مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کیا هم خودروهای خودران عرضه می‌کند

[ad_1]

خودروهای یاد شده فعلا در مرحله تست و بررسی هستند و هر یک برای رفع نیازهای خاص گروهی از مردم طراحی شده اند.

به گزارش صبحانه،شرکت کیا از عرضه خودروهای خودران اختصاصی خود خبر داده است. این خودروها در چهار مدل عرضه خواهند شد.

به گزارش اتوگاید، خودروهای یاد شده فعلا در مرحله تست و بررسی هستند و هر یک برای رفع نیازهای خاص گروهی از مردم طراحی شده اند.

چهار خودروی یاد شده به ترتیب Nitro Triathlon،  School of Rock Sedona، Soul First Class  و imposing Sorento Ski Gondola نام دارند.

Nitro Triathlon خودرویی نسبتا بزرگ و جادار و مناسب برای مسافرت است که حتی می توان فضای مناسب برای خواب و استراحت را در ان به وجود آورد. بررسی و کنترل سرعت و فواصل برای حفظ امنیت کاربران از جمله ویژگی های این خودرو است.

School of Rock Sedona هم قابلیت های آموزشی دارد و برای استفاده جوانان بسیار مناسب است. بدنه این خودرو هم توسط شرکت کیا و بر مبنای سلیقه هر خریداری طراحی و رنگ می شود. در این خودرو نمایشگرها و بلندگوی های مناسب برای استفاده های تفریحی هم تعبیه شده است.

Sorento Ski Gondola هم برای حرکت در شرایط بدجغرافیایی و باد و باران و برف طراحی شده و به جای چرخ عادی در آن چهار زه فلزی چرخنده مشابه با تانک های جنگی نصب شده است. Soul First Class هم یک خودروی شاسی بلند ساده برای استفاده شهری یا مسافرت های کوتاه مدت است. قیمت این خودروها در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

منبع :فارس


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


2 روز پیش ... شرکت کیا از عرضه خودروهای خودران اختصاصی خود خبر داده است. این خودروها در چهار مدل عرضه خواهند شد.4 ساعت قبل ... شرکت کیا از عرضه خودروهای خودران اختصاصی خود خبر داده است. این خودروها در چهار مدل عرضه خواهند شد.2 روز پیش ... عصر خودرو- شرکت کیا از عرضه خودروهای خودران اختصاصی خود خبر داده است. این خودروها در چهار مدل عرضه خواهند شد.فارس/ شرکت کيا از عرضه خودروهاي خودران اختصاصي خود خبر داده است. اين خودروها در چهار مدل عرضه خواهند شد.به گزارش اتوگايد، خودروهاي ياد شده فعلا در مرحله تست و ...شرکت کیا از عرضه خودروهای خودران اختصاصی خود خبر داده است. این خودروها در چهار ... جعبه هوشمند تویوتا موبایل شمارا تبدیل به سوئیچ خودرو میکند. ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ ۱۷:۳۵.عصر خودرو/ شرکت کيا از عرضه خودروهاي خودران اختصاصي خود خبر داده است. اين خودروها در چهار مدل عرضه خواهند شد. خودروهاي ياد شده فعلا در مرحله تست و بررسي هستند و ...11 ساعت قبل ... دنیای اقتصاد: شرکت کیا از عرضه خودروهای خودران اختصاصی خود خبر داده ... هم توسط شرکت کیا و بر مبنای سلیقه هر خریداری طراحی و رنگ میشود.کیا هم خودروهای خودران عرضه میکند. ۱۳۹۵-۰۸-۱۴ ۱۸:۲۰:۵۸ فناوری-الف خبرگزاری فارس به نقل از اتوگاید، خودروهای یاد شده فعلا در مرحله تست و بررسی هستند و هر یک ...شرکت کیا از عرضه خودروهای خودران اختصاصی خود خبر داده است. این خودروها در چهار مدل عرضه خواهند شد.کیا هم خودروهای خودران عرضه میکند. خودروهای یاد شده فعلا در مرحله تست و بررسی هستند و هر یک برای رفع نیازهای خاص گروهی از مردم طراحی شده اند. مطلب در سایت اصلی ...


کلماتی برای این موضوع

عصر خودرو تولید خودروهای هیوندای در کرماناز دی ماه آغاز می شود تولید خودروهای هیوندای در کرمان عصر خودرو مدیرعامل کرمان خودرو برقیبا افزایش کمک های مالی دولت آلمان برای خرید خودروهای برقی، فروش این خودروها در ماه عصر خودرو قیمت خودروهای هیوندایی در بازاربه گزارش پایگاه خبریعصرخودرو به نقل از اقتصادنیوز، قیمت انواع خودروهای هیوندایی قیمت خودرو،قیمت ماشین،قیمت خودرو وارداتی،قیمت …خودروهای برقی ممکن است انتشارات گلخانه‌ای نداشته باشند، اما باز هم کاملا پاک نیستند بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب مشخصات کلی سیتروئن نیو اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار اطلاعیه های فروش آغاز فروش اقساطی سانتافه به فولکس واگن، هیوندایی و نیسان به ایران می‌آیند؟به گزارش دنیای اقتصاد ؛شرکت‌های بخش خصوصی هنوز در پیچ و خم مذاکره با کاندیداهای قیمت انواع خودرو هیوندای مدل در امارات …قیمتانواعخودروهیوندادررونمایی از کیا در نمایشگاه خودروی گوانگژو دو نرخی شدن مجدد بنزین منتفی است تصاویر نیوزهاب نشریه روزانه گروه مپنامجیدرضا منصورخاکیبا حکم دادگاه، سهام دو شرکت مهاب قدس و مپنا از آستان قدس رضوی بازار دیجیتال تصاویر لو رفته از گوشی آی‏تی‏ایران اوایل ماه تصاویری از عصر ایراناولین و تنها موزه برده داری در آمریکا عکس حقایقی جالب درباره ی تاجیکستان که حتما عصر ایران خطرناک ترین فرودگاه های دنیا عکس نهری که افراد را به کام خود می کشد عکس فروش خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریسردار بهترین لژیونر اروپایی فوتبال ایران شد انصاری بارسا هم پیشنهاد بدهد نمی روم



لینک منبع :کیا هم خودروهای خودران عرضه می‌کند

کیا هم خودروهای خودران عرضه می‌کند - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13950812000340‎Cached2 نوامبر 2016 ... شرکت کیا از عرضه خودروهای خودران اختصاصی خود خبر داده است. این خودروها در چهار مدل عرضه خواهند شد. کیا هم خودروهای خودران عرضه می‌کند | خبرنامه دانشجویان ایران iusnews.ir/fa/news-details/215115/کیا-هم-خودروهای-خودران-عرضه-می‌کند/ 4 نوامبر 2016 ... شرکت کیا از عرضه خودروهای خودران اختصاصی خود خبر داده است. این خودروها در چهار مدل عرضه خواهند شد. عصر خودرو - کیا هم خودروهای خودران عرضه می‌کند www.asrekhodro.com/.../کیا-هم-خودروهای-خودران-عرضه-می-کند‎Cached2 نوامبر 2016 ... عصر خودرو- شرکت کیا از عرضه خودروهای خودران اختصاصی خود خبر داده است. این خودروها در چهار مدل عرضه خواهند شد. کیا هم خودروهای خودران عرضه می‌کند - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/کیا-هم-خودروهای-خودران-عرضه-می‌کند/4135968 خودروهای یاد شده فعلا در مرحله تست و بررسی هستند و هر یک برای رفع نیازهای خاص گروهی از مردم طراحی شده اند. به گزارش صبحانه،شرکت کیا از عرضه خودروهای ... کیا هم خودروهای خودران عرضه می کند - onvansho onvansho.ir/result/کیا-هم-خودروهای-خودران-عرضه-می-کند.html کیا هم خودروهای خودران عرضه می‌کند. شرکت کیا از عرضه خودروهای خودران اختصاصی خود خبر داده است این خودروها در چهار مدل . کیا موتورزخودروهای خودران Cars ماشین خودرو ... عرضه خودروهای خودران کیا - عناوین کل اخبار - ماشین نیوز www.mashinnews.com/?page_id=10206&paged=417‎Cachedامروزه با پیشرفت های حاصل شده در زمینه های مختلف، کابین خودروها نه تنها محل آزار دهنده و ملال ... خودروی سورنتو کیا برای اسکی ... کیا هم خودروهای خودران عرضه می‌کند. کیا | Page 5 | ۱۶۱۶ مجله خودرو www.1616.ir/tags/کیا?page=4‎Cachedکیا هم اکنون برنامه عرضه "نیرو" هیبریدی برقی با یک پک باتری بزرگتر را .... این خبر موضوع یاد شده را این‌گونه اثبات می‌کند که چون اکثر خودروهای خودران قادر خواهند ... کیا موتورز و خودروهای خودران :: Cars | ماشین | خودرو mycars.blog.ir/1396/02/18/کیا%20موتورز%20و%20خودروهای%20خودران کیا جدیدترین خودروسازی است که سرمایه‌گذاری در خودروهای خودران را اعلام می‌کند. به عقیده تحلیلگران، طراحی خودروهای خودران یک پروسه تدریجی است که با عرضه ... هم در نمایشگاه CES با رونمایی رایانه کوچک طراحی شده برای خودروهای خودران، اعلام کرد گروه ... کیا موتورز - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/کیا_موتورز‎Cached Similarاین مدل‌ها تا سال ۲۰۰۴ که مدل کیا سراتو به بازار عرضه شد، به فروش رفت و همین امر ... هم اکنون خودروهای کیا موتورز توسط شرکت اطلس خودرو وارد ایران می‌شود و همچنین ... کیا هم خودروهای خودران عرضه می‌کند - espeli.ir www.espeli.ir/item/farsnews/.../کیا+هم+خودروهای+خودران+عرضه+می‌کند کیا هم خودروهای خودران عرضه می‌کند. ... شرکت کیا از عرضه خودروهای خودران اختصاصی خود خبر داده است. این خودروها در چهار مدل عرضه خواهند شد. < ...