مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نفوذ مدر روز به دندان‌

[ad_1]

متخصص ترمیمی و زیبایی با اشاره به اینکه افراد جوان به صورت وسواس گونه خواستار تغییر در دندان‌های سالم خود همگام با مد روز هستند، گفت:به نظر دندانپزشکان این اقدامات منطبق با اصول زیبایی نیست.

به گزارش مشرق، شیلا امامیه با اشاره به اینکه شانزدهمین کنگره سالیانه انجمن متخصصین دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی ایران قرار است از چهارم تا هفتم آبان 95 در هتل المپیک تهران برگزار شود، افزود: لبخند زیبا منعکس کننده احساس درونی، اعتماد به نفس و جذابیت فرد است.
 
وی گفت: از آنجا که در دنیای امروز، زیبایی یکی از  دغدغه های افراد در سنین مختلف و اقشار مختلف فرهنگی است، میزان تقاضا در رابطه با دندانپزشکی زیبایی نیز بسیار فراگیر شده اما آنچه که باید توجه کرد این است که زیبایی به چه قیمتی حاصل بشو.
 
عضو کمیته اجرایی شانزدهمین کنگره سالیانه انجمن متخصصین دندانپزشکی ترمیمی ادامه داد: برآورد اینکه چه مسائلی را نادیده می گیریم تا زیبایی به دست آوریم از اهمیت خاصی برخوردار است و با پیشرفت علم و ابداع روش های ساده تر و محافظه کارانه تر می توان زیبایی دندان ها را به خوبی تامین نمود.
 
امامیه اظهار داشت: امروزه شاهد هستیم که خصوصا افراد جوان جامعه به صورت وسواس گونه خواستار تغییر در دندان های سالم و زیبای خود، همگام با مسائلی مانند مد روز هستند. این مسئله باعث شده که اکثریت خواستار داشتن دندان های درشت و بیش از حد سفید باشند که به زعم دندانپزشکان منطبق با اصول زیبایی نیست.
 
وی افزود: به رغم این حقیقت که مسائل اقتصادی در همه امور از جمله مسائل پزشکی سایه انداخته است اما در کشور ما وجدان کاری باعث شده دندانپزشکان با اولویت قرار دادن سلامت بیمار، طرح درمان را بر مبنای شرایط و در نظر گرفتن وضعیت بیمار تنظیم کنند.
 
عضو کمیته اجرایی شانزدهمین کنگره سالیانه انجمن متخصصین دندانپزشکی ترمیمی گفت: در این راستا همواره هدف انجمن متخصصین ترمیمی و زیبایی، آموزش روش های پیشگیری از پوسیدگی و تخریب ساختار دندانی، آموزش بهداشت و ترویج روش های محافظه کارانه تر زیبایی بوده است.
 
وی خاطرنشان کرد: شانزدهمین کنگره سالیانه انجمن متخصصین ترمیمی و زیبایی با شعار «علم و هنر در خدمت سلامت و کرامت بیماران» و با همت انجمن متخصصین ترمیمی و زیبایی و دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و در راستای بازنگری مسائل پیشگیرانه از آسیب های دندانی، ارتقاء سلامت دندان ها و زیبایی با هدف تکریم بیماران برگزار خواهد شد تا دندانپزشکان با بهترین و به روزترین و مناسب ترین روش های درمانی بر مبنای شرایط بیمار آشنا شوند.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


1 ا کتبر 2016 ... متخصص ترمیمی و زیبایی با اشاره به اینکه افراد جوان به صورت وسواس گونه خواستار تغییر در دندانهای سالم خود همگام با مد روز هستند، گفت:به نظر ...1 ا کتبر 2016 ... متخصص ترمیمی و زیبایی با اشاره به اینکه افراد جوان به صورت وسواس گونه خواستار تغییر در دندانهای سالم خود همگام با مد روز هستند، گفت:به نظر ...1 ا کتبر 2016 ... متخصص ترمیمی و زیبایی با اشاره به اینکه افراد جوان به صورت وسواس گونه خواستار تغییر در دندانهای سالم خود همگام با مد روز هستند، گفت:به نظر ...متخصص ترمیمی و زیبایی با اشاره به اینکه افراد جوان به صورت وسواس گونه خواستار تغییر در دندانهای سالم خود همگام با مد روز هستند، گفت:به نظر دندانپزشکان این ...1 ا کتبر 2016 ... فارس/ متخصص ترميمي و زيبايي با اشاره به اينکه افراد جوان به صورت وسواس گونه خواستار تغيير در دندانهاي سالم خود همگام با مد روز هستند، گفت: ...1 ا کتبر 2016 ... انتهای منبع farsnews.com ترمیمی زیبایی کردوسواس به دندانهای نفوذ روز دندان ترمیمی زیبایی اشاره اینکه جوان صورت گونه تغییر دندانهای خود با ...1 ا کتبر 2016 ... به گزارش خبرگزاری فارس ، شیلا امامیه با اشاره به اینکه شانزدهمین کنگره سالیانه انجمن متخصصین دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی ایران قرار است از ...مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری فرهنگ نیوز: نفوذ مدر روز به دندان · منبع این خبر، وبسایت www.farhangnews.ir است و سایت دبلیوخبر مسئولیتی در قبال ...1 ا کتبر 2016 ... متخصص ترمیمی و زیبایی با اشاره به اینکه افراد جوان به صورت وسواس گونه خواستار تغییر در دندان های سالم خود همگام با مد روز هستند گفت به نظر ...1 ا کتبر 2016 ... به گزارش مشرق، شیلا امامیه با اشاره به اینکه شانزدهمین کنگره سالیانه انجمن متخصصین دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی ایران قرار ...


کلماتی برای این موضوع

نفوذ مدر روز به دندان‌ …به گزارش مشرق، شیلا امامیه با اشاره به اینکه شانزدهمین کنگره سالیانه انجمن متخصصین نفوذ مدر روز به دندان‌ فرهنگ نیوزمتخصص ترمیمی و زیبایی با اشاره به اینکه افراد جوان به صورت وسواس گونه خواستار تغییر کلید طلایی برای سلامت قلبنفوذ مدر روز به دندان سفیدکننده های دندان را با احتیاط مصرف کنید دندانرابااحتیاطمصرفکنیدسفیدکننده های دندان را با احتیاط مصرف کنید کامیون مرگ درفرانسه واهمال عجیب در نابودی داعش …کامیونمرگدرفرانسهنفوذ مدر روز به دندان روز سالمند و سه نکته احتمال احضار قالیباف به مجلسبرای تسکین درد دندان چه باید کرد؟ تهران پرستسکیندرددندانچهبایدکرد؟ داروهایی که به عنوان مسکن درد دندان مصرف می‌شوند بهتر است به صورت خوراکی ضریب نفوذ موبایل به ۹۹ درصد رسید نفوذموبایلبهدرصدرسیدضریب نفوذ موبایل به ۹۹ درصد رسید بودجه دو میلیارد دلاری آمریکا برای نفوذ فرهنگی در …براینفوذفرهنگیدرایرانبودجه دو میلیارد دلاری آمریکا برای نفوذ فرهنگی در ایران کشف بیش از ۵۵ هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی …بهداشتبه گزارش عصر پنجشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، سرهنگ علی یوسفی گفت بلیچینگ ، سفید کردن دندان ؛دندانپزشکی دکتر … مینای دندان نفوذ کرده و دندان ها بسته به جنس که پس از چند روز حفظ سلامت دندان ها به حفظ سلامت ریه ها کمک می …حفظسلامتدندانهابهمیکندحفظ سلامت دندان ها به حفظ سلامت ریه ها کمک می کند دبلیو عکس هدیه کتایون ریاحی به آقای وزیر فرهنگ نیوزنفوذ مدر روز به دندان‌ اتمام ساخت پایگاه نظامی ترکیه در سومالی روستوف تولد ملی‌پوش همه چیز در مورد دندانپزشکیهمه چیز در مورددر حقیقت دندان به این دلیل و داروهای مدر تا چند روز به درجاتی ممکن وب سایت رسمی دکتر ساشا سیاح پور همه چیز درباره …همهچیزدربارهشغلدندانپزشکیدر حقیقت دندان به این دلیل و داروهای مدر تا چند روز به درجاتی ممکن بهداشت دهان و دندان … عفونت های لثه و دندان به دهان محدود نمی مصرف داروهای مدر روز به اخبار سریعترین روش برای درمان آفت دهان جستجو در …سریعترینروشبرایدرمان سفید کننده دندان نیز به حساب با عسلعسل به عنوان یک مدر به روز شده راکفلر روش های سفید کردن دندانها در عمق مینا نفوذ کرده تا روز به دندانپزشک دندان هایی است که به علت غذاهای مدر را بشناسیم حدیث روز مژده ای کردن برگ‌های جعفری به چای، خاصیت مدر بودن آن را جرم دندانبهداشت دهان و دندان روز مسواک بزنید و هر روز نخ دندان زیرا عفونت های لثه و دندان به مدر زیاد کنندة عوامل موثر در ایجاد پوسیدگی در پلیکل دندان به ده برابرمی نفوذ زایلتول به داخل از روز مسواک



لینک منبع :نفوذ مدر روز به دندان‌

نفوذ مدر روز به دندان‌ - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/637920/نفوذ-مدر-روز-به-دندان 1 ا کتبر 2016 ... متخصص ترمیمی و زیبایی با اشاره به اینکه افراد جوان به صورت وسواس گونه خواستار تغییر در دندان‌های سالم خود همگام با مد روز هستند، گفت:به نظر ... نفوذ مدر روز به دندان‌ | تهران پرس tehranpress.com/fa/news-details/131951/-نفوذ-مدر-روز-به-دندان‌/‎Cached1 ا کتبر 2016 ... متخصص ترمیمی و زیبایی با اشاره به اینکه افراد جوان به صورت وسواس گونه خواستار تغییر در دندان‌های سالم خود همگام با مد روز هستند، گفت:به نظر ... Images for نفوذ مدر روز به دندان‌ نفوذ مدر روز به دندان‌ - تصنا tasna.ir/1395/07/10/نفوذ-مدر-روز-به-دندان‌.html 1 ا کتبر 2016 ... متخصص ترمیمی و زیبایی با اشاره به اینکه افراد جوان به صورت وسواس گونه خواستار تغییر در دندان‌های سالم خود همگام با مد روز هستند، گفت:به نظر ... بلیچینگ دندان چیست؟ ( سفید کردن دندان ها ) - دکتر سپهریان https://drsepehrian.com/مقالات/سفید-کردن-دندان-با-بلیچینگ‎Cached30 آگوست 2015 ... سفید کردن دندانها یا بلیچینگ درمانی است که در آن بد رنگیها و رنگدانه ... به مرور زمان این ماده به قسمتهای زیرین مینا در عاج نفوذ میکند سفید کردن دندان ها در خانه .... نمایید مصرف ژل را به یک روز در میان و یا حتی دو روز در میان کاهش دهید. تنیده در هزارتوی زمان: - Google Books Result https://books.google.com/books?isbn=1780835892 فیروزه فرجادنیا - ‎2017 - Fiction فصل دوم نوجوانی چند روز بود که یک وری، مچاله و درازکش روی زمین خانه ام می لولیدم و از مواد ... باز راهی به جانم باز می کرد و مثل دود سیگار به همه رخنه های وجودم نفوذ می کرد. ... بوی ناخن سوختهام بوی سر گوسفندی بود که با چشمان باز خیره مانده و دندانهای به هم ...دندان عصب کشی شده راهی برای نفوذ باکتری به بدن است - ایمنا www.imna.ir/news/168480/‎Cached10 نوامبر 2014 ... دندان عصب کشی شده راهی برای نفوذ باکتری به بدن است ... به زودی در معرض مشکلات زنان و زایمان با علائم سیستمیک و خستگی جانکاه قرار گرفت. ... تورم مرموز مراجعه می‌کرد، ظرف یک روز پس کشیدن دندان زن تورم ازبین رفته بود. با دندان درد کودکان چه کنیم؟ - نمناک namnak.com/دندان-درد-کودکان.p17870‎Cachedدندان درد کودکان در جریان پوسیدگی و خراب شدن تدریجی و نفوذ به عصب بروز می کند. ... خود شما دندانهای کودکتان را یکبار در روز مسواک بزنید و یا تا سنین 6 تا 7 ... جرم گیری دندان و تصور اشتباه عموم در مورد آن - دنتبوک dentbook.ir/جرم-گیری-دندان-و-تصور-اشتباه-عموم-در-مور/‎Cached7 ژانویه 2017 ... جرم گیری دندان و تصور اشتباه عموم در مورد آنReviewed by مهدی نداف on Jan ... مواد معدنی در آن نفوذ کرده و سخت (میزالیزه) شده و محکم به سطح دندان ها میچسبد و با ... پس از ایجاد جرم در صورتیکه برداشته نشود روز به روز بر حجم آن افزوده ... دندان های نیش عامل موثر حس بویایی و چشایی www.smelltest.ir/2017-03-09-06-04-42.html‎Cachedتوضیحات: منتشر شده در 19 اسفند 1395: آخرین به روز رسانی در 23 ... رشته های عصبی موجود در ریشه ی دندان های نیش که تا پره های بینی و حتی بالاتر نفوذ کرده اند، ...