مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شکلک ویژه پوتین در واتس‌اَپ که توسط دیپلماتها رد و بدل می‌شود عکس

[ad_1]

 

کد مطلب: 410583

شکلک ویژه پوتین در واتس‌اَپ که توسط دیپلماتها رد و بدل می‌شود/ عکس

تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۵

«دیپلماسی واتس‌اَپی» در اروپا شکلک آدم فضایی عصبانی را برای نشان دادن پوتین استفاده می‌کنند.
به گزارش خبرآنلاین، در بروکسل و مقر اتحادیه اروپایی از پیام‌رسان موبایلی واتس‌اَپ برای سازماندهی ملاقات‌ها استفاده می‌کنند و 28 نماینده عضو برای تبادل پیغام‌های خود از این اپ متعلق به فیس بوک نهایت استفاده را می‌کنند.

حتی بعد از انفجار در بروکسل که اخیراً رخ داد یکی از سفارتها اطلاعات رسمی را روی واتس‌اَپ منتشر کرد.

دو سال پیش استفاده از واتس‌اَپ در میان دیپلماتها آغاز شد و بدون اینکه اعضای یک طرف بخواهند در بیرون از اتاق حرفهای خود را یک کاسه کنند، می‌توانند در آنِ واحد کارها را جلو ببرند و حالا امروز به وسیله‌ای ضروری برای ارسال و دریافت پیام هنگام مذاکرات تبدیل‌شده است.

هرچند کارشناسان استفاده ازاین‌گونه اپ‌ها را برای دیپلماسی چهره به چهره مناسب نمی‌دانند اما نکته متفاوت آن این است که در یک اتاق نمی‌توانید از طریق ارسال پیغام، زبان بدن دیپلمات مقابل را بخوانید!

فلچر نویسنده کتاب دیپلماسی برهنه بر حضور گوشی هوشمند در دنیای سیاست تأکید کرده است و اینکه بدون نیاز به ارسال نماینده مخصوص، می‌توان رودررو باهم دیالوگ داشت!

 

کلمات کلیدی : شکلک آدم فضایی

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

شکلک ویژه پوتین در واتس‌اَپ که توسط دیپلماتها رد و بدل می‌شودشکلک ویژه پوتین در واتس‌اَپ که توسط دیپلماتها رد و بدل می‌شود



لینک منبع :شکلک ویژه پوتین در واتس‌اَپ که توسط دیپلماتها رد و بدل می‌شود عکس

Images for شکلک ویژه پوتین در واتس‌اَپ که توسط دیپلماتها رد و بدل می‌شود/ عکس شکلک ویژه پوتین در واتس‌اَپ که توسط دیپلماتها رد و بدل می‌شود/ عکس alef.ir/vdcivua5pt1azw2.cbct.html?410583 5 نوامبر 2016 ... «دیپلماسی واتس‌اَپی» در اروپا شکلک آدم فضایی عصبانی را برای نشان دادن پوتین استفاده ... شکلک ویژه پوتین در واتس‌اَپ که توسط دیپلماتها رد و بدل می‌شود / عکس www.khabaronline.ir/detail/597581/ict/software‎Cached5 نوامبر 2016 ... «دیپلماسی واتس‌اَپی» در اروپا شکلک آدم فضایی عصبانی را برای نشان دادن پوتین استفاده می‌کنند. شکلک ویژه پوتین در واتس‌اَپ که توسط دیپلماتها رد و بدل می‌شود / عکس www.aftabir.com/news/article/view/2016/11/06/1542047 6 نوامبر 2016 ... «دیپلماسی واتس‌اَپی» در اروپا شکلک آدم فضایی عصبانی را برای نشان دادن پوتین استفاده می‌کنند. شکلک ویژه پوتین در واتساپ که توسط دیپلماتها رد و بدل میشود ... https://www.pinterest.com/pin/391179917617321323/‎Cachedشکلک ویژه پوتین در واتساپ که توسط دیپلماتها رد و بدل میشود. ... عالی و واقعی که سیگار را ترک کنید. خواننده معروف با شانه تخم مرغ استودیوی خود را ساخت عکس. شکلک ویژه پوتین در واتس ا پ که توسط دیپلماتها رد بدل می شود onvansho.ir/.../شکلک-ویژه-پوتین-در-واتس-ا-پ-که-توسط-دیپلماتها-رد-بدل-می-شود.html شکلک ویژه پوتین در واتس‌اَپ که توسط دیپلماتها رد کنند می‌توانند در آنِ . ... شکلک ویژه پوتین در واتس اَپ که توسط دیپلماتها روبدل می شود عکس آکا در محل اقامت . شکلک ویژه پوتین در واتس‌اَپ که توسط دیپلماتها رد و بدل می‌شود payeshonline.com/.../شکلک-ویژه-پوتین-واتس‌اَپ-که-توسط-دیپلماتها-رد-بدل-می‌شود‎Cached6 نوامبر 2016 ... حتی بعد از انفجار در بروکسل که اخیراً رخ داد یکی از سفارتها اطلاعات رسمی را روی واتس‌اَپ منتشر کرد. دو سال پیش استفاده از واتس‌اَپ در میان ... (عکس) شکلک ویژه پوتین در واتس‌اَپ - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/iran-politics/عکس-شکلک-ویژه-پوتین-در.../6053488/ حتی بعد از انفجار در بروکسل که اخیراً رخ داد یکی از سفارتها اطلاعات رسمی را . ... الف: شکلک ویژه پوتین در واتس‌اَپ که توسط دیپلماتها رد و بدل می‌شود/ عکس (۵ نوامبر ... شکلک ویژه پوتین در واتساپ که توسط دیپلماتها رد و بدل ... - Pinterest https://www.pinterest.dk/pin/391179917617321323/‎Cachedشکلک ویژه پوتین در واتساپ که توسط دیپلماتها رد و بدل میشود. ... استفاده از توپ تقلبی در نخستین هفته لیگ شانزدهم عکس. 10 بازی برتر اندروید در سبک اسکی ... طرز تهیه نوشیدنی عالی که تشنگی را در روزه داران رفع می کند - Pinterest https://www.pinterest.dk/pin/391179917615992289/‎Cachedطرز تهیه نوشیدنی عالی که تشنگی را در روزه داران رفع می کند. ... عکسهای متحرک بیگانگان ... شکلک ویژه پوتین در واتساپ که توسط دیپلماتها رد و بدل میشود.