مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اپل صاحب تمام سود بازار گوشی های هوشمند با شکست نوت 7

[ad_1]

اپل با کمک شکست جدی‌ترین محصول رقیب خود سود اصلی سه ماهه سوم امسال را یکجا به اسم خود زده است.

اپل و سامسونگ برای سال‌ها است که سود عظیم بازار گوشی‌های هوشمند را در سه ماه‌های مالی بین خود تقسیم کرده‌اند و بیشترین نصیب را از این بازار می‌برند. اما این سه ماهه‌ای که گذشت آیفون‌های اپل بزرگترین رقیب خود را از دست دادند تا در این بازار با یکه تازی سود اصلی بازار گوشی‌های هوشمند را به نام خود بزنند.

بنا بر گزارشی که از تیم لانگ، محقق موسسه BMO Capital Markets منتشر شده، اپل تقریبا همه سود صنعت گوشی‌های هوشمند در سه ماهه مالی سال ۲۰۱۶ را بدست آورده است.

رشد سود اپل در این مدت تا ۱۰۴ درصد برآورد شده، در حالی که شرکت‌های دیگری مانند اچ‌تی‌سی و ال‌جی حتی متحمل ضرر هم شده‌اند. سامسونگ برخلاف اینکه بر ۲۱.۷ درصد بازار گوشی‌های هوشمند حکمرانی می‌کند اما سهم این شرکت از سود تنها ۰.۹ درصد است.

در بحث فروش گوشی‌های هوشمند، اپل در رتبه دوم با در اختیار داشتن ۱۳.۲ درصد این بازار حضور دارد و پس از آن هواوی سومین سازنده بزرگ گوشی‌های هوشمند با فروش ۳۴۶ میلیون گوشی هوشمند توانسته ۹.۷ درصد از این بازار را به نام خود بزند.

سال پیش اپل توانسته بود به ۹۰ درصد از سود خالص گوشی‌های هوشمند در سه ماهه سوم برسد اما به دلیل مشکلات و توقف تولید و فروش گلکسی نوت ۷ سامسونگ، این سه ماهه اپل توانسته حتی به رکورد جدیدی در سوددهی برسد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

اپل آیفون زومیتآیفون گوشی جدید اپل در دو نسخه‌ی و به همراه دوربین دوگانه، پردازنده‌ی پول نیوز مانند بسیار از پروژه های قبلی منصوری، این بار هم رنگ مشکی برای پروژه انتخاب شده است نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل جی …نمیشه روی گوشی های این شرکت حساب کرددر واقع همون گوشی های طرح چینین که فقط اینجا برند آیا هک تلگرام یا دیگر شبکه ها امکانپذیر است؟ …سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ هایلایت ۱۳۵ از بالا رفتن قیمت گوشی هوشمند تا به چالش کشیده شدن عصر ایران خطرناک ترین فرودگاه های دنیا عکس نهری که افراد را به کام خود می کشد عکس فروش موتور جستجوی قطره نوع خودرو قیمت کارخانه قیمت بازار تیپ بولتن نیوز انفجار معدن ذغال‌سنگ در چین ترکیه از توسعه روابط با روسیه استقبال کرد اولاند خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریاطلاعیه روابط عمومی سفیرفیلم لندن نشین ها با تخریب فروغ دنبال چه می گردند؟ اعتراض بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …با تکمیل این فرم آخر اخبار و اطلاعیه های مهم صنعت خودرو برای شما به صورت رایگان و



لینک منبع :اپل صاحب تمام سود بازار گوشی های هوشمند با شکست نوت 7

اپل صاحب تمام سود بازار گوشی های هوشمند با شکست نوت 7 - زومیت www.zoomit.ir/2016/11/4/.../apple-phone-industrys-profits-q3/‎Cached4 نوامبر 2016 ... اپل با توجه به شکست گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7) توانسته به حداکثر سود از بازار گوشی های هوشمند با آیفون 7 و آیفون 7 پلاس دست پیدا کند. اپل صاحب تمام سود بازار گوشی های هوشمند با شکست نوت 7 - line today https://today.line.me/.../f0d1b80d43c4325bffc25c98886536547598f803a834899c2faa56c91f42a4... 4 نوامبر 2016 ... اپل و سامسونگ برای سال‌ها است که سود عظیم بازار گوشی‌های هوشمند را در سه ماه‌های مالی بین خود تقسیم کرده‌اند و بیشترین نصیب را از این بازار ... Images for اپل صاحب تمام سود بازار گوشی های هوشمند با شکست نوت 7 اپل صاحب تمام سود بازار گوشی های هوشمند با شکست نوت 7 | اپل - قطره www.ghatreh.com/.../اپل-صاحب-تمام-سود-بازار-گوشی-های-هوشمند-شکست-نوت 4 نوامبر 2016 ... اپل با کمک شکست جدی ترین محصول رقیب خود سود اصلی سه ماهه سوم امسال را یکجا به اسم خود زده است. - گزارش مالی کوالکØ. طراحی سایت | اپل صاحب تمام سود بازار گوشی های هوشمند با شکست نوت 7 www.naw3.com/.../اپل-صاحب-تمام-سود-بازار-گوشی-های-هوشمند-با-شکست-نوت-7‎Cachedاپل و سامسونگ برای سال‌ها است که سود عظیم بازار گوشی‌های هوشمند را در سه ماه‌های مالی بین خود تقسیم کرده‌اند و بیشترین نصیب را از این بازار می‌برند. اما این سه ماهه‌ای ... اپل صاحب تمام سود بازار گوشی های هوشمند با شکست نوت 7 — وبلاگ ... i-sel.ir/blog/اپل-صاحب-تمام-سود-بازار-گوشی-های-هوشمند/ ۴ نوامبر ۲۰۱۶ ... با شکست Note 7 سامسونگ٬ اپل صاحب تمام سود بازار شده است ... سال گذشته اپل حدود ۹۰٪ از سود بازار تلفن های هوشمند را کسب کرد که امسال به لطف ... اپل صاحب تمام سود بازار گوشی های هوشمند با شکست نوت 7 - تی نیوز tnews.ir/news/b9a373580651.html 4 نوامبر 2016 ... اپل و سامسونگ برای سال ها است که سود عظیم بازار گوشی های هوشمند را در سه ماه های مالی بین خود تقسیم کرده اند و بیشترین نصیب را از این بازار می ... اپل صاحب تمام سود بازار گوشی های هوشمند با شکست نوت 7 - اخبار جدید ... akhbartop.com/22748/‎Cachedاپل و سامسونگ برای سال‌ها است که سود عظیم بازار گوشی‌های هوشمند را در سه ماه‌های مالی بین خود تقسیم کرده‌اند و بیشترین نصیب را از این بازار می‌برند. اما این سه ماهه‌ای ... اپل صاحب تمام سود بازار گوشی های هوشمند با شکست نوت 7 www.24khabar.com/news/677831/ 4 نوامبر 2016 ... اپل و سامسونگ برای سال‌ها است که سود عظیم بازار گوشی‌های هوشمند را در سه ماه‌های مالی بین خود تقسیم کرده‌اند و بیشترین نصیب را از این بازار ... اپل صاحب تمام سود بازار گوشی های هوشمند با شکست نوت 7 | زومیت vista.ir/cdn/31402948‎Cachedاما این سه ماهه‌ای که گذشت آیفون‌های اپل بزرگترین رقیب خود را از دست دادند تا در این بازار با یکه تازی سود اصلی بازار گوشی‌های هوشمند را به نام خود بزنند.