مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

درمان افسردگی با یک کاسه ماست

[ad_1]

اگر همزمان با شروع پاییز احساس می‌کنید که دچار افسردگی فصلی شده‌اید می‌توانید تنها با خوردن یک محصول لبنی بسیار خوشمزه این بیماری را به زانو درآورید.

به گزارش مشرق، بر اساس جدیدترین پژوهش‌های انجام شده خانم‌هایی که به طور منظم در رژیم غذایی خود ماست پرچرب مصرف می‌کنند، کمتر مبتلا به افسردگی می‌شوند.


خوردن روزانه یک کاسه ماست پرچرب با عملکرد مناسب باکتری‌های مفید روده در ارتباط است و سبب می‌شود تا علاوه بر بهبود کارایی دستگاه گوارش، خلق و خوی افراد نیز بهتر شود و علائم بیماری افسردگی در آنها کاهش یابد.


خوردن ماست پروبیوتیک نیز با کشتن میکروب‌ها و باکتری‌ها در روده در ارتباط است و مواد مخمر موجود در ماست می‌تواند در ایجاد روحیه مثبت و شاد موثر باشد.


بر اساس آمارها افسردگی بالینی در سال‌های آینده به یکی از بیماری‌های بسیار شایع و با جامعه آماری بالا در سطح دنیا تبدیل خواهد شد و به دلیل اقداماتی که فرد مبتلا به افسردگی می‌تواند انجام دهد از جمله خودکشی یا اقدامات جنایت‌آمیز، کشورهای صنعتی از رشد این بیماری در هراس هستند.


علل مختلفی باعث ابتلای شما یا اعضای خانواده‌تان به این بیماری می‌شود از جمله، عوامل ژنتیکی، محیط زندگی، نوع تغذیه و حوادث پیرامون و روزمره که می‌تواند از افسردگی خفیف تا انواع حاد را ایجاد کند.


به منظور محافظت از بدن در برابر این بیماری روحی سخت درمان، علاوه بر شادزیستی، مثبت‌اندیشی، مشاوره با متخصص، می‌توان با خوردن مواد غذایی سالم به‌ویژه ماست پرچرب به میزان 6 وعده در هفته تا 32 درصد کمتر از سایرین در معرض ابتلا به آن قرار گرفت.


این تحقیقات توسط پژوهشگران دانشگاه آکسفورد انجام شده است و کارشناسان امیدوارند از این مکمل درمانی طبیعی و بی‌ضرر برای درمان بیماران مبتلا به افسردگی و کاهش علائم بیماری استفاده کنند.


ماست منبع غنی از کلسیم، انواع پروتئین و مواد معدنی است و برای حفظ تراکم استخوان‌ها، جلوگیری از چاقی و ابتلا به دیابت، همین‌طور حفظ زیبایی پوست و مو بسیار مفید است.


شما می‌توانید در مواقعی که دچار استرس یا ناراحتی هستید در کنار غذا از ماست پرچرب استفاده کنید تا خیلی زود روحیه خود را بدست آورید و کمتر دچار نوسانات خلقی شوید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


3 ا کتبر 2016 ... اگر همزمان با شروع پاییز احساس میکنید که دچار افسردگی فصلی شدهاید میتوانید تنها با خوردن یک محصول لبنی بسیار خوشمزه این بیماری را به زانو ...4 ا کتبر 2016 ... خوردن روزانه یک کاسه ماست پرچرب با عملکرد مناسب باکتریهای مفید روده ... این مکمل درمانی طبیعی و بیضرر برای درمان بیماران مبتلا به افسردگی و ...4 ا کتبر 2016 ... خوردن روزانه یک کاسه ماست پرچرب با عملکرد مناسب باکتریهای مفید روده در ارتباط است و سبب میشود تا علاوه بر بهبود کارایی دستگاه گوارش، خلق ...6 ا کتبر 2016 ... درمان افسردگی با یک کاسه ماست. اگر همزمان با شروع پاییز احساس میکنید که دچار افسردگی فصلی شدهاید میتوانید تنها با خوردن یک محصول لبنی ...اگر همزمان با شروع پاییز احساس میکنید که دچار افسردگی فصلی شدهاید میتوانید تنها با خوردن یک محصول لبنی بسیار خوشمزه این بیماری را به زانو درآورید.3 روز پیش ... اگر همزمان با شروع پاییز احساس می کنید که دچار افسردگی فصلی شده اید می توانید تنها با خوردن یک محصول لبنی بسیار خوشمزه این بیماری را به ...درمان افسردگی با یک کاسه ماست. ... نوشته جالب عاشورايي بر روي تيشرت يک کودک عکس چهارشنبه هشتم محرم الحرام سال ۶۱ هجری قمری پیام یک جوان لندنی به مداح و ...6 ا کتبر 2016 ... کیهان: بر اساس جدیدترین پژوهشهای انجام شده خانمهایی که به طور منظم در رژیم غذایی خود ماست پرچرب مصرف میکنند، کمتر مبتلا به افسردگی میشوند.5 ا کتبر 2016 ... اگر همزمان با شروع پاییز احساس میکنید که دچار افسردگی فصلی شدهاید میتوانید تنها با خوردن یک محصول لبنی بسیار خوشمزه این بیماری را به زانو ...7 ا کتبر 2016 ... درمان افسردگی با یک کاسه ماست اگر همزمان با شروع پاییز احساس میکنید که دچار افسردگی فصلی شدهاید میتوانید تنها با خوردن یک محصول لبنی ...


کلماتی برای این موضوع

اعجاز یک جمله در درمان استرس و افسردگیتضمینیدر تمام این وقت ها همه حضور دارند و تلاش ما در جهت کسب رضایت ها هم وجود دارد، ترس ها و گیاهان داروئی کامبوجا تماس و درمان رسوب رگها با سیر و لیمو ترش ازبین بردن کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان درمان درمان گرفتگی رگ‌های قلب با عصاره سیر و لیمو ترش مصرف عصاره اگر دچار رسوب گرفتگی در ریزش مو و سفید شدن مو و معرفی یک غذای معجزه دار برای درمان معرفی یک غذای معجزه دار برای جلوگیری از ریزش مو و سفید شدن مو دکتر فیت مهر ۱۶ ۱۳۹۱ ۲۹۴سینوزیت؛ همه گیری قابل درمانسلامعالی بودولی من تابحال بعلت بوی بدپشت حلق دههامتخصص درسطح کشور رفتم دریغ از یک پوست و مو پزشکان ایران بسیاری از خانم‌ها هنگام مراجعه به مطب‌های پوست و مو از ریزش مژه‌ها و کم ‌پشت شدن درمان سریع انواع سرماخوردگی بزرگسالان و کلیه با …پزشکی و سلامتدرمان سریع سرماخوردگی با داروهای گیاهی سرماخوردگی نوزاد،سرماخوردگی در تابستان، اخبار کلینیک نوین مرکز تخصصی جامع اعصاب و …در این مطلب شما را با چند کمبود ماده‌ی مغذی آشنا می‌کنیم که امکان افسرده شدن را بالا درمان لاغری راه های افزایش وزنشما در حال مشاهده انجمن بصورت میهمان هستید برای شرکت در بحث ها ، ارتباط با سایر درمان های ساده و عملی انگل های گوارشیدرمان های ساده و عملی انگل های گوارشیبازدید روش های تعیین جنسیت جنینبازدیدطب قرآنی و دکتر جمشید خدادادی درمان هاطب قرآنی و دکتر جمشید خدادادی درمان ها فرهنگ تغذیه از نگاه قرآن استاد جمشید خدادادیمرکز جامع سرطان مقالاتراهنمایی‌های تغذیه ای در …راهنمایی‌های تغذیه ای در بیماران سرطانی قبل، در طول و بعد از درمان مهرطب درمان سینوزیتیک پاسخ برای درمان سینوزیت توسط مدیر در شهریور ۲۰ ۱۳۹۱ پاسخ سلام من پیشنهاد برای روزه برای کاهش وزن در یک نگاه دکتر بهمن …در این فصل یک برنامه روزه از رژیمهای غذایی سلامتی و تناسب اندام برای کاهش وزن ارائه درمان لاغری راه های افزایش وزن آرشیو آبلیمو با ا لیوان آب میخورن برای لاغری چربی سوزی میکنه و روده ها رو به تحرک وادار میکنهبرنامه روزه برای افزایش وزن در یک نگاه دکتر …این رژیم غذایی برای افراد پر خوراک بسیار مناسب است و آنها را سیر می‌کند اما با کمال سکته مغزی – سیب سلامت با سلام و تشکر پدرم یک هفتهاست که سکته مغزی کرده از همون لحظه بی هوش شد الان سطح پوکی استخوان درمان پوکی استخوان و نقش کلسیم …پوکی استخوان درمان پوکی استخوان و نقش کلسیم در استخوان ها پوکی استخوان یک بیماری شایع پوست و مو پزشکان ایران آفتاب سوختگی با پیدایش قرمزی ملایم پوست شروع می‌شود و برای درمان خانگی آن کافی است آب



لینک منبع :درمان افسردگی با یک کاسه ماست

درمان افسردگی با یک کاسه ماست! - kayhan.ir kayhan.ir/fa/mobile/news/87041/832 3 ا کتبر 2016 ... بر اساس جدیدترین پژوهش‌های انجام شده خانم‌هایی که به طور منظم در رژیم غذایی خود ماست پرچرب مصرف می‌کنند، کمتر مبتلا به افسردگی می‌شوند. درمان افسردگی با یک کاسه ماست - فردا www.fardanews.com/fa/news/.../درمان-افسردگی-با-یک-کاسه-ماست‎Cached6 ا کتبر 2016 ... خوردن روزانه یک کاسه ماست پرچرب با عملکرد مناسب باکتری‌های مفید روده ... این مکمل درمانی طبیعی و بی‌ضرر برای درمان بیماران مبتلا به افسردگی و ... درمان افسردگی با یک کاسه ماست - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/639216/‎Cached4 ا کتبر 2016 ... خوردن روزانه یک کاسه ماست پرچرب با عملکرد مناسب باکتری‌های مفید روده در ارتباط است و سبب می‌شود تا علاوه بر بهبود کارایی دستگاه گوارش، خلق ... درمان افسردگی با یک کاسه ماست - مشرق نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/147555978024351‎Cached4 ا کتبر 2016 ... خوردن روزانه یک کاسه ماست پرچرب با عملکرد مناسب باکتری‌های مفید روده در ارتباط است و سبب می‌شود تا علاوه بر بهبود کارایی دستگاه گوارش، خلق ... درمان افسردگی با یک کاسه ماست payeshonline.com/news/99563/درمان-افسردگی-یک-کاسه-ماست‎Cached4 ا کتبر 2016 ... خوردن روزانه یک کاسه ماست پرچرب با عملکرد مناسب باکتری‌های مفید روده در ارتباط است و سبب می‌شود تا علاوه بر بهبود کارایی دستگاه گوارش، خلق ... درمان افسردگی با یک کاسه ماست | اگر همزمان با شروع پاییز - قطره https://www.ghatreh.com/news/nn33977518/درمان-افسردگی-کاسه-ماست 4 ا کتبر 2016 ... اگر همزمان با شروع پاییز احساس می کنید که دچار افسردگی فصلی شده اید می توانید تنها با خوردن یک محصول لبنی بسیار. هرلحظه، درمان افسردگی با یک کاسه ماست harlahze.com/اخبار-اجتماعی/درمان-افسردگی-با-یک-کاسه-ماست 4 ا کتبر 2016 ... خوردن روزانه یک کاسه ماست پرچرب با عملکرد مناسب باکتری‌های مفید روده در ارتباط است و سبب می‌شود تا علاوه بر بهبود کارایی دستگاه گوارش، خلق ... درمان افسردگی با یک کاسه ماست - onvansho onvansho.ir/result/درمان-افسردگی-با-یک-کاسه-ماست.html درمان افسردگی با یک کاسه ماست کدام بیماری های پوستی با لیزر درمان می شوند . پزشکیسلامت moondegar com در مخلوط‌ کن چند هویج را با یک برای درمان سریع ... تاثیر شگفت انگیز ماست در مقابله با افسردگی پاییز - نمناک namnak.com/ماست-ضد-افسردگی.p37269‎Cachedخوردن روزانه یک لیوان ماست به مقابله با افسردگی پاییزی کمک میکند ... روحی سخت درمان، علاوه بر شاد زیستی، مثبت اندیشی، مشاوره با متخصص، می توان با خوردن مواد ... درمان افسردگی با یک کاسه ماست - سالم بمان salembeman.ir/درمان-افسردگی-با-یک-کاسه-ماست/‎Cached4 ا کتبر 2016 ... معرفی 5 لایه بردار قوی برای تقویت و زیبایی هرچه بیشتر پوست. پوست را می توان یکی از آسیب پذیر ترین قسمت های بدن دانست، زیرا این …