مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آئودی به طرح اشتراک گذاری خودروها می پیوندد

[ad_1]

خودروسازان با مشاهده‌ی موفقیت در اجرای طرح اشتراک‌گذاری خودرو، به سوی این برنامه حرکت می‌کنند.

خودروسازان برای اینکه از قافله عقب نمانند، به طرح اشتراک‌گذاری خودروها خواهند پیوست، از جمله‌ی این شرکت‌ها می‌توان به بی‌ام‌و، فورد و جنرال‌موتورز اشاره کرد و حالا نوبت به پیوستن آئودی رسیده است.

شرکت آئودی برای اینکه مانند سایر خودروسازانی که به این طرح پیوسته‌اند عمل کند، باید ناوگان خود را از طریق سامانه‌ای برای مردم مشخص و قابل دسترس کند. آئودی از خودروی A4s خود در این برنامه‌ی اشتراک گذاری استفاده می‌کند و قرار بر این است که آزمایش‌های اولیه در کارولینای شمالی و شهر دورهام انجام پذیرد. هدف آئودی این است که در سال ۲۰۱۷ این پروژه را در سراسر کشور عملی کند. مشتریان سیستم اشتراک‌گذاری خودرو به کمک برنامه‌ی این سیستم می‌توانند از خودروهای شرکت یاد شده استفاده کنند. هنوز مبلغی برای ارائه‌ی خدمات به مشتریان در نظر گرفته نشده ولی موضوعی که مشخص است، این است که هزینه‌های دریافتی به مدت زمان استفاده از این خودروها بستگی دارد و نه به مسافت پیموده شده‌ی آن‌ها. 

آئودی

این خودروها به سیستم رانندگی خودکار مجهز هستند و برای حضور در آمریکا، آزمایش‌های خود را در کارولینای شمالی سپری خواهد کرد. آئودی این شانس را دارد که به وسیله اشتراک‌گذاری خودروهای خود از حس رقابت مشتریان در این طرح بهره‌مند شود. در اجرایی شدن این طرح، ۷۰۰ نفر از ۲۰۰ شرکت همکاری می‌کنند.

آئودی

این اولین فعالیت آئودی در اشترک‌گذاری خودرو نیست. این شرکت قبلا نیز با خودروهایی که به سیلورکار معروف بودند سیستمی مشابه سیستم اشتراک‌گذاری خودروی امروزی را با صرف هزینه‌ی بالا انجام داده است. بنا به تقاضاهایی که در سانفرانسیسکو در ارتباط با نیاز به اشتراک‌گذاری خودرو شده بود، آئودی تصمیم به عملی کردن آن کرد و مشترکان می‌توانستند پس از استفاده از خودروی مورد نظر، آن را رها کنند. 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


خودروسازان با مشاهدهی موفقیت در اجرای طرح اشتراکگذاری خودرو، به سوی این برنامه حرکت میکنند. خودروسازان برای اینکه از قافله عقب نمانند، به طرح اشتراکگذاری ...31 دقیقه قبل ... خودروسازان برای اینکه از قافله عقب نمانند، به طرح اشتراک گذاری خودروها خواهند پیوست، از جمله ی این شرکت ها می توان به بی ام و، فورد و جنرال موتورز ...4 دقیقه قبل ... خودروسازان برای اینکه از قافله عقب نمانند، به طرح اشتراک گذاری خودروها خواهند پیوست، از جمله ی این شرکت ها می توان به بی ام و، فورد و جنرال موتورز ...14 دقیقه قبل ... آئودی از خودروی A4s خود در برنامهی اشتراک گذاری استفاده میکند و قرار بر این است که آزمایشهای اولیه در کارولینای شمالی و شهر دورهام انجام پذیرد.32 دقیقه قبل ... خودروسازان برای اینکه از قافله عقب نمانند، به طرح اشتراکگذاری خودروها خواهند پیوست، از جملهی این شرکتها میتوان به بیامو، فورد و جنرالموتورز اشاره ...10 دقیقه قبل ... خودروسازان با مشاهدهی موفقیت در اجرای طرح اشتراکگذاری خودرو، به سوی این برنامه حرکت میکنند.19 دقیقه قبل ... آذر نیوز آنلاین - خودروسازان با مشاهدهی موفقیت در اجرای طرح اشتراکگذاری خودرو، به سوی این برنامه حرکت میکنند. ...6 دقیقه قبل ... آئودی به طرح اشتراک گذاری خودروها می پیوندد ..... قرار است پیش از گری هاوک، در نیمهی دوم سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شوند Raven Ridge نام خواهند داشت و ...4 ساعت قبل ... صدور کارت جدید عابر بانک مشروط به نداشتن اقساط معوق بانکی شد · صدور کارت جدید عابر بانک ... آئودی به طرح اشتراک گذاری خودروها می پیوندد ...3 ساعت قبل ... آئودی به طرح اشتراک گذاری خودروها می پیوندد · روش های گرم کردن خانه ... نیاز کاوش های باستانی ایران به 60 میلیارد ریال اعتبار · سازمان انرژی اتمی: ...


کلماتی برای این موضوع

آئودی به طرح اشتراک گذاری خودروها می پیوندد



لینک منبع :آئودی به طرح اشتراک گذاری خودروها می پیوندد

آئودی به طرح اشتراک گذاری خودروها می پیوندد - زومیت www.zoomit.ir/.../audi-joins-the-car-sharing-party-with-shared-fleet/‎Cached5 نوامبر 2016 ... خودروسازان برای اینکه از قافله عقب نمانند، به طرح اشتراک‌گذاری خودروها خواهند پیوست، از جمله‌ی این شرکت‌ها می‌توان به بی‌ام‌و، فورد و جنرال‌موتورز اشاره ... آئودی به طرح اشتراک گذاری خودروها می پیوندد | امروز آنلاین www.emruzonline.com/.../آئودی-به-طرح-اشتراک-گذاری-خودروها-می-پی/ 8 نوامبر 2016 ... به گزارش امروز آنلاین، خودروسازان برای اینکه از قافله عقب نمانند، به طرح اشتراک‌گذاری خودروها خواهند پیوست، از جمله‌ی این شرکت‌ها می‌توان به بی‌ام‌و، ... طراحی سایت | آئودی به طرح اشتراک گذاری خودروها می پیوندد www.naw3.com/rss.../آئودی-به-طرح-اشتراک-گذاری-خودروها-می-پیوندد خودروسازان برای اینکه از قافله عقب نمانند، به طرح اشتراک‌گذاری خودروها خواهند پیوست، از جمله‌ی این شرکت‌ها می‌توان به بی‌ام‌و، فورد و جنرال‌موتورز اشاره کرد و حالا نوبت ... آئودی به طرح اشتراک گذاری خودروها می پیوندد - خوب خوان khubkhan.ir/.../زومیت/...به-طرح-اشتراک-گذاری-خودروها-می-پیوندد/preview خودروسازان برای اینکه از قافله عقب نمانند، به طرح اشتراک‌گذاری خودروها خواهند پیوست، از جمله‌ی این شرکت‌ها می‌توان به بی‌ام‌و، فورد و جنرال‌موتورز اشاره کرد و حالا نوبت ... آئودی به طرح اشتراک گذاری خودروها می پیوندد - اجاره خودرو ejarehkhodro.com/1395/.../آئودی-به-طرح-اشتراک-گذاری-خودروها-می-پی/ 7 نوامبر 2016 ... خودروسازان با مشاهده‌ی موفقیت در اجرای طرح اشتراک‌گذاری خودرو، به سوی این برنامه حرکت می‌کنند. خودروسازان برای اینکه از قافله عقب نمانند، به طرح ... آئودی به طرح اشتراک گذاری خودروها می پیوندد - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/463758/ 5 نوامبر 2016 ... خودروسازان برای اینکه از قافله عقب نمانند، به طرح اشتراک‌گذاری خودروها خواهند پیوست، از جمله‌ی این شرکت‌ها می‌توان به بی‌ام‌و، فورد و جنرال‌موتورز اشاره ... آئودی به طرح اشتراک گذاری خودروها می‌پیوندد | زومیت | خبروان khabarone.ir/news/4586637 5 نوامبر 2016 ... خودروسازان برای اینکه از قافله عقب نمانند، به طرح اشتراک‌گذاری خودروها خواهند پیوست، از جمله‌ی این شرکت‌ها می‌توان به بی‌ام‌و، فورد و جنرال‌موتورز اشاره ... آئودی به طرح اشتراک گذاری خودروها می پیوندد - پایگاه خبری تحلیلی ... tnews.ir/news/9b7973653403.html‎Cached5 نوامبر 2016 ... خودروسازان با مشاهده ی موفقیت در اجرای طرح اشتراک گذاری خودرو، به سوی این برنامه حرکت می کنند. آئودی به طرح اشتراک گذاری خودروها می پیوندد - اخبار جدید لحظه ای ایران ... akhbartop.com/26687/‎Cachedخودروسازان برای اینکه از قافله عقب نمانند، به طرح اشتراک‌گذاری خودروها خواهند پیوست، از جمله‌ی این شرکت‌ها می‌توان به بی‌ام‌و، فورد و جنرال‌موتورز اشاره کرد و حالا نوبت ... آئودی به طرح اشتراک گذاری خودروها می پیوندد | دورنگر | اخبار فناوری doornegar.com/آئودی-به-طرح-اشتراک-گذاری-خودروها-می-پی/ 5 نوامبر 2016 ... آئودی به طرح اشتراک گذاری خودروها می پیوندد. خودروسازان با مشاهده‌ی موفقیت در اجرای طرح اشتراک‌گذاری خودرو، به سوی این برنامه حرکت می‌کنند.