مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تبدیل جراحی زیبایی در ایران به گردشگری پزشکی

[ad_1]

هم‌اکنون نه تنها خود ایرانی‌ها بلکه بسیاری از افراد از کانادا، اتریش، آمریکا و کشورهای همسایه با عنوان گردشگری پزشکی برای انجام جراحی زیبایی به ایران سفر می‌کنند.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، گردشگری پزشکی هم‌اکنون یکی از موارد رو به رشد در ایران است. هزینه پایین جراحی و همچنین کیفیت بالای این عمل در ایران باعث شده است که تعداد افرادی که برای عمل زیبایی به ایران مراجعه می‌کنند همواره افزایش یابد.
 
در کنار کیفیت بالای خدمات پزشکی در ایران، این کشور به دنبال افزایش جذب گردشگران پزشکی خارجی برای انجام عمل‌های زیبایی در ایران است.
 
بنا به گزارشات موجود، بسیاری از اتباع خاورمیانه، آسیای مرکزی، اروپا، استرالیا و آمریکا برای انجام عمل زیبایی به ایران سفر می‌کنند.
 
دکتر علیرضا فدایی نیانی متخصص جراحی پلاستیک و استادیار دانشگاه علوم پزشکی طی مصاحبه‌ای اعلام کرد: در مقایسه با دیگر کشورها ایران از جذابیت خاصی برای گردشگران خارجی برای انجام عمل زیبایی برخوردار است.
 
وی تاکید کرد: هم‌اکنون متداول‌ترین عمل جراحی زیبایی، جراحی بینی است.
 
وی تاکید کرد: یکی از دلایل اصلی افزایش مراجعه افراد برای این عمل مشکلات اشتغال و مشکلات اجتماعی است.
 
وی تاکید کرد: سطح انجام جراحی پلاستیک در ایران بسیار بالا بوده و ایران می‌تواند در این زمینه به سادگی با کشورهای غربی و به طور کلی در جهان رقابت کند.
 
وی اعلام کرد: یکی از مشکلات موجود بر سر راه این بخش، عدم وجود نظام نظارت و قانونگذاری بر جراحی زیبایی ایران است. شاید دلیل آن این است که این مسئله برای دولت ایران اولویت نیست.
 
وی تاکید کرد: در شرایط موجود و به دلیل کاهش کیفیت آموزش امکان کاهش کیفیت عم‌های زیبایی در ایران وجود دارد.
 
دکتر نیانی ادامه داد: وجود مشکلات مالی باعث شده است که پزشکان غیرمتخصص به سمت جراحی زیبایی روی بیاورند و در برخی موارد شاهد ورود دستیاران به جای جراحان حرفه‌ای به این حوزه هستیم.
 
وی تاکید کرد: بسیاری از افرادی که در سنین حدود 20 سال برای عمل جراحی مراجعه می‌کنند تحت تاثیر اطرافیان خود این تصمیم را گرفته‌اند و افراد 18 تا 25 سالی که برای عمل جراحی در ایران مراجعه می‌کنند با هدف زیباتر شدن دست به این عمل می‌زنند.
 
وی ادامه داد: در میان افراد 25 تا 30 سال که برای عمل جراحی مراجعه می‌کنند همسران آنها نقش بسزایی در این تصمیم آنها دارند.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


8 ا کتبر 2016 ... هماکنون نه تنها خود ایرانیها بلکه بسیاری از افراد از کانادا، اتریش، آمریکا و کشورهای همسایه با عنوان گردشگری پزشکی برای انجام جراحی زیبایی به ...8 ا کتبر 2016 ... هماکنون نه تنها خود ایرانیها بلکه بسیاری از افراد از کانادا، اتریش، آمریکا و کشورهای همسایه با عنوان گردشگری پزشکی برای انجام جراحی زیبایی به ...9 ا کتبر 2016 ... جراحی زیبایی به جاذبه گردشگری در ایران تبدیل شد ... نسبت به کشورهای توسعهیافته به مقاصد مهمی برای دریافت خدمات پزشکی تبدیل شدهاند.8 ا کتبر 2016 ... تبدیل جراحی زیبایی در ایران به گردشگری پزشکی. هماکنون نه تنها خود ایرانیها بلکه بسیاری از افراد از کانادا، اتریش، آمریکا و کشورهای همسایه با ...10 ا کتبر 2016 ... هم اکنون نه تنها خود ایرانی ها بلکه بسیاری از افراد از کانادا، اتریش، آمریکا و کشورهای همسایه با عنوان گردشگری پزشکی برای انجام جراحی زیبایی به ...به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، گردشگری پزشکی هماکنون یکی از موارد رو به رشد در ایران است. هزینه پایین جراحی و همچنین کیفیت بالای این عمل در ایران باعث ...8 ا کتبر 2016 ... هماکنون نه تنها خود ایرانیها بلکه بسیاری از افراد از کانادا، اتریش، آمریکا و کشورهای همسایه با عنوان گردشگری پزشکی برای انجام جراحی زیبایی به ...7 سپتامبر 2016 ... لبخند زيبا منعكس كننده احساس درونی، اعتماد بنفس و جذابيت افراد است لذا ميزان تقاضا در رابطه با دندانپزشكی زيبايی نيز بسيار فراگير شده ...خدمات ارائه شده در توریسم پزشکی متفاوت و بستگی به انتخاب گردشگر دارد. از خدمات بیسیک و ساده دندان پزشکی تا عمل جراحیهای پیشرفته همچون تعویض زانو، جراحی قلب و یا جراحیهای زیبایی قابل ارائه بوده و .... به شکل رسمی اعلام کرد که قصد دارد کشورش را به مرکز توریسم پزشکی تبدیل کند و در ... گردشگری پزشکی در ایران ...ترکیه یکی از بهترین کشورهای ارائه دهنده خدمات پزشکی، به خصوص چشم پزشکی است. ... تایلندیکی از قطب های جراحی های زیبایی است، در این کشور هزینه پیچیده ترین عمل زیبایی از ... از هر کشور دیگری دندانپزشک دارد؛ بنابراین طبیعی است که به مرکز دندانپزشکی جهان تبدیل شود. .... 8 دلیل برای سفر به 8 مقصد محبوب ایرانی ها.


کلماتی برای این موضوع

ماجرای زنی که با جراحی زیبایی زیاد به زن گربه ای تبدیل …سرگذشت زنی که با جراحی های متعدد نام زن گربه ای را از آن خود کرده استاین زن ساله که عمل های جراحی تغییر جنسیت در ایران و مراحل درمان …دیدار خانواده‌های شهدای مدافع حرم با رهبر معظم انقلاب تصاویر امروز در ایران به عمل زیبایی این خانم و تبدیل شدنش به هیولا عکسیک مدل مشهور و زیبای کره ای که اعتیاد عجیبی به اعمال جراحی زیبایی پیدا کرده بود وقتی همگردی بانک اطلاعات جامع آژانس های مسافرتی برای سفر به همگردی یک آژانس مسافرتی ویژه برای علاقمندان به سفر به ایران از تمام نقاط جهان استتمام زیبایی های شمال را یکجا در این بهشت گیلان …بهشت گیلان در شرق استان زیبای گیلان تعدادی از بهترین مقاصد گردشگری وجود دارند؛ فصل مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …سیب زمینی در ایران زود جایگاهی درخور یافت و به مذاق مردمان خوش نشست و لازم نیامد کسی یک ابزار مرجع ابزار وبلاگ و سایتبا درج این ابزار در سایت و وبلاگ خود ، می توانید صفحاتی که بیشترین بازدید را در بازه شهرخبر تیتر جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهانپُز وزیر بهداشت به چینی‌ها وزیر بهداشت گفت در سفر اخیرم به چین از بیمارستانی بازدید دندان پزشکی پزشکان ایرانمسئول واحد بهداشت دهان و دندان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت در حال حاضر پوسیدگی دندان مقصد گردشگری زیبا با هزینه مناسبمقاصد گردشگری معرفی شده در این مطلب، از میان شهرهای مختلف دنیا انتخاب شده اند زیرا چگونه پاورپوینت را به یک فایل ویدیویی تبدیل …نرم‌افزار پاورپوینت فایل ویدیویی آموزش کامپیوتر تبدیل پاورپوینت به فیلمدانلود دندان پزشکی پزشکان ایرانرنگ موجود در چای‌های کیسه‌ای برای سلامت دندان ضرر دارد چای‌های کیسه‌ای، محصولاتی خلافکار ترین های اعدام شده در ایران عکسبه گزارش تک ناز به نقل از مشرق، هر خلافکاری باید روزی به سرانجام کارهای ناپسندی که تصاویری از قبیله آدم خوار ها در هنداین عکس‌ها توسط کریستیانو اوستینلی، عکاس ایتالیایی که چندی پیش به هند سفر کرده



لینک منبع :تبدیل جراحی زیبایی در ایران به گردشگری پزشکی

اسپوتنیک: جراحی زیبایی به گردشگری پزشکی برای ایران تبدیل ... www.farsnews.com/13950717000283‎Cached8 ا کتبر 2016 ... هم‌اکنون نه تنها خود ایرانی‌ها بلکه بسیاری از افراد از کانادا، اتریش، آمریکا و کشورهای همسایه با عنوان گردشگری پزشکی برای انجام جراحی زیبایی به ... توریسم پزشکی و جراحی زیبایی بینی www.irannovinclinic.com/جراحی-زیبایی/توریسم-پزشکی-و-جراحی-زیبایی-بینی?...‎Cachedایران مقصدی محبوب در توریسم پزشکی و جراحی زیبایی بینی هم‌اکنون نه‌تنها خود ... به کشورهای توسعه‌یافته به مقاصد مهمی برای دریافت خدمات پزشکی تبدیل شده‌اند. تبدیل جراحی زیبایی به جاذبه گردشگری برای ایران - دنیای سفر www.donyayesafar.com/n/8281‎Cached10 ا کتبر 2016 ... هم اکنون نه تنها خود ایرانی ها بلکه بسیاری از افراد از کانادا، اتریش، آمریکا و کشورهای همسایه با عنوان گردشگری پزشکی برای انجام جراحی زیبایی به ... گردشگری پزشکی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/گردشگری_پزشکی‎Cached Similarخدمات ارائه شده در توریسم پزشکی متفاوت و بستگی به انتخاب گردشگر دارد. از خدمات بیسیک و ساده دندان پزشکی تا عمل جراحی‌های پیشرفته همچون تعویض زانو، جراحی قلب و یا جراحی‌های زیبایی قابل ارائه بوده و .... به شکل رسمی اعلام کرد که قصد دارد کشورش را به مرکز توریسم پزشکی تبدیل کند و در ... گردشگری پزشکی در ایران ... ‎۱ تاریخچه - ‎۲ جزئیات - ‎۳ روش انجام - ‎۴ خطرپذیری‌هاجراحی زیبایی به گردشگری پزشکی برای ایران تبدیل شده است - دولت ... www.dolatebahar.com/view-318835.html 8 ا کتبر 2016 ... به گزارش دولت بهار به نقل از اسپوتنیک، گردشگری پزشکی هم‌اکنون یکی از موارد رو به رشد در ایران است. هزینه پایین جراحی و همچنین کیفیت بالای ... جراحی زیبایی به گردشگری پزشکی برای ایران تبدیل شده است - خبروان khabarone.ir/.../جراحی-زیبایی-به-گردشگری-پزشکی-برای-ایران-تبدیل-شده-است 8 ا کتبر 2016 ... هم‌اکنون نه تنها خود ایرانی‌ها بلکه بسیاری از افراد از کانادا، اتریش، آمریکا و کشورهای همسایه با عنوان گردشگری پزشکی برای انجام جراحی زیبایی به ... ایران مقصد گردشگری برای جراحی زیبایی شد! - همگردی hamgardi.com/.../2284-ایران-مقصد-برای-جراحی-زیبایی-شد‎Cached9 مه 2017 ... در ایران هم گردشگری سلامت به عنوان پدیده ای نو ظهور مورد توجه قرار گرفته و ... به بقیه کشورهای توسعه یافته مقصد خوبی برای خدمات پزشکی تبدیل ... [PDF] ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﻣﻮﺭﺩﻱ ﺍﻳﺮﺍﻥ : ﻭﺿﻌﻴﺖ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮔﺮﺩﺷﮕﺮﻱ ﭘﺰﺷﻜﻲ www.payeshjournal.ir/UploadedFiles/.../add8712b53644f4.pdf‎Cached Similarﮔﺮﺩﺷﮕﺮﻱ ﭘﺰﺷﻜﻲ ﺑﻪ ﻣﺴﺎﻓﺮﺕ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺑﺮﺍﻱ ﺩﺭﻳﺎﻓﺖ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺳﻼﻣﺖ ﺩﺭ ﻛﺸﻮﺭﻫﺎﻱ ﺩﻳﮕﺮ ﺩﺭ ﻗﺎﻟﺐ ﮔﺮﺩﺷـﮕﺮ .... ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺁﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺗﻮﺍﻥ ﺑﺎﻟﻔﻌﻞ ﺗﺒﺪﻳﻞ ﻧﻤﻮﺩﻩ ..... ﺍﺯ ﻛﺸﻮﺭﻫﺎﻱ ﻣﻨﻄﻘﻪ ﻭ ﺑﺮﺍﻱ ﺍﻧﺠـﺎﻡ ﺍﻧـﻮﺍﻉ ﺟﺮﺍﺣـﻲ ﺯﻳﺒـﺎﻳﻲ ﺑـﻪ ﺍﻳـﺮﺍﻥ. جراحی زیبایی به گردشگری پزشکی برای ایران تبدیل شده است ... khabarfarsi.com/u/26345222 9 ا کتبر 2016 ... جراحی زیبایی به گردشگری پزشکی برای ایران تبدیل شده است ... شهرستان ابرکوه به خاندان عصمت و طهارت به خصوص امام حسین (ع) و یاران باوفایش ... اسپوتنیک: جراحی زیبایی به گردشگری پزشکی برای ایران تبدیل ... www.serze.com/اسپوتنیک-جراحی-زیبایی-گردشگری-پزشکی-1969855/ 8 ا کتبر 2016 ... به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از اسپوتنیک، گردشگری پزشکی هم‌اکنون یکی از موارد رو به رشد در کشورمان است.