مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

از تغییرات در سازمان حج خبری نیست

[ad_1]

تین نیوز| انتصاب وزیر جدید در وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی، شائبه‌هایی را به‌وجود آورد مبنی بر احتمال تغییر در بدنه سازمان حج و زیارت به عنوان زیرمجموعه‌ای از آن وزارتخانه؛ شائبه‌ای که پیغام‌های یکی از معاونان این سازمان برای اعلام جانشینی، آن را تقویت کرده، درحالی‌که رییس سازمان حج و زیارت آن را قویا رد می‌کند.


سازمان حج و زیارت این روزها درگیر ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین است، با این حال انتصاب وزیر جدید ارشاد باعث نشده این سازمان از حاشیه‌های همیشگی که بعد از جایگزینی در رأس امور پدید می‌آید، دور بماند.
گمانه‌زنی‌ها برای تغییر احتمالی رییس سازمان حج و زیارت که از زمان آغاز فعالیتش دائما درگیر چالش‌های عمره، منا و اربعین بوده، درست از وقتی آغاز شد که علی جنتی برای استعفا از پست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام کرد.

در این میان صدور پیامک‌هایی از دفتر "معاونت حج و عمره"ی این سازمان به رسانه‌ها برای معرفی کردن یکی از معاونان به عنوان "جانشین سعید اوحدی"، به این شایعه‌ها دامن زد، آن هم در شرایطی که حرف‌هایی درباره‌ی پیشنهاد ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به اوحدی زده شده بود و این احتمال هم مطرح شد که حالِ این روزهای سازمان حج با تعلیق عمره و بلاتکلیف ماندن حج تمتع، وزیر جدید را به فکر خانه‌تکانی بیاندازد.

 هرچند رییس سازمان حج و زیارت، این شایعه‌ها و احتمالات را کاملا بی‌اساس می‌داند و به ایسنا می‌گوید:‌ سازمان حج و زیارت این روزها روال طبیعی خود را طی می‌کند و مسیر خود را می‌رود و به عنوان کمیته اعزام زائر به اربعین مشغول رسیدگی به این امور است و تغییری در کار نیست.
او می‌گوید:‌ طبق چارت داخلی سازمان، شخصی به عنوان نفر دوم مطرح بوده که قرار شده است در زمان اربعین نیز ایشان همراه بنده در این‌باره اطلاع‌رسانی داشته باشد و موضوع جایگزینی و جانشینی نیز مطرح نیست.

اما طبق چارت سازمانی حج و زیارت، هیچ جایگاهی برای جانشین، جایگزین و یا قائم مقام رییس این سازمان، به صورت رسمی تعریف نشده است.
سازمان حج و زیارت از سال ۱۳۷۰ به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وابسته شده که رییس آن نیز با هماهنگی نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت توسط شخص وزیر منصوب می‌شود. 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


11 ساعت قبل ... انتصاب وزیر جدید در وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی، شائبههایی را بهوجود آورد مبنی بر احتمال تغییر در بدنه سازمان حج و زیارت به عنوان زیرمجموعهای ...10 ساعت قبل ... خبرگزاری ایسنا: انتصاب وزیر جدید در وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی، شائبه هایی را به وجود آورد مبنی بر احتمال تغییر در بدنه سازمان حج و زیارت به ...1 ساعت قبل ... سازمان حج و زیارت این روزها درگیر ثبت نام پیاده روی اربعین است، با این حال انتصاب وزیر جدید ارشاد باعث نشده این سازمان از حاشیه های همیشگی که ...گمانهزنیها برای تغییر احتمالی رییس سازمان حج و زیارت که از زمان آغاز فعالیتش دائما درگیر چالشهای عمره، منا و اربعین بوده، درست از وقتی آغاز شد که ...2 ساعت قبل ... اوحدی: از تغییرات در سازمان حج خبری نیست. 21 دقیقه پیش مهمترین ... سازمان حج و زیارت هم دستخوش تغییرات مدیریتی می شود؟ حرف باهنر،نظر همه ...انتصاب وزیر جدید در وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی، شائبههایی را بهوجود آورد مبنی بر احتمال تغییر در بدنه سازمان حج و زیارت به عنوان زیرمجموعهای از آن وزارتخانه؛ ...5 ساعت قبل ... انتصاب وزیر جدید در وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی، شائبههایی را بهوجود آورد مبنی بر احتمال تغییر در بدنه سازمان حج و زیارت به عنوان زیرمجموعهای ...11 ساعت قبل ... انتصاب وزیر جدید در وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی، شائبههایی را بهوجود آورد مبنی بر احتمال تغییر در بدنه سازمان حج و زیارت به عنوان زیرمجموعهای ...انتصاب وزیر جدید در وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی، شائبههایی را بهوجود آورد مبنی بر احتمال تغییر در بدنه سازمان حج و زیارت به عنوان زیرمجموعهای از آن وزارتخانه؛ ...9 ساعت قبل ... w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '. 4 ساعت قبل اخبار اجتماعی 3 بازدید کد خبر:5000. خبرگزاری ایسنا: انتصاب وزیر جدید در وزارتخانه ...


کلماتی برای این موضوع

عصر ایران ارسال هوایی محموله کمک از ایران برای حلب سوریه دستور دادگاه نیجریه برای آزادی فوری پارسی نیوزخبرگزاری فارس حجت‌الاسلام رنجبر شیرازی رایزن فرهنگی ایران در سوریه گفت یکی از تدوین استراتژی جدید نظامی آمریکا؛ ایران یکی از تهدیدهای اصلی است ژنرال دیوید خبرگزاری فارس صفحه اصلی اختصاصی فارس اسناد جدید ناکارآمدی سامانه و خطای مدیران ثبت ۴۰۰۰ خطا در ۶ ماه تردد رئیس سازمان حج و زیارت اعلام حداقل و حداکثر قیمت …رئیس سازمان حج و زیارت گفت قیمت‌های اعزام به عتبات عالیات ۷ تا ۱۰ درصد افزایش خواهد سایت خبری تحلیلی تابناکاخبار ایران و جهانبه دنبال اعلام رسمی مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست در احیای درصدی تالاب هورالعظیم و ثبت نام فراگیر پیام نور بر اساس آخرین اطلاعیه دانشگاه پیام نور ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از صاحب نیوز پایگاه خبری، تحلیلی استان اصفهانپایگاه خبری تحلیلی استان اصفهان امام‌جمعه موقت اصفهان چند بار آقا از بی‌عدالتی تکناز دیدنی ها، خبری، پزشکی، اس ام اس، عکس، …کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به تکناز می باشد استفاده از مطالب سایت تکناز مهمترین اخبار ایران و جهان واکنش ایران به تصویب تمدید تحریم‌های ایران در سنای آمریکا سازمان ملل در سودان جنوبی پایگاه خبری خلیج فارس با سپاس از استاد دولاح، به نظر می رسد تهدید به لغو برجام از ناحیه ایران و پاسخ های حشیش و درمان اختلالات وابسته به آن برگردان …سلام همان ظور که در پاسخ به یکی از پیام‌های قبلی هم گفتیم، نویسنده‌ی این مقاله به سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیانزنان از کلیشه تا واقعیت شخصیت های زنی که در فیلم های سینمایی کلیشه شدند ادامــــه مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …سیب زمینی در ایران زود جایگاهی درخور یافت و به مذاق مردمان خوش نشست و لازم نیامد کسی کشتار حجاج در مکه ۱۳۶۶ ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادکشتارحاجیاندرمکهدر روز جمعه ۹ مرداد ۱۳۶۶ پس از آن که حجاج ایرانی در طی تظاهرات برائت از مشرکین، شعار وبلاگ استانیهاپخش برنامه‌های بخش زیارت در شبکه خراسان رضوی آغاز شد بعد از منتفی شدن راه‌اندازی علی شریعتی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادعلیشریعتیوی طی مهاجرتش در ۲۹ خرداد ۱۳۵۶ در حالی که سه هفته از سفرش به انگلستان می‌گذشت، در ساوت سرویس ورزشی سایت خبری تحلیلی تابناکاخبار …باید از رییس فدراسیون که در سالهای دور سابقه مسوولیت در بخش های صنعتی مملکت را هم دارد پایگاه خبری تحلیلی انتخاب سوال صادقی در مجلس، یک نوع نسبت دادن خلاف به رییس قوه قضاییه است او زمانیکه تعدادی از پایگاه خبری شوشان حاشیه نگاری شوشان از مراسم روز دانشجو در دانشگاه شهید چمران اهواز از حضور استاندار و



لینک منبع :از تغییرات در سازمان حج خبری نیست

از تغییرات در سازمان حج خبری نیست - ایسنا www.isna.ir/news/.../از-تغییرات-در-سازمان-حج-خبری-نیست‎Cached6 نوامبر 2016 ... انتصاب وزیر جدید در وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی، شائبه‌هایی را به‌وجود آورد مبنی بر احتمال تغییر در بدنه سازمان حج و زیارت به عنوان زیرمجموعه‌ای ... از تغییرات در سازمان حج خبری نیست - دنیای سفر www.donyayesafar.com/live/106792‎Cached5 نوامبر 2016 ... انتصاب وزیر جدید در وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی، شائبه هایی را به وجود آورد مبنی بر احتمال تغییر در بدنه سازمان حج و زیارت به عنوان زیرمجموعه ... از تغییرات در سازمان حج خبری نیست | انتصاب وزیر جدید در وزارتخانه www.ghatreh.com/news/nn34465060/تغییرات-سازمان-خبری-نیست 5 نوامبر 2016 ... انتصاب وزیر جدید در وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی، شائبه هایی را به وجود آورد مبنی بر احتمال تغییر در بدنه ساØ. اوحدی: از تغییرات در سازمان حج خبری نیست - اقتصاد آنلاین | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/27688057 6 نوامبر 2016 ... اوحدی: از تغییرات در سازمان حج خبری نیست. انتصاب وزیر جدید در وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی، شائبه هایی را به وجود آورد مبنی بر احتمال تغییر ... از تغییرات در سازمان حج خبری نیست | بازخبر | خبروان khabarone.ir/news/4596492/از-تغییرات-در-سازمان-حج-خبری-نیست 6 نوامبر 2016 ... انتصاب وزیر جدید در وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی، شائبه‌هایی را به‌وجود آورد مبنی بر احتمال تغییر در بدنه سازمان حج و زیارت به عنوان زیرمجموعه‌ای ... از تغییرات در سازمان حج خبری نیست - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/news/.../از-تغییرات-در-سازمان-حج-خبری-نیست‎Cached6 نوامبر 2016 ... انتصاب وزیر جدید در وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی، شائبه‌هایی را به‌وجود آورد مبنی بر احتمال تغییر در بدنه سازمان حج و زیارت به عنوان زیرمجموعه‌ای ... پاسخ اوحدی درباره تغییرات احتمالی در سازمان حج - onvansho onvansho.ir/result/پاسخ-اوحدی-درباره-تغییرات-احتمالی-در-سازمان-حج.html پاسخ اوحدی درباره تغییرات احتمالی سعید اوحدی رئیس سازمان حج نخواهد شد اوحدی در . رشد ۲۷ درصدی اعزام ... از تغییرات در سازمان حج خبری نیست ایسنا. از تغییرات در ... از تغییرات در سازمان حج خبری نیست - onvansho onvansho.ir/result/از-تغییرات-در-سازمان-حج-خبری-نیست.html از تغییرات در سازمان حج خبری نیست ایسنا. به گزارش ایسنا سازمان حجزیارت این روزها درگیر ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین است با . ایرنا ای قوم به حج رفته ای بیش ... از تغییرات در سازمان حج خبری نیست – خبر خوان mazanne.byethost13.com/2016/11/.../از-تغییرات-در-سازمان-حج-خبری-نیست/ 5 نوامبر 2016 ... ... تشکیلات جدید وزارت مشکلات زیادی دارد/بحث تغییر در باشگاه پرسپولیس وجود ندارد · تجلیل فدراسیون والیبال از پیشکسوتان این رشته ... تجمع خانواده شهدای منا مقابل سازمان حج - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13960411000583‎Cachedنیم سکه, قیمت (ریال):, ۶,۴۸۲,۳۹۷, تغییر: -۱۰,۰۰۳(-۰.۱۵%), کمترین: ۶,۴۸۲,۳۹۷ .... تجمع خانواده شهدای منا مقابل سازمان حج/ برخورد فیزیکی حراست سازمان با خبرنگاران ... حج امسال برقرار شده و خبری از پذیرش شروط ایران در مذاکرات حج با عربستان نیست؟