مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هکرهای آمریکایی آماده حمله به روسیه

[ad_1]

وب سایت کلیک: شبکه خبری آمریکایی ان‌بی‌سی‌نیوز مدعی شده هکرهای آمریکایی آماده حمله سایبری به روسیه هستند.

 

 هکرهای آمریکایی آماده حمله سایبری به روسیه هستند

شبکه خبری ان‌بی‌سی‌نیوز ادعا می کند که با دسترسی به اسناد فوق محرمانه‌ای کشف کرده است که هکرهای نظامی آمریکا موفق به نفوذ به شبکه الکتریکی، سامانه‌های مخابرات و سامانه‌های فرماندهی کاخ کرملین شده‌اند.

به نوشته  این شبکه خبری ، هکرهای آمریکایی در صورتی که روسیه اقدام به اخلال در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا بکند این کشور را هدف حملات سایبری قرار خواهند داد.

این در حالی است که مقام‌های آمریکایی بارها اذعان کرده‌اند روسیه، چین و سایر کشورها اقدام با جاگذاری بدافزارهای مخفی در بخش‌هایی از زیرساخت‌های حساس آمریکا زمینه را برای نبردهای سایبری که می‌تواند به قطع برق یا اینترنت در شهرهای بزرگ آمریکا منجر شود، آماده کرده‌اند.

با توجه اسناد مورد استناد ان‌بی‌سی نیوز و اظهارات یک مقام ارشد اطلاعاتی آمریکا انجام این اقدام در قبال روسیه را تأیید می‌کنند.با این حال همواره فرض بر این بوده که آمریکا هم همین اقدام را در برابر دشمنانش انجام داده است. مقام‌های آمریکایی در ماه‌های گذشته بارها روسیه را به احتمال استفاده از توانمندی‌های سایبری برای اثرگذاری بر روند انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا متهم کرده‌اند. مسکو این اتهامات را رد کرده است.

یک مقام اطلاعاتی آمریکا گفته در صورتی که روسیه اقدام به انجام حملات سایبری بکند، آمریکا می‌تواند با اقدام متقابل برخی از سامانه‌های روسیه را قطع بکند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

الف توضیحات مشاور قاسم سلیمانی درباره نابودی …میزان نوشت مشاور فرمانده سپاه قدس گفت ایران آماده است به هرگونه تجاوز نظامی پاسخ جام نیوز نفوذ روسیه در انتخابات آمریکا به گزارش جام نیوز، گردهمایی حزب دموکرات برای تعیین نامزد رسمی این حزب در انتخابات ترامپ کلینتون ایران را قدرتمند کرد نامزد ……ترامپ در خصوص احتمال راهیابی خود به کاخ سفید گفت تغییر ما همچنین با بازگشت صداقت به مجله گیزمیزمجله ای سرگرم کننده با موضوعات متنوع از سراسر اینترنتخبرگزاری تسنیم نگاهی مختصر به زشت‌ترین …نگاهیبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران تسنیم پویا به نقل از آسوشیتدپرس،‌ زمان اخبار ترکیه تحولات ترکیه اخبار امروزآقایِ ارزش افزوده و صادرات میوه خشک به ترکیه و روسیه مسابقات قهرمانی پاراگلایدر اخبار بین الملل،خبرهای سیاست خارجی،اخبار روز …دی‌میستورا شرق حلب تا پایان ۲۰۱۶ به دست ارتش سوریه می‌افتد به زودی با ترامپ دیدار فرمانده عراقی به پنج کیلومتری موصل رسیدیم …فرمانده عراقی به پنج کیلومتری موصل رسیدیم کشف تونل‌هایی در اطراف موصل خروج خبرگزاری ایسنا اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریپرداخت درآمدهای شهرداری به سازمان های دولتی، ممنوع روسیه بیش از ۷۱۰ هزار تن کمک نظامی اخبار ایران و جهانعناوین همه اخبار بیشترین تلفات در بخش حوادث وسایل گازسوز، مربوط به انتشار منوکسیدکربن استاخبار،اخبار سیاسی،اخبار سیاسی ایران،سیاست …محمد جواد ظریف عصر امروز به وقت محلی در نشست مشترک تجار ایرانی و چینی در پکن گفت هیچ



لینک منبع :هکرهای آمریکایی آماده حمله به روسیه

هکرهای آمریکایی آماده حمله به روسیه - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/418570/هکرهای-آمریکایی-آماده-حمله-به-روسیه 6 نوامبر 2016 ... شبکه خبری ان‌بی‌سی‌نیوز ادعا می کند که با دسترسی به اسناد فوق محرمانه‌ای کشف کرده است که هکرهای نظامی آمریکا موفق به نفوذ به شبکه ... هکرهای آمریکایی آماده حمله به روسیه - سایت خبری تحلیلی اندیشه ها www.andishehha.com/view/.../هکرهای-آمریکایی-آماده-حمله-به-روسیه‎Cached6 نوامبر 2016 ... TAG_SHOW_TYPE_44_TAG%}سایت خبری تحلیلی اندیشه ها: شبکه خبری آمریکایی ان‌بی‌سی‌نیوز مدعی شده هکرهای آمریکایی آماده حمله سایبری به ... هکرهای آمریکایی آماده حمله سایبری به روسیه هستند - کلیک | نبض ... click.ir/1395/08/16/american-users-warned-russia-to-attack/‎Cachedشبکه خبری آمریکایی ان‌بی‌سی‌نیوز مدعی شده هکرهای آمریکایی آماده حمله سایبری به روسیه هستند. به گزارش کلیک، شبکه خبری ان‌بی‌سی‌نیوز ادعا می کند که با ... Images for هکرهای آمریکایی آماده حمله به روسیه حمله هکرهای آمریکایی به سایت رئیس‌جمهور روسیه - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/.../حمله-هکرهای-آمریکایی-به-سایت-رئیس‌جمهور-روسیه‎Cached8 ژوئن 2017 ... حمله هکرهای آمریکایی به سایت رئیس‌جمهور روسیه به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، ... حمله هکرهای آمریکایی به سایت اینترنتی رئیس جمهوری روسیه ... www.mehrnews.com/.../حمله-هکرهای-آمریکایی-به-سایت-اینترنتی-رئیس-جمهوری-روسیه‎Cached12 ژوئن 2017 ... به گفته وی، حملات سایبری از آمریکا به روسیه هر روز ثبت می شود و ... اینترنتی چند سازمان دولتی روسیه مورد حمله گسترده هکرهای آمریکایی قرار ... آمادگی هکرهای آمریکایی برای حمله به روسیه - خبرگزاری دانشجو www.snn.ir/detail/News/557697/87‎Cached5 نوامبر 2016 ... آمادگی هکرهای آمریکایی برای حمله به روسیه. یک شبکه خبری آمریکایی مدعی شده هکرهای آمریکایی آماده حمله سایبری به روسیه هستند. به گزارش گروه ... آمادگی هکرهای آمریکایی برای حمله به روسیه - جهانی پرس | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/27631913 5 نوامبر 2016 ... آمادگی هکرهای آمریکایی برای حمله به روسیه .... قانون انتخابات در وزارت کشور با کسب نظر از همه کارشناسان آماده شده بود و در دستورکار کمیسیون ... آمریکا آماده حمله سایبری تمام عیار به روسیه شد! - سخت افزار www.sakhtafzarmag.com/.../آمریکا-آماده-حمله-سایبری-تمام-عیار-به-روسیه-شد‎Cached8 نوامبر 2016 ... واشنگتن آماده یک حمله تمام عیار سایری به روسیه است و این در حالی است که این کشور هیچ یک از اتهامات مورد نظر را تا کنون نپذیرفته است. رد پای هکر ... #هکرهای hashtag on Twitter https://twitter.com/hashtag/هکرهای‎Cachedحمله #هکرهای وابسته به گروه #داعش به دو سایت خبری_فرهنگی سازمان میراث فرهنگی در ایران داعش گروهی ..... هکرهای آمریکایی آماده حمله سایبری به روسیه هستند...