مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خداحافظی اپراتورها با پیامک و جایگزینی ار سی اس

[ad_1]

 

کد مطلب: 410843

خداحافظی اپراتورها با پیامک و جایگزینی ار سی اس

بخش دانش و فناوری الف،16 آبان95

گوگل از همکاری با اپراتور اسپرینت به منظور جایگزینی خدمات پیامک با خدمات Rich Communication Services خبر داده که امکانات بسیار متنوعی را برای مشترکان تلفن همراه به ارمغان می آورد.

تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۶

 فارس به نقل از ای ویک، این خدمات در دسترس کاربرانی قرار می گیرد که از گوشی‌های اندرویدی استفاده می‌کنند.

در حالی که با استفاده از خدمات پیامک تنها دو کاربر قادر به تبادل پیام های متنی هستند، با استفاده از خدمات RCS گپ های گروهی، ارسال عکس با کیفیت فوق دقیق، ارسال و دریافت رسید و غیره ممکن است.

البته کاربران در صورت تمایل می توانند به روال سابق برای ارسال  پیامک از طریق برنامه های پیام رسان آندروید اقدام کنند و از این لحاظ محدودیتی اعمال نخواهد شد.

قرار است ارائه این خدمات به کاربران از سال 2017 آغاز شود و تمامی گوشی های خریداری شده از اسپرینت هم به پیام رسان های سازگار با RCS مجهز خواهند شد.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ اپراتورها

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


6 ساعت قبل ... گوگل از همکاری با اپراتور اسپرینت به منظور جایگزینی خدمات پیامک با خدمات Rich Communication Services خبر داده که امکانات بسیار متنوعی را ...6 ساعت قبل ... گوگل از همکاری با اپراتور اسپرینت به منظور جایگزینی خدمات پیامک با خدمات Rich Communication Services خبر داده که امکانات بسیار متنوعی را ...16 دقیقه قبل ... گوگل از همکاری با اپراتور اسپرینت به منظور جایگزینی خدمات پیامک با خدمات Rich Communication Services خبر داده که امکانات بسیار متنوعی را ...2 ساعت قبل ... گوگل از همکاری با اپراتور اسپرینت به منظور جایگزینی خدمات پیامک با خدمات Rich Communication Services خبر داده که امکانات بسیار متنوعی را ...کد مطلب: 410843 خداحافظی اپراتورها با پیامک و جایگزینی ار سی اس بخش دانش و فناوری الف،16 آبان95 گوگل از همکاری با اپراتور اسپرینت به منظور جایگزینی ...گوگل از همکاری با اپراتور اسپرینت به منظور جایگزینی خدمات پیامک با خدمات Rich Communication Services خبر داده که امکانات بسیار متنوعی را برای مشترکان ...گوگل از همکاری با اپراتور اسپرینت به منظور جایگزینی خدمات پیامک با خدمات Rich Communication Services خبر داده که امکانات بسیار متنوعی را برای مشترکان ...پاکزاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛ مدیر کل روابط بین اپراتورها و رومینگ بین الملل همراه اول گفت: فروش سيم کارت مکالمه ارزان قیمت صحت ندارد ...7 ساعت قبل ... خداحافظی اپراتورها با پیامک و جایگزینی ار سی اس. گردآوری جی نیوز : این خدمات در دسترس کاربرانی قرار می گیرد که از گوشیهای اندرویدی استفاده ...


کلماتی برای این موضوع

خداحافظی اپراتورها با پیامک و جایگزینی آر سی اسخبرگزاری فارس گوگل از همکاری با اپراتور اسپرینت به‌منظور جایگزینی خدمات پیامک با الف خداحافظی اپراتورها با پیامک و جایگزینی ار سی اسگوگل از همکاری با اپراتور اسپرینت به منظور جایگزینی خدمات پیامک با خدمات الف خداحافظی اپراتورها با پیامک و جایگزینی ار سی اسخداحافظی اپراتورها با پیامک و جایگزینی ار سی اس خداحافظی اپراتورها با پیامک و جایگزینی ار سی اس به گزارش دبلیوخبر و به نقل از مازندران مجلس آبان ١۶ خداحافظی اپراتورها با پیامک و خداحافظی اپراتورها با پیامک و جایگزینی آرسیاسفناوریاطلاعاتکامپیوترخداحافظی اپراتورها با پیامک و جایگزینی آرسیاس خداحافظی اپراتورها با پیامک و خداحافظی اپراتورها با پیامک و … خداحافظی اپراتورها با پیامک و جایگزینی ار سی اس منبع خبر مهتاب –خداحافظی اپراتورها با پیامک و جایگزینی ار سی اسخداحافظیاپراتورهاباپیامکمدیریت بازاریابی و برندسازی کسب و کار و اقتصاد اقتصاد مقاومتی فرهنگ و سینماخداحافظی اپراتورها با پیامک و جایگزینی آرسیاس …گوگل از همکاری با اپراتور اسپرینت به منظور جایگزینی خدمات پیامک با خدمات خداحافظی اپراتورها با پیامک و جایگزینی ار سی اس …در انتخاب و چینش خبرها هیچ دخالت انسانی وجود ندارد و تمامی فرآیندها توسط موتور هوشمند ایتنا خداحافظی اپراتورها با پیامک و جایگزینی آرسیاسگوگل از همکاری با اپراتور اسپرینت به منظور جایگزینی خدمات پیامک با خدمات خداحافظی اپراتورها با پیامک و جایگزینی آر سی اس میزو محصولی در رقابت با شیائومی روانه بازار می‌کند منتظر تغییرات گستره‌ در خداحافظی اپراتورها با پیامک و جایگزینی ار سی اس …منابعاطلاعاتیاخبارمحصولات و خدمات تلفن ثابت سرویس تلفن ثابت قرار داد تلفن ثابت ریز مکالمات خداحافظی اپراتورها با پیامک و جایگزینی ار سی اس …مطالب مرتبط خداحافظی اپراتورها با پیامک و جایگزینی ار سی اس خداحافظی با کانکس های خداحافظی اپراتورها با پیامک و جایگزینی آرسیاس …خداحافظی اپراتورها با پیامک و جایگزینی آرسیاس گوگل از همکاری با اپراتور اسپرینت به خداحافظی اپراتورها با پیامک و جایگزینی ار سی اسگردنبند مرغ آمین از سریال محبوب و دیدنی شهرزاد ، با جنس استیل عالی ، طراحی بی نظیر و خداحافظی اپراتورها با پیامک و جایگزینی ار‌سی‌اس …گوگل از همکاری با اپراتور اسپرینت به منظور جایگزینی خدمات پیامک با خدمات خداحافظی اپراتورها با پیامک و جایگزینی آرسیاسگوگل از همکاری با اپراتور اسپرینت به منظور جایگزینی خدمات پیامک با خدمات خداحافظی اپراتورها با پیامک و جایگزینی آرسیاس …وب سایت پیام آنلاین اخبار خداحافظی اپراتورها با پیامک خداحافظی اپراتورها با پیامک و جایگزینی ار سی اس به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ای خداحافظی اپراتورها با پیامک و جایگزینی آرسیاسخبر زنده سیاسی جهان اقتصادی استخدامی ورزشی فناوری سلامت



لینک منبع :خداحافظی اپراتورها با پیامک و جایگزینی ار سی اس

خداحافظی اپراتورها با پیامک و جایگزینی ار سی اس - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950816000229‎Cached6 نوامبر 2016 ... گوگل از همکاری با اپراتور اسپرینت به منظور جایگزینی خدمات پیامک با خدمات Rich Communication Services خبر داده که امکانات بسیار متنوعی را ... خداحافظی اپراتورها با پیامک و جایگزینی ار‌ سی اس | وب سایت سایبربان www.cyberbannews.com/.../خداحافظی-اپراتورها-با-پیامک-و-جایگزینی-ار‌-سی-اس‎Cachedگوگل از همکاری با اپراتور اسپرینت به‌منظور جایگزینی خدمات پیامک با خدمات Rich Communication Services خبر داده است. خداحافظی اپراتورها با پیامک و جایگزینی آر سی اس | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/11/07/1542954 7 نوامبر 2016 ... گوگل از همکاری با اپراتور اسپرینت به‌منظور جایگزینی خدمات پیامک با خدمات Rich Communication Services خبر داده که امکانات بسیار متنوعی را . خداحافظی اپراتورها با پیامک و جایگزینی ار سی اس www.shabakekhabari.ir/خداحافظی-اپراتورها-با-پیامک-و-جایگزین/ خداحافظی اپراتورها با پیامک و جایگزینی ار سی اس. ... news watch · همراه اول · صفحه اصلی · عضویت در خبرنامه · خداحافظی اپراتورها با پیامک و جایگزینی ار سی اس ... خداحافظی اپراتورها با پیامک و جایگزینی آر.سی.اس - متین - شهرخبر www.shahrekhabar.com/science/147850374070544 7 نوامبر 2016 ... خداحافظی اپراتورها با پیامک و جایگزینی آر.سی.اس. متین - گوگل از همکاری با اپراتور اسپرینت به منظور جایگزینی خدمات پیامک با خدمات Rich ... خداحافظی اپراتورها با پیامک و جایگزینی ار سی اس www.javanonline.ir/.../خداحافظی-اپراتورها-با-پیامک-و-جایگزینی-ار-سی-اس 6 نوامبر 2016 ... گوگل از همکاری با اپراتور اسپرینت به منظور جایگزینی خدمات پیامک با خدمات Rich Communication Services خبر داده که امکانات بسیار متنوعی را ... خداحافظی اپراتورها با پیامک و جایگزینی ار سی اس - kodoom.com ... news.kodoom.com/.../خداحافظی-اپراتورها-با-پیامک-و-جایگزینی/.../6055027/ 6 نوامبر 2016 ... گوگل از همکاری با اپراتور اسپرینت به منظور جایگزینی خدمات پیامک با خدمات Rich Communication Services خبر داده که امکانات بسیار متنوعی را ... خداحافظی اپراتورها با پیامک و جایگزینی آر.سی.اس - ایتنا | خبر فارسی khabarfarsi.com/ext/27714663 6 نوامبر 2016 ... خداحافظی اپراتورها با پیامک و جایگزینی آر.سی.اس. ایتنا - گوگل از همکاری با اپراتور اسپرینت به منظور جایگزینی خدمات پیامک با خدمات Rich ... خداحافظی اپراتورها با پیامک و جایگزینی ار سی اس | خبرگزاری فارس vista.ir/net/1406309 گوگل از همکاری با اپراتور اسپرینت به منظور جایگزینی خدمات پیامک با خدمات Rich Communication Services خبر داده که امکانات بسیار متنوعی را برای مشترکان ... جی نیوز - خداحافظی اپراتورها با پیامک و جایگزینی ار سی اس jnews.jamaran.ir/news/id/1559151 6 نوامبر 2016 ... خداحافظی اپراتورها با پیامک و جایگزینی ار سی اس. گردآوری جی نیوز : این خدمات در دسترس کاربرانی قرار می گیرد که از گوشی‌های اندرویدی استفاده ...