مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کلید سلامت قلب کودک در دستان مادر

[ad_1]

 

کلید سلامت قلب کودک در دستان مادر

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۲

 

مطالعات جدید نشان می دهد تغذیه سالم در دوران بارداری، یکی از مهمترین عوامل سلامت قلب فرزند تا پایان عمر است.

به گزارش ستاره ها؛ نقش تغذیه سالم در دوران بارداری بر رشد مغز، بافت عصبی و سیستم های مختلف بدن در مطالعات گوناگون تایید شده است.
کلید سلامت قلب کودک در دستان مادر

به گزارش مدیکال اکسپرس،مطالعه ای که به تازگی توسط محققان دانشگاه وایومینگ در آمریکا صورت گرفته نیز نشان می دهد تغذیه نقش کلیدی در شکل گیری قلب و سلامت آن ایفا می کند.
این پژوهش با مطالعه بابون (از گونه میمون) ها نشان می دهد قلب بابون هایی که مادرانشان در دوران بارداری تغذیه سالم نداشتند، در مقایسه با بابون هایی که تغدیه سالمی داشتند، تا حد زیادی متفاوت است.
عملکرد ضعیف در پمپاژ خون، شکل نامتعارف و پیری زودرس بافت قلب از جمله مهمترین تفاوت های قلب سالم و ناسالم در بابون ها است. شکل و عملکرد قلب بابون ها شباهت بسیار زیادی به انسان دارد.
این مطالعه نشان می دهد بهداشت روانی و غذایی ضعیف مادران در دوران بارداری که بیشتر در کشورهای فقیر و کم درآمد دیده می شود، مهمترین عامل ابتلا به بیماری های قلبی، سکته مغزی و دیابت در فرزندان است. سوء تغذیه مادر در دوران بارداری، فرزند را در برابر انواع بیماری ها آسیب پذیر می کند.
نتایج این مطالعه در نشریه Physiology منتشر شده است.


 

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


3 ساعت قبل ... کلید سلامت قلب کودک در دستان مادر. سلامت نیوز: مطالعات جدید نشان می دهد تغذیه سالم در دوران بارداری، یکی از مهمترین عوامل سلامت قلب فرزند تا ...4 ساعت قبل ... به گزارش روز دوشنبه گروه علمی ایرنا از مدیکال اکسپرس، نقش تغذیه سالم در دوران بارداری بر رشد مغز، بافت عصبی و سیستم های مختلف بدن در ...سلامت نیوز: مطالعات جدید نشان می دهد تغذیه سالم در دوران بارداری، یکی از مهمترین عوامل سلامت قلب فرزند تا پایان عمر است. به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا ، نقش ...به گزارش روز دوشنبه گروه علمی ایرنا از مدیکال اکسپرس، نقش تغذیه سالم در دوران بارداری بر رشد مغز، بافت عصبی و سیستم های مختلف بدن در مطالعات گوناگون ...تهران- ایرنا- مطالعات جدید نشان می دهد تغذیه سالم در دوران بارداری، یکی از مهمترین عوامل سلامت قلب فرزند تا پایان عمر است.3 ساعت قبل ... کلید سلامت قلب کودک در دستان مادر. خلاصه خبر. سلامت نیوز : مطالعات جدید نشان می دهد تغذیه سالم در دوران بارداری، یکی از مهمترین عوامل سلامت قلب ...3 ساعت قبل ... سلامت نیوز nbsp; مطالعات جدید نشان می دهد تغذیه سالم در دوران بارداری یکی از مهمترین عوامل سلامت قلب فرزند تا پایان عمر است به گزارش سلامت نیوز ...سلامت نیوز : مطالعات جدید نشان می دهد تغذیه سالم در دوران بارداری، یکی از مهمترین عوامل سلامت قلب فرزند تا پایان عمر است. به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا ، نقش ...تهران- ایرنا- مطالعات جدید نشان می دهد تغذیه سالم در دوران بارداری، یکی از مهمترین عوامل سلامت قلب فرزند تا پایان عمر است.


کلماتی برای این موضوع

متن سپاس از خدا، تقدیر از پدر، مادر، خواهر، برادر و …تقدیم به مقدسترین واژه ها در لغت نامه دلم، مادر مهربانم که زندگیم را مدیون مهر و عطوفت کلینیک مجازی کلینیک من معرفی برترین پزشکانکلیه پزشکان معرفی شده در کلینیک مجازی کلینیک من همگی بسیار مجرب و معتبر بوده و جزو عشاق موفق کلوب ازدواج و عشقنجات زندگی زناشویی با تشخیص به موقع همسرم را در کاروان زیارتی مسجد جمکران دیدمگوگرد، شاه کلید سلامت گوگرد را همه به خوبی می ‌شناسیم گوگرد عنصری است زرد رنگ که به صورت طبیعی در معادن قبر لطفعلی خان زند در قلب بازار تهران استزنددرقلببازارتهراناستبسیاری از مردم در تهران نمی دانند که پیکر بی چشم او در امامزاده زید در بازار تهران اهمیت دعا کردن در ماه رمضان آکاخداوند کلید گنجینه های رحمتش را در دستان تو قرار داده است، که به تو اجازه داده از او اس ام اس برای همهیاد باد آن روزگاران یاد باد اس ام اس و متن تبریک عید غدیر اس ام اس و متن تبریک عید طب قرآنی درمان گیاهیعرفان روانشناسیسعی ما بر این است که کتاب‌ها و محصولات مفیدی را که در برای ارتقاء سطح سلامت جامعه می فیلم خوردن قلب شهروند سوری توسط یکی از …در تازه ترین جنایت گروههای تروریستی در حق ملت سوریه،‌ یکی از تروریست‌ها تکفیری پس از نوآوری و تکنولوژی،اختراعات جدیدتکنولوژی جدیدتکنولوژی روزگرافیک کامپیوتراخبار اختراعاتکامپیوتر اینترنت فواید خواندن آیت الکرسی امام محمد باقر از امیر المومنین ع روایت فرموده هنگامی که آیت الکرسی نازل شد رسول خدا عصر ایران شاهکاری بی نظیر در فرودگاه سنگاپور عکس تایتانیک این بار در چین ساخته می شود ‏عکس مشاوره ،مشاوره ازدواج ،مشاوره خانواده ،مشاوره رایگان …مرد متولد آذر ماه‎ کنجکاوی مرد متولد آذر و بی قراری او در فیصله دادن ھر چه زودتر خرید کتابهای گاج پاسخنامه دور دنیا در ساعت دروس عمومی نشر گاج دروس عمومی تفاوت های مسی و رونالدو در زندگی شخصی تصاویر …تفاوتهایمسیورونالدودرپسر آرژانتینی بارسا اما در زندگی شریکی دارد کە از کودکی می دیده و می شناخته لیونل مسی گلشیفته فراهانی روز به روز شبیه تر به شیطان …گلشیفتهفراهانیروزبهروزگلشیفته فراهانی در نقش یک روسپی تصاویر گلشیفته فراهانی در نقش یک روسپی گلشیفته آثار و خواص تمام یک‌صد و چهارده سوره قرآن کریم …ایران در تحقق اهداف خود در اوپک شکست خورد در تلاشند تا شکست خود را به جای پیروزی جا الف اظهارات روحانی درباره نتایج اجرای برجام، بدعهدی رئیس جمهور با بیان اینکه در نوروز ۹۵ به مردم وعده داده که شاهد سال بهتری خواهیم بود بنی هاشم محصولاتکمکدرسیبنیهاشمنوشته شده توسط مدیریت سایت یکشنبه ، اردیبهشت ، هندسه نشر بنی هاشم



لینک منبع :کلید سلامت قلب کودک در دستان مادر

Images for کلید سلامت قلب کودک در دستان مادر ایرنا - کلید سلامت قلب کودک در دستان مادر www.irna.ir/fa/News/82298022/‎Cached7 نوامبر 2016 ... تهران- ایرنا- مطالعات جدید نشان می دهد تغذیه سالم در دوران بارداری، یکی از مهمترین عوامل سلامت قلب فرزند تا پایان عمر است. کلید سلامت قلب کودک در دستان مادر - بارداری - خانواده - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/.../کلید-سلامت-قلب-کودک-در-دستان-مادر‎Cached7 نوامبر 2016 ... کلید سلامت قلب کودک در دستان مادر. سلامت نیوز: مطالعات جدید نشان می دهد تغذیه سالم در دوران بارداری، یکی از مهمترین عوامل سلامت قلب فرزند تا ... کلید سلامت قلب کودک در دستان مادر - سلامانه www.salamaneh.com/post/56125/کلید-سلامت-قلب-کودک-در-دستان-مادر 8 نوامبر 2016 ... کلید سلامت قلب کودک در دستان مادر. سلامانه : مطالعات جدید نشان می دهد تغذیه سالم در دوران بارداری، یکی از مهمترین عوامل سلامت قلب فرزند تا پایان ... کلید سلامت قلب کودک در دستان مادر - خبرلند khabarland.com/news/29/کلید-سلامت-قلب-کودک-در-دستان-مادر‎Cached7 نوامبر 2016 ... کلید سلامت قلب کودک در دستان مادر سلامت نیوز: مطالعات جدید نشان می دهد تغذیه سالم در دوران بارداری، یکی از مهمترین عوامل سلامت قلب فرزند تا ... کلید سلامت قلب کودک در دستان مادر - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/health.../کلید-سلامت-قلب-کودک-در-دستان-مادر/.../6057328/ 7 نوامبر 2016 ... مطالعات جدید نشان می دهد تغذیه سالم در دوران بارداری، یکی از مهمترین عوامل سلامت قلب فرزند تا پایان عمر است. به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا ... کلید سلامت قلب کودک در دستان مادر - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/979247/ 5 نوامبر 2016 ... کلید سلامت قلب کودک در دستان مادر. مطالعات جدید نشان می دهد تغذیه سالم در دوران بارداری، یکی از مهمترین عوامل سلامت قلب فرزند تا پایان عمر است. کلید سلامت قلب کودک در دستان مادر - سلامت نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/27762588 7 نوامبر 2016 ... کلید سلامت قلب کودک در دستان مادر. سلامت نیوز : مطالعات جدید نشان می دهد تغذیه سالم در دوران بارداری، یکی از مهمترین عوامل سلامت قلب فرزند تا ... خطر سلامت قلب کودک با تغذیه ناسالم مادر در طول بارداری آکا - onvansho onvansho.ir/.../خطر-سلامت-قلب-کودک-با-تغذیه-ناسالم-مادر-در-طول-بارداری-آکا.html کلید سلامت قلب کودک در دستان مادر بارداری خانواده. کلید سلامت قلب کودک در در دوران بارداری تغذیه مادر در دوران بارداری . بارداری هفته به هفته هفته 16 تا 28 با همسر ... کلید سلامتی در دستان شماست - دکتر محمد حسین نجفی drhsnajafi.com/.../کلید-سلامتی-در-دستان-شماست-ورزش.html?... 20 سپتامبر 2016 ... گرفتگی عروق. سلام آقای دکتر.مادر من با 71 سال سن دو سال پیش بعد از ایست قلبی احیا شدن و دو تا از رگهای قلب را استنت گذاشتن. الان استنت ها ...