مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خوراک لوبیا سفید و بشقاب سبزیجات

[ad_1]

وب‌سایت دکتر کرمانی: اگر می خواهید یک وعده غذایی با کالری متوسط خوب سیرتان کند و به شما انرژی دهد دستور غذایی امروز را خوب به ذهن بسپارید. مواد به کار رفته در این دستور پخت ساده هستند و می توانید خیلی سریع آماده شان کنید.

 

لوبیا و پروتئین مقدار زیادی پروتئین به غذا اضافه می کنند و سبزیجات حاوی فیبر هستند. ترکیب و فیبر و پروتئین در یک غذا یعنی می توانی تا مدت طولانی سیر باشی.

 

با نگاهی به مواد مغذی نیز می بینید که چقدر این غذا سالم است! پس امروز بدن خود را تحویل بگیرید و یک وعده غذای سالم و انرژی بخش مهمانش کنید.

مواد لازم:
  • 4 قاشق چای خوری روغن زیتون
  • سه چهارم فنجان پیاز خرد شده
  • دو قاشق غذا خوری سیر برش خورده
  • 226 گرم قارچ، هر کدام به چهار قسمت تقسیم شده باشند
  • 3 فنجان گوجه فرنگی خرد شده ( دو عدد بزرگ )
  • یک فنجان آب سبزیجات بدون نمک
  • سه چهارم قاشق چای خوری نمک
  • 425 گرم لوبیا سفید کنسروی یا پخته، آب کشیده شده و خشک
  • 141 گرم اسفناج
  • 4 عدد تخم مرغ بزرگ
  • یک قاشق غذا خوری سرکه سیب
  • فلفل سیاه به اندازه دلخواه

 خوراک لوبیا سفید و بشقاب سبزیجات به همراه تخم مرغ

 

روش پخت:

1. یک قاشق غذا خوری روغن زیتون را در ماهی تابه و روی شعله متوسط رو به بالا گرم کنید.

 

2. پیاز و سیر را به ماهی تابه اضافه کنید. به مدت 2 دقیقه بپزید و در طول پخت دائم محتویات را بهم بزنید.

 

3. به ماهی تابه قارچ اضافه کنید به مدت 5 تا 6 دقیقه یا تا زمانی که قهوه ای شوند به پختشنان ادامه دهید.

 

4. به ماهی تابه گوجه فرنگی، آب، سبزیجات، نمک و لوبیا ها را اضافه کنید و محتویات درون آن را به جوش بیاورید. به مدت پنج دقیقه و تا جایی که محتویات نرم شوند و نیمی از مایع تبخیر شود به پختن ادامه دهید. فراموش نکنید محتویات را مرتب بهم بزنید.

 

5. اسفناج را اضافه کنید، به مدت 2 دقیقه بپزیدش.

 

6. ماهی تابه را از روی شعله بردارید درپوشش را بگذارید و گرم نگهش دارید.

7. یک قاشق چای خوری روغن زیتون باقی مانده را در یک ماهی تابه بزرگ نچسب روی شعله متوسط گرم کنید، تخم مرغ ها را در ماهی تابه بشکنید، حدود سه دقیقه یا تا زمانی که سفیده تخم مرغ ها پخته شود و زرده هنوز شل باشد بپزید.

 

8. میکس لوبیایی که پختید را بین 4 کاسه تقسیم کنید. روی هر وعده یک تخم مرغ قرار دهید، سپس رویش سرکه و فلفل سیاه بریزید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


6 ا کتبر 2016 ... خانه آموزش آشپزی رژیمی خوراک لوبیا سفید و بشقاب سبزیجات به همراه تخم مرغ ... لوبیا و پروتئین مقدار زیادی پروتئین به غذا اضافه می کنند و ...17 ا کتبر 2016 ... خوراک لوبیا سفید و بشقاب سبزیجاتِ سیرکننده. ترکیب و فیبر و پروتئین در یک غذا یعنی می توانی تا مدت طولانی سیر باشی. با نگاهی به مواد ...2 ساعت قبل ... خوراک لوبیا سفید و بشقاب سبزیجات به همراه تخم مرغ. روش پخت: 1. یک قاشق غذا خوری روغن زیتون را در ماهی تابه و روی شعله متوسط رو به بالا گرم ...17 ا کتبر 2016 ... ترکیب و فیبر و پروتئین در یک غذا یعنی می توانی تا مدت طولانی سیر باشی. با نگاهی به مواد مغذی نیز می بینید که چقدر این غذا سالم است!ترکیب و فیبر و پروتئین در یک غذا یعنی می توانی تا مدت طولانی سیر باشی. با نگاهی به مواد مغذی نیز می بینید که چقدر این غذا سالم است!2 ساعت قبل ... اگر می خواهید یک وعده غذایی با کالری متوسط خوب سیرتان کند و به شما انرژی دهد دستور غذایی امروز را خوب به ذهن بسپارید. مواد به کار رفته در این ...2 ساعت قبل ... خوراک لوبیا سفید و بشقاب سبزیجات. خلاصه خبر. وب سایت دکتر کرمانی: اگر می خواهید یک وعده غذایی با کالری متوسط خوب سیرتان کند و به شما ...15 دقیقه قبل ... خوراک لوبیا سفید و بشقاب سبزیجات اگه می خواهید یک قول غذایی با کالری متوسط خوب سیرتان کند و به شما انرژی دهد دستور غذایی امروز را خوب به ...خوراک لوبیا سفید و بشقاب سبزیجات به همراه تخم مرغ روش پخت: 1. یک قاشق غذا خوری روغن زیتون را در ماهی تابه و روی شعله متوسط رو به بالا گرم کنید. 2. پیاز و ...


کلماتی برای این موضوع

انواع خوراک سبزیجات و خوراک های رژیمیآشنایی با طرز تهیه انواع خوراک سبزیجاتخوراکهای سبزیجات و خوراکهای بدون گوشتانواع دستور پخت خوراک لوبیا سبز آکاطرز تهیه خوراک لوبیا سبز دو طرف لوبیا سبز را قطع کرده و سپس آن را قطعه قطعه نموده و غذاهای رژیمی انواع غذای رژیمی آموزش آشپزی آکا و طرز …طرز تهیه کوکو سبزیجاتپنکیک طرز تهیه مرغ رژیمی فلفلی سوپ رژِیمی چربی سوز طرز تهیه آشپزی رنگین عکس و تزئین انواع خوراک عکس و تزئین انواع دلمه و کوفته عکس و تزئین انواع خورش و کــبابآشپزی سالم پزشکان ایران وجود سیر در این خوراک خوشمزه عطر و طعم خاصی به آن بخشیده است مواد لازم برای تهیه پوره آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی …تور تایلند سفری به سرزمین شادی ها بنز،هیونداو بخریداقساط بلند مدت بهترین راه هر آنچه درباره قورمه سبزی باید بدانیدسایر مطالب آشپزی و شیرینی پزی طرز تهیه پیتزا مرغ و قارچ به راحتی از این پیتزا نمیشه یک غذای ساده و خوشمزه مخصوص مهمانی دورهمیمرغ و برنج سرخ شدۀ چینی مواد لازم برنج سفید پیمانه سینه مرغ عدد گرم نمک و فلفل سیاهروزنوشتهای یک بز کوهیسلام شب بخیر،جلوی تلویزیون نشستم و سریال آخرم هم تمام شده و بیکار شدم واسه همین نکات طلایی در طبخ و مصرف ماهی سالمونبرای آنهایی که عاشق خوردن غذاهای دریایی هستند، هیجان انگیزترین وعده غذایی بشقاب ماهی دندان پزشکی پزشکان ایراندندان درآوردن نوزادان و راههای کاهش درد دندان درآوردن دستش را داخل دهانش می کند و آب علایم مزاجهای چهارگانه و انتخاب غذاحجامتزالو درمانیمزاج بهار فصل بهار از نظر گرمی ‌و سردی، تری و خشکی در اعتدال است و هیچ‌یک از وضعیت پیش غذا کاناپه بروشتا بورانی ایران کوکغذاهای اصلی سوپ و آش آشپزی ماکروفر املت و کرپ پلو و چلو پوره خوراک خورش سوفله و قیمت لیر ترکیه جدول قیمت ارز ارانیکو دریافت آخرین قیمت ارز، سکه و طلا با استفاده از سرویس پیام کوتاه طرز تهیه کوفته هندی ، تند و خوشمزهآخرین خبرها استخدام فوری در یهترین شرکتها با عالی ترین حقوق و مزایا زیباترین عکسهای قیمت طلا جدول قیمت سکه و فلزات گرانبها طلا ، قیمت طلا ، قیمت فلزات گرانبها ، قیمت سکه و فلزات گرانبها ، فروش طلا طرز تهیه پاستا با سس کاربوناراطرز تهیه سوپر رولت مرغ با سس مخصوص و رول کدو بادمجانعصر ایران سایت تحلیلی خبری ایرانیان سراسر جهان خبرهای علمی فرهنگی هنری ورزشی سیاسی و در عصرایرانمشکلات احتمالی و نکات مفید برای پخت کیکدوستای عزیز خیلی مواقع با اینکه شما دقیقا مراحل پخت کیک رو انجام دادید و خیلی هم برای لیست جهیزیه لیستجهیزیهدوستان من لیست جهیزیه م رو دسته بندی کردم و به نظرم فقط چیزای ضروری رو نوشتم اما اگه یه



لینک منبع :خوراک لوبیا سفید و بشقاب سبزیجات

خوراک لوبیا سفید و بشقاب سبزیجات به همراه تخم مرغ - مجله سلامتی ... https://kermany.com/خوراک-لوبیا-سفید-و-بشقاب-سبزیجات-به-همر/‎Cached6 ا کتبر 2016 ... خوراک لوبیا سفید و بشقاب سبزیجات به همراه تخم مرغ. اگر می خواهید یک وعده غذایی با کالری متوسط خوب سیرتان کند و به شما انرژی دهد دستور غذایی ... Images for خوراک لوبیا سفید و بشقاب سبزیجات خوراک لوبیا سفید و بشقاب سبزیجات - آشپزی ashpazi.ir/recipes/خوراک-لوبیا-سفید-و-بشقاب-سبزیجات 17 آوریل 2017 ... خوراک لوبیا سفید و بشقاب سبزیجات. مواد لازم. 4 قاشق چای خوری روغن زیتون; سه چهارم فنجان پیاز خرد شده; دو قاشق غذا خوری سیر برش خورده; 226 ... خوراک لوبیا سفید و بشقاب سبزیجات - کمونه kamooneh.com/fa/news/100834/خوراک-لوبیا-سفید-و-بشقاب-سبزیجات 7 نوامبر 2016 ... خوراک لوبیا سفید و بشقاب سبزیجات. اگر می خواهید یک وعده غذایی با کالری متوسط خوب سیرتان کند و به شما انرژی دهد دستور غذایی امروز را خوب به ... خوراک لوبیا سفید و بشقاب سبزیجات به همراه تخم مرغ - بهداشت نیوز ... khabarfarsi.com/u/42240330 خوراک لوبیا سفید و بشقاب سبزیجات به همراه تخم مرغ. اگر می خواهید یک وعده غذایی با کالری متوسط خوب سیرتان کند و به شما انرژی دهد دستور غذایی امروز را خوب به ذهن ... دستور تهیه خوراک لوبیا سفید و سبزیجات https://www.irstyle.net/دستور-تهیه-خوراک-لوبیا-سفید-سبزیجات/‎Cachedتهیه خوراک لوبیا سفید و سبزیجات,درست کردن خوراک لوبیا,خوراک لوبیا و سبزیجات,بشقاب سبزیجات,خواص لوبیا سفید,مصرف لوبیا سفید. طرز تهیه خوراک لوبیا سفید و بشقاب سبزیجات | - اگر می خواهید - قطره www.ghatreh.com/news/.../طرز-تهیه-خوراک-لوبیا-سفید-بشقاب-سبزیجات 10 ژانویه 2017 ... طرز تهیه خوراک لوبیا سفید و بشقاب سبزیجات. - اگر می خواهید یک وعده غذایی با کالری متوسط خوب سیرتان کند و به شما انرژی دهد دستور غذایی امروز ... هرلحظه، خوراک لوبیا سفید و بشقاب سبزیجات harlahze.com/اخبار-خواندنی/خوراک-لوبیا-سفید-و-بشقاب-سبزیجات اگر می خواهید یک وعده غذایی با کالری متوسط خوب سیرتان کند و به شما انرژی دهد دستور غذایی امروز را خوب به ذهن بسپارید. مواد به کار رفته در این دستور پخت ساده ... آموزش طرز تهیه خوراک لوبیا سفید و بشقاب سبزیجات به همراه تخم مرغ ... khandehrandeh.ir/آموزش-طرز-تهیه-خوراک-لوبیا-سفید-بشقاب/‎Cached7 ا کتبر 2016 ... لوبیا و پروتئین مقدار زیادی پروتئین به غذا اضافه می کنند و سبزیجات حاوی فیبر هستند. ترکیب و فیبر و پروتئین در یک غذا یعنی می توانی تا ... خوراک لوبیا سفید و بشقاب سبزیجات | خبر تو خبر khabartokhabar.ir/خوراک-لوبیا-سفید-و-بشقاب-سبزیجات/ خوراک لوبیا سفید و بشقاب سبزیجات. ۱۳۹۵-۰۸-۱۶ اشپزی. وب‌سایت دکتر کرمانی: اگر می خواهید یک وعده غذایی با کالری متوسط خوب سیرتان کند و به شما انرژی دهد ...