مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

زیباترین بام های جهان+عکس

[ad_1]

برترین بام های جهان با مناظری غیرقابل وصف را بشناسید

مناظر شگفت انگیز طبیعی بهترین مکان‌ها برای گردشگری هستند و رفتن به این مناطق میتواند بهترین تجربه طبیعت گردی شما را رقم بزند.

به گزارش آلامتو و به نقل از الی گشت؛ انسانها از ابتدا به دنبال فتح کوه ها و قله ها بوده اند تا در سکوت، برای ساعاتی در ارتفاعی بالاتر از هر مانعی به تماشای افق بنشینند. هرچند که در جهان مکان های بسیاری برای دیدن مناظری زیبا وجود دارد، اما در این مطلب به ۵ مورد از دیدنی ترین بام های جهان می پردازیم. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که از کوه، جنگل و تپه بالا می روند تا در نهایت بر روی بلندی ایستاده و دنیا را بی حرکت مانند یک کارت پستال زیبا تماشا کنند، با ما همراه باشید.

صخره ترولتانگا | نروژ

در بین تمام مکان های گفته شده این صخره ۷۰۰ متری در منطقه” Hordaland ” نروژ قرار دارد و نشستن بر روی آن دل و جرات زیادی می خواهد. عده بسیاری به اینجا می آیند، مسیر ابتدایی را طی می کنند اما با باریک شدن مسیر، تماشای منظره بی انتها و وزش باد، ترس بر آن ها غلبه کرده و از همان مسیری که آمده اند بر می گردند. اما بسیاری هم درست بر روی لبه این صخره که آن را انتهای جهان و یا شانه دنیا می دانند می نشینند، عده ای با چتر پریده و بعضی حتی حرکات تعادلی یوگا انجام می دهند.

صخره هام هود | تایلند

تماشای سبزی بی انتها آن هم از این صخره که در ارتفاع ۸۶۰ متری بالاتر از سطح زمین قرار دارد، شاید پاداش کیلومترها پیاده روی در پارک جنگلی ” Sai- Thong National Park ” تایلند باشد. منطقه ای جنگلی و کوهستانی با گذرهای باریک که شما را به این منظره زیبا می رساند، جایی که می توانید دنیا را برای دقایقی در آرامشی بی نظیر که شبیه اش بر روی زمین یافت نمی شود تماشا کرده و ورزش باد را بر روی پوست خود احساس کنید، جایی که هر چند در مسیر رسیدن به آن آبشارهای زیادی وجود داشته و جانوران کمیاب زیادی را دیده اید، اما تمامش برای ایستادن بر روی این بلندی بوده است.

پرتگاهی زیبا و سفید رنگ، که خودش را از شن ها تا ابرها بالا کشانده و بر روی پنجه پا ایستاده تا هم خودش به آسمان نزدیک تر باشد و هم کسانی که از راه های دور به اینجا می آیند، تا به تماشای منظره ای بی نظیر از رگه های نور آفتاب، بنشینند. این صخره سنگی سفید رنگ با ارتفاع ۱۶۲ متر از سطح دریا در منطقه “East Sussex” انگلستان قرار گرفته و خاطراتی خوش از گردشگران و عشاق را در ذهن به یادگار دارد. دانشمندان عمر این صخره سفید رنگ را بین ۶۶ تا ۱۰۰ میلیون سال تخمین زده اند.

اتاقک شیشه ای | فرانسه

قدم گذاشتن به این اتاقک شیشه ای دل و جراتی باور نکردنی می خواهد. هر چند که میدانین جای شما است اما با دیدن ارتفاع، به طور غریزی ترس وجودتان را فرا میگیرد. اینجا بلندترین اتاقک شیشه ای جهان است در ارتفاع ۱۰۳۰ متری ، بر بلندای کوهستان مونت بلاک و در مجموعه تفریحی “The Aiguille du Midi ” است . بنابراین اگر دل و جراتش را برای قدم گذاشتن به این اتاقک دارید، باید به فرانسه بیایید.

تاب کاسا دل اربول | اکوادور

اگر تا به امروز فکر می کرید که تاب بازی برای بچه هاست، با سوار شدن این تاپ که از درختی رو به انتهای جهان آویزان شده و شما را بر روی دره ای با عمق ۲۶۰۰ متر تاب می دهد، نظرتان برای همیشه عوض خواهد شد. این تاب بر بلندای منطقه ” casa del arbol ” در ” Baños ” اکوادور و از درختی که بر روی آن خانه ای درختی قرار دارد آویزان است. این خانه درختی البته یک ایستگاه لرزه نگار است و بابت ایمنی هم نیازی به نگرانی نیست، جای شما امن است اما با هر بار تاب خوردن چند سالی پیر می شوید، البته به اعتقاد عده دیگر جوان تر. هرچند که هیجان اینجا فراموش نشدنی است، اما منظره ای که هر بار و در هر تاب خوردن از آسمان و دره زیر پایتان می بییند در انتها آرامش و خاطره ای به یاد ماندنی را برایتان بر جا می گذارد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

زیباترین متن های تبریک برای کارت عروسیآموزش کشیدن نقاشی با اعداد لاتین وزن انسان در فضا و سیاره ها چقدر است؟ بازی های جالب جدیدترین اس ام اس های عاشقانه و محبت آمیز ایران نازعشق من ، ای آیه ی مکرر آرامش میخواهمت هنوز ، آری هنوز هم دریای آرزو در این دل شکسته ی عکس های دیدنی جهان، تصاویر دیدنی جهان، بهترین …تصاویر دیدنی جهان،مناظر دیدنی جهان،نقاط دیدنی جهان،دیدنی جهان،دیدنی های جهان،دیدنی مکان های دیدنی ،جاذبه های گردشگری جهان ،مکانهای …تور ترکیهمکان های گردشگری جهانتورگردشگری سواحل آنتالیاجاذبه های گردشگری جهانتور کوکو روچا مانکن زیبا و مشهور جهان عکسجدیدترین عکس های منتشر شده از مدل مشهور و خوش چهره ی جهان نوسط کمپانی عکس طبیعت، عکس های طبیعت، تصاویر طبیعت، …گالری عکس ، عکس، عکس های زیبا، تصاویر، عکس های شگفت انگیز کپی‌رایت بازنشر مطالب قدرتمندترین نرم افزار مترجم متن ایران نازلینک های دانلود جهانگردی جهانگردی گردشگریسواحل آنتالیاجاذبه های گردشگری جهانتور اروپاتور آنتالیاتور دبی فان وسرگرمیبرچسب ها دانلودفیلم آزاد متولد شده باکیفیت بالا وعالی دانلودآخرین فیلم های عکس های بازیگران عکس های بازیگران عکسهای بازیگران هالیوودزیباترین بازیگران زن هالیوودعکسهای خانه های رویایی عکس خانه های رویایی عکس گردآوری پایگاه اینترنتی تکناز خانه های رویایی عکستصاویری از رستوران های لوکس تهران آدرسآنتروکوت یا رستوران فرانسه تهران را می توان از جهاتی یک رستوران منحصر به فرد معرفی کرداخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی های …اخبار جالبجالب انگیزمطالب جالب عکس جالبرکورد گینس اخباردانستنی های جالباخبار پول نیوز مانند بسیار از پروژه های قبلی منصوری، این بار هم رنگ مشکی برای پروژه انتخاب شده استنکاتی در مورد روش قصه گویی گام های بلندگام های بلند امیر هوشنگ رحیمی مسعود کلانتری،



لینک منبع :زیباترین بام های جهان+عکس

Images for زیباترین بام های جهان+عکس جذاب و زیباترین پشت بام های جهان (عکس) - ایران ناز www.irannaz.com/attractive-and-beautiful-roof-of-the-world-photo.html‎Cached Similarعکس هایی از زیباترین پشت بام های جهان ما پشت بام ها را دوست داریم، به خصوص اگر جذابیتی جز ارتفاع زیاد و منظره ای زیبا داشته باشند حتما بر. عکس های دیدنی از زیباترین پشت بام های دنیا - تالاب www.talab.org/tourism/world/photos-most-beautiful-roof.html‎Cachedپشت بام های زیبا و شگفت انگیز که بر روی ساختمان های بلند ساخته شده اند تجربه بودن در این پشت بام ها، تجربه ای متفاوت و دوست داشتنی خواهد بود پش. جذاب و زیباترین پشت بام های جهان +عکس tabnakbato.ir/fa/news/.../جذاب-و-زیباترین-پشت-بام-های-جهان-عکس‎Cached5 ژوئن 2016 ... ما پشت بام ها را دوست داریم، به خصوص اگر جذابیتی جز ارتفاع زیاد و منظره ای زیبا داشته باشند. حتما برای شما هم هیجان انگیز است که غذای خود را روی ... زیباترین و جذاب ترین پشت بام های جهان + عکس | ساتین saten.ir/71212/زیباترین-و-جذاب-ترین-پشت-بام-های-جهان-ع/‎Similar13 ژوئن 2015 ... جذاب و زیباترین پشت بام های جهان (عکس) - آکا www.akairan.com/.../attractive-and-beautiful-roof-of-the-world-photo.html‎Cached15 مه 2017 ... عکس هایی از زیباترین پشت بام های جهان ما پشت بام ها را دوست داریم، به خصوص اگر جذابیتی جز ارتفاع زیاد و منظره ای زیبا داشته باشند حتما بر. عکس هایی از زیباترین پشت بام های جهان ! abshar-news.ir/عکس-هایی-از-زیباترین-پشت-بام-های-جهان/‎Cached12 آگوست 2016 ... عکس هایی از زیباترین پشت بام های جهان ! ما پشت بام ها را دوست داریم، به خصوص اگر جذابیتی جز ارتفاع زیاد و منظره ای زیبا داشته باشند. به گزارش ... جالب ترین و زیباترین پشت بام های جهان - سایت خبری تحلیلی ... www.tabnak.ir/fa/news/.../جالب-ترین-و-زیباترین-پشت-بام-های-جهان‎Cached5 ژوئن 2016 ... ... بام های جهان · جذاب و زیباترین پشت بام های جهان (عکس) ... تازه ترین اخبار از دنیای سرگرمی ها و دانستنی ها را در سایت «تابناک باتو» بخوانید. جالبترین و زیباترین پشت بام های دنیا - پیکسی لیکس www.pixilix.com/جالبترین-و-زیباترین-پشت-بام-های-دنیا-1764.html‎Cached Similarجالبترین و زیباترین پشت بام های دنیا ... بر چسب ها : زیباترین ها پشت بام های زیبا زیباترین ساختمان ها معماری های زیبا عکس های جالب و دیدنی ساختمان های بلند ... زیباترین بام های جهان+عکس - مجله زندگی بهیاب - Behyab behyab.org/life/?p=2665 هرچند که در جهان مکان های بسیاری برای دیدن مناظری زیبا وجود دارد، اما در این مطلب به ۵ مورد از دیدنی ترین بام های جهان می پردازیم. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که ...