مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

به این مکان ها به تنهایی سفر کنید (2)

[ad_1]
 برترین ها: هر چند که سفر انفرادی کاری دلهره آور به نظر می رسد، اما هر کسی باید یک بار هم که شده آن را تجربه کند.سفر انفرادی به شما امکان می دهد با خودتان خلوت کنید و فرصتی را فراهم می آورد که با فرهنگ های دیگر آشنا شوید.

ما در اینجا فهرستی از مکان هایی ارائه داده ایم که برای سفر انفرادی ایده آل هستند.  در این سفرها از ماجراجویی در نیوزیلند تا احساس آرامش واقعی در سینکو تِره ایتالیا را می توانید تجربه کنید.

قدم زدن در میان ساختمانهای زیبای سفید و آبی که جزایر یونانی را آراسته اند، یک گردش انفرادی فوق العاده است. همچنین می توانید در ساحل این جزایر  استراحت کنید یا برای دیدن جزایر اطراف مدتی قایق سواری نمایید.  

 

30 مورد از بهترین مکانهایی که می توانید تنهایی به آنجا سفر کنید 

 


اگر به تنهایی به تایپه تایوان سفرکنید، خیلی بیشتر از سفرتان لذت خواهید برد. بازارهای شبانه  زیادی در این شهر وجود دارد که می توان از طریق آنها به  اکتشاف در فرهنگ و غذاهای این کشور پرداخت.  

 

30 مورد از بهترین مکانهایی که می توانید تنهایی به آنجا سفر کنید 

 


در شیلی، می توانید اسکی کنید، به گشت و گذار بپردازید ، و در طول کل روز از گردش در شهر لذت ببرید. اگر به شیلی رفتید، اقامت در شهر شلوغ سانتیاگو و منطقه بکر پاتاگونیا را از دست ندهید.

 

30 مورد از بهترین مکانهایی که می توانید تنهایی به آنجا سفر کنید 

 


در  یکی از چندین هتل مجهز به صبحانه و تخت ایرلند اقامت کنید و از معاشرت با مردم مهمان نواز محلی، حضور در میخانه ها و شرکت در تورهای پیاده و از چندین مایل تپه های سرسبز و صخره های ساحلی حومه شهرهای آن لذت ببرید.

 

30 مورد از بهترین مکانهایی که می توانید تنهایی به آنجا سفر کنید 

 


چشم انداز بسیار زیبای یخچال های طبیعی، پارک های ملی، و آبشارها، چهره ای صلح آمیز به کشور ایسلند بخشیده است. چشمه آب گرم معروف مرداب آبی نیز در این کشور قرار دارد.

 

30 مورد از بهترین مکانهایی که می توانید تنهایی به آنجا سفر کنید 

 


شهر بندری مارسی در جنوب فرانسه واقع شده  و مکان های تاریخی زیادی را در خود جای داده است؛  از یک کلیسای جامع گرفته تا یک قلعه که زمانی به عنوان صومعه کاربرد داشته است. قدم زدن در امتداد اسکله ها و تماشای رفت و آمد قایق ها در آن منطقه تجربه ای فوق العاده خواهد بود.

 

30 مورد از بهترین مکانهایی که می توانید تنهایی به آنجا سفر کنید 

 


در فنلاند، می توانید از کنار تعداد زیادی فروشگاه عبور کنید و در موزه ها و بازارهای شهر هلسینکی قدم بزنید؛  یک سفر یک روزه به شهر ساحلی هانکو داشته باشید؛ یا از یک اجرای زنده در شهر هنر محور اسپو لذت ببرید.

 

30 مورد از بهترین مکانهایی که می توانید تنهایی به آنجا سفر کنید 

 


انبرگریس کای، یک جزیره کوچک در کشور بلیز است. این جزیره خانه ای رویایی برای یک زندگی دریایی باورنکردنی است؛ در این جزیره می توانید از  سواحل پر زرق و برق، کافه های ساحلی ، جنگل های انبوه سرسبز و حتی ویرانه های تولیدی صنعتی مایان دیدن کنید.  

 

30 مورد از بهترین مکانهایی که می توانید تنهایی به آنجا سفر کنید 

 


استکهلم سوئد، شهری عجیب، جالب و البته کوچک است که می توانید در آن دوچرخه سواری کنید یا سوار کایاک شوید.

 

30 مورد از بهترین مکانهایی که می توانید تنهایی به آنجا سفر کنید 

 


با وجود مجموعه ای از وسایل حمل و نقل جدید و قایق های تک نفره و معاشرت با مردم محلی صمیمی، استرالیا مقصدی است که در آن هیچ گاه احساس تنهایی نخواهید کرد.

 

30 مورد از بهترین مکانهایی که می توانید تنهایی به آنجا سفر کنید 

 


طبق گزارش موسسه "سفر + اوقات فراغت"، هلندی ها به عنوان آرام ترین و پذیراترین مردم اروپا شناخته می شوند. در خیابانهای آمستردام با پای پیاده یا با دوچرخه گردش کنید و از دیدن کانال های جذاب و خانه های رنگارنگ آن شگفت زده شوید.

 

 30 مورد از بهترین مکانهایی که می توانید تنهایی به آنجا سفر کنید

 


قوانین سختگیرانه سنگاپور باعث شده این کشور به کشوری تمیز، امن و منظم تبدیل شود. گردش در باغهای گیاهی  سنگاپور و باغ ملی ارکیده را پیش از خرید از "باغ جاده" تجربه کنید.

 

30 مورد از بهترین مکانهایی که می توانید تنهایی به آنجا سفر کنید 

 


افراد ماجراجو حتما سری به پاناما بزنند؛ مجموعه ای از شرکت های برگزارکننده تورهای گردشگری، سفرهای یک روزه در شهر پاناما را به شما پیشنهاد می دهند تا به شما کمک کنند در خارج از محل اقامت و با امنیت کامل گردش کنید.

 

30 مورد از بهترین مکانهایی که می توانید تنهایی به آنجا سفر کنید 

 


با سیستم یو باهن برلین، سفر به این شهر آسان شده است. این سیستم یک متروی زیرزمینی ارزان است . شهر برلین، دارای ساکنانی مودب بوده و مجموعه ای از مکانهای تاریخی از جمله دیوار برلین در آن قرار دارد.

 

30 مورد از بهترین مکانهایی که می توانید تنهایی به آنجا سفر کنید 

 


انگلستان سالهاست مسافران تنها را به خود جذب می کند. این کشور دارای شهر هایی مانند یورک و کمبریج است  که بسیار مورد علاقه مسافران هستند. لندن دارای بازارهای التقاطی در فضای باز و تئاترهای خیابانی بوده، در حالی که منچستر با صحنه های ضد فرهنگی اش شناخته می شود.

 

30 مورد از بهترین مکانهایی که می توانید تنهایی به آنجا سفر کنید

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


3 ساعت قبل ... اگر به تنهایی به تایپه تایوان سفرکنید، خیلی بیشتر از سفرتان لذت خواهید برد. بازارهای شبانه زیادی در این شهر وجود دارد که می توان از طریق آنها ...1 روز پیش ... سفر انفرادی به شما امکان می دهد با خودتان خلوت کنید و فرصتی را فراهم می آورد که ... این منطقه، مکانی فوق العاده برای گذراندن اوقات تنهایی بوده و از آن مناطقی است .... 2. نظری ندارم. بدون نام. درباره به این مکان ها به تنهایی سفر کنید (1).3 ساعت قبل ... برترین ها: هر چند که سفر انفرادی کاری دلهره آور به نظر می رسد، اما هر کسی باید یک بار هم که شده آن را تجربه کند.سفر انفرادی به شما امکان می دهد با ...نیمه نخست دیدار ردهبندی جام جهانی فوتسال 2016 در حالی با تساوی بدون گل تمام شد که دروازبانهای 2 تیم نمایش خیرهکنندهای داشتند. به گزارش خبرنگار گروه ورزش ...15 ساعت قبل ... هر چند که سفر انفرادی کاری دلهره آور به نظر می رسد، اما هر کسی باید یک بار هم که شده آن را تجربه کند.سفر انفرادی به شما امکان می دهد با خودتان خلوت ...به این مکان ها به تنهایی سفر کنید (2). 23 دقیقه پیش گردشگری 0. مطالب مرتبط. این موزههای تهران را حتما باید ببینید ... در این سفر یانگوم از شما استقبال میکند!شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید شما امکان ارسال پاسخ را ندارید شما نمیتوانید فایل ... به این مکان ها به تنهایی سفر کنید. 2 ساعت پیش انجمن ها بروزترین ها 0.در این موقع از سال که فصل میوه هایی همچون گوجه سبز و آلو است، درست کردن لواشک یکی از کارهایی است که خیلی از خانم ها آن را انجام می دهند. اما در این ویدئو طرز تهیه ...3 ساعت قبل ... هر چند که سفر انفرادی کاری دلهره آور به نظر می رسد، اما هر کسی باید یک بار هم که شده آن را تجربه کند.سفر انفرادی به شما امکان می دهد با خودتان خلوت ...


کلماتی برای این موضوع

سفر به قاره سبز سفرنامه اروپا لست سکندبا سلام خدمت دوستان وخوانندگان عزیز سایت لست سکند و علاقمندان به سفر ، ایرانگردی و تهدید امام جمعه جیرفت در صورت عدم لغو سخنرانی مطهری رضا کرمی‌پور به دنبال مخالفت پاسخ به سوالات متداول شما تم دیزاینرپاسخ به سوالات کلی شما ۱ برای جستجو در متن کد های قالب بهتر است از دکمه ی استفاده سفر چهار روزه زمینی به ارمنستان سفرنامه …یک روز که داشتم در سایت من از دوستان تعجب میکنم که هدفشون از رفتن به ارمنستان با یکی فان وسرگرمیفان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران توصیه ها به زائران عراق ضمن التماس دعا و با آرزوی قبولی زیارت و اعمال استحبابی در سفر معنوی و پر ارزش به راه و رسم سفر به ارمنستان نکاتی برای سفر به ارمنستان مکانهای تفریحی ارمنستان جاذبه های گردشگری ارمنستان دیار دانلوددانلود رایگان نرم افزاردر بروز رسانی نیز موارد زیر به آن اضافه شده است ویرایشگر تصویری جدید براى ویدیوها توصیه های مسافرت به توصیه های مسافرت به ارمنستان گاه ندانستن ساده ترین موارد در سفر موجب می شود اوقات دلایل اصلی تنهایی دختران دلیل تنها ماندن یک …یک دختر چرا همیشه تنها می‌ماند؟ دوست دارید بدانید چرا بعضی خانم‌ها نمی‌توانند تصاویری از اولین سفر بشر به کره ی ماهجدید ترین این بخش تولد دوباره هواپیما سوپرسونیک‌ عکس به پرواز درآمدن نخستین ایرباس تکناز دیدنی ها، خبری، پزشکی، اس ام اس، عکس، …کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به تکناز می باشد استفاده از مطالب سایت تکناز مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …سیب زمینی در ایران زود جایگاهی درخور یافت و به مذاق مردمان خوش نشست و لازم نیامد کسی استفتائات موسیقی و غنا س آیا خمس و زکات بر کودکانی که هنوز به سن تکلیف نرسیده‏‌اند، واجب می‏‌شود؟ س سایت تخصصی بانواندرباره مسائل جنسی نکاتی مفید استفاده مداوم از آنتی بیوتیک ها خطر ابتلا به عفونت های انشایی با موضوعسفر خیالی به …انشایی با موضوعسفر خیالی به اسمان همیشه ارزو داشتم که به اسمان سفر کنمروزی که این لیست بهترین مکان ها و جاهای تفریحی مشهد …گردشگریلیست بهترین مکان ها و جاهای تفریحی مشهد تصاویر اگر می خواهید سفرتان به مشهد به خاطره تنظیم زمان روان شـناســی کودک دکتر سیما فردوسی به‌ دوران‌ گذشته‌ انسان‌ها که‌ رجوع‌ می اس ام اس برای همهسلام و درود به دوستان و همراهان وفادار قدیمی مدتها دنبال فرصتی بودم که بتونم برگردم و پاسخ به سؤالات شرعی مخاطبان درباره مسائل …آیا به کتب درسی خمس تعلق میگیرد؟ کتابهای درسی مورد نیاز خمس ندارد، یعنی اگر کتاب



لینک منبع :به این مکان ها به تنهایی سفر کنید (2)

Images for به این مکان ها به تنهایی سفر کنید (2) به این مکان ها به تنهایی سفر کنید (2) - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../به-این-مکان-ها-به-تنهایی-سفر-کنید-2‎Cached6 نوامبر 2016 ... به این مکان ها به تنهایی سفر کنید (2). هر چند که سفر انفرادی کاری دلهره آور به نظر می رسد، اما هر کسی باید یک بار هم که شده آن را تجربه کند. به این مکان ها به تنهایی سفر کنید (2) - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/654555/ هر چند که سفر انفرادی کاری دلهره آور به نظر می رسد، اما هر کسی باید یک بار هم که شده آن را تجربه کند. سفر انفرادی به شما امکان می دهد با خودتان خلوت کنید و فرصتی را ... به این مکان ها به تنهایی سفر کنید (2) -آکا - آکاایران www.akairan.com/asia/word/news20161172292153864.html 7 نوامبر 2016 ... به این مکان ها به تنهایی سفر کنید (2) هر چند که سفر انفرادی کاری دلهره آور به نظر می رسد، اما هر کسی باید یک بار هم که شده آن را تجربه کند. به این مکان ها به تنهایی سفر کنید (2) | هر چند که سفر انفرادی - قطره www.ghatreh.com/news/nn34478888/این-مکان-تنهایی-سفر-کنید 6 نوامبر 2016 ... هر چند که سفر انفرادی کاری دلهره آور به نظر می رسد، اما هر کسی باید یک بار هم که شده آن را تجربه کند.سفر انفرادی Ø. به این مکان ها به تنهایی سفر کنید (2) - جویا jooya.net/tourism/به-این-مکان-ها-به-تنهایی-سفر-کنید-2-2327165 هر چند که سفر انفرادی کاری دلهره آور به نظر می رسد، اما هر کسی باید یک بار هم که شده آن را تجربه کند.سفر انفرادی به شما امکان می دهد با خودتان خلوت کنید و فرصتی را ... مزایای سفر کردن با تورهای گروهی - توریستگاه https://www.touristgah.com/.../مزایای-سفر-کردن-با-تورهای-گروهی‎Cached5 جولای 2017 ... هنگامی که به تنهایی به کشوری که زبان رسمی آن با زبان مادری شما تفاوت دارد سفر ... بدون شک شما برای لذت بردن از سفر خود، می توانید به تورهای گردشگری اعتماد کنید. 2. ... را با تور گردشگری سفر کنید متوجه خواهید شد که تمامی این چالش ها از پیش برنامه ریزی .... 10 مکان دیدنی تایلند مناسب برای سفر در تابستان ... بهترین شهرهای دنیا برای پیاده روی - کجارو www.kojaro.com/2017/8/2/127296/بهترین-شهر-گردش-پیاده/‎Cached6 روز پیش ... چه به تنهایی در حال سفر باشید و چه اینکه همراه تورهای پیاده‌روی محلی باشید، می‌توانید ... با این تور پیاده‌روی ونکوور به دنیای گانگسترها و مکان‌های ممنوعه، شیرجه بزنید! ... در شانزالیزه قدم بزنید و در تمام فروشگاه‌ها توقف کنید. مناطق پرطرفدار پاریس، کناره‌ی رودخانه یا محله‌ی لاتین از بهترین مکان‌ها برای گردش پیاده‌اند. به چه شهرهایی نباید به‌ تنهایی سفر کرد؟ - کجارو www.kojaro.com/2017/2/24/125080/شهرهای-خطرناک-سفر/‎Cached25 فوریه 2017 ... برخی مکان‌ها از دیگر مکان‌ها خطرناک‌تر هستند، خصوصا برای مسافرانی که دوست دارند به تنهایی سفر کنند. آن‌هایی که برنامه‌ریزی می‌کنند تا به این ۵ ... تنها سفر کردن و همچنان تنها نماندن! 9 نکته در خصوص اینکه چطور در ... travelchi.ir/تنها-سفر-کردن-9-نکته/سفر-بهتر/‎Cachedبرای اکثر مسافران این چنینی، سفر به معنی رها کردن همه چیز در گوشه ای از دنیا ... اما تابه حال به این فکر کرده اید که چطور است تنها سفر کردن را اول با یک تور تجربه کنید؟ ... ریزی سفر طوری پیش رفته که مجبورید زمان قابل توجهی را به تنهایی بگذرانید. ... وقتی شما در به در دنبال مکان ها توریستی و شلوغ میگردید، بعد از مدتی در بین ...