مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

میزان مراجعه هر ایرانی به پزشک

[ad_1]

سخنگوی وزارت بهداشت گفت:‌ در سال 93 بار مراجعه کلی در خدمات سرپایی 10.3 بوده و این یعنی هر ایرانی متوسط 10.3 بار به پزشک، دندانپزشک و .... مراجعه کرده است.

به گزارش مشرق، ایرج حریرچی سخنگوی وزارت بهداشت در نشست خبری صبح امروز گفت: در سال 93 بار مراجعه کلی در خدمات سرپایی 10.3 بوده و این یعنی هر ایرانی متوسط 10.3 بار به پزشک، دندانپزشک و .... مراجعه کرده است.

 
وی ادامه داد: در سال 94 تعداد بار مراجعه به 9.2 کاهش یافت که 2.3 مربوط به پزشک عمومی و خانواده، 2.2 بار مربوط به پزشک متخصص، ماما 6 صدم درصد و داروخانه 3.17 است.
 
حریرچی با اشاره به اینکه بار مراجعه سرپایی در ایران نسبت به کشورهای مشابه به طرز معناداری بیشتر است ولی در بار مراجعه بستری نسبت به کشورهای توسعه یافته بسیار کمتر و نسبت به کشورهای مشابه برابر و کمی کمتر است.
 
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در هیچ نظام ایده‌الی تقاضای القایی صفر نیست و یکی از علل آن پزشکی تدافعی است.
 
وی اظهار داشت: همچنین خدمات بستری در سال 94 نسبت به 93 در حدود 4 درصد افزایش یافته است.


حریرچی با بیان اینکه تقاضای القایی پدیده مذموم بوده و باید به حداقل برسد، اضافه کرد: این مسئله در نظام های فیفول سرویس شیوع قابل توجهی دارد.
 
سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: یکی از اتهامات به طرح تحول افزایش تقاضای القایی است در حالی که نه تنها اینچنین نیست بلکه در کاهش و کنترل تقاضای القایی این طرح موفق بوده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


10 ا کتبر 2016 ... میزان مراجعه هر ایرانی به پزشک/ وضعیت خدمات القایی در طرح تحول سلامت ... در سال 93 بار مراجعه کلی در خدمات سرپایی 10.3 بوده و این یعنی هر ایرانی ...10 ا کتبر 2016 ... سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در هیچ نظام ایدهالی تقاضای القایی در درمان صفر نیست و یکی از علل ...10 ا کتبر 2016 ... وی ادامه داد: در سال ۹۴ تعداد بار مراجعه به ۹٫۲ کاهش یافت که ۲٫۳ مربوط به پزشک عمومی و خانواده، ۲٫۲ بار مربوط به پزشک متخصص، ماما ۶ صدم درصد و ...سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در سال 93 بار مراجعه کلی در خدمات سرپایی 10.3 بوده و این یعنی هر ایرانی متوسط 10.3 بار به پزشک، دندانپزشک و .... مراجعه کرده است.22 ا کتبر 2016 ... وی ادامه داد: در سال 94 تعداد بار مراجعه به 9.2 کاهش یافت که 2.3 مربوط به پزشک عمومی و خانواده، 2.2 بار مربوط به پزشک متخصص، ماما 6 صدم درصد و ...میزان مراجعه هر ایرانی به پزشک چقدر است؟ - تراز نیوز | خبرپو. ... تجاوز عناصر منافقین به زنان آلبانیایی در خیابان های تیرانا تصویر و فیلم · اورکت ۶ دکمه را به ...10 ا کتبر 2016 ... سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در سال 93 بار مراجعه کلی در خدمات سرپایی 10.3 بوده و این یعنی هر ایرانی متوسط 10.3 بار به پزشک، دندانپزشک و .سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در سال 93 بار مراجعه کلی در خدمات سرپایی 10.3 بوده و این یعنی هر ایرانی متوسط 10.3 بار به پزشک، دندانپزشک و .... مراجعه کرده است.13 ا کتبر 2016 ... سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در هیچ نظام ایدهالی تقاضای القایی در درمان صفر نیست و یکی از علل آن پزشکی تدافعی است.سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در سال 93 بار مراجعه کلی در خدمات سرپایی 10.3 بوده و این یعنی هر ایرانی متوسط 10.3 بار به پزشک، دندانپزشک و .... مراجعه کرده...


کلماتی برای این موضوع

اگر کودکتان این ویژگی را دارد،به پزشک مراجعه کنیدپزشک کودک مشکلات کودک هر کودکی که تا سن ماهگی، یکی از ویژگی زیر را داشته باشد پاسخ به سؤالات شرعی مخاطبان درباره احکام پوشش و …س آیا خمس و زکات بر کودکانی که هنوز به سن تکلیف نرسیده‏‌اند، واجب می‏‌شود؟ س الف متوسط درآمد پرستاران و پزشکان ایرانی پزشک …متوسط درآمد پرستاران و پزشکان ایرانی پزشک میلیون و متخصص میلیون تومان کاروفناوری کَلالهبه وبلاگ کاروفناوری کلاله خوش آمدید دوستان لطف نمایید در نظر سنجی کاروفناوری که در پزشک مهاجربا اینکه تا حالا بیشتر در مورد کانادا نوشتم اما همونطور که توی پست تصمیم تازه گفتم تکرار خبر جانبازان به دیوان عدالت اداری مراجعه نکنند تکرار خبر جانبازان به دیوان عدالت اداری مراجعه نکنندبنیاد معوقه همه جانبازان را می تورو خدا به من یه رمان ایرانی قشنگ معرفی کنید …من رمان گندم رو خیلی پسندیدم، چون درباره مشکلات اجتماعی هم توی داستان بود و در کل به بررسی میزان تاثیر سرمایه اجتماعی بر کیفیت …چکیده آنچه که در این پژوهش گردآوری شده است پژوهشی علمی به منظور بررسی میزان تأثیرات فان وسرگرمیفان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران کزاز چیست؟ کزاز نوعی بیماری عفونی است که از طریق ورود نوعی باکتری به بدن ایجاد می‌شود این دستگاه گوارش – سیب سلامت دستگاه گوارش گذرگاهی طولانی است که دهان را به مقعد وصل می کند گوارش از دهان آغاز می چند نکته از دگزامتازون با عرض سلام و خسته نباشید ۳۳ ساله هستم به علت ریزش موهای سرم زشک برایم قرص دگزامتازون توصیه های مسافرت به توصیه های مسافرت به ارمنستان گاه ندانستن ساده ترین موارد در سفر موجب می شود اوقات قوانین طرح و خرید مدرک پزشکان پزشک مهاجرمقطع تحصیلی مبلغ وثیقه دانشگاه دولتی دانشگاه آزاد و شبانه مبالغی که به ازاء هر سال جدول کالری سوزی برای فعالیت های مختلف مردمانبچه ها هر فرد که اضافه وزن بالایی داشته باشه ،سوخت وساز بدنش بالاتره کسی که میخواد سی کانادا کانادا مطالعه این مقاله را برای تمامی پزشکان …کانادا کانادا مطالعه این مقاله را برای تمامی پزشکان عزیز که قصد اقدام برای مهاجرت به نگاهی به هر دو روی سکه روغن ماهیاین روزها مردم به وضعیت تغذیه‌شان بیشتر اهمیت می‌دهند، اما همین موضوع، سلامت آن‌ها آزمایش گروه خون برای ازدواجسلام، معمولا آزمایش اولیه ازدواج برای غربال گری است و در صورت مشکوک بودن به تالاسمی استفتائات موسیقی و غنا س آیا خمس و زکات بر کودکانی که هنوز به سن تکلیف نرسیده‏‌اند، واجب می‏‌شود؟ س مدت تاثیر هر بار تزریق بوتاکس چقدر است؟ سایت …اثر بوتاکس کم‌ کم از بین می‌رود و چروک‌ها دو‌ مرتبه ظاهر می‌شوند لذا برای اینکه



لینک منبع :میزان مراجعه هر ایرانی به پزشک

میزان مراجعه هر ایرانی به پزشک/ تمهیدات وزارت ... - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/.../میزان-مراجعه-هر-ایرانی-به-پزشک-تمهیدات-وزارت-بهداشت-برای-شب-های-قدر‎Cached12 ژوئن 2017 ... سخنگوی وزارت بهداشت گفت: ارایه خدمات سرپایی و بستری به مراجعان از برنامه های وزارت بهداشت است که حفاظت مالی از مراجعان از زمان طرح تحول ... نشست خبری سخنگوی وزارت بهداشت/۱ میزان مراجعه هر ایرانی به پزشک ... www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950719000260‎Cached10 ا کتبر 2016 ... سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در هیچ نظام ایده‌الی تقاضای القایی در درمان صفر نیست و یکی از علل آن پزشکی تدافعی است. میزان مراجعه هر ایرانی به پزشک - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/641787/میزان-مراجعه-هر-ایرانی-به-پزشک 10 ا کتبر 2016 ... سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در سال 93 بار مراجعه کلی در خدمات سرپایی 10.3 بوده و این یعنی هر ایرانی متوسط 10.3 بار به پزشک، دندانپزشک و . میزان مراجعه هر ایرانی به پزشک وضعیت خدمات القایی در طرح تحول سلامت onvansho.ir/.../میزان-مراجعه-هر-ایرانی-به-پزشک-وضعیت-خدمات-القایی-در-طرح-تحول-سلامت.html میزان مراجعه هر ایرانی به یعنی هر ایرانی ۲ بار به پزشک طرح تحول سلامت در . واکنش وزارت بهداشت به تاثیردکل‌های فشار قوی سلامت را یعنی اینکه هر ایرانی به این ... میزان مراجعه هر ایرانی به پزشک/ تمهیدات وزارت بهداشت ... - خبر فارسی khabarfarsi.com/u/39856656 12 ژوئن 2017 ... معاون درمان وزارت بهداشت و رئیس ستاد مرکزی اجرایی انتخابات نظام پزشکی، از ثبت نام 5542 نفر در انتخابات هفتمین دوره سازمان نظام پزشکی ایران ... میزان مراجعه هر ایرانی به پزشک/ تمهیدات وزارت بهداشت ... - خبر فارسی khabarfarsi.com/u/39845653 12 ژوئن 2017 ... میزان مراجعه هر ایرانی به پزشک/ تمهیدات وزارت بهداشت برای شب های قدر. سخنگوی وزارت بهداشت گفت: ارایه خدمات سرپایی و بستری به مراجعان از ... میزان مراجعه هر ایرانی به پزشک چقدر است؟ - افکار نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/26394680 10 ا کتبر 2016 ... میزان مراجعه هر ایرانی به پزشک چقدر است؟ سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در هیچ نظام ایده الی تقاضای القایی در درمان صفر نیست و یکی از علل آن ... مراجعه هر ایرانی ۱۰ بار به طور متوسط به مراکز درمانی - عیارآنلاین ayaronline.ir/1395/07/209556.html‎Cached1 ا کتبر 2016 ... حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت: هر ایرانی به طور متوسط سالانه ۱۰.۳ بار به ... درصد بیماران مراجعه کننده به مطب، بدون اقدام درمانی و تنها با نوع برخورد پزشک معالج ... قائم مقام وزیر بهداشت همچنین با ذکر این نکته که میزان داوطلبان رشته ... میزان مراجعه هر ایرانی به پزشک/ تمهیدات وزارت بهداشت برای شب های قدر rooykard24.com/.../میزان-مراجعه-هر-ایرانی-به-پزشک-تمهیدات-وزارت-بهداشت-برای-شب-های-قدر‎Cached12 ژوئن 2017 ... قائم مقام وزیر بهداشت اظهار کرد: سرانه بار مراجعه به پزشک ایرانی ۲ است یعنی هر ایرانی ۲ بار به پزشک عمومی و ۳دهم به پزشک خانواده مراجعه می‌کند و ... میزان مراجعه هر ایرانی به پزشک چقدر است؟ webloge.top/news/339015 10 ا کتبر 2016 ... به گزارش افکارنیوز، \n ایرج حریرچی سخنگوی وزارت بهداشت در نشست خبری صبح امروز گفت: در سال 93 بار مراجعه کلی در خدمات سرپایی 10.3 بوده ...