مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ساخت بزرگ‌ترین و هوشمندترین برج جهان در دوبی

[ad_1]

 

کد مطلب: 411214

ساخت بزرگ‌ترین و هوشمندترین برج جهان در دوبی

بخش دانش و فناوری الف،17 آبان95

اداره برق شیخ‌نشین دوبی اعلام کرد که بزرگترین و هوشمندترین برج جهان را احداث می کند.

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۸

ایسنا؛ این برج در مساحتی بالغ بر 1.5 میلیون فوت مربع احداث خواهد شد. این ساختمان شامل پنج برج است که بیش از 3500 کیلوات برق این برج‌ها با انرژی خورشیدی تامین خواهد شد.

این برج ها به سیستم هوشمند مجهز و دارای پارکینگ مسجد و سالن اجتماعات هستند.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ برج

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …مطالعات اخیر محققان امریکایی نشان می دهد که عشق و مذهب تاثیر مشابهی بر عملکرد…جالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای …جالب انگیز عکس،جالب انگیز ترین ها،جالب انگیز نیوز،جالب انگیز ها،جالب انگیز های دنیا



لینک منبع :ساخت بزرگ‌ترین و هوشمندترین برج جهان در دوبی

Images for ساخت بزرگ‌ترین و هوشمندترین برج جهان در دوبی ساخت بزرگ‌ترین و هوشمندترین برج جهان در دبی - فرارو fararu.com/fa/.../ساخت-بزرگ‌ترین-و-هوشمندترین-برج-جهان-در-دبی‎Cached6 نوامبر 2016 ... اداره برق شیخ نشین دوبی اعلام کرد که بزرگترین و هوشمندترین برج جهان احداث می کند. ساخت بزرگ‌ترین و هوشمندترین برج جهان در دبی - عصر ایران www.asriran.com/fa/.../ساخت-بزرگ‌ترین-و-هوشمندترین-برج-جهان-در-دبی 6 نوامبر 2016 ... اداره برق شیخ نشین دوبی اعلام کرد که بزرگترین و هوشمندترین برج جهان احداث می کند. این برج در مساحتی بالغ بر 1.5 میلیون فوت مربع احداث خواهد ... ساخت بزرگ‌ترین و هوشمندترین برج جهان در دوبی - روز نو roozno.com/fa/news/.../ساخت-بزرگ‌ترین-و-هوشمندترین-برج-جهان-در-دوبی 6 نوامبر 2016 ... روز نو : اداره برق شیخ‌نشین دوبی اعلام کرد که بزرگترین و هوشمندترین برج جهان را احداث می کند. این برج در مساحتی بالغ بر 1.5 میلیون فوت مربع ... بزرگترین و هوشمندترین برج جهان، در دبی ساخته می‌شود | فیلم - تگ https://tag.ir/tourism/64055-بزرگترین-هوشمندترین-برج-جهان،-دبی‎Cachedمسئولان اداره برق و آب دبی اعلام کردند که بزرگترین و هوشمندترین برج جهان برای این سازمان احداث خواهد شد. ساختمان جدید اداره برق دبی با مساحت. ساخت بزرگ‌ترین و هوشمندترین برج جهان در دوبی - پارسینه www.parsine.com/.../ساخت-بزرگ‌ترین-و-هوشمندترین-برج-جهان-در-دوبی‎Cached6 نوامبر 2016 ... اداره برق شیخ‌نشین دوبی اعلام کرد که بزرگترین و هوشمندترین برج جهان را احداث می کند. ساخت بزرگ‌ترین و هوشمندترین برج جهان در دبی - تیتر شهر titreshahr.ir/fa/news/.../ساخت-بزرگ‌ترین-و-هوشمندترین-برج-جهان-در-دبی 6 نوامبر 2016 ... اداره برق شیخ نشین دوبی اعلام کرد که بزرگترین و هوشمندترین برج جهان احداث می کند. ساخت بزرگ‌ترین و هوشمندترین برج جهان در دبی - عصر ایران | دمادم https://damadam.ir/.../ساخت-بزرگ‌ترین-و-هوشمندترین-برج-جهان-در-دبی/4166470 اداره برق شیخ نشین دوبی اعلام کرد که بزرگترین و هوشمندترین برج جهان احداث می کند. این برج در مساحتی بالغ بر 1.5 میلیون فوت مربع احداث خواهد شد. این ... عکس: ساخت بزرگترین و هوشمندترین برج جهان در دوبی - مجله ... www.dustaan.com/عکس-ساخت-بزرگترین-و-هوشمندترین-برج-جها/‎Cached7 نوامبر 2016 ... بزرگترین و هوشمندترین برج جهان در دوبی احداث می شود/ این ساختمان شامل پنج برج است که بیش از ۳۵۰۰ کیلوات برق این برج‌ها با انرژی خورشیدی ... الف - ساخت بزرگ‌ترین و هوشمندترین برج جهان در دوبی alef.ir/vdca66nyy49n6u1.k5k4.html?411214 7 نوامبر 2016 ... اداره برق شیخ‌نشین دوبی اعلام کرد که بزرگترین و هوشمندترین برج جهان را احداث می کند.