مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

انواع مدل های خلاقانه کابینت آشپزخانه

[ad_1]

انواع مدل های خلاقانه کابینت آشپزخانه

انواع مدل های خلاقانه کابینت آشپزخانه 

کابینت ها در آشپزخانه می توانند برای کدبانو بسیار کمک کننده باشند. برای مرتب کردن فضای آشپزخانه می توان وسایل را با نظم خاص در کابینت ها چید. آشپزخانه یکی از مهمترین جاهای یک خانه به حساب می آید. وسائل ریز و درشت زیادی در این قسمت خانه جای می گیرید

 

( و برای همین تمیز کردن آشپزخانه همیشه یک سال طول می کشد! ) که شاید دوست داشته باشید خیلی از آنها در دید مهمان هایتان نباشند. خوشبختانه کابینت های بسیار هوشمندانه ای ساخته شده که همه این موارد را پشت درهای بسته نگه می دارد.

 

۱- کابینت قهوه

انواع مدل های خلاقانه کابینت آشپزخانه

حساب کنید چقدر خوب می شد اگر هر روز کابینتی را باز می کردید که مجموعه ای کافئین مورد علاقه تان را در خود جای می داد. در این کابینت می توانید به راحتی قهوه ساز یا چایی ساز به همراه فنجان ها و هر چیز دیگری که به این روند مربوط می شود را جای بدهید.

 

۲- مینی انباری

انواع مدل های خلاقانه کابینت آشپزخانه

با اینکه این قفسه بیشتر شبیه به کابینت است، ما در واقع یک انباری کوچک کشویی است که درست بالای فضای پخت و پز قرار می گیرد. بنابراین وقتی در حال آشپزی هستید لازم نیست کلی به این سمت و آن سمت بروید تا چیزهایی که می خواهید را جلوی دستتان بگذارید.

 

۳- مرکز بشقاب ها

انواع مدل های خلاقانه کابینت آشپزخانه

اگر تعداد بشقاب ها و ظروف زیاد است حتما از این کابینت که استادانه ساخته شده استقابل خواهید کرد. در این کابینت حدود ۷۰ ظرف جا می شود و طراحی کشویی آن امکان هرگونه تصادف و آسیب رسیدن به ظروف را کاهش داده.

 

۴- ماکروفر مخفی

انواع مدل های خلاقانه کابینت آشپزخانه

با وجود اینکه بیشتر آشپزخانه ها یک مایکروفر دارند، اما قبول کنید وسیله خیلی زیبایی نیست. این کابینت برای مخفی کردن مایکروفر طراحی شده و حتی فضایی را در پایین خود برای آماده سازی مواد یا نگهداری هر آنچه دوست دارید گذاشته است.

 

۵- قفسه ای برای پیاز و سیب زمینی ها

انواع مدل های خلاقانه کابینت آشپزخانه

به جای اینکه یکی از کابینت ها یا کانترهای با ارزش آشپزخانه را فدا کنید این کابینت به شما اجازه می دهد درون سبد هایی سیب زمینی و پیازها را نگهداری کنید. سبدها را هر زمان دوست داشتید می توانید بیرون بکشید و تمیزکنید.

 

۶- یخچال مخفی

انواع مدل های خلاقانه کابینت آشپزخانه

در این یخچال کاملا شبیه به طرح کابینت ها است، می توانید از این یخچال مخفی برای ذخیره کردن آنچه نمی خواهید همه به آن دسترسی داشته باشند استفاده کنید.

 

۷- اکستریور مخفی

انواع مدل های خلاقانه کابینت آشپزخانه

نه اینها دراور نیستند. مونیکا بارگاوا یک طراح دکوراسیون است که این نوع کابینت ها را ابداع کرده.  در نگاه اول فکر می کنید درب آن کشویی باز می شود اما در واقع به صورت کلی از یک سمت باز می شود و اجازه می دهد وسائل بزرگی را در آن جای بدهید.

 

۸- لیفتر سنگین

انواع مدل های خلاقانه کابینت آشپزخانه

 به گزارش پارس ناز با اینکه میکسر های بزرگ پخت و پز را ساده می کنند اما بیرون کشیدن و برگرداندن آن سر جایش خیلی اذیت کننده است. مگر اینکه چنین کابینت هوشمندانه ای در خانه داشته باشید، کابینتی که هم جای نگهداری است و هم مانند یک لیفتر عمل می کند. به جای اینکه شما به دنبال مخلوط کن بروید مخلوط کن خودش پیش شما می آید.

 

۹- جا کلیدی

انواع مدل های خلاقانه کابینت آشپزخانه

دیگر هرگز کلید های خود را گم نمی کنید. در این مینی کابینت هوشمندانه می توانید نامه ها، قبض ها و همچنین کلیدها را نگهداری کنید. اگر کلیدهایتان جای مشخصی ندارید و همیشه به دنبال کلید ماشین خود هستید این کابینت به دردتان می خورد.

 

۱۰- دراور مخفی

انواع مدل های خلاقانه کابینت آشپزخانه

در کابینت باید یک دراور داشته باشید. می توانید در این دراور کشویی سینی های پخت و تخته های برش خود را نگهداری کنید و هر زمان که خواستید به راحتی به آنها دسترسی پیدا کنید.

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


29 آوريل 2014 ... دکوراسیون آشپزخانه های کوچک می تواند چالشی بزرگ برای افراد درگیر این کار باشد. اما با بهره گیری از تکنیکهایی در رنگ و طرح کابینت ها و دیوار ...انواع مدل های خلاقانه کابینت آشپزخانه کابینت ها در آشپزخانه می توانند برای کدبانو بسیار کمک کننده باشند برای مرتب کردن فضای آشپزخانه می توان وسا.اگر فضای کابینت کم است، از قفسه های متحرک آویزان برای نگهداری ابزار یا به نمایش گذاشتن لوازم مورد ... یک آشپزخانه کوچک به دقت و طراحی خلاقانه نیاز دارد. رنگهای ...مدل های متنوع دکوراسیون آشپزخانه و عکس کابینت آشپزخانه مدرن و شیک دکوراسیون ... کابینت ها در انواع طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارند در ادامه مطلب مدل کابینت شیشه ای ... در ادامه 20 مدل بار برای آشپزخانه با طراحی مدرن و خلاقانه را مشاهده خواهید کرد.اکسسوری کابینت کشویی آشپزخانه با طراحی خلاقانه و سودمند. ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴; 4710; دکوراسیون ... زیباترین مدل های شلف و قفسه آشپزخانه مدرن / عکس · مدل کمد لباس مدرن و جا رختی شیک در .... انواع طرح و مدل کمد نوجوان / عکس دکوراسیون اتاق نوجوان ...23 ژوئن 2015 ... (اکسسوری کابینت کشویی آشپزخانه با طراحی خلاقانه و سودمند). اکسسوری هایی برای ... در عکس های زیر با بهترین ایده ها و مدل های کابینت آشپزخانه کوچک آشنا می شویم. .... انواع مدل کابینت فلزی در دکوراسیون آشپزخانه مدرن / تصاویر ...6 آوريل 2014 ... دکوراسیون آشپزخانه,مدل دکوراسیون آشپزخانه کوچک,کابینت های ... می توانید یخچال، اجاق گاز و شماری از کابینت های لازم را در آن قرار دهید. ..... خلاقیت یک بانوی ایرانی در طراحی وسایل چیدمان خانه به سبک سنتی و اصیل ایرانی تصاویر ...مدل های خلاقانه آشپزخانه مخصوص آپارتمان های کوچک. مدل های خلاقانه ... مدل های کابینت ... مدل هایی از دکوراسیون طراحی انواع میز تلویزیون و فضای پیرامون آن در منزل: .11 سپتامبر 2016 ... 42 مدل خلاقانه دکوراسیون آشپزخانه های کوچک 2014. عکس های مدل ... عکس های انواع مدل کابینت مدرن سال 2013 را برای شما فراهم ... دکوراسیون وسط اشپز ...


کلماتی برای این موضوع

جدیدترین طرح های کابینت آشپزخانه ام دی اف و های …جدیدترین طرح های کابینت آشپزخانه ام دی اف و های گلاس مدل کابینت کابینت های گلاس مدل کابینت آشپزخانه – سری – جدیدترین اخبار …مدلکابینتآشپزخانهسریگردآوری توسط گروه وبگردی ممتاز نیوز مدل کابینت آشپزخانه ۲۰۱۵ سری دوم را در ادامه تصاویری از جدیدترین کابینت های آشپزخانه – …تصاویریازجدیدترینمدل کابینت آشپزخانه ۲۰۱۵ – سری ۲ گردآوری توسط گروه وبگردی ممتاز نیوز مدل کابینت مدل های زیبایی از دکوراسیون آشپزخانه های کوچک عکسدکوراسیون آشپزخانهمدل دکوراسیون آشپزخانه کوچککابینت های آشپزخانهمیزناهارخوری انواع مدل های پادری شیک و زیبا تصاویرانواع مدل های پادری شیک و زیبا مخصوص خانه های زیبا شماآشپزخانه، دکوراسیون آشپزخانه، چیدمان آشپزخانه، آشپزخانه برترین دکوراسیون های آشپزخانه دکوراسیون کامل آشپزخانه هایی متفاوت دکوراسیون مجموعه اول بسته های آموزشی در کشور تصاویری از …تصاویری از آرگ و اپن آشپزخانه و طراحی مدرن دکوراسیون منزل عکس دکوراسیون منزلدکوراسیون داخلی منزلدکوراسیون آشپزخانه عکس دکوراسیوندکوراسیون دکوراسیون انواع دیوارهای چوبی برای فضای پشت کاناپه ناب ترین شعرهای عاشقانه سپید استاتوس های دکوراسیون آپارتمان های کوچکدر خانه های کوچک امروزی، بسیار مهم است که طراحی دکوراسیون داخلی خانه به صورتی باشد که کاروفناوری کَلالهدانلود گجت کاروفناوری کلاله دوستان ارجمند برای اینکه کاروفناوری را همیشه در عکس هایی از جالب ترین برچسب های دیواریجدید ترین این بخش مبلمان جالب منزل که از قارچ ساخته شده است عکس مدل شومینه های زیبا دکوراسیون،دکوراسیون منزل،دکوراسیون …دکوراسیون منزلپردهدکوراسیون داخلی منزللوستردکوراسیون آشپزخانه دکوراسیون سایت تفریحی و سرگرمی پارس ناز پارس نازعکسعکس های بازیگرانعکس های خنده دارعکس های عاشقانهاخبار سینمااس ام اس دکوراسیون سرویس بهداشتی مدرن دکوراسیوننمونه هایی از دکوراسیون حمام کوچک طرح هایی از حمام های مدرن باشکوه مدل های شیک و جدید پارکت لیست قیمت و کاتالوگ پارکت ، شرکتهای معتبر عرضه کننده پارکت ، چگونه پارکت مناسب را اسکیس ، راندو و شیت بندی معماری و طراحی شهری ؛ …انجام پروژه های اسکیس ، راندو ، طراحی ، پرزانته ، پرسپکتیو و کروکی های معماری و طراحی



لینک منبع :انواع مدل های خلاقانه کابینت آشپزخانه

انواع مدل های خلاقانه کابینت آشپزخانه - پارس ناز www.parsnaz.com/انواع-مدل-های-خلاقانه-کابینت-آشپزخانه.html‎Cachedانواع مدل های خلاقانه کابینت آشپزخانه کابینت ها در آشپزخانه می توانند برای کدبانو بسیار کمک کننده باشند برای مرتب کردن فضای آشپزخانه می توان وسا. انواع مدل های خلاقانه کابینت آشپزخانه - onvansho onvansho.ir/result/انواع-مدل-های-خلاقانه-کابینت-آشپزخانه.html ۴۲ مدل خلاقانه هاکمد های کابینت آشپزخانه تان پوست صورت انواع . عکسهای مدل جدید کابینت آشپزخانه 2016 یک نت محرم 96 مدل کابینت عکسهای مدل کابینت شیکمدرن ... ۲۰ طرح و ایده خلاقانه برای مدل کابینت آشپزخانه | روزگاران roozegaran.com/.../20-طرح-و-ایده-خلاقانه-برای-مدل-کابینت-آشپ/‎Cached12 فوریه 2017 ... ۲۰ طرح و ایده خلاقانه برای مدل کابینت آشپزخانه. 0 678 ... با کابینت بانک همراه باشید تا ایده ها و مدل‌های خلاقانه‌ی طراحی کابینت را ببینید. 42 مدل خلاقانه دکوراسیون آشپزخانه های کوچک 2014 | زیبابانو zibabanoo.com/دکوراسیون-آشپزخانه-های-کوچک/‎Cached29 آوریل 2014 ... 42 مدل خلاقانه دکوراسیون آشپزخانه های کوچک 2014. بجای درب های فلزی یا MDF در کابینت ها از درب های شیشه های استفاده کنید. درب های شیشه ای ظاهر ... 18 طرح و ایده خلاقانه برای مدل کابینت آشپزخانه - کابینت بانک www.cabinetbank.com/default.aspx?pid...ArticleID...‎Cached8 فوریه 2017 ... برای انتخاب مدل کابینت آشپزخانه از این طرح ها ایده بگیرید. ... با کابینت بانک همراه باشید تا ایده ها و مدل‌های خلاقانه‌ی طراحی کابینت را ببینید. طرح های نو و خلاقانه جزیره آشپزخانه مدرن + تصاویر - نمناک namnak.com/جزیره-آشپزخانه.p40960‎Cachedجزیره آشپزخانه و مدل کابینت آشپزخانه کوچک و بزرگ و جدیدترین طراحی کابینت چوبی و ام دی اف آشپزخانه ایرانی و خارجی و عکس آشپزخانه جزیره در نمناک. مدلهای زیبا از انواع کابینت آشپزخانه مدرن و کلاسیک / عکس دکوراسیون www.otag.ir/انواع-کابینت-آشپزخانه-مدرن-کلاسیک-عکس/‎Cached Similar12 فوریه 2015 ... اگر کابینتی با طرح کلاسیک و سنتی انتخاب کنید دکوراسیون کلی آشپزخانه شما سبکی سنتی بخود می گیرد و اگر از مدلهای موجود از انواع کابینت ... ایده های بسیار شیک دکوراسیون آشپزخانه - تالاب www.talab.org/model/.../stylish-kitchen-decoration-ideas.html‎Cachedآشپزخانه مکانی است که بسیاری از کارهای خانه در آن انجام می‌گیرد انگار که ما در آشپزخانه زندگی می‌کنیم از مهمانی‌های سرگرم کننده گرفته تا دور. ... اگر فضای کابینت کم است، از قفسه های متحرک آویزان برای نگه‌داری ابزار یا به نمایش گذاشتن لوازم مورد علاقه‌تان استفاده کنید. .... انواع رنگ موی لاکچری ... مدل های زیبا و خلاقانه نرده پله ! طرح های خلاقانه کابینت کنجی یا کابینت گوشه - آپارات www.aparat.com/.../طرح_های_خلاقانه_کابینت_کنجی_یا_کابینت_گوشه‎Cached28 دسامبر 2016 ... در این ویدیو کابینت های زیبا و کشو های گوشه و اکسسوری های کابینت کنجی را در طرح های مختلف ... 29 طرح خلاقانه برای بین کابینت های آشپزخانه. 10 ایده خلاقانه در کابینت آشپزخانه برای جا ادویه ای! | چیدانه https://www.chidaneh.com/ideabooks/decoration/.../39356‎Cached1 دسامبر 2015 ... ایده خالاقانه در کابینت آشپزخانه برای جا دویه شیک، جا ادویه ای، طبقه بندی و نظم دهی کابینت های آشپزخانه برای ظروف ادویه.