مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سامسونگ برای مک بوک‌ های جدید اپل نوار ابزار لمسی می‌سازد

[ad_1]

گزارش‌ها حاکی از این است که شرکت سامسونگ تامین کننده پنل OLED نوار لمسی MacBook Pro جدید شرکت اپل است.

شرکت سامسونگ مدت‌ها است که تامین کننده‌ی قطعات و بخش‌های مختلف محصولات اپل بوده و حتی با وجود رقابت میان این دو کمپانی این رابطه‌ی کاری همچنان ادامه داشته است. بر اساس گزارش منتشر شده در کره‌ جنوبی، ظاهرا سامسونگ به عنوان تامین کننده‌ی قسمت‌های مختلف نوار لمسی (Touchbar) مک بوک‌های جدید که در هفته‌ی گذشته رونمایی شد، انتخاب شده است.

در این گزارش آمده که سامسونگ از نمایشگر‌هایی با پنل‌های OLED و از خط تولید A2 برای نوار لمسی مک بوک‌ها استفاده کرده است و ظاهرا این تصمیم اپل بوده که از این مدل به دلیل نازکی بیشتر از سایر پنل‌های متداول LED، استفاده شود.

بر اساس این گزارش، قطعات مورد نیاز برای کنترل کننده‌ی یکپارچه‌ مک‌بوک پرو که بخش مهم و حیاتی برای ارتباط میان لپ تاپ و نوار لمسی است نیز توسط بخش System LSI شرکت سامسونگ تامین می‌شود.

تا به حال هیچدام از شرکت‌های اپل یا سامسونگ ادعا‌های مطرح شده را تایید نکرده‌اند و در عین حال تا رسیدن مک بوک‌های جدید به بازار و جداسازی قطعات آن از هم نمی‌توان در خصوص این موضوع مطمئن بود، اگرچه به انحصار در آمدن بازار ساخت پنل‌های OLED برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها بوسیله‌ی سامسونگ، باور این مسئله را سخت نمی‌کند.

حتی پیشتر شایعاتی در خصوص تامین نمایشگر‌های OLED آیفون‌های بعدی توسط سامسونگ منتشر شده بود، به این ترتیب به نظر می‌رسد اپل نیز در پی استفاده از این نوع صفحات در گوشی‌های آتی خود باشد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


21 ساعت قبل ... بر اساس گزارشی که در کرهی جنوبی منتشر شده شرکت ساموسنگ را به عنوان تامین کنندهی پنل OLED نوار لمسی مک بوکهای جدید شرکت اپل معرفی ...22 ساعت قبل ... گزارش ها حاکی از این است که شرکت سامسونگ تامین کننده پنل OLED نوار لمسی MacBook Pro جدید شرکت اپل است. - گزارش مالی کوال.3) سامسونگ برای مک بوکهای جدید اپل نوار ابزار لمسی میسازد | زومیت ... 48 دقیقه قبل ... گزارشها حاکی از این است که شرکت سامسونگ تامین کننده پنل oled نوار لمسی ...20 ساعت قبل ... گزارشها حاکی از این است که شرکت سامسونگ تامین. ... سامسونگ برای مک بوک های جدید اپل نوار ابزار لمسی میسازد. 27 دقیقه پیش علم و فن آوری ...21 ساعت قبل ... بر اساس گزارش منتشر شده در کره جنوبی، ظاهرا سامسونگ به عنوان تامین کنندهی قسمتهای مختلف نوار لمسی (Touchbar) مک بوکهای جدید که در هفتهی ...21 ساعت قبل ... به گزارش گروه فناوری ایمان نیوز، شرکت سامسونگ مدت ها است که تامین کننده ی قطعات و بخش های مختلف محصولات اپل بوده و حتی با وجود رقابت میان ...15 ساعت قبل ... گزارشها حاکی از این است که شرکت سامسونگ تامین کننده پنل OLED نوار لمسی MacBook Pro جدید شرکت اپل است.21 ساعت قبل ... گزارشها حاکی از این است که شرکت سامسونگ تامین کننده پنل oled نوار لمسی macbook pro جدید شرکت اپل است.بر اساس گزارش منتشر شده در کره جنوبی، ظاهرا سامسونگ به عنوان تامین کنندهی قسمتهای مختلف نوار لمسی (Touchbar) مک بوکهای جدید که در هفتهی گذشته رونمایی شد، ...1 روز پیش ... شرکت سامسونگ مدتها است که تامین کنندهی قطعات و بخشهای مختلف محصولات اپل بوده و حتی با وجود رقابت میان این دو کمپانی این رابطهی کاری ...


کلماتی برای این موضوع

بررسی تخصصی گوشی هوشمند گلکسی سامسونگ…بررسی ابزارهای همراهسال گذشته بود که گوشی هوشمند گلکسی سامسونگ به صورت رمی معرفی شد و پس از مدتی پای خود لیست قیمت لپ تاپلیستقیمتلپتاپ~~آخرین قیمت ، خرید و فروش انواع لپ تاپ لنوو ایسوس اچ پی ایسر دل ام اس آی اپل سونی وایو سرزمین رایانه مجموعه ای متفاوت وحرفه ای با بیش از نرم افزار در گروه کاربردی قابلیت نصب برنامه چگونه سایت خود را روی اینترنت قرار دهیدچگونه سایت خود را روی اینترنت قرار دهید هنگامی که طراحی و ساخت سایت خود را با مهارت به دانلود دانلودمعرفی ویرایش‌های مختلف ویندوز ویندوز در کل در قالب ویرایش معرفی می‌شود که در فناوری اطلاعات و ارتباطات به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …ستاره‌شناسان با استفاده از شواهد دنباله‌دارها و مدل‌های جدید، نظریه جدیدی را…



لینک منبع :سامسونگ برای مک بوک‌ های جدید اپل نوار ابزار لمسی می‌سازد

سامسونگ برای مک بوک‌ های جدید اپل نوار ابزار لمسی می‌سازد - زومیت www.zoomit.ir/.../samsung-supplying-touch-bar-apples-macbook/‎Cached3 نوامبر 2016 ... بر اساس گزارشی که در کره‌ی جنوبی منتشر شده شرکت ساموسنگ را به عنوان تامین کننده‌ی پنل OLED نوار لمسی مک بوک‌های جدید شرکت اپل معرفی ... هرلحظه، سامسونگ برای مک بوک‌ های جدید اپل نوار ابزار لمسی می‌سازد harlahze.com/.../سامسونگ-برای-مک-بوک‌-های-جدید-اپل-نوار-ابزار-لمسی-می‌سازد 3 نوامبر 2016 ... گزارش ها حاکی از این است که شرکت سامسونگ تامین کننده پنل OLED نوار لمسی MacBook Pro جدید شرکت اپل است. سامسونگ برای مک بوک های جدید اپل نوار ابزار لمسی می سازد | خبر از ما www.khabarazma.com/.../سامسونگ-برای-مک-بوک-های-جدید-اپل-نوار-ابزار-لمسی-می-سازد گزارش ها حاکی از این است که شرکت سامسونگ تامین کننده پنل OLED نوار لمسی MacBook Pro جدید شرکت اپل است. سامسونگ برای مک بوک‌ های جدید اپل نوار ابزار لمسی می‌سازد — وبلاگ ... i-sel.ir/blog/سامسونگ-برای-مک-بوک‌-های-جدید-اپل-نوار/ با گذشت چند هفته از معرفی مک بوک پروی جدید اپل، هنوز هم بحث در خصوص آن بسیار داغ است. یکی از ... سامسونگ برای مک بوک های جدید اپل نوار ابزار لمسی می سازد. سامسونگ برای مک بوک‌ های جدید اپل نوار ابزار لمسی می‌سازد - نگار آنلاین www.negaronline.com/news/.../سامسونگ-برای-مک-بوک‌-های-جدید-اپل-نوار-ابزار-لمسی-می‌س‎Cachedگزارش‌ها حاکی از این است که شرکت سامسونگ تامین کننده پنل OLED نوار لمسی MacBook Pro جدید شرکت اپل است. مک بوک پروجدید اپل لمسی است - onvansho onvansho.ir/result/مک-بوک-پروجدید-اپل-لمسی-است.html نوار لمسی مک‌بوک پرو‌های جدید را سامسونگ ساخته است مک در ساخت مک‌بوک پرو اپل . ... سامسونگ برای مک بوک‌ های جدید اپل نوار ابزار لمسی می‌سازد. MacBook Pro جدید ... مک بوک پرو جدید اپل با نمایشگر لمسی آکا - onvansho onvansho.ir/result/مک-بوک-پرو-جدید-اپل-با-نمایشگر-لمسی-آکا.html نمایشگر اپل در مک‌بوک در مک‌بوک پرو‌های جدید اپل همراه با آن در مک بوک پرو . سامسونگ برای مک بوک‌ های جدید اپل نوار ابزار لمسی می‌سازد سامسونگ برای مک بوک‌ های ... سامسونگ برای مک بوک‌ های جدید اپل نوار ابزار لمسی می‌سازد jalalshekastehband.mihanblog.com/extrapage/yhyhyyu778‎Cachedتا به حال هیچدام از شرکت‌های اپل یا سامسونگ ادعا‌های مطرح شده را تایید نکرده‌اند و در عین حال تا رسیدن مک بوک‌های جدید به بازار و جداسازی قطعات آن از هم نمی‌توان در خصوص ... سامسونگ برای مک بوک‌ های جدید اپل نوار ابزار لمسی می‌سازد | دورنگر ... doornegar.com/سامسونگ-برای-مک-بوک‌-های-جدید-اپل-نوار/ 4 نوامبر 2016 ... گزارش‌ها حاکی از این است که شرکت سامسونگ تامین کننده پنل OLED نوار لمسی MacBook Pro جدید شرکت اپل است. سامسونگ برای مک بوک‌ های جدید اپل نوار ابزار لمسی می‌سازد | بایت baait.ir/tech/laptop/سامسونگ-برای-مک-بوک‌-های-جدید-اپل-نوار/‎Cachedگزارش‌ها حاکی از این است که شرکت سامسونگ تامین کننده پنل OLED نوار لمسی MacBook Pro جدید شرکت اپل است.