مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هشدار هاوکینگ درباره ارتباط با موجودات فضایی

[ad_1]

هشدار هاوکینگ درباره ارتباط با موجودات فضایی

اما استفان هاوکینگ فیزیکدان مشهور بریتانیایی معتقد است به جای پاسخ دادن به این پرسش‌ها، به طور کلی تلاش برای ارتباط برقرار کردن با این تمدن‌ها باید متوقف شوند زیرا دستیابی به تمدنی پیشرفته‌تر از تمدن بشر می‌تواند بشریت و زمین را در موقعیتی خطرناک قرار دهد.

هاوکینگ در فیلمی جدید و آنلاین به نام "محبوب‌ترین مکان‌های استفان هاوکینگ" که در آن وی درون فضاپیمایی دیده می‌شود که قصد دارد به کمک آن محبوب‌ترین مکان‌ها در جهان را معرفی کند،‌ این سخنان را مطرح کرده‌است.

وی در این فیلم می‌گوید هرقدر مسن‌تر می‌شوم بیشتر اطمینان پیدا می‌کنم که بشر در جهان تنها نیست. پس از یک عمر کنجکاوی،‌اکنون هدایت پروژه‌ای جهانی برای یافتن حقایق را به عهده دارم، پروژه Breakthrough Listen به اسکن و بررسی میلیون‌ها ستاره نزدیک به زمین خواهد پرداخت تا شاید نشانه‌ای از حیات در آنها بیابد،‌شاید روزی سیگنالی از سیاره‌ای مانند گیلیس 832c دریافت کنیم،‌اما باید در پاسخ دادن با احتیاط عمل کنیم.

باوجود اینکه هاوکینگ در تلاشی بی‌سابقه برای یافتن حیات هوشمند در جهان نقشی کلیدی دارد، اما در عین حال وی یکی از منتقدان اصلی ارتباط برقرار کردن با آنها است، عملی که به گفته هاوکینگ می‌تواند بشر را در آستانه نابودی قرار دهد زیرا به گفته وی یک تمدن بیگانه ممکن است زمین و ساکنانش را متخاصم،‌ ضعیف و مناسب برای تسخیر کردن ببیند. در چنین شرایطی این تمدن‌ها که بسیار قدرتمند‌تر از انسان هستند، همان اندازه به اننسان توجه خواهند کرد که انسان به باکتری‌ها توجه می‌کند.

هشدارهای هاوکینگ در این فرضیه ریشه دارند که یک تمدن بیگانه، به ویژه تمدنی که بتواند سیگنال‌های ارسالی انسان را ردیابی کرده و موقعیت زمین را بیابد، میلیاردها سال از ما پیشرفته‌تر است و همین موضوع بشر را به هدفی آسان برای نابودی تبدیل خواهد‌کرد.

5454


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


20 ساعت قبل ... هشدار هاوکینگ درباره ارتباط با موجودات فضایی. دانش > نجوم - همشهری آنلاین نوشت: زمانی که موضوع تمدنهای بیگانه و هوشمند مطرح می شود،اولین ...5 ساعت قبل ... زمانی که موضوع تمدنهای بیگانه و هوشمند مطرح می شود،اولین پرسشی که پیش میآید نحوه یافتن آنها است و اینکه کجا میتوان آنها را یافت؟ هاوکینگ ...استیون هاوکینگ از فیزیکدانان برجسته بریتانیایی به تازگی گفته است که به احتمال زیاد موجودات فضایی وجود دارند ولی به جامعه بشری هشدار داد که در فکر ...15 ساعت قبل ... هشدار هاوکینگ درباره ارتباط با موجودات فضایی. خلاصه خبر. زمانی که موضوع تمدن های بیگانه و هوشمند مطرح می شود، اولین پرسشی که پیش می آید نحوه ...18 ساعت قبل ... اما استفان هاوكينگ فيزيكدان مشهور بريتانيايي معتقد است به جاي پاسخ دادن به اين پرسشها، به طور كلي تلاش براي ارتباط برقرار كردن با اين ...16 ساعت قبل ... هشدار هاوکینگ درباره ارتباط با موجودات فضایی. زمانی که موضوع تمدنهای بیگانه و هوشمند مطرح میشود، اولین پرسشی که پیش میآید نحوه یافتن آنها ...ستفان هاوكينگ دانشمند انگليسي روز يكشنبه گذشته هشدار داد: موجودات فضايي ... بشر تا كنون فعاليت هاي زيادي براي برقراري ارتباط با تمدن هاي فرازميني انجام داده ...n n n هشدار هاوکینگ درباره ارتباط با موجودات فضایی n n n اما استفان هاوكينگ فيزيكدان مشهور بريتاني.17 ساعت قبل ... هشدار هاوکینگ درباره موجودات فضایی ... طور كلي تلاش براي ارتباط برقرار كردن با اين تمدنها بايد متوقف شوند زيرا دستيابي به تمدني پيشرفتهتر ...


کلماتی برای این موضوع

موجودات فضایی آیا براستی موجودات فضایی وجود دارند؟ در واقع جواب این سوال آنقدر ها سخت نیست کافی است آیا براستی موجودات فضایی وجود دارند؟این مقاله شرح کاملی در رابطه با موجودات فضایی و دلایل وجود و یا عدم جود آنها را برای عکس های تکان دهنده موجودات فضایی جدید عکستکاندهندهموجوداتعکس های تکان دهنده موجودات فضایی این مجموعه تصاویر متعلق به بیگانگان یا همان موجودات واقعیت های جالب در مورد کهکشان راه شیری بخش کوچکی از کهکشان را می توان با چشم غیر مسلح دید وقتی در یک شب تاریک بیرون بروید اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …محققان ایتالیایی ربات‌ چهارپایی را با الهام از ساختار بدن حیوانات طراحی کرده‌اند که همه چیز درباره جهان های موازی آیا واقعا وجود دارند مقدمه اخترشناسان و منجمان بزرگ در طول تاریخ با جستجو در آسمان بی کران به دنبال کشف نوشته های خواندنی روح‌اله یکشنبه ‏ ‏ سه نفر آمریکایی و سه نفر ایرانی با همدیگر برای شرکت در شگفتی ها و تازه های فیزیک فناوری و تکنولوژی و …بابک ضیایی محقق ایرانی دانشگاه پوردو آمریکا با استفاده از فناوری نانو موفق به ابداع موسسه فرهنگی شهرآرا در گفتگوی اختصاصی شهرآرا با دبیر شورای بانک‌های استان و عملکرد بانک‌ها عنوان شد؛سایت صنعت ، آخرین و جدیدترین اخبار و مقالات علمی …دارکوب لوله پلی اتیلن سایت بازیافت و ضایعات قیمت فلزات پایه سایت صنایع چوب سایت مجموعه مقالات گردآوری شده اینترنتیمیدان تهی ایمان رئیسی جریان فضایی که در این بحث تحت عنوان میدان به آن نازنین عروسک زشتبچه هاامروز تولد عزیز ترین آدم زندگیمه تولدش مبارک خدایا همیشه کمکش کن



لینک منبع :هشدار هاوکینگ درباره ارتباط با موجودات فضایی

هشدار هاوکینگ درباره ارتباط با موجودات فضایی - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/597701/science/astronomy‎Cached5 نوامبر 2016 ... هشدار هاوکینگ درباره ارتباط با موجودات فضایی. دانش > نجوم - همشهری آنلاین نوشت: زمانی که موضوع تمدن‌های بیگانه و هوشمند مطرح می شود،‌اولین ... Images for هشدار هاوکینگ درباره ارتباط با موجودات فضایی هشدار هاوکینگ درباره ارتباط با موجودات فضایی - فرارو fararu.com/fa/.../هشدار-هاوکینگ-درباره-ارتباط-با-موجودات-فضایی‎Cached5 نوامبر 2016 ... اما استفان هاوکینگ فیزیکدان مشهور بریتانیایی معتقد است به جای پاسخ دادن به این پرسش‌ها، به طور کلی تلاش برای ارتباط برقرار کردن با این ... هشدار استیون هاوکینگ درباره تلاش برای تماس با موجودات فضایی www.yjc.ir/.../هشدار-استیون-هاوکینگ-درباره-تلاش-برای-تماس-با-موجودات-فضایی‎Cached29 جولای 2017 ... فیزیکدان و کیهان‌شناس برجسته جهان درباره تلاش ساکنان کره زمین برای تماس با موجودات فضایی هشدار داد. هاوکینگ و فضایی ها - تبیان article.tebyan.net/122744/هاوکینگ-و-فضایی-ها‎Cached3 مه 2010 ... استیون هاوکینگ: موجودات فضایی خارج از زمین وجود دارند و بهتر است زمین مراقب ارتباط با آنها باشد. اگر این جمله توسط فردی عادی که تحت تاثیر ... نگرانی هاوکینگ و هشدار جدی دانشمندان در مورد موجودات فضایی ... neophysics.blogsky.com/1390/01/04/post-8/‎Cached Similarنگرانی هاوکینگ و هشدار جدی دانشمندان در مورد موجودات فضایی - جدیدترین‌ ... باید در مورد برقراری ارتباط با بیگانگان فضایی کاملاً محتاط باشد زیرا نتایج این ارتباط ... هشدار استیون هاکینگ در مورد موجودات فضایی - BBC Persian www.bbc.com/persian/.../100425_l08_hawking_warns_aliens.shtml‎Cached Similar27 آوریل 2010 ... استیون هاوکینگ، استاد دانشگاه کمبریج بریتانیا هشدار داده است که احتمال ... فضایی تقریبا قطعی است، اما انسان ها باید از برقراری ارتباط با آنها ... هاوکینگ : "موجودات فضایی وجود دارند" - سایت نجوم ایران www.noojum.com/.../2767-aliens-may-exist-but-contact-would-hurt-humans-hawking.html‎Cached Similarستفان هاوکینگ دانشمند انگلیسی روز یکشنبه گذشته هشدار داد: موجودات فضایی ... بشر تا کنون فعالیت های زیادی برای برقراری ارتباط با تمدن های فرازمینی انجام داده ... هشدار هاوکینگ درباره ارتباط با موجودات فضایی payeshonline.com/.../هشدار-هاوکینگ-درباره-ارتباط-موجودات-فضایی‎Cached6 نوامبر 2016 ... زمانی که موضوع تمدن‌های بیگانه و هوشمند مطرح می شود،‌اولین پرسشی که پیش می‌آید نحوه یافتن آنها است و اینکه کجا می‌توان آنها را یافت؟ هاوکینگ ... هشدار هاوکینگ درباره ارتباط با موجودات فضایی - پایش | دمادم https://damadam.ir/.../هشدار-هاوکینگ-درباره-ارتباط-با-موجودات-فضایی/4162576 اما استفان هاوکینگ فیزیکدان مشهور بریتانیایی معتقد است به جای پاسخ دادن به این پرسش ها، به طور کلی تلاش برای ارتباط برقرار کردن با این تمدن ها باید متوقف ...