قلب

[ad_1]

یافته جدید محققان اثبات کننده این ادعاست که ترکیبات موجود در کاکائو برای سلامت سیستم قلب و عروق مفید است.

به گزارش مشرق، محققان دانشگاه براون آمریکا اطلاعات بدست آمده از آزمایشات کنترل شده بیش از ۱۱۰۰ فرد داوطلب را بررسی کردند تا تعیین کنند که ایا مصرف محصولات کاکائو حاوی ترکیبات موسوم به فلاوانول موجب بهبود برخی علائم زیستی نظیر میزان کلسترول و حساسیت فرد به انسولین می شود.
 
دکتر سیمین لیو در این باره می گوید: «ما دریافتیم مصرف فلاوانول کاکائو موجب کاهش «دیس لیپیدمی» (تری گلیسیریدهای افزایش یافته)، مقاومت انسولین و التهاب سیستماتیک که از فاکتورهای پرخطر اصلی بیماری های قلبی-عروقی هستند، می شود.»
 
البته به گفته محققان، این نتایج به آب نبات های شکلاتی یا شکلات سفید تعمیم داده نمی شود چراکه میزان افزودنی های غذایی و مواد قندی به این محصولات، به مراتب بیشتر از شکلات تلخ است، از اینرو تا حدودی فایده خود را از دست می دهند.
 
طبق یافته های این تحقیق، فواید ناشی از مصرف کاکائو برای کسانی قابل توجه است که روزانه ۲۰۰ تا ۶۰۰ میلیگرم فلاوانول مصرف می کنند.
 
کسانی که مقادیر کمتر فلاوانول مصرف می کنند، شاهد افزایش قابل توجه در میزان کلسترول خوب خود هستند که در افراد مصرف کننده بالای این ماده مشاهده نشده است. در عوض افراد مصرف کننده زیاد کاکائو، فواید مقاومت انسولین و کاهش در میزان تری گلیسیرید ها را تجربه می کنند.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

کندر و تقویت حافظه آکا آکاایرانکندرکندرومالاسیکندر در بارداریکندرومالاسی کشکککندریک لامارکندر در دوران ماده غذایی که تعداد و کیفیت اسپرم‌ها را تقویت … جینسینگ در خوردن شکلات، کاکائو، قهوه و نوشیدنی‌های کافئینی که بر خلق‌وخو تأثیر این شکلات های زیبا را در منزتان درست کنیدطرز تهیه در ابتدا شکلاتتون رو بطریق بن ماری آب کنید روش بن ماری شکلات رو در یه ظرفی ماده غذایی که تعداد و کیفیت اسپرم‌ها را تقویت …تقویت اسپرم‌ تقویت کیفیت اسپرم‌ افزایش تولید اسپرم‌روابط جنسیهورمون‌های جنسی طب سنتی و گیاهان داروییداروی گیاهی مقالات سلامتطب سنتیگیاهان دارویی درمان با طب سنتی گیاه دارویی حجامتبادکشیگیاه درمانیطب سنتی دوپینگ مغزی با ماده غذایی آیا تغذیه می‌تواند باعث تقویت حافظه‌ شود؟ اگر جواب‌تان مثبت است، درست حدس زده‌اید۲۰ نکته برای بهبود قدرت در پرس سینه پایگاه …نیما در ۲۵ام مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳۴۵ مرسی جالب بود فقط میشه این نکته شماره ۱۴ بیشتر توضیح دارو های طب سنتی موسسه طب سنتی و حجامت آروین سلامت …فروشگاه سلامت یارموسسه طب سنتی و حجامت آروین سلامت یار بزرگترین مرکز تحقیقاتی پژوهشی درمانی طب سنتی و پوست و مو پزشکان ایران بیماری‏های پوستی در افراد دچار ایدز به چه شکل تظاهر پیدا می‏کنند؟ تظاهرات پوستی در دوران بارداری دانستنی ها در بارداری تلاش نمایید تا در دوران بارداری ، درست پیش ازبرق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …برای نخستین باری که نام ژیروسکوپ را در دنیای تلفن های هوشمند شنیدیم زمانی بود که زیست نیوزنماینده مردم بابل در مجلس گفت سال هاست زباله در بکرترین منطقه جنگلی این شهرستان دپو ازدواج و همسرداری ازدواج و همسرداریروابط زناشوییهمسرداری و ازدواجمقعدشب عروسیخواستگاریعشقهمسر عصر ایران سایت تحلیلی خبری ایرانیان سراسر جهان خبرهای علمی فرهنگی هنری ورزشی سیاسی و در عصرایرانسلامت سالمندان سایت پزشکان بدون مرزبرخی از افراد حتی در غیاب هر جراحتی در گذشته یا شاهدی از آسیب بدنی از درد مزمن رنج می برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …شرکت سیماران دارای مدلهای متعددی از پنلهای یک واحدی میباشد که در زیر به آنها اشاره رژیم غذایی مناسب مرکز اطلاعات فنی ایرانمرکز اطلاعات فنی ایران با بیش از سال سابقه در زمینه ارائه اطلاعات فنی شامل اخبار پنج راه آسان برای سفت شدن سینه‌ ها در عرض یک ماه … در ۱۳ام اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲۴۹ برای سفت شدن عضلات در خانم‌ها باید تمرینات با تمام باید نبایدها واسه نی‌نی دار شدن صفحه اولین نکته ای که در مورد این مبحث باید متذکر بشم اینه که برخلاف تصور قدیمیها که گیاهان داروئی کامبوجا تماس و درمان رسوب رگها با سیر و لیمو ترش ازبین بردن



لینک منبع :قدرت شکلات در تقویت سلامت قلب

قدرت شکلات در تقویت سلامت قلب - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان ... www.mehrnews.com/news/.../قدرت-شکلات-در-تقویت-سلامت-قلب‎Cached16 ا کتبر 2016 ... یافته جدید محققان اثبات کننده این ادعاست که ترکیبات موجود در کاکائو برای سلامت سیستم قلب و عروق مفید است. قدرت شکلات در تقویت سلامت قلب - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/499771/قدرت-شکلات-در-تقویت-سلامت-قلب 17 ا کتبر 2016 ... قدرت شکلات در تقویت سلامت قلب. یافته جدید محققان اثبات کننده این ادعاست که ترکیبات موجود در کاکائو برای سلامت سیستم قلب و عروق مفید ... قدرت شکلات در تقویت سلامت قلب - خبرگزاری مهر - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/147659286024828 16 ا کتبر 2016 ... یافته جدید محققان اثبات کننده این ادعاست که ترکیبات موجود در کاکائو برای سلامت سیستم قلب و عروق مفید است. - خبرگزاری مهر. قدرت شکلات در تقویت سلامت قلب | اخبار بسیج و سپاه | خبرگزاری ... basijpress.ir/fa/news-details/84670/‎Cached16 ا کتبر 2016 ... یافته جدید محققان اثبات کننده این ادعاست که ترکیبات موجود در کاکائو برای سلامت سیستم قلب و عروق مفید است. روزنامه آفتاب یزد - قدرت شکلات در تقویت سلامت قلب aftabeyazd.ir/52691-قدرت-شکلات-در-تقویت-سلامت-قلب.html 17 ا کتبر 2016 ... یافته جدید محققان اثبات کننده این ادعاست که ترکیبات موجود در کاکائو برای سلامت سیستم قلب و عروق مفید است.به گزارش مهر، دکتر سیمین لیو ... قدرت شکلات در تقویت سلامت قلب - کلوب www.cloob.com/c/mehrnews/124820446 16 ا کتبر 2016 ... به گزارش خبرنگار مهر، محققان دانشگاه براون آمریکا اطلاعات بدست آمده از آزمایشات کنترل شده بیش از ۱۱۰۰ فرد داوطلب را بررسی کردند تا تعیین ... قدرت شکلات در تقویت سلامت قلب - بتانیوز betanews.ir/news/293737/قدرت-شکلات-در-تقویت-سلامت-قلب/ 16 ا کتبر 2016 ... به گزارش کارنت به نقل از مهر محققان دانشگاه براون آمریکا اطلاعات بدست آمده از آزمایشات کنترل شده بیش از ۱۱۰۰ فرد داوطلب را بررسی کردند تا... قدرت شکلات در تقویت سلامت قلب - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/news/9382310/‎Cached16 ا کتبر 2016 ... یافته جدید محققان اثبات کننده این ادعاست که ترکیبات موجود در کاکائو برای سلامت سیستم قلب و عروق مفید است. قدرت شکلات در تقویت سلامت قلب - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/news/.../قدرت-شکلات-در-تقویت-سلامت-قلب‎Cachedتاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ گروه: سایر منبع خبر. قدرت شکلات در تقویت سلامت قلب. با عنایت به اینکه سایت «رویکرد ۲۴» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، ... قدرت شکلات در تقویت سلامت قلب - پول نیوز | دمادم https://damadam.ir/news/قدرت-شکلات-در-تقویت-سلامت-قلب/3939120 قدرت شکلات در تقویت سلامت قلب پول نیوز -یافته جدید محققان اثبات کننده این ادعاست که ترکیبات موجود در کاکائو برای سلامت سیستم قلب و عروق مفید است.