مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تبدیل زباله های پلاستیکی اقیانوس به کفش!

[ad_1]

تبدیل زباله های پلاستیکی اقیانوس به کفش!

 

تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۹

Share/Save/Bookmark

 

 

به گزارش پایتخت به نقل از ایرنا٬ گاردین نوشت، شرکت آدیداس به عنوان یکی از تولیدکنندگان کفش های ورزشی در همکاری با یک گروه حفاظت از محیط زیست به نام Parley for the Oceans اقدام به تولید کفش های ورزشی با استفاده از زباله های پلاستیکی اقیانوس کرده است.
قرار است این شرکت در آینده ای نزدیک حدود هفت هزار جفت کفش با استفاده از پلاستیک های بازیافتی اقیانوس تولید کند و این پروژه را برای تولید یک میلیون جفت کفش در سال 2017 میلادی وسعت دهد. هدف نهایی شرکت آدیداس خارج کردن پلاستیک های خام از زنجیره تامین این شرکت است. 
پلاستیک لازم برای تولید هر کفش حدود 11 بطری پلاستیکی است. قسمت بالای کفش از پلی استر بازیافتی تولید شده که حدود 5 درصد از مواد اولیه را تشکیل می دهند و 95 درصد مابقی از زباله های پلاستیکی جمع آوری شده از سواحل مالدیو تولید شده است. شرکت آدیداس در نظر دارد از چند نمونه کیت ورزشی تولید شده به این روش برای باشگاه های فوتبال بایرن مونیخ و رئال مادرید استفاده کند.

بنیان گذار گروه حمایت از محیط زیست Parley for the Oceans هدف این پروژه را پاکسازی اقیانوس ها از پلاستیک بیان کرده و معتقد است جمع آوری زباله های پلاستیکی با کمک همه افراد امکان پذیر است.
زباله های پلاستیکی شناور در سطح آب ها به یک معضل محیط زیستی جدی تبدیل شده است. این زباله ها معمولا باعث ایجاد زخم و عفونت و مرگ پرندگان و موجودات دریایی می شوند؛ به علاوه پرندگان این زباله ها را با مواد غذایی اشتباه می گیرند و آنها را می بلعند. در برخی از مواد نیز پرندگان دریایی از حیواناتی تغذیه می کنند که درون معده آنان ظروف پلاستیکی قرار دارد.
بر اساس گزارشی که در ماه ژانویه منتشر شد، تا سال2050 میلادی میزان زباله های پلاستیکی موجود در حاشیه آب ها و شناور بر سطح آن، بیش از ماهی ها خواهد شد و باید اقدام جدی در زمینه جلوگیری از نشت زباله به دریاها صورت گیرد.
در حال حاضر سالانه بیش از هشت میلیون تن زباله به دریا ها و اقیانوس ها ختم می شود که معادل یک کامیون زباله در هر دقیقه است.

کلمات کلیدی: آدیداس-کفش-زباله های اقیانوس-پلاستیک-پایتخت

>سایر عناوین سرویس سلامت و زیبایی را در این صفحه مشاهده کنید

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


15 دقیقه قبل ... دانش > طبیعت - به گزارش ایرنا، یکی از بزرگترین تولیدکننده های کفش ورزشی قصد دارد پلاستیک های سرگردان اقیانوس را به کفش تبدیل کند.1 ساعت قبل ... به گزارش پایتخت به نقل از ایرنا٬ گاردین نوشت، شرکت آدیداس به عنوان یکی از تولیدکنندگان کفش های ورزشی در همکاری با یک گروه حفاظت از محیط ...5 دقیقه قبل ... شرکت آدیداس به عنوان یکی از تولیدکنندگان کفش های ورزشی در همکاری با یک گروه حفاظت از محیط زیست به نام Parley for the Oceans اقدام به ...تولید کفش ورزشی از زبالههای اقیانوس دانش > فناوری - ایسنا نوشت: شرکت آدیداس با ... تبدیل زبالههای اقیانوس به بلوکهای دوستدار محیط زیست تصاویر ... مشکل زبالههای پلاستیکی اقیانوسها بسیار جدی است و بسیاری از افراد برای پاکسازی ...10 دقیقه قبل ... به گزارش ایرنا، یکی از بزرگترین تولیدکننده های کفش ورزشی قصد دارد پلاستیک های سرگردان اقیانوس را به کفش تبدیل کند.تهران - ایرنا - یکی از بزرگترین تولیدکننده های کفش ورزشی قصد دارد پلاستیک های سرگردان اقیانوس را به کفش تبدیل کند. به گزارش گروه اخبار علمی ایرنا از ...16 دسامبر 2015 ... این دو کمپانی طرحی تکراری (چاپ سهبعدی کفش) را ارتقا داده و به دیگر شرکتها یادآور میشوند که میتوان از میزان زبالههای اقیانوس کاست و در عین حال ...13 ژوئن 2016 ... به گفته ی آدیداس کفش های جدید شباهتی به کفش های پرینت شده ندارند و با اینکه ... کرد که از بازیافت زباله های پلاستیکی اقیانوس ها ساخته شده بود. ... تبدیل کردن پلاستیک از این طریق به یک ماده ی قابل استفاده، فرایند طاقت ...6 جولای 2016 ... این شرکت به مناسبت روز جهانی اقیانوس از کفشهای ویژۀ خود که با همکاری ... پلاستیکها و زبالههای موجود در اقیانوسها را به الیاف نخی تبدیل کرده و محصولات ... سه بعدی تولید شده بود و مواد اولیۀ آن نیز زبالههای پلاستیکی اقیانوسها بود.


کلماتی برای این موضوع

کاروفناوری کَلالهبه وبلاگ کاروفناوری کلاله خوش آمدید دوستان لطف نمایید در نظر سنجی کاروفناوری که در اختراع برتر ناسا اختراعبرترناسابیگ بنگ در نیم قرن اخیر، کاوش‌های فضایی ناسا الهام‌ بخش تولید محصولاتی بوده که به عصر ایران خطرناک ترین فرودگاه های دنیا عکس نهری که افراد را به کام خود می کشد عکس فروش اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی های … صاحبان گربه های زیبا از سراسر جهان به همراه گربه هایشان در نمایشگاه گربه ها در جالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای …این لباس اجساد را به کمپوست پاک تبدیل می کند کشیدن این نقاشی سال زمان برده استبرق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …طبقه بندی قصه های قبیله معرفی نویسنده و مدیر وبلاگ لغت آیلتس ضروری برای اطلاعات عمومی،دانستنیها،معلومات عمومی،آیا می دانید اطلاعات عمومیدانستنیهاآیا می دانید دانستنیهای طبیعتمقالات اطلاعات عمومی معلومات برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …طبقه بندی قصه های قبیله معرفی نویسنده و مدیر وبلاگ لغت آیلتس ضروری برای نمونه سوالات علوم پایه پنجم گام های بلندنمونه سوالات علوم پایه پنجم ۱کدام مورد از ویژگی های مولکول در مواد گاز می اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …ستاره‌شناسان با استفاده از شواهد دنباله‌دارها و مدل‌های جدید، نظریه جدیدی را…بیماری واگیر پزشکان ایرانتبخال یک ویروس است که بر روی سیستم عصبی انسان تاثیر می گذارد، سلول های عصبی پوست که مجموعه زیباترین و جدیدترین متن و شعر و جملات ناب …اس ام اس بارانجملات زیبا و ناب در مورد باران عاشقانه اس ام اس باران مثل باران های بی اجازه داستان زندگی امید موفقیتداستانزندگی امید موفقیت پدر و مادر ملا نصرالدین سبک تربیتی سهل گیرانه ای نسبت به او بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …با تکمیل این فرم آخر اخبار و اطلاعیه های مهم صنعت خودرو برای شما به صورت رایگان و ایمنی، بهداشت و محیط زیست … محمد آزاد قابلیت اطمینان در صنایع مختلف به علل متعدد از جمله تحمیل خسارت‌های کلان



لینک منبع :تبدیل زباله های پلاستیکی اقیانوس به کفش!

ایرنا - زباله های پلاستیکی اقیانوس کفش می شوند www.irna.ir/fa/News/82295502/‎Cached5 نوامبر 2016 ... تهران - ایرنا - یکی از بزرگترین تولیدکننده های کفش ورزشی قصد دارد پلاستیک های سرگردان اقیانوس را به کفش تبدیل کند. Images for تبدیل زباله های پلاستیکی اقیانوس به کفش! زباله های پلاستیکی اقیانوس کفش می شوند - ایران اکونومیست iraneconomist.com/.../زباله-های-پلاستیکی-اقیانوس-کفش-می-شوند‎Cached5 نوامبر 2016 ... یکی از بزرگترین تولیدکننده های کفش ورزشی قصد دارد پلاستیک های سرگردان اقیانوس را به کفش تبدیل کند. زباله های پلاستیکی اقیانوس ها، کفش می شود - اخبار رسمی https://news.akhbarrasmi.com/.../زباله-های-پلاستیکی-اقیانوس-ها-کفش-می-شود/‎Cached6 نوامبر 2016 ... یکی از بزرگترین تولیدکننده های کفش ورزشی قصد دارد پلاستیک های سرگردان اقیانوس را به کفش تبدیل کند. زباله‌های پلاستیکی اقیانوس کفش می‌شوند - همشهری آنلاین hamshahrionline.ir/details/351767/Science/globalenvironment‎Cached6 نوامبر 2016 ... همشهری آنلاین: یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های کفش ورزشی قصد دارد پلاستیک‌های سرگردان اقیانوس را به کفش تبدیل کند. تبدیل زباله های پلاستیکی اقیانوس ها به کفش های ورزشی - پایگاه ... tnews.ir/news/c2cb73708029.html به گزارش ایرنا، یکی از بزرگترین تولیدکننده های کفش ورزشی قصد دارد پلاستیک های سرگردان اقیانوس را به کفش تبدیل کند. زباله های پلاستیکی اقیانوس کفش می شوند :: منابع طبیعی سقز saghezrange.blog.ir/.../زباله%20های%20پلاستیکی%20اقیانوس%20کفش%20می%20شون...‎Cached12 نوامبر 2016 ... یکی از بزرگترین تولیدکننده های کفش ورزشی قصد دارد پلاستیک های سرگردان اقیانوس را به کفش تبدیل کند. به گزارش سلامت نیوز به نقل از ... آدیداس و تولید کفش های ورزشی از زباله های پلاستیکی اقیانوس ... https://celeb.city/adidas-ocean-waste-plastic-shoes/‎Cachedپارلی شریک آدیداس است که زباله های پلاستیکی اقیانوس را به الیاف تبدیل کرده و کفش های رانینیگ خود را با آنها می سازد. برای تولید هر کفش به طور متوسط ۱۱ ... تولید کفش از زباله‌های پلاستیکی سطح دریاها - العالم fa.alalam.ir/news/1957335 کمپانی آدیداس با استفاده از پلاستیک های موجود در سطح دریاها و اقیانوسها، یک تهدید ... محیط زیست را به یک فرصت تبدیل و از آن برای تولید کفش استفاده کرده است. ... در طی سال های اخیر، حجم گسترده پلاستیک های شناور در سطح دریاها و اقیانوس ها به ... تولید کفش های آدیداس از زباله های پلاستیکی اقیانوس ها؟؟؟؟ - سیمرغ l1l.ir/jah‎Cachedیکی از بزرگترین تولیدکننده های کفش ورزشی قصد دارد پلاستیک های سرگردان اقیانوس را به کفش تبدیل کند. تبدیل زباله های پلاستیکی اقیانوس ها به کفش های ...