مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه سس باربیکیو سیب برای کباب

[ad_1]

طرز تهیه سس باربیکیو سیب برای کباب

طرز تهیه سس باربیکیو سیب برای کباب 

سس باربیکیو که می توانید برای کباب های خوشمزه از آن استفاده کنید تا طعم عالی را بچشید و مشتری همیشگی این سس شوید. سس باربیکیو سیب یک سس کباب خاص و خوش طعم است که برای انواع کباب‌ها از آن استفاده می‌شود و گوشت را به آن آغشته می‌کنند که هم باعث خوش طعم شدن کباب می‌شود و هم آن را بسیار ترد می‌کند.

 

مواد لازم:

٢ حبه سیر
۱/۴ پیاز
٢ عدد سیب زرد بزرگ
یک عدد فلفل تند
یک قاشق چای خوری پودر خردل
۱/۲ فنجان سس کچاپ
دو قاشق غذاخوری شربت شکر
دو قاشق غذاخوری سس سویا
دو قاشق غذاخوری شکر قهوه‌ای
۱/۲ قاشق چای‌خوری دارچین
دو قاشق غذاخوری سرکه سفید
دو قاشق چای‌خوری روغن مایع
طرز تهیه سس باربیکیو سیب برای کبابطرز تهیه:

1. در ابتدا کمی شکر و آب را روی اجاق می‌گذاریم و بهم می‌زنیم تا کاملا حل شوند و به جوش آید و شربت غلیظی بدست آید. شربت را کنار می‌گذاریم.

 

2. سیب‌ها و سیر و پیاز و فلفل را داخل میکسر می‌ریزیم و بقیه مواد و ادویه‌ها و شربتی را که آماده کرده‌ایم به آنها اضافه می‌کنیم و به مدت ٢ دقیقه با میکسر خرد می‌کنیم تا به شکل پوره در بیاید.

 

3. سپس همه مواد را روی اجاق می‌گذاریم تا به جوش آیند سپس شعله را کم می‌کنیم و در ظرف را می‌گذاریم برای مدت ٣٠ دقیقه آرام آرام آماده شود.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


9 ا کتبر 2016 ... همشهری آنلاین: سس باربیکیو سیب یک سس کباب خاص و خوش طعم است که برای انواع کبابها از آن استفاده میشود و گوشت را به آن آغشته میکنند که هم ...n سس باربیکیو سیب یک سس کباب خاص و خوش طعم است که برای انواع کبابها از آن استفاده میشود و گوشت را به آن آغشته میکنند که هم باعث خوش طعم شدن کباب ...19 ا کتبر 2016 ... سس باربیکیو سیب یک سس کباب خاص و خوش طعم است که برای انواع کباب ها از آن استفاده می شود و ... در این مطلب طرز تهیه آن را به شما آموزش می دهیم.7 ساعت قبل ... طرز تهیه سس باربیکیو سیب برای کباب تصویر و عکس شماره 1 ⇩ شیوه پخت سس باربیکیو سیب برای کباب سس باربیکیو که قادر هستید ...آشپزي سس باربیکیو طرز تهیه سس باربیکیو, این سس برای کباب فوق العاده است و ... مواد لازم برای سالاد سیب زمینی ایتالیایی,طرز درست کردن سالاد سیب زمینی ...سُس باربیکیو مخصوص کباب - آکاروش تهیه سس،آشپزی،سس باربیکیو سیب آکاایران: سُس باربیکیو مخصوص کباب طرز تهیه: به گزارش آکاایران: 1. در ابتدا کمی ...9 ا کتبر 2016 ... همشهری آنلاین: سس باربیکیو سیب یک سس کباب خاص و خوش طعم است که برای انواع کبابها از آن استفاده میشود و گوشت را به آن آغشته میکنند که هم ...سُس باربیکیو مخصوص کباب - آکاروش تهیه سس،آشپزی،سس باربیکیو سیب آکاایران: سُس باربیکیو مخصوص کباب طرز تهیه: به گزارش آکاایران: 1. در ابتدا کمی ...سیب وارونه طرز تهیه ساندویچ هات داگ به شکل مارپیچ طرز تهیه هات داگ کباب شده با سس باربیکیو طرز تهیه اسموتی گیلاس و بادام طرز تهیه موز یخ زده با روکش شکلات ...سُس باربیکیو مخصوص کباب - آکاروش تهیه سس،آشپزی،سس باربیکیو سیب. آکاایران: سُس ... طرز تهیه حلقه خمیری با مرغ و سس باربیکیو ، پخت این غذای.


کلماتی برای این موضوع

طرز تهیه انواع سس های خوشمزه و بی نظیر تصاویرانواع سس ، انواع سس سالاد ، انواع سس پاستا ، انواع سس ها ، انواع سس استیک ، انواع سس کباب ، غذاهای گوشتی ،انواع کباب ایرانی آموزش …طرز تهیه استیک با سس فلفل کباب چنجه خانگی کباب تابه ای این بار با جگر کباب کره ای مواد لازم و طرز تهیه سس کچاپ خانگیپرشین پرشیامواد لازم و طرز تهیه سس کچاپ خانگیجوجه کباب، طرز تهیه جوجه کباب آشپزی آکاطرز تهیه جوجه کباب تابه ای به نقل از آکاایران ابتدا جوجه و یا مرغ را پاک کرده و پوست طرز تهیه سمبوسه با سیب زمینیطرز تهیه سیب زمینی ها را بپزید ؛ پوست کنده و رنده کنید کره ، پیازچه یا جعفری خرد شده طرز تهیه کیک ساده برای تولدکیک ساده، تولدطرز تهیه کیک ساده برای تولدطرز تهیه توپک مرغ طرز تهیه گوشت مرغ راچرخ کنید وبا تخم مرغ و پودر ذرت، نمک، فلفل ورز دهید وبه شکل توپک



لینک منبع :طرز تهیه سس باربیکیو سیب برای کباب

آشنایی با روش تهیه سس باربیکیو سیب - همشهری آنلاین www.hamshahrionline.ir/details/349008‎Cached9 ا کتبر 2016 ... همشهری آنلاین: سس باربیکیو سیب یک سس کباب خاص و خوش طعم است که برای انواع کباب‌ها از آن استفاده می‌شود و گوشت را به آن آغشته می‌کنند که هم ... طرز تهیه سس باربیکیو سیب برای کباب - پارس ناز www.parsnaz.com/طرز-تهیه-سس-باربیکیو-سیب-کباب.html‎Cachedطرز تهیه سس باربیکیو سیب برای کباب سس باربیکیو که می توانید برای کباب های خوشمزه از آن استفاده کنید تا طعم عالی را بچشید و مشتری همیشگی این سس شو. طرز تهیه سس باربیکیو یک سس خوشمزه برای کباب و همبرگر در ... ► 3:43https://www.youtube.com/watch?v=1aM_h-jU9g8 2 days ago - 4 min - Uploaded by foodacademy طرز تهیه سس باربیکیو خوشمزه یک سس قرمز نسبتا تند خانگی دودی است، که با استیک, برگر و انواع کباب عالی می شود، حتما درستش کنید. با سیب زمینی ... طرز تهیه سس باربیکیو سیب برای کباب - خواندنی های مد و لباس modinto.com/p7665/طرز-تهیه-سس-باربیکیو-سیب-برای-کباب 20 نوامبر 2016 ... طرز تهیه سس باربیکیو سیب برای کباب سس باربیکیو که می توانید برای کباب های خوشمزه از آن استفاده کنید تا طعم عالی را بچشید و مشتری ... طرز تهیه سس باربیکیو سیب برای کباب - مفیدستان mofidestan.ir/طرز-تهیه-سس-باربیکیو-سیب-برای-کباب/‎Cachedسس باربیکیو سیب یک سس کباب خاص و خوش طعم است که برای انواع کباب ها از آن استفاده می شود و … در این مطلب طرز تهیه آن را به شما آموزش می دهیم.7 ساعت قبل … طرز تهیه سس باربیکیو سیب برای کباب - onvansho onvansho.ir/result/طرز-تهیه-سس-باربیکیو-سیب-برای-کباب.html طرز تهیه سس باربیکیو مواد لازم برای تهیه سس باربیکیو طرز تهیه سیب زمینی برگر . سالاد نخود طرز تهیهروش آماده سازی سالاد نخود با سس مخصوص کرده‌اید کباب ... آشنایی با روش تهیه سس باربیکیو سیب - همشهری آنلاین - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/147601194067773‎Cached9 ا کتبر 2016 ... همشهری آنلاین: سس باربیکیو سیب یک سس کباب خاص و خوش طعم است که برای انواع کباب‌ها از آن استفاده می‌شود و گوشت را به آن آغشته می‌کنند که هم ... آشنایی با روش تهیه سس باربیکیو سیب | خبر فارسی 7.khabarfarsi.com/u/26353970 9 ا کتبر 2016 ... طرز تهیه سیب زمینی و سالاد رنگارنگِ تربچه .... 3) مایونز + جوجه کباب اضافه کردن یک قاشق غذاخوری سس مایونز به مواد جوجه کباب می تواند هم طعم ... آشنایی با روش تهیه سس باربیکیو سیب - قطره www.ghatreh.com/news/nn34058084/آشنایی-روش-تهیه-باربیکیو-سیب 9 ا کتبر 2016 ... سس باربیکیو سیب یک سس کباب خاص و خوش طعم است که برای انواع کباب ها از آن استفاده می شود و گوشت را به آن آغشته می ک. شیوه تهیه سس باربیکیو سیب برای کباب (2 عکس) - سرزه www.serze.com/شیوه-تهیه-باربیکیو-برای-کباب-عکس-2192650/‎Cached4 نوامبر 2016 ... طرز تهیه سس باربیکیو سیب برای کباب تصویر و عکس شماره 1 ⇩ شیوه پخت سس باربیکیو سیب برای کباب سس باربیکیو که قادر هستید ...