مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تبدیل زباله‌های پلاستیکی اقیانوس‌ها به کفش‌های ورزشی

[ad_1]

تبدیل زباله‌های پلاستیکی اقیانوس‌ها به کفش‌های ورزشی

دانش > طبیعت - به گزارش ایرنا، یکی از بزرگترین تولیدکننده های کفش ورزشی قصد دارد پلاستیک های سرگردان اقیانوس را به کفش تبدیل کند.

شرکت آدیداس به عنوان یکی از تولیدکنندگان کفش های ورزشی در همکاری با یک گروه حفاظت از محیط زیست به نام Parley for the Oceans اقدام به تولید کفش های ورزشی با استفاده از زباله های پلاستیکی اقیانوس کرده است.
قرار است این شرکت در آینده ای نزدیک حدود هفت هزار جفت کفش با استفاده از پلاستیک های بازیافتی اقیانوس تولید کند و این پروژه را برای تولید یک میلیون جفت کفش در سال 2017 میلادی وسعت دهد. هدف نهایی شرکت آدیداس خارج کردن پلاستیک های خام از زنجیره تامین این شرکت است.
پلاستیک لازم برای تولید هر کفش حدود 11 بطری پلاستیکی است. قسمت بالای کفش از پلی استر بازیافتی تولید شده که حدود 5 درصد از مواد اولیه را تشکیل می دهند و 95 درصد مابقی از زباله های پلاستیکی جمع آوری شده از سواحل مالدیو تولید شده است. شرکت آدیداس در نظر دارد از چند نمونه کیت ورزشی تولید شده به این روش برای باشگاه های فوتبال بایرن مونیخ و رئال مادرید استفاده کند.
بنیان گذار گروه حمایت از محیط زیست Parley for the Oceans هدف این پروژه را پاکسازی اقیانوس ها از پلاستیک بیان کرده و معتقد است جمع آوری زباله های پلاستیکی با کمک همه افراد امکان پذیر است.
زباله های پلاستیکی شناور در سطح آب ها به یک معضل محیط زیستی جدی تبدیل شده است. این زباله ها معمولا باعث ایجاد زخم و عفونت و مرگ پرندگان و موجودات دریایی می شوند؛ به علاوه پرندگان این زباله ها را با مواد غذایی اشتباه می گیرند و آنها را می بلعند. در برخی از مواد نیز پرندگان دریایی از حیواناتی تغذیه می کنند که درون معده آنان ظروف پلاستیکی قرار دارد.
بر اساس گزارشی که در ماه ژانویه منتشر شد، تا سال2050 میلادی میزان زباله های پلاستیکی موجود در حاشیه آب ها و شناور بر سطح آن، بیش از ماهی ها خواهد شد و باید اقدام جدی در زمینه جلوگیری از نشت زباله به دریاها صورت گیرد.
در حال حاضر سالانه بیش از هشت میلیون تن زباله به دریا ها و اقیانوس ها ختم می شود که معادل یک کامیون زباله در هر دقیقه است.

5454


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


16 ساعت قبل ... به گزارش ایرنا، یکی از بزرگترین تولیدکننده های کفش ورزشی قصد دارد پلاستیک های سرگردان اقیانوس را به کفش تبدیل کند.16 ساعت قبل ... به گزارش پایتخت به نقل از ایرنا٬ گاردین نوشت، شرکت آدیداس به عنوان یکی از تولیدکنندگان کفش های ورزشی در همکاری با یک گروه حفاظت از محیط ...تبدیل زبالههای پلاستیکی اقیانوسها به کفشهای ورزشی. دانش > طبیعت - به گزارش ایرنا، یکی از بزرگترین تولیدکننده های کفش ورزشی قصد دارد پلاستیک های ...1 ساعت قبل ... به گزارش افکارنیوز، بعد از فوت منصورپورحیدری و برای برگزاری مراسم او هر نهاد. .... تبدیل زبالههای پلاستیکی اقیانوسها به کفشهای ورزشی.تبدیل زبالههای پلاستیکی اقیانوسها به کفشهای ورزشی. دانش > طبیعت - به گزارش ایرنا، یکی از بزرگترین تولیدکننده های کفش ورزشی قصد دارد پلاستیک های ...تبدیل زبالههای پلاستیکی اقیانوسها به کفشهای ورزشی. دانش > طبیعت - به گزارش ایرنا، یکی از بزرگترین تولیدکننده های کفش ورزشی قصد دارد پلاستیک های ...9 ساعت قبل ... شرکت آدیداس به عنوان یکی از تولیدکنندگان کفش های ورزشی در همکاری با یک گروه حفاظت از محیط زیست به نام Parley for the Oceans اقدام به ...تبدیل زبالههای پلاستیکی اقیانوسها به کفشهای ورزشی. دانش > طبیعت - به گزارش ایرنا، یکی از بزرگترین تولیدکننده های کفش ورزشی قصد دارد پلاستیک های ...تبدیل زبالههای پلاستیکی اقیانوسها به کفشهای ورزشی. دانش > طبیعت - به گزارش ایرنا، یکی از بزرگترین تولیدکننده های کفش ورزشی قصد دارد پلاستیک های ...


کلماتی برای این موضوع

جالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای …این لباس اجساد را به کمپوست پاک تبدیل می کند کشیدن این نقاشی سال زمان برده استپزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار …سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد آمار مرگ و میرهای ناشی از حوادث به ویژه تصادفات در کشور اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشی



لینک منبع :تبدیل زباله‌های پلاستیکی اقیانوس‌ها به کفش‌های ورزشی

Images for تبدیل زباله‌های پلاستیکی اقیانوس‌ها به کفش‌های ورزشی ایرنا - زباله های پلاستیکی اقیانوس کفش می شوند www.irna.ir/fa/News/82295502/‎Cached5 نوامبر 2016 ... تهران - ایرنا - یکی از بزرگترین تولیدکننده های کفش ورزشی قصد دارد پلاستیک های سرگردان اقیانوس را به کفش تبدیل کند. تبدیل زباله‌های پلاستیکی اقیانوس‌ها به کفش‌های ورزشی - دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1125209 5 نوامبر 2016 ... به گزارش ایرنا، شرکت آدیداس به عنوان یکی از تولیدکنندگان کفش های ورزشی در همکاری با یک گروه حفاظت از محیط زیست به نام Parley for the ... زباله‌های پلاستیکی اقیانوس کفش می‌شوند www.hamshahrionline.ir/details/351767‎Cached6 نوامبر 2016 ... همشهری آنلاین: یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های کفش ورزشی قصد دارد پلاستیک‌های سرگردان اقیانوس را به کفش تبدیل کند. تبدیل زباله های پلاستیکی اقیانوس ها به کفش های ورزشی - پایگاه ... tnews.ir/news/c2cb73708029.html به گزارش ایرنا، یکی از بزرگترین تولیدکننده های کفش ورزشی قصد دارد پلاستیک های سرگردان اقیانوس را به کفش تبدیل کند. آدیداس از زباله‌های پلاستیکی اقیانوس ها کتانی ساخت! | سایت خبری ... www.iranianplast.com/new/.../آدیداس-از-زباله‌های-پلاستیکی-اقیانوس/‎Cached8 جولای 2016 ... آدیداس از زباله‌های پلاستیکی اقیانوس ها کتانی ساخت! ... که قصد دارد تا با استفاده از زباله‌های اقیانوسها و تبدیل آن به الیاف نخی، محصولات دیگری را نیز تولید کند. ... شرکت آدیداس سال گذشته نیز از نمونه اولیه یک کفش ورزشی که با ... آدیداس و تولید کفش های ورزشی از زباله های پلاستیکی اقیانوس ... https://celeb.city/adidas-ocean-waste-plastic-shoes/‎Cachedپارلی شریک آدیداس است که زباله های پلاستیکی اقیانوس را به الیاف تبدیل کرده و کفش های رانینیگ خود را با آنها می سازد. برای تولید هر کفش به طور متوسط ۱۱ ... آدیداس از زباله‌های اقیانوس کفش تولید می‌کند - دیجی رو digiro.ir/adidas-parley-ocean-plastic-shoes/‎Cached4 جولای 2016 ... آدیداس در اقدامی تازه شروع به تولید کفش‌های کتانی با همکاری موسسه Parley ... ایده این کفش تولیدشده با همکاری آدیداس و Parley، تبدیل اقیانوس پر از زباله به ... البته آن‌هم با استفاده از مواد اولیه‌ای چون زباله‌های پلاستیکی اقیانوس‌ها و دریاها. ... ورزشی آدیداس · کفش ورزشی بازیافتی · کفش ورزشی بازیافتی آدیداس. تک شات | آدیداس کفش‌های جدیدی را از زباله‌های پلاستیکی سطح دریاها ... https://www.techshot.ir/technology/107488‎Cached22 آوریل 2017 ... آدیداس کفش‌های جدیدی را از زباله‌های پلاستیکی سطح دریاها تولید کرده است ... برای محیط زیست را به یک فرصت تبدیل و از آن برای تولید کفش استفاده کرده است. این دستاورد بزرگ، نشان دهنده تعهد ما به اقیانوس هاست و ما این برنامه را در قالب استراتژی Parley A.I R ... نگاه نزدیک به کفش های ورزشی چاپ سه بعدی آدیداس. عکس خبر؛ کفش‌هایی از جنس آشغال! - PressTV presstv.com/.../Adidas-gets-creative-with-shoes-made-from-recycled-ocean-plastic 6 جولای 2016 ... ... استفاده از زباله‌های بازیافتی اقیانوس‌ها اقدام به تولید کفش ورزشی کرده است. ... دارد پلاستیک‌ها و زباله‌های موجود در اقیانوس‌ها را به الیاف نخی تبدیل کرده و ... بعدی تولید شده بود و مواد اولیۀ آن نیز زباله‌های پلاستیکی اقیانوس‌ها بود.