مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آماری از مهاجرت اندروید به آیفون

[ad_1]

طی یک سال و نیم گذشته، ۱۰ میلیون کاربر اندرویدی به آیفون مهاجرت کردند.

به گزارش صبحانه،طی یک سال و نیم گذشته، ۱۰ میلیون کاربر اندرویدی به آیفون مهاجرت کردند.

به گزارش یاهوتک، ممکن است ما هرگز نفهمیم که دقیقا چه تعداد از کاربران اندروید به آیفون ۷ منتقل شدند. یادداشت‌های پژوهشی نشان می‌دهد که اپل در حال از دست دادن سهم بازار به اندروید است. (هر چند اپل هنوز هم بیشترین سود را به آسانی کسب می‌کند.) اما چه تعداد از مردم سیستم عامل اندروید را برای استفاده از آیفون ترک می‌کنند؟

سال گذشته، اپل یک حرکت به نرم‌افزار به اسم حرکت به  آی‌اواس (Move to iOS) منتشر کرد که با استفاده از آن کاربران اندرویدی می‌توانستند برخی از داده‌های خود را از یک دستگاه با سیستم عامل اندروید ۴.۰ یا بالاتر، به آیفون منتقل کنند.

طرفداران اندروید در ابتدا این نرم‌افزار را به استهزا گرفتند و گزارش‌های بدی از آن منتشر کردند، اما در نهایت مشخص شد که تا اواخر اکتبر سال ۲۰۱۵، این برنامه حدود یک تا پنج میلیون بار نصب شده است، البته گوگل تعداد دقیق را ارائه نمی‌دهد.

با این حال، برنامه تنها یک کار انجام می‌دهد و آن این است که داده‌ها را از اندروید به iOS منتقل می‌کند و شما نمی‌توانید از آن برای هر کار دیگری استفاده کنید. بنابراین این احتمال وجود دارد افرادی که این نرم‌افزار را نصب کرده و از آن استفاده کرده باشند، سیستم عامل خود را نیز از اندروید به آیفون تغییر داده باشند.

بنابراین مشخص است که تنها با گذشت کمی بیش از یک سال از زمان آغاز به کار این برنامه، حداقل ۱۰ میلیون نفر از آن استفاده کرده‌اند که اگر کمترین تقریب را در نظر بگیریم، تقریبا یک میلیون خریدار بالقوه آیفون جدید در هر ماه است.

منبع :ایسنا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


6 ساعت قبل ... به گزارش ایسنا به نقل از یاهوتک، ممکن است ما هرگز نفهمیم که دقیقا چه تعداد از کاربران اندروید به آیفون ۷ منتقل شدند. یادداشتهای پژوهشی نشان میدهد ...4 ساعت قبل ... طی یک سال و نیم گذشته، ۱۰ میلیون کاربر اندرویدی به آیفون مهاجرت کردند.5 ساعت قبل ... به گزارش ایسنا به نقل از یاهوتک، ممکن است ما هرگز نفهمیم که دقیقا چه تعداد از کاربران اندروید به آیفون ۷ منتقل شدند. یادداشتهای پژوهشی نشان میدهد ...3 ساعت قبل ... ساعت24-طی یک سال و نیم گذشته، ۱۰ میلیون کاربر اندرویدی به آیفون مهاجرت کردند.1 ساعت قبل ... ممکن است ما هرگز نفهمیم که دقیقا چه تعداد از کاربران اندروید به آیفون ۷ منتقل شدند. یادداشتهای پژوهشی نشان میدهد که اپل در حال از دست دادن سهم بازار ...آماری از مهاجرت اندروید به آیفون ... دادستان کل: اختلاسها مربوط به دو بانک بوده است ... معتبر و مقرون به صرفه؛ اولین نفری باشید که با هواپیمایی تایلندی سفر میکند ...طی یک سال و نیم گذشته، ۱۰ میلیون کاربر اندرویدی به آیفون مهاجرت کردند. به گزارش ایسنا به نقل از یاهوتک، ممکن است ما هرگز نفهمیم که دقیقا چه تعداد از کاربران ...طی یک سال و نیم گذشته، ۱۰ میلیون کاربر اندرویدی به آیفون مهاجرت کردند. به گزارش ایسنا به نقل از یاهوتک، ممکن است ما هرگز نفهمیم که دقیقا چه تعداد از کاربران ...طی یک سال و نیم گذشته، ۱۰ میلیون کاربر اندرویدی به آیفون مهاجرت کردند. به گزارش ایسنا به نقل از یاهوتک، ممکن است ما هرگز نفهمیم که دقیقا چه تعداد از کاربران ...4 ساعت قبل ... ایسنا: ممکن است ما هرگز نفهمیم که دقیقا چه تعداد از کاربران اندروید به آیفون ۷ منتقل شدند. یادداشتهای پژوهشی نشان میدهد که اپل در حال از دست دادن سهم ...


کلماتی برای این موضوع

دانلود نرم افزار آماری لیزرللیزرل مخفف است نرم افزار تحلیل آماری لیزرل جهت محاسبات تحلیل ایستنا گوشیبا عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور دانلود نرم افزار آماری نرم افزار از جمله نرم‌افزارهای تخصصی آماری و کنترل کیفیت بوده که محصول شرکت نتایج جستجو برای جمله نرم افزار برنامه ای برای طراحی و ساخت طرح سه بعدی قطعات و ماشین آلات صنعتی در سال منتظر دیدن این ۶ گوشی موبایل اندرویدی …سامسونگ گلکسی خیلی سخت است که بخواهیم از گوشی‌های پر سر و صدای امسال صحبت کنیم ولی درس‌هایی از دیجی‌کالا و درآمد روزانه میلیارد و با سلام و خسته نباشی به آقایان محمدی دیجی کالا از اونجایی که دوست عزیز آقای عباسی پارسی نیوزخبرگزاری فارس حجت‌الاسلام رنجبر شیرازی رایزن فرهنگی ایران در سوریه گفت یکی از اطلاعات عمومی،دانستنیها،معلومات عمومی،آیا می دانید علت تشنگی قبل از خواب چیست؟ ساختمان مقاوم در برابر زلزله ریشتری زنان قد بلند بیشتر اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین …عراق می تواند به قدرتی منطقه ای تبدیل شود شایعه برکناری عادل جبیر پس از غیبت رسانه ای پیدا کردن موضوع برای پایان نامه مهندسی برق و …با توجه به فیلدی که شما علاقه دارید، موضوعات مختلفی برای کار هست اگه دنبال این هستید



لینک منبع :آماری از مهاجرت اندروید به آیفون

آماری از مهاجرت اندروید به آیفون - ایسنا www.isna.ir/news/95081510322/آماری-از-مهاجرت-اندروید-به-آیفون‎Cached5 نوامبر 2016 ... به گزارش ایسنا به نقل از یاهوتک، ممکن است ما هرگز نفهمیم که دقیقا چه تعداد از کاربران اندروید به آیفون ۷ منتقل شدند. یادداشت‌های پژوهشی نشان می‌دهد ... آماری از مهاجرت اندروید به آیفون | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/.../156322-آماری-از-مهاجرت-اندروید-به-آیفون‎Cached5 نوامبر 2016 ... به گزارش یاهوتک، ممکن است ما هرگز نفهمیم که دقیقا چه تعداد از کاربران اندروید به آیفون ۷ منتقل شدند. یادداشت‌های پژوهشی نشان می‌دهد که اپل در حال از ... آماری از مهاجرت اندروید به آیفون - بولتن نیوز www.bultannews.com/fa/news/.../آماری-از-مهاجرت-اندروید-به-آیفون 5 نوامبر 2016 ... گروه فناوری: ممکن است ما هرگز نفهمیم که دقیقا چه تعداد از کاربران اندروید به آیفون ۷ منتقل شدند. یادداشت‌های پژوهشی نشان می‌دهد که اپل در حال از دست ... آماری از مهاجرت اندروید به آیفون - خبر ایرانی - تی نیوز tnews.ir/news/6d8673645090.html ممکن است ما هرگز نفهمیم که دقیقا چه تعداد از کاربران اندروید به آیفون ۷ منتقل شدند. یادداشت های پژوهشی نشان می دهد که اپل در حال از دست دادن سهم بازار به اندروید است. آماری از مهاجرت اندروید به آیفون - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/آماری-از-مهاجرت-اندروید-به-آیفون/4156040 طی یک سال و نیم گذشته، ۱۰ میلیون کاربر اندرویدی به آیفون مهاجرت کردند. ... یادداشت های پژوهشی نشان می دهد که اپل در حال از دست دادن سهم بازار به اندروید است. آماری از مهاجرت اندروید به آیفون - تدبیر و امید | دمادم https://damadam.ir/news/آماری-از-مهاجرت-اندروید-به-آیفون/4156604 طی یک سال و نیم گذشته، ۱۰ میلیون کاربر اندرویدی به آیفون مهاجرت کردند. ... ممکن است ما هرگز نفهمیم که دقیقا چه تعداد از کاربران اندروید به آیفون ۷ منتقل شدند. آمار مهاجرت از اندروید به آیفون 7 | گجت نیوز gadgetnews.ir/tag/آمار-مهاجرت-از-اندروید-به-آیفون-7/‎Cachedکمپانی اپل در صفحه تبلیغاتی Switch خود با عنوان «زندگی با آیفون آسان‌تر است» نکاتی را در اختیار کاربران اندرویدی جهت مهاجرت به پلتفرم آی او اس قرار داده است. بررسی آمار مهاجرت کاربران اندروید به آیفون در چند سال اخیر - گجت نیوز gadgetnews.ir/137035/آمار-مهاجرت-کاربران-اندروید-به-آیفون/‎Cached24 نوامبر 2016 ... با توجه به دو قطبی شدن بازار امروز گوشی‌های هوشمند و مرزبندی میان سیستم عامل گوگل و اپل، به بررسی آمار مهاجرت کاربران اندروید به آیفون خواهیم ... آماری از مهاجرت اندروید به آیفون | طی یک سال و نیم گذشته، - قطره www.ghatreh.com/news/nn34460404/آماری-مهاجرت-اندروید-آیفون 5 نوامبر 2016 ... طی یک سال و نیم گذشته، 10 میلیون کاربر اندرویدی به آیفون مهاجرت کردند. -کلید واژه ها: اندروید - مهاجرت - آیفون. دست کم 10 میلیون کاربر اندروید با کمک اپل به iOS مهاجرت کرده اند ... digiato.com/.../دست-کم-10-میلیون-کاربر-اندروید-به-ios-مهاجرت/‎Cached5 نوامبر 2016 ... هر دو کمپانی گوگل و اپل معتقدند همواره افرادی بین این دو پلتفرم در حال نقل مکان هستند؛ آمار یکی از اپلیکیشن های حاضر در پلی استور، نشان می دهد ...