مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

۸۸ درصد از گوشی های فروخته شده در فصل سوم ۲۰۱۶ اندرویدی هستند

[ad_1]

بر اساس گزارشی از تمام موبایل‌هایی که از اول ژوئیه تا آخر سپتامبر عرضه‌ شده‌اند، ۸۸ درصد مجهز به سیستم‌عامل اندروید هستند.

عرضه گوشی‌های هوشمند اندرویدی از ۳ ماهه سوم سال ۲۰۱۶، حدود ۱۰٫۳ درصد افزایش داشته‌اند. اندروید گوگل بر اساس گزارش شرکت تحلیل استراتژیک، برنده بزرگ عرضه جهانی گوشی‌های هوشمند در این دوره بوده است.

۸۸ درصد از گوشی‌های هوشمند عرضه‌شده در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۶ از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کنند. طبق گفته‌های لیندا سو مسئول شرکت تحلیل استراتژیک: «افزایش اندروید به بهای کاهش دیگر سیستم‌عامل‌ها است. همچنین iOS اپل در این دوره سهمی حدود ۱۲ درصد از بازار را داشته است.» طبق گفته‌های او این کاهش عمدتاً به دلیل فروش کم محصول اپل در چین و آفریقا بوده است.

اصلاً در این گزارش دنبال حضور بلک‌بری و ویندوزِ مایکروسافت نباشید. در دوره بین ۱ ژوئیه تا آخر سپتامبر اصلاً خبری از این دو سیستم‌عامل نیست.

طبق گفته‌های این شرکت، این حضور گسترده اندروید در بازار به‌منزله‌ی شکست‌ناپذیر نبودن آن نیست. چون در بازاری که یک سیستم‌عامل توسط صدها تولیدکننده تولید می‌شود، فقط تعداد کمی از آن‌ها به سوددهی خواهند رسید. این نکته کمک‌کننده‌ای برای گوگل نیست که پیکسل این شرکت در چنین بازار متنوعی که بسیاری از مدل‌ها تثبیت‌شده‌اند باید خود را ثابت کند.

در حدود ۳۷۵ میلیون گوشی هوشمند در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۶ عرضه‌شده است، یعنی افزایشی ۶ درصدی نسبت به همین زمان در سال قبل که در آن دوره ۳۵۴٫۲ میلیون عرضه‌شده بود. عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند اندرویدی افزایشی حدود ۱۰٫۳ درصدی داشته است، درحالی‌که آیفون‌های اپل حدود ۵٫۲ کاهش داشته‌اند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

خودروی محبوب فیلم ها و سریال های ترسناک زومیتبعضی از این خودرو‌های ترسناک توسط آدم‌خوار‌های جهش‌یافته برای تعقیب قربانیان فان وسرگرمیبرچسب ها دانلودفیلم آزاد متولد شده باکیفیت بالا وعالی دانلودآخرین فیلم های



لینک منبع :۸۸ درصد از گوشی های فروخته شده در فصل سوم ۲۰۱۶ اندرویدی هستند

۸۸ درصد از گوشی های فروخته شده در فصل سوم ۲۰۱۶ اندرویدی ... - زومیت www.zoomit.ir/2016/11/3/148056/android-smartphone-shipments/ 4 نوامبر 2016 ... ۸۸ درصد از گوشی‌های هوشمند عرضه‌شده در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۶ از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کنند. طبق گفته‌های لیندا سو مسئول شرکت تحلیل ... ۸۸ درصد از گوشی های فروخته شده در فصل سوم ۲۰۱۶ اندرویدی ... - تکنومون technomon.com/.../۸۸-درصد-از-گوشی-های-فروخته-شده-در-فصل-سوم-۲۰۱۶-اندرویدی-هستند‎Cachedعرضه گوشی‌های هوشمند اندرویدی از ۳ ماهه سوم سال ۲۰۱۶، حدود ۱۰٫۳ درصد افزایش داشته‌اند . اندروید گوگل بر اساس گزارش شرکت تحلیل استراتژیک، برنده بزرگ عرضه ... ۸۸ درصد از گوشی های فروخته شده در فصل سوم ۲۰۱۶ اندرویدی ... - اخبار تاپ akhbartop.com/21687/‎Cached۸۸ درصد از گوشی‌های هوشمند عرضه‌شده در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۶ از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کنند. طبق گفته‌های لیندا سو مسئول شرکت تحلیل استراتژیک: «افزایش ... ۸۸ درصد از گوشی های فروخته شده در فصل سوم ۲۰۱۶ اندرویدی هستند www.cloob.com/u/.../۸۸_درصد_از_گوشی_های_فروخته_شده_در_فصل_سوم 1 دسامبر 2016 ... ۸۸ درصد از گوشی های فروخته شده در فصل سوم ۲۰۱۶ اندرویدی هستند. ۸۸ درصد از گوشی های فروخته شده در فصل سوم ۲۰۱۶ اندرویدی ... - تی نیوز tnews.ir/news/a3b273570098.html 4 نوامبر 2016 ... عرضه گوشی های هوشمند اندرویدی از ۳ ماهه سوم سال ۲۰۱۶، حدود ۱۰٫۳ درصد افزایش داشته اند. اندروید گوگل بر اساس گزارش شرکت تحلیل استراتژیک، ... ۸۸ درصد از گوشی های فروخته شده در فصل سوم ۲۰۱۶ اندرویدی هستند www.on-24.ir/۸۸-درصد-از-گوشی-های-فروخته-شده-در-فصل-سو/ بر اساس گزارشی از تمام موبایل‌هایی که از اول ژوئیه تا آخر سپتامبر عرضه‌ شده‌اند، ۸۸ درصد مجهز به سیستم‌عامل اندروید هستند. ۸۸ درصد از گوشی های فروخته شده در ... ۸۸ درصد گوشی فروخته شده فصل سوم ۲۰۱۶ اندرویدی هستند - محبوب ها mahboobha.ir/.../۸۸-درصد-گوشی-فروخته-شده-فصل-سوم-۲۰۱۶-اندرویدی-هستند‎Cached27 ا کتبر 2016 ... ۸۸ درصد از گوشی های فروخته شده در فصل سوم ۲۰۱۶ اندرویدی هستند ... بر اساس گزارشی از تمام موبایل‌هایی که از اول ژوئیه تا آخر سپتامبر عرضه‌ ... ۸۸ درصد از گوشی های فروخته شده در فصل سوم ۲۰۱۶ اندرویدی هستند ... doornegar.com/۸۸-درصد-از-گوشی-های-فروخته-شده-در-فصل-سو/ 4 نوامبر 2016 ... ۸۸ درصد از گوشی های فروخته شده در فصل سوم ۲۰۱۶ اندرویدی هستند. بر اساس گزارشی از تمام موبایل‌هایی که از اول ژوئیه تا آخر سپتامبر عرضه‌ شده‌اند، ... 88 درصد از گوشی های فروخته شده در فصل سوم 2016 اندرویدی هستند aryanews.com/.../88-درصد-از-گوشی-های-فروخته-شده-در-فصل-سوم-2016-اندرویدی-هستند عرضه گوشی‌های هوشمند اندرویدی از ۳ ماهه سوم سال ۲۰۱۶، حدود ۱۰٫۳ درصد افزایش داشته‌اند . اندروید گوگل بر اساس گزارش شرکت تحلیل استراتژیک، برنده بزرگ عرضه ... 3 saadshop.com/mag/?tag=۸۸-درصد-از-گوشی-های-فروخته-شده-در-فصل...3 [ad_1] واحد پردازشیِ شتاب یافته یا APU (Accelerated Processing Unit) اصطلاحی است که AMD از آن برای بازاریابی ریزپردازنده‌های مجتمع خود که برای ایفای نقش ...