مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه پاستا صدفی و مخلوط سبزیجات

[ad_1]

وب‌سایت پارسه گرد - ترجمه زهرا جعفری: سعی کنید از سبزیجات تازه و ظریف‌تر استفاده کنید. جعفری را ریز خرد کنید، نان تست‌ها را به قطعات 1 تا 2 سانتی برش بزنید، گل‌کلم را به گلچه‌های کوچک تقسیم کنید. نخود را شسته و خشک کنید. اگر دوست داشته باشید می‌­توانید از پاستای حلزونی نیز استفاده کنید.


مواد لازم:
  • پاستا 500 گرم
  • گل‌کلم 900 گرم
  • نخود 85 گرم
  • نان تست 150 گرم
  • روغن زیتون ¼ پیمانه
  • ریکوتا ½ پیمانهجعفری  3 قاشق غذاخوری
  • نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم
    
پاستا صدفی و مخلوط سبزیجات

طرز تهیه:

1. ابتدا فر را در دمای 220 درجه سانتی‌گراد (425 درجه فارنهایت) تنظیم کنید تا گرم شود. در یک سینی لبه‌دار مخصوص فر، 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون، گل کلم‌ها (سر گل‌کلم مورد نیاز است) و نخود را بریزید و مواد را کف ظرف کاملا یکنواخت پخش کنید.


2. سپس مواد را را با نمک و فلفل طعم‌دار کنید. از پایین طبقه سوم و از بالا طبقه دوم را برای گذاشتن سینی فر انتخاب کنید. 25 دقیقه زمان بدهید تا گل کلم‌ها نرم شده و نخود‌ها نیز ترد شوند.


3. در یک سینی دیگر نان تست را در کف ظرف بریزید. و مدت 10 دقیقه در فر بگذارید تا طلایی و ترد شوند.


4. در همین زمان در یک­ قابلمه بزرگ آب و نمک بریزید هنگامی‌که جوش آمد، پاستا (پاستای صدفی متوسط) را اضافه کنید تا بپزد اما نباید شکل خود را از دست بدهد، سپس آب‌کش کنید. دوباره پاستا را داخل قابلمه برگردانید.


5. مخلوط گل‌کلم، 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون و جعفری (جعفری تازه) را به پاستا اضافه کنید. کمی نمک و فلفل برای چاشنی افزوده و به‌خوبی هم بزنید تا مواد کامل با هم مخلوط شوند.


6. برای سرو پاستا را همراه نان تست برشته و ریکوتا تزیین کرده و سپس روغن زیتون را روی آن اسپری کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


17 ساعت قبل ... طرز تهیه پاستا صدفی و مخلوط سبزیجات. سعی کنید از سبزیجات تازه و ظریفتر استفاده کنید. جعفری را ریز خرد کنید، نان تستها را به قطعات 1 تا ...21 ساعت قبل ... سعی کنید از سبزیجات تازه و ظریف تر استفاده کنید. جعفری را ریز خرد کنید، نان تست ها را به قطعات 1 تا 2 سانتی برش بزنید، گل کلم را به گلچه ...آموزش آشپزی ، سایت آشپزیغذاهای اروپایی آکاایران: سعی کنید از سبزیجات تازه و ظریف تر استفاده کنید. جعفری را ریز خرد کنید، نان تست ها را به قطعات 1 تا 2 ...16 ساعت قبل ... سعی کنید از سبزیجات تازه و ظریفتر استفاده کنید. جعفری را ریز خرد کنید، نان تستها را به قطعات 1 تا 2 سانتی برش بزنید، گلکلم را به ...وب سایت پارسه گرد - ترجمه زهرا جعفری: سعی کنید از سبزیجات تازه و ظریف تر استفاده کنید. جعفری را ریز خرد کنید، نان تست ها را به قطعات 1 تا 2 سانتی برش ...17 ساعت قبل ... طرز تهیه پاستا صدفی و مخلوط سبزیجات. سعی کنید از سبزیجات تازه و ظریفتر استفاده کنید. جعفری را ریز خرد کنید، نان تستها را به قطعات 1 تا ...15 ساعت قبل ... طرز تهیه پاستا صدفی و مخلوط سبزیجات. وبسایت پارسه گرد – ترجمه زهرا جعفری: سعی کنید از سبزیجات تازه و ظریفتر استفاده کنید. جعفری را ...غذاي اصلي/ طرز تهيه پاستا صدفي و مخلوط سبزيجات. پارسه گرد/سعي کنيد از سبزيجات تازه و ظريفتر استفاده کنيد. جعفري را ريز خرد کنيد، نان تستها را به قطعات ...وردپرس پارسی وردپرس پارسی وردپرس پارسی وردپرس پارسی وردپرس پارسی وردپرس پارسی وردپرس پارسی وردپرس پارسی وردپرس پارسی وردپرس پارسی وردپرس ...


کلماتی برای این موضوع

طرز تهیه پاستا صدفی و مخلوط سبزیجات ، یک …طرز تهیه پاستا صدفی و مخلوط سبزیجات طرز تهیه پاستا صدفی و مخلوط سبزیجات را در ادامه طرز تهیه پاستا صدفی و مخلوط سبزیجات واضحطرزتهیهپاستاصدفیوطرز تهیه پاستا صدفی و مخلوط سبزیجاتوب‌سایت پارسه گرد ترجمه زهرا جعفری سعی کنید از طرز تهیه پاستا صدفی و مخلوط سبزیجات برترین هاطرز تهیه خوراک لوبیا سفید و بشقاب سبزیجات طرز تهیه لازانیا با ماهی و میگو طرز تهیه



لینک منبع :طرز تهیه پاستا صدفی و مخلوط سبزیجات

طرز تهیه پاستا صدفی و مخلوط سبزیجات - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../طرز-تهیه-پاستا-صدفی-و-مخلوط-سبزیجات‎Cached4 نوامبر 2016 ... طرز تهیه پاستا صدفی و مخلوط سبزیجات. سعی کنید از سبزیجات تازه و ظریف‌تر استفاده کنید. جعفری را ریز خرد کنید، نان تست‌ها را به قطعات 1 تا ... طرز تهیه پاستا صدفی و مخلوط سبزیجات | امروز آنلاین www.emruzonline.com/.../طرز-تهیه-پاستا-صدفی-و-مخلوط-سبزیجات/ 4 نوامبر 2016 ... طرز تهیه پاستا صدفی و مخلوط سبزیجات. سعی کنید از سبزیجات تازه و ظریف‌تر استفاده کنید. جعفری را ریز خرد کنید، نان تست‌ها را به قطعات ۱ تا ... طرز تهیه پاستا صدفی و مخلوط سبزیجات - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/.../news20161147292370434.html‎Cached4 نوامبر 2016 ... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد طرز تهیه پاستا صدفی و مخلوط سبزیجات ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر در دسته غذای ... Images for طرز تهیه پاستا صدفی و مخلوط سبزیجات طرز تهیه پاستا صدفی و مخلوط سبزیجات - برترین ها 94.182.146.175/fa/news/.../طرز-تهیه-پاستا-صدفی-و-مخلوط-سبزیجات سعی کنید از سبزیجات تازه و ظریف‌تر استفاده کنید. جعفری را ریز خرد کنید، نان تست‌ها را به قطعات 1 تا 2 سانتی برش بزنید، گل‌کلم را به گلچه‌های کوچک تقسیم ... هرلحظه، طرز تهیه پاستا صدفی و مخلوط سبزیجات harlahze.com/اخبار-خواندنی/طرز-تهیه-پاستا-صدفی-و-مخلوط-سبزیجات سعی کنید از سبزیجات تازه و ظریف‌تر استفاده کنید. جعفری را ریز خرد کنید، نان تست‌ها را به قطعات 1 تا 2 سانتی برش بزنید، گل‌کلم را به گلچه‌های کوچک تقسیم ... طرز تهیه پاستا صدفی و مخلوط سبزیجات – آکا – پرتال سبک زندگی ... noskhefarsi.ir/1395/08/14/طرز-تهیه-پاستا-صدفی-و-مخلوط-سبزیجات-آک/ 4 نوامبر 2016 ... وب سایت پارسه گرد – ترجمه زهرا جعفری: سعی کنید از سبزیجات تازه و ظریف تر استفاده کنید. جعفری را ریز خرد کنید، نان تست ها را به قطعات ۱ تا ... طرز تهیه پاستا صدفی و مخلوط سبزیجات- جستجوگر اخبار تی نیوز football.tnews.ir/news/860173588350 سعی کنید از سبزیجات تازه و ظریف‌تر استفاده کنید. جعفری را ریز خرد کنید، نان تست‌ها را به قطعات ۱ تا ۲ سانتی برش بزنید، گل‌کلم را به گلچه‌های کوچک تقسیم ... پاستا صدفی و مخلوط سبزیجات یک شام رژیمی خوشمزه - فردا نیوز www.shahrekhabar.com/analysis/148370460058376‎Cached6 ژانویه 2017 ... پاستا صدفی و مخلوط سبزیجات یک شام رژیمی خوشمزه ... طرز تهیه: ۱. ابتدا فر را در دمای ۲۲۰ درجه سانتی‌گراد (۴۲۵ درجه فارنهایت) تنظیم کنید تا گرم ... طرز تهیه پاستا صدفی و مخلوط سبزیجات | ایران ویج | خبروان khabarone.ir/news/4569883/طرز-تهیه-پاستا-صدفی-و-مخلوط-سبزیجات 4 نوامبر 2016 ... طرز تهیه پاستا صدفی و مخلوط سبزیجات. سعی کنید از سبزیجات تازه و ظریف‌تر استفاده کنید. جعفری را ریز خرد کنید، نان تست‌ها را به قطعات 1 تا ...