مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

واعظی: تعرفه مکالمه با عراق نصف شد

[ad_1]

وزیر ارتباطات گفت: تعرفه ارتباطی با عراق برای زائران اربعین حسینی ۵۰ درصد کاهش یافت و از فردا اعمال می شود.

به گزارش مشرق، محمود واعظی در این دیدار با وزیر ارتباطات عراق با بیان اینکه از فردا برای یک ماه تعرفه های ارتباطی با عراق 50درصد کاهش می یابد، اظهار کرد: امسال با افزایش 40 درصدی تقاضا برای سفر ایرانیان به مراسم اربعین حسینی مواجه هستیم.

وزیر ارتباطات ایران ادامه داد: اپراتورهای ارتباطی دو کشور آمادگی خوبی برای برقراری ارتباطات این ایام از خود نشان داده اند و امیدواریم زائران با مشکلی مواجه نشوند.

وی با بیان اینکه راه های ارتباطی مکالمات از طریق شش نقطه به یکدیگر متصل شده اند، ابراز کرد: از فردا مسیرهای ارتباطی از سمت مهران از 33 به 64 مسیر افزایش خواهد یافت.

او درباره کاهش تعرفه ارتباطی نیز گفت: طی روز های جاری نیز حجم زائران ایرانی رقم بالایی را شامل می شود و به عنوان مثال روز گذشته تنها 67 هزار ویزا در دفاتر تهران صادر شده و ما در شبکه خود حدود 12 هزار خط ایرانی داشته ایم که با نزدیک شدن به روز اربعین حجم این سفرها رو به افزایش است.

وزیر ارتباطات خاطر نشان کرد: برای ارتباطات اینترنتی زائران نیز تمهیداتی در نظر گرفته شده و تماس‌های صوتی اگر در گذشته با وقفه‌ای 10 تا 15 دقیقه‌ای برقرار می‌شد اکنون با یک دقیقه تاخیر انجام می‌شوند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


1 ساعت قبل ... به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، محمود واعظی در این دیدار با وزیر ارتباطات عراق با بیان اینکه از فردا برای یک ماه ...1 ساعت قبل ... محمود واعظی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده گفت: با توافق امروز مقرر شد تعرفه تماس بینالملل بین ایران و عراق 50 درصد نسبت به روزهای عادی کاهش ...وزیر ارتباطات گفت: تعرفه ارتباطی با عراق برای زائران اربعین حسینی ۵۰ درصد کاهش یافت و از فردا اعمال می شود. به گزارش مشرق، محمود واعظی در این دیدار با وزیر ...وزیر ارتباطات گفت: تعرفه ارتباطی با عراق برای زائران اربعین حسینی ۵۰ درصد کاهش یافت و از فردا اعمال می شود. به گزارش مشرق، محمود واعظی در این دیدار با وزیر ...1 ساعت قبل ... وزرای ارتباطات ایران و عراق در یک جلسه مشترک درباره کاهش 50 درصدی تعرفه ... واعظی: تعرفه مکالمه بین ایران و عراق از فردا 50 درصد کاهش می باید1 ساعت قبل ... وزیر ارتباطات گفت: تعرفه ارتباطی با عراق برای زائران اربعین حسینی 50 ... واعظی: تعرفه مکالمه بین ایران و عراق از فردا 50 درصد کاهش می بایدبه گزارش مشرق، محمود واعظی در این دیدار با وزیر ارتباطات عراق با بیان اینکه از فردا برای یک ماه تعرفه های ارتباطی با عراق 50درصد کاهش می یابد، اظهار کرد: امسال با ...1 ساعت قبل ... ... استفاده کنند. ادامه دارد... #تعرفهها #مکالمه #کاهش #فردا #میباید #واعظی #مزیت #وزیرارتباطات #عراق ... واعظی: تعرفه مکالمه با عراق نصف شد, مشرق.15 دقیقه قبل ... به گزارش مشرق، محمود واعظی در این دیدار با وزیر ارتباطات عراق با بیان اینکه از فردا برای یک ماه تعرفه های ارتباطی با عراق 50درصد کاهش می یابد، ...21 دقیقه قبل ... محمود واعظی در دیدار با معانی کاظم حسن راشد وزیر ارتباطات عراق بر کاهش تعرفه ارتباطات بین الملل بین دو کشور ایران و عراق توافق کردند.


کلماتی برای این موضوع

تعرفه مکالمه با عراق نصف شد تعرفهمکالمهباعراقنصفشدوزیر ارتباطات گفت تعرفه ارتباطی با عراق برای زائران اربعین حسینی ۵۰ درصد کاهش یافت و قیمت تماس و اینترنت کربلا و نجف در ایام اربعین …هزینه‌ تماس از عراق به ایران از امروز نصف شد در ایام اربعین استفاده از سیم‌کارت اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعی ایراناخبار اجتماعی روزسایت اخباراخبار امروز عکس حرکت کاروان ۱۵ هزار نفری مردم اهواز به سمت کربلاعکسحرکتکاروانصبح امروز کاروان ۱۵ هزار نفری سفینهَ النجاهَ اهواز به منظور زیارت حضرت اباعبدالله



لینک منبع :واعظی: تعرفه مکالمه با عراق نصف شد

خبرگزاری تسنیم - تعرفه مکالمه با عراق نصف شد https://www.tasnimnews.com/fa/.../تعرفه-مکالمه-با-عراق-نصف-شد‎Cached6 نوامبر 2016 ... به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، محمود واعظی در این دیدار با وزیر ارتباطات عراق با بیان اینکه از فردا برای یک ماه ... تعرفه مکالمه با عراق نصف شد - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/503996/تعرفه-مکالمه-با-عراق-نصف-شد‎Cached6 نوامبر 2016 ... تعرفه مکالمه با عراق نصف شد ... محمود واعظی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده گفت: با توافق امروز مقرر شد تعرفه تماس بین‌الملل بین ایران و عراق 50 ... تعرفه تماس ایران و عراق نصف شد - ایسنا www.isna.ir/news/.../تعرفه-تماس-ایران-و-عراق-نصف-شد‎Cached6 نوامبر 2016 ... وزیر ارتباطات از کاهش ۵۰ درصدی تعرفه تمامی تماس‌ها ایران و عراق خبر داد و گفت: ... به گزارش ایسنا، محمود واعظی در این دیدار ضمن اشاره به افزایش ۴۰ درصدی ... وی از اپراتورهای ارتباطی عراق در خواست کرد اگر بسته های مصرفی مکالمه و ... واعظی: تعرفه مکالمه با عراق نصف شد - نسیم سرخس nasimesarakhs.ir/?p=22265 6 نوامبر 2016 ... به گزارش نسیم سرخس، محمود واعظی در این دیدار با وزیر ارتباطات عراق با بیان اینکه از فردا برای یک ماه تعرفه های ارتباطی با عراق ۵۰درصد کاهش می ... تعرفه مکالمه با عراق نصف شد - صفحه نخست shoaresal.net/fa/news/35530/تعرفه-مکالمه-با-عراق-نصف-شد‎Cached7 نوامبر 2016 ... شعارسال: محمود واعظی در این دیدار با وزیر ارتباطات عراق با بیان اینکه از فردا برای یک ماه تعرفه های ارتباطی با عراق 50درصد کاسته می شود، اظهار ... کاهش پنجاه درصدی تعرفه مکالمه زائران در عراق - واحد مرکزی خبر | خبر ... khabarfarsi.com/u/27722662/back 6 نوامبر 2016 ... تعرفه تماس ایران و عراق نصف شد .... وزیر ارتباطات از کاهش 50 ... واعظی: تعرفه مکالمه بین ایران و عراق از فردا 50 درصد کاهش می یابد ...، محمود واعظی ... طراحی سایت | واعظی: تعرفه مکالمه با عراق نصف شد - آموزش طراحی سایت www.naw3.com/rss.../واعظی-تعرفه-مکالمه-با-عراق-نصف-شد‎Cached6 نوامبر 2016 ... محمود واعظی در این دیدار با وزیر ارتباطات عراق با بیان اینکه از فردا برای یک ماه تعرفه های ارتباطی با عراق 50درصد کاهش می یابد، اظهار کرد: امسال با ... تعرفه مکالمه با عراق نصف شد - خبرگزاری حج hajj.ir/14/71031 7 نوامبر 2016 ... به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، محمود واعظی با بیان اینکه از فردا برای یک ماه تعرفه های ارتباطی با عراق 50درصد کاهش می یابد، اظهار کرد: امسال با ... اعمال کاهش تعرفه مکالمات زائرین اربعین با ۶ روز تاخیر - onvansho onvansho.ir/.../اعمال-کاهش-تعرفه-مکالمات-زائرین-اربعین-با-۶-روز-تاخیر.html کاهش تعرفه رومینگ زائرین اربعین علاوه بر کاهش تعرفه های با کشور عراق تعرفه . طرح اینترنت رایگان ... واعظی تعرفه مکالمه با عراق نصف شد ایستنا. او درباره کاهش ... تعرفه مکالمه با عراق نصف شد | تعرفه ارتباطی با عراق برای - قطره www.ghatreh.com/news/nn34477672/تعرفه-مکالمه-عراق-نصف 6 نوامبر 2016 ... واعظی: تعرفه مکالمه بین ایران و عراق از فردا 50 درصد کاهش می باید ... روبات شبه انسان مورو با قیمت 30000 دلار عرضه خواهد شد [تماشا کنید] ...