مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه غذایی که ناتوانی جنسی را درمان میکند

[ad_1]

طرز تهیه غذایی که ناتوانی جنسی را درمان میکند

 

یکی از غذاهایی لذیذی که هم طرز تهیه آن ساده بوده و هم دارای خواص بیشماری از جمله درمان ناتوانی جنسیست ، سیر پلو میباشد . در این مطلب از ایران ناز به شما طرز تهیه این غذای خاص و خوشمزه را آموزش میدهیم. با ما همراه باشید.ناتوانی جنسی در خیلی از افراد وجود دارد و باعث مشکل بین زوجین می شود. به جای استفاده از داروهای شیمایی می توانید از مواد طبیعی و غذاهای خوشمزه برای درمان ناتوانی جنسی استفاده کنید.

 

سیر و کلم برگ مزاجی گرم دارد و با توجه به مواد اولیه آن نظیر گوشت، برنج، لوبیا و روغن حیوانی، بسیار مقوی است و افراد ضعیف به ‌ویژه مبتلا به ضعف توان جنسی می‌توانند از آن بیشتر استفاده کنند.

 

وحید تفضلی دستیار تخصصی طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز طرز تهیه پلو سیر و کلم را برای رفع ضعف قوای جنسی و تقویت بدن بیان کرد. به‌ گفته وی نکته جالب در این غذا کاربرد حکیمانه ادویه‌ای نظیر سیر، شوید و زردچوبه کنار اجزای اصلی است که علاوه بر بهبود هضم، باعث رفع عوارض و تقویت اثرات مفید آن می‌شود.

 

تفضلی ادامه داد: این غذا در صورت مصرف میزان مناسب و با رعایت فاصله سه‌ساعته از زمان خواب می‌تواند باعث بهبود خواب شود و برای شب امتحان، کنکور و … کمک کننده باشد. برای جلوگیری از مضرات آن بهتر است در پخت برنج از ادویه پلویی، گشنیز و شوید استفاده شود. افزودن نمک در حین خیس کردن برنج، لزوجت آن را که عامل ایجاد گرفتگی‌های کبدی و چاقی است، کاهش می‌دهد.

 

مواد مورد نیاز برای تهیه پلو سیر و کلم برای رفع ناتوانی جنسی

 

برنج : 500 گرم

کلم خرد شده : یک عدد

لوبیا سبز : 300 گرم

روغن مایع : 2 قاشق سوپ خوری

پیاز داغ : 3 قاشق سوپ خوری

نمک، فلفل، زردچوبه : به ‌میزان لازم

سیر و شوید : 500 گرم

گوشت گوسفند : 500 گرم

ادویه پلویی : یک قاشق چای خوری

روغن حیوانی : 2 قاشق سوپ خوری

زعفران دم ‌کرده : یک قاشق چای خوری

 

طرز تهیه پلو سیر و کلم برای رفع نا توانی جنسی

 

پیاز را نگینی خرد کرده و تفت دهید.ادویه را به پیاز داغ اضافه کرده و گوشت را درون آن تفت دهید.کمی آب درون آن بریزید و بگذارید تا گوشت نیمه پز شود.

 

کلم خرد شده، لوبیا سبز و سیر و شوید را به ترتیب اضافه کرده و بگذارید تا گوشت و مابقی مخلفات کامل بپزد.در آخر زعفران را اضافه کنید.

 

برنج را آبکش کرده و این مایع را مانند پلوهای مخلوط لا به لای برنج ریخته و دم بگذارید.برای داخل برنج از روغن حیوانی استفاده کنید.

 

 

مطالب مرتبط:

 

احادیث ائمه درباره روش آمیزش و رابطه جنسی

 

این ماده غذایی باعث بهبود عملکرد جنسی می شود

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


با خوردن این غذای خوشمزه ناتوانی جنسی را درمان کنید ناتوانی جنسی در خیلی از افراد وجود دارد و باعث مشکل بین زوجین می شود به جای استفا.... اصلی است که علاوه بر بهبود هضم، باعث رفع عوارض و تقویت اثرات مفید آن میشود. ... افزودن نمک در حین خیس کردن برنج، لزوجت آن را که عامل ایجاد گرفتگیهای کبدی و چاقی است، کاهش میدهد. همچنین : نحوه تشخیص ناتوانی جنسی. مواد مورد نیاز برای تهیه پلو سیر و کلم برای رفع ناتوانی جنسی ... طرز تهیه حلوای بادام ؛ خوشمزه و جدید ...ناتوانی جنسی یکی از مشکلاتی است که باعث به وجود آمدن مشکلات بسیاری بین زوج ها می شود. ... دانشگاه علوم پزشکی شیراز طرز تهیه پلو سیر و کلم را برای رفع ضعف قوای جنسی و تقویت بدن بیان کرد. ... موز این مشکلات را بهتر از قرص درمان میکند.حل مشکل ناتوانی جنسی با یک غذای خوشمزه سیر و کلم برگ مزاجی گرم دارد و با توجه به مواد […] ... است که علاوه بر بهبود هضم، باعث رفع عوارض و تقویت اثرات مفید آن میشود. ... طرز تهیه کباب ترکی دونر کباب یا کباب ترکی همان طور که از نامش پیداست ...نمناک بهداشت و سلامتسلامت جنسی درمان ناتوانی جنسی مردان در طب سنتی ... آنها نباید هر غذایی را بخورند و تنها غذاهایی که مقوی هستند برای شان در اولویت قرار می ... و نخودآبی که با پیاز فراوان تهیه شده باشد، مربای شقاقل، زنجبیل، نارگیل، تخم مرغ، ... مصرف روزانه و مستمر از این خوراکی ها ضعف را از بین می برد و بنیه فرد را قوی می کند.اثرگذاری سنجد بر درمان اختلال جنسی زنان و حتی اضطرابی که آنها ممکن است حین ... گیاه و ریشه ریوند چینی و نوشیدن دمنوش تهیه شده از آن تاثیر زیادی در کاهش درد به ویژه ... از غذا و خوراکی ها یا انتخاب مواد غذایی نامناسب را عاملی موثر در کاهش میل جنسی می داند. ... که مصرف خوراکی و موضعی آن به درمان ناتوانی یا کم توانی جنسی کمک می کند.هر انسان سالم، چه زن و چه مرد، روزانه حداقل یکبار به مسائل جنسی فکر می کند نگران پاسخی که در… ... ناتوانی و ضعف جنسی میتواند بهدلیل ضعف مغز باشد که دارای علائــمی مانند کــدورت حــواس، فکــر ... این کارشناس طب سنتی ادامه داد: برخی از غذاها مانند حلیم تهیه شده از گوشت زیاد،نارگیل و ... فیلم آموزش آرایش چشم برای مهمانی و عروسی ها.اختلالات نعوظ در مردان مشکلی است که برای هر مردی در طول زندگی به وجود می آید و باید ... مصرف دارو: وقتی مردی با ناتوانی جنسی به پزشک مراجعه میکند، حتما باید از او ..... در منزل لیست غذاهای محلی استان تهران | طرز تهیه انواع غذاهای محلی تهران طرز تهیه و ...یجاد محیط غنی از مواد غذایی خاص برای تقویت جنسی و در اختیار نهادن کلیه ... بیگر یک افزایش دهنده پمپاژ خون به آلت است که نه تنها خونرسانی را تقویت میکند از خواص ... درمان انزال زودرس|درمان عدم نعوظ|میکروپنیس|درمان ناتوانی جنسی|متخصص ... سلام این روغن را از کجا تهیه کنیم وطرز اسفادش را تو ایململ جواب بدین متشکرم دکتور.با خوردن این غذای خوشمزه ناتوانی جنسی را درمان کنید ناتوانی جنسی در خیلی از افراد وجود دارد و ... شیراز طرز تهیه پلو سیر و کلم را برای رفع ضعف قوای جنسی و تقویت بدن بیان کرد. ... اصلی است که علاوه بر بهبود هضم، باعث رفع عوارض و تقویت اثرات مفید آن میشود. ... مواد مورد نیاز برای تهیه پلو سیر و کلم برای رفع ناتوانی جنسی.


کلماتی برای این موضوع

طرز تهیه جوانه سایت آشپزی طرز تهیه انواع جوانه ها طرز تهیه انواع جوانه طرز تهیه جوانه گندم تهیه آموزش طرز تهیه ترشی مخلوط خانگیطرز تهیه ترشی مخلوط خانگی استفاده از همه ی سبزیجاتی که به عنوان مواد لازم در ابتدا عوارض و خطرات رابطه جنسی زیاد را می دانید؟رابطه جنسی زیاد ، عوارض رابطه جنسی زیاد ، مضرات رابطه جنسی زیاد ، اعتیاد جنسی ، درمان آموزش آشپزیطرز تهیه آموزش آشپزیآشپزیطرز تهیهشامنهارصبخانهپختنآموزشغذاکتلتبیف استروگانفپختآش مطالب جدید جدیدترین مطالبمطلب جدیدعکس های بازیگرانمطالب جدیدعکسهای خنده داراخبار سینمااس طرز تهیه شله زرد راز و رمز شله زرد خوشمزه مجلسی …آشپزیطرز تهیه شله‌ زرد قالبی ابتدا برنج را با شش برابر آب بر روی شعله بگذارید خلال بادام دیابت چیست ؟ دکتر علیرضا حقانی – متخصص …توصیه های غذایی در دیابت هدف اصلی از رژیم درمانی در بیماران دیابتی، استفاده از تاثیر رابطه جنسی بر درمان میگرنجدید ترین این بخش غذایی موثر در درمان ناتوانی جنسی خیانت های مردانه، چرا و چگونه؟مجله پزشکی آسان طب اخبار پزشکی سلامت …آشنایی با داروهای کاهش میل جنسی مخدر ها به شدت میل جنسی را کاهش میدهند البته باید تعداد رابطه جنسی و تعداد دفعات آن چگونه است؟رعایت نکات زیر کمک زیادی به زوجین برای شروع و برقراری رابطه جنسی می دهد زمان هماغوشی ایران استایل مجله اینترنتی ، پورتال خبری و سبک …اختصاصی ایران استایل ۵ تا از گوشی هایی که بهترین کیفیت باتری را دارند هم اکنون ریحانی ها آشنایی با مسائل جنسی ورود زیر سال …در کل برای آمیزش بهتر و کم درد در اولین تجربه جنسی باید نکات زیر را مورد توجه قرمقالات پزشکی و بهداشتی،توصیه های پزشکی ، …تاثیر نوروفیدبک بر درمان اختلالات بیش فعالی فواید مختلف پتاسیم برای کلیه ها شستشوی عطاری طب سنتی زالو درمانی گیاهان دارویی گیاه …بهداشت جنسی در خانمها با رعایت برخی نکات بهداشتی میتوانید به میزان زیادی از بروز میانبر ساده برای از بین بردن عفونت های دستگاه …ابتلای مکرر به عفونت‌های تناسلی و ادراری ممکن است شما را نگران کند اما از نظر متخصصان مرکز خرید عسل طبیعی کوهستاندرمان ناتوانی جنسی بدون دارو ناتوانی جنسی همیشه مثل کابوسی برای همه مــردان بوده استپایگاه خبری شفاآنلاین حوزه سلامت و بهداشتجامع ترین مجله سلامت درمان و آموزش پزشکی و بهداشت جسمی و جنسی و زمینه حوزه سلامتطب سنتی و گیاهان داروییداروی گیاهی مقالات سلامتطب سنتیگیاهان دارویی درمان با طب سنتی گیاه دارویی حجامتبادکشیگیاه درمانیطب سنتی اعتیاد به رابطه جنسی و مضرات مهم آنعکسهای زوج کیلویی که میخواهند لاغر شوند ویدیویی که جهان را ترکاند عکس گرانترین



لینک منبع :طرز تهیه غذایی که ناتوانی جنسی را درمان میکند

طرز تهیه غذایی که ناتوانی جنسی را درمان میکند - ایران ناز www.irannaz.com/طرز-تهیه-غذا-ناتوانی-جنسی.html‎Cachedبا خوردن این غذای خوشمزه ناتوانی جنسی را درمان کنید ناتوانی جنسی در خیلی از افراد وجود دارد و باعث مشکل بین زوجین می شود به جای استفا. درمان ناتوانی جنسی با غذا بسیار بهتر از درمان با داروست - خبرگزاری ... https://www.tasnimnews.com/.../درمان-ناتوانی-جنسی-با-غذا-بسیار-بهتر-از-درمان-با-داروست‎Cached20 جولای 2015 ... این کارشناس طب سنتی ادامه داد: برخی از غذاها مانند حلیم تهیه شده از گوشت ... وی بیان داشت: ناتوانی و ضعف جنسی می‌تواند به‌دلیل ضعف مغز باشد که ... شاه کلید درمان ناتوانی جنسی - oabab www.oabab.net/fa/...جنسی.../ناتوانی-جنسی-بیماری-مردان-جو-دو-سر‎Cached Similar9 آگوست 2014 ... مردانی که دچار ناتوانی جنسی ثانویه هستند فقط توانایی انجام ۲۵ درصد از فعالیت جنسی را دارند. .... پس فراموش نکنید که در تهیه غذاها و بر روی سالاد و حتی بر سر میز صبحانه همچون مردمان کشورهای ... طرز تهیه سوپ و صبحانه با جو دو سر طرز تهیه پلو سیر و کلم برای رفع نا توانی جنسی | | روزنامه پزشکی ایران www.iran.pezeshk.us/archives/80226‎Cachedناتوانی جنسی در خیلی از افراد وجود دارد و باعث مشکل بین زوجین می شود. ... شیراز طرز تهیه پلو سیر و کلم را برای رفع ضعف قوای جنسی و تقویت بدن بیان کرد. به گفته وی نکته جالب در این غذا کاربرد حکیمانه ادویه ای نظیر سیر، شوید و زردچوبه کنار اجزای اصلی است که علاوه ... خوردن این نوع «کباب» به «درمان ناباروری» کمک می‌کند ... نحوه درست کردن غذایی که ناتوانی جنسی را علاج میکند - سرزه www.serze.com/نحوه-درست-کردن-غذایی-ناتوانی-جنسی-2207373/‎Cached6 نوامبر 2016 ... طرز تهیه غذایی که ناتوانی جنسی را درمان میکند شیوه پخت غذایی که ناتوانی جنسی را درمان میکند یکی از غذاهایی خوشخوراکی که هم شیوه پخت آن ساده ... درمان زود انزالی با دارچین | دنیای عضله | Pulse | LinkedIn https://www.linkedin.com/.../درمان-زود-انزالی-با-دارچین-دنیای-عضله‎Cached1 دسامبر 2015 ... دارچین از زمان های قدیم برای درمان زود انزالی و ناتوانی جنسی مفید بوده است ... دارچین به خاطر طعم دلپذیری که دارد معمولأ هم در غذا و هم در نوشیدنی های گرم ... درمان ناتوانی جنسی مردان در طب سنتی - نمناک namnak.com/درمان-ناتوانی-جنسی-مردان.p24496‎Cachedنمناک بهداشت و سلامتسلامت جنسی درمان ناتوانی جنسی مردان در طب سنتی ... طب سنتی را برای درمان اختلالات جنسی مردانه ارائه می کند و در عین حال تاکید دارد این ... آنها نباید هر غذایی را بخورند و تنها غذاهایی که مقوی هستند برای شان در اولویت قرار می گیرد. ... و نخودآبی که با پیاز فراوان تهیه شده باشد، مربای شقاقل، زنجبیل، نارگیل، تخم ... جوانه گندم ناتوانی جنسی را درمان میکند - سلامتی salamati.ir/2017/06/11/جوانه-گندم-ناتوانی-جنسی-را-درمان-میکند/‎Cached11 ژوئن 2017 ... جوانه گندم از چروک شدن پوست پیشگیری می‌کند, غدد جنسی را فعال می‌سازد, خونساز است, ... می‌توان آن را چرخ کرد و در تهیه انواع غذاهای خام استفاده کرد. ... بهترین نان، نانی است که از گندم سالم تهیه شده باشد و به خوبی ورز پیدا کرده و پف ... ناتوانی جنسی مردان - آریا سلامت www.ariasalamat.com/fa/subcat/ناتوانی-جنسی.../163_1.aspx‎Cachedاختلال نعوظ یا ناتوانی جنسی در مردان به صورت شلی آلت در حین رابطه جنسی می‌باشد. ... یا شلی آلت حین رابطه جنسی که معمولاً به آن ED گفته می‌شود ناتوانی در دستیابی و ... برای درمان ناتوانی جنسی و اختلال نعوظ در صورت فشار خون بالا باید فشار خون را .... تولدهای جذاب با ساندویچ هلالی ایتالیایی · دستور تهیه پیش غذای مدل کفش دوزک ... اگر فکر می‌کنید ناتوانی جنسی دارید بخوانید - برترین ها www.bartarinha.ir/.../اگر-فکر-می‌کنید-ناتوانی-جنسی-دارید-بخوانید‎Cached Similar5 فوریه 2014 ... درواقع بیماری‌هایی که باعث ناتوانی جنسی می‌شوند یا به صورت اولیه در خود ... برای مثال فرد یک تومور در هیپوفیز مغزش دارد که اوایل کوچک است و با دارو کاملا قابل درمان است ... وجود دارد و بدون تجویز پزشک به داروخانه می‌روند و آنها را تهیه می‌کنند. ... یا غذای خاصی حساسیت دارند باید حتما این موضوع را با پزشک درمیان ...