مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مطالب باور نکردنی درباره شلغم

[ad_1]

میوه شلغم مانند غلافی باریک و دراز است که در آن چند دانه سیاه وجود دارد . شلغم در هوای سرد بسیار خوب رشد می کند و شاید علت آن باشد که برای درمان بیماریهایی که در فصل سرما زیاد است و بیماریهای تنفسی بکار می رود .

خواص داروئی:

شلغم از نظر طب قدیم ایران گرم و تر است.

خواص شلغم آنقدر زیاد است که می توان گفت این گیاه برای هر دردی درمان است و اگر مردم می دانستند که این گیاه چقدر فایده درد تمام باغچه های خانه خود را شلغم میکاشتند و هر روزه از آن استفاده می کردند .

 1)شلغم مقوی است.

2)شلغم اشتها آور است.

3)شلغم سرفه را تسکین می دهد.

4)ترشی شلغم بهترین نوع ترشی است زیرا مقوی معده و روده ها و اشتها آور است.

5)آب شلغم قند خون را پائین می آورد.

6)تخم شلغم را اگر سرخ کرده و بخورید برای ضعف جنسی موثر است.

7)اگر گلو درد دارید آب پخته شلغم را قرقره کنید.

8)خوردن آب شلغم درمان کننده جوش صورت است.

9)آنهایی که حافظه ضعیف دارند حتما باید شلغم بخورند زیرا ثابت شده است که شلغم حافظه را تقویت می کند.

10)شلغم شب کوری را درمان می کند.

11)شلغم بعلت داشتن ویتامین B1 علاج کم خونی است.

12)شلغم برای رشد و نمو استخوانها مفید است بنابراین زنان باردار و شیرده حتما باید از آن استفاده کنند .

13)زن حامله ای که در مدت بارداری شلغم خورده باشد بچه اش زودتر رشد کرده ، زودتر حرف می زند و حتی زودتر راه می افتد و در مقابل امراض مقاومت بیشتری خواهد داشت .

14)آنهایی که غده تیروئیدشان کم ترشح می کند باید حتما شلغم بخورند زیرا شلغم بعلت داتشن ید فراوان ترشحات غده تیروئید را تنظیم می کند .

15)شلغم مهمترین گیاه ضد سرطان است و حتی گسترش سرطان را متوقف می کند .

16)شلغم درمان بسیاری از بیماریهای پوستی است.

17)شلغم پخته بهترین دارو برای برونشیت است.

 و بالاخره سعی کنید که در فصل زمستان برای پیشگیری از سرماخوردگی و بیماریهای تنفسی اقلا چند بار در هفته شلغم بخورید شلغم پخته بهترین صبحانه است . بدن را تمیز کرده و مواد سمی را ازبدن خارج می سازد .همانطور که در بالا گفته شد آب شلغم خام خواص بیشتری از شلغم پخته دارد بشرطی که معده شما را ناراحت نکند .


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


سلامت نیوز خواص شلغم آنقدر زیاد است که می توان گفت این گیاه برای هر دردی درمان است و اگر مردم می دانستند که این گیاه چقدر فایده درد تمام باغچه.1 روز پیش ... مطالب باور نکردنی درباره شلغم. خواص شلغم آنقدر زیاد است که می توان گفت این گیاه برای هر دردی درمان است و اگر مردم می دانستند که این گیاه چقدر ...11 ساعت قبل ... مطالب باور نکردنی درباره شلغم. خواص شلغم آنقدر زیاد است که می توان گفت این گیاه برای هر دردی درمان است و اگر مردم می دانستند که این گیاه چقدر ...22 ساعت قبل ... مطالب باور نکردنی درباره شلغم. خواص شلغم آنقدر زیاد است که میتوان گفت این گیاه برای هر دردی درمان است و اگر مردم میدانستند که این گیاه چقدر ...۰. مطالب باور نکردنی درباره شلغم. تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۰۰. Share/Save/Bookmark. خواص شلغم آنقدر زیاد است که می توان گفت این گیاه برای هر ...سلامت نیوز: شلغم گیاهی است با برگهای ناصاف و بریدگیهای زیاد به رنگ سبز و سفید . ریشه آن غده ای و به شکل های گرد و یا دراز به رنگ سفید با لکه های بنفش می ...مطالب باور نکردنی درباره شلغم n n n. ... ادعای طالبان درباره سرنگونی بالگرد نیروهای امنیتی در مرکز. ... ظریف: مبنای اصیل قدرت در ایران، باور نکردن قدرتمندی.1 روز پیش ... تراز خواص شلغم آنقدر زیاد است که می توان گفت این گیاه برای هر دردی درمان است و اگر مردم می دانستند که این گیاه چقدر فایده درد تمام باغچه های خانه ...1 روز پیش ... خواص شلغم آنقدر زیاد است که می توان گفت این گیاه برای هر دردی درمان است و اگر مردم می دانستند که این گیاه چقدر فایده درد تمام باغچه های خانه خود را ...


کلماتی برای این موضوع

الف مطالب باور نکردنی درباره شلغمخواص شلغم آنقدر زیاد است که می توان گفت این گیاه برای هر دردی درمان است و اگر مردم می خواص باور نکردنی شلغم شلغم گیاهی است با برگهای ناصاف و بریدگیهای زیاد به رنگ سبز و سفید ریشه آن غده ای و به خواص باور نکردنی شلغم خواص داروئی شلغم خواص شلغم خواص درمانی شلغم شلغم با توجه به شروع شدن فصل سرما و لزوم ۱۵ معجزه درمانی باور نکردنی جو دوسرسبوس جو دوسر دارای خواص باور نکردنی است، این ماده غذایی علاوه بر اینکه در لاغری تاثیر خواص شلغم چیست، خاصیت شلغم، فواید شلغم آکاخواص سبزیجاتخواص شلغم آنقدرخواص شلغمخواص دارویی شلغمفواید شلغمخاصیت شلغمشلغم در کمک اسم دختر که با الف شروع شه خواهش صفحه مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی قبیله ای عجیب با زنان و مردانی بدون لباس عکسمردان و زنان برهنه قبیله کومبای مردم این قبیله اعم از زن و مرد معمولاً عاری از هرگونه فاجعه فروش کلیه در ایران گزارش تصویریاگر در گذشته آگهی‌‏های خرید و فروش کلیه را روی باجه‌‏های تلفن می‌‏دیدیم، تعجب می خواص مواد غذایی، میوه ها، سبزیجاتخواص هندوانه خواص عرق کاسنیخواص گوجه فرنگیخواص آلوووراخواص چای سبزآلووراخواص مدروزلباس عروسلباس مجلسیمدروز لباس عروس لباس مجلسی ارایش وزیبایی مدل لباس سرگرمی روانشناسی زناشویی آذر طب اسلامی وسنتی عقیلی خراسانیدکتر احمد صادقیان مدرس حوزه و دانشگاه چکیده یکی از مباحث مطرح در بحث علم و دین راه کاهش علائم بیماری ام اسام اس یک بیماری خودایمنی است که طی آن سلول های دفاعی بدن به مغز و نخاع حمله ترفند و آموزش تصویری کم کردن حجم عکس در آموزش کشیدن نقاشی با اعداد لاتین وزن انسان در فضا و سیاره ها چقدر است؟ بازی های جالب ده روش ساده برای کوچک کردن شکم سلامت آکاکردنروش لاغر کردن شکمآب کردن شکمچاقی شکمتختی شکمکوچک کردن شکمآب کردن چربی های شکم انجام کارهای دندانپزشکی کودکان بوسیله تزریق …انجام کارهای دندانپزشکی کودکان بوسیله تزریق داروی بیهوشیتشخیص پارگی پرده بکارت۱۸ تشخیص پارگی پرده بکارت۱۸ جوابگویی به سوالات متداول درباره پرده بکارت تابوی صحبت



لینک منبع :مطالب باور نکردنی درباره شلغم

Images for مطالب باور نکردنی درباره شلغم مطالب باور نکردنی درباره ی شلغم - ایران ناز www.irannaz.com/incredible-stories-about-turnips.html‎Cached Similarسلامت نیوز خواص شلغم آنقدر زیاد است که می توان گفت این گیاه برای هر دردی درمان است و اگر مردم می دانستند که این گیاه چقدر فایده درد تمام باغچه. مطالب باور نکردنی درباره شلغم - تابناک | دمادم https://damadam.ir/news/مطالب-باور-نکردنی-درباره-شلغم/4139591 خواص شلغم آنقدر زیاد است که می توان گفت این گیاه برای هر دردی درمان است و اگر مردم می دانستند که این گیاه چقدر فایده درد تمام باغچه های خانه خود را ... مطالب باور نکردنی درباره شلغم - عصر خبر - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/147818580089542 3 نوامبر 2016 ... خواص شلغم آنقدر زیاد است که می توان گفت این گیاه برای هر دردی درمان است و اگر مردم می دانستند که این گیاه چقدر فایده درد تمام باغچه های خانه خود را ... خواص باور نکردنی شلغم - بیتوته www.beytoote.com/cookery/.../incredible-properties-vetches.html‎Cached Similarخواص داروئی شلغم خواص شلغم خواص درمانی شلغم شلغم با توجه به شروع شدن ... در ضمن برای اطلاعای بیشتر درباره داروهای گیاهی و گیاهان دارویی می توانید به بخش های ... مطالب باور نکردنی درباره شلغم | - خواص شلغم آنقدر زیاد است - قطره www.ghatreh.com/news/nn34436570/مطالب-باور-نکردنی-درباره-شلغم 3 نوامبر 2016 ... مطالب باور نکردنی درباره شلغم. - خواص شلغم آنقدر زیاد است که می توان گفت این گیاه برای هر دردی درمان است و اگر مردم می دانستند که این گیاه چقدر ... مطالب باور نکردنی درباره شلغم - بلاغ مازندران | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/27585923 3 نوامبر 2016 ... مطالب باور نکردنی درباره شلغم. خواص شلغم آنقدر زیاد است که می توان گفت این گیاه برای هر دردی درمان است و اگر مردم می دانستند که این گیاه چقدر ... مطالب باور نکردنی درباره شلغم - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/search/مطالب_باور_نکردنی_درباره_شلغم‎Cachedدانلود خلقت جهان با نظم باور نکردنی ، معجزه علمی قرآن. مطالب باور نکردنی درباره شلغم. دانلود عجیب و باور نکردنی ولی واقعی...!! دانلود حوادث مرگبار و باور نکردنی ! آخرین اخبار شلغم پخته - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/شلغم-پخته در این بخش درباره شلغم اطلاعاتی را در اختیار ... بررسی ویتامین سی در خوردنی های مختلف ... موثری برای درمان امراض عصبی نیز است. مطالب باور نکردنی درباره شلغم. همه چیز در مورد فواید شگفت انگیز شلغم (کاملترین مقاله) - سایت آموزشی amozeshi.com/مطالب.../1315-همه-چیز-در-مورد-فواید-شگفت-انگیز-شلغم-کاملترین-مقاله.html مطالب ویژه سایت آموزشی. همه چیز در مورد فواید شگفت انگیز شلغم (کاملترین مقاله). شلغم و خواص باور نکردنی دارویی شلغم با دلگرم همراه باشید تا با ... با دلگرم همراه ...