مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

لیوان قهوه دوستدار محیط‌زیست

[ad_1]

لیوان قهوه دوستدار محیط‌زیست

دانش > محیط زیست جهان - لندن> یک مؤسسه بریتانیایی نوعی لیوان‌های پلاستیکی را روانه بازار خواهد کرد که هر مشتری که در آن قهوه می‌گیرد می‌تواند از آن دوباره استفاده کند و حتی می‌تواند آن را در جیب خود نگه دارد.

اندرو بروکس مخترع این لیوان می‌گوید: در سال 2.5میلیون لیوان پلاستیک در سطح شهر و یا طبیعت انداخته می‌شوند درحالی‌که گازهای گلخانه‌ای تولید می‌کنند و حدود 30سال طول می‌کشد تا تجزیه شوند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


2 ساعت قبل ... دانش > محیط زیست جهان - لندن> یک مؤسسه بریتانیایی نوعی لیوانهای پلاستیکی را روانه بازار خواهد کرد که هر مشتری که در آن قهوه میگیرد میتواند از ...2 ساعت قبل ... لندن> یک مؤسسه بریتانیایی نوعی لیوان های پلاستیکی را روانه بازار خواهد کرد که هر مشتری که در آن قهوه می گیرد م.1 ساعت قبل ... محیط زیست جهان > لندن> یک مؤسسه بریتانیایی نوعی لیوانهای پلاستیکی را روانه بازار خواهد کرد که هر مشتری که در آن قهوه میگیرد میتواند از آن ...5 دقیقه قبل ... لیوان قهوه دوستدار محیطزیست دانش > محیط زیست جهان - لندن> یک مؤسسه بریتانیایی نوعی لیوانهای پلاستیکی را روانه بازار خواهد کرد که هر مشتری ...2 ساعت قبل ... لیوان قهوه دوستدار محیطزیست. گردآوری جی نیوز : . اندرو بروكس مخترع اين ليوان ميگويد: در سال 2.5ميليون ليوان پلاستيك در سطح شهر و يا طبيعت ...1 ساعت قبل ... لندن> یک مؤسسه بریتانیایی نوعی لیوانهای پلاستیکی را روانه بازار خواهد کرد که هر مشتری که در آن قهوه میگیرد میتواند از آن دوباره استفاده کند و ...16 ژوئن 2016 ... با استفاده مجدد از پسماندهای غذایی همچون دانه قهوه، پوست نارگیل و پوست ماهی امکان تهیه منسوجات دوستدار محیطزیست و پوشاک مُد روز به وجود آمده است.آیت الله هاشمی رفسنجانی: خوشحالم سیاست های کلی محیط زیست با جدیت پیگیری می شود/ .... فوتبالیستی که هر روز یک ماشین سوار می شود/لیوان های قهوه را دیگر دور ...7 مه 2013 ... 10 شیوه برای حفظ محیط زیست در محل کار - اینجا زمین است ، مظلوم شهر آفرینش ... کنید، حمل نقل عمومی یک جایگزین عالی و دوستدار محیط زیست است.


کلماتی برای این موضوع

چاپ ظروف پذیرائی شابلون ظروفپذیرائیچاپ روی ظروف شابلون اولین و بزرگترین مرجع رسمی چاپ روی ظروف در فضای مجازی ایران آماده یخچال فریزر دوقلو فوت بوش یخچال فریزر دوقلو بوش مدل یخچال مدل فریزر هشت کشو فریزر فوت مجموعا فوتساید بای ساید تیتانیوم رادیوس دوو الکترونیکساید بای ساید دوو الکترونیک در دوره ای که در بازار وجود داشت با توجه به دارا بودن نوشته های خواندنی روح‌اله شنبه ‏ ‏ اگر جمعیت چین به شکل یک صف از مقابل شما راه بروند، این صف اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشی پول نیوز این قیمت، خود توجیه کننده صعود تومانی نرخ مبادلاتی دلار در لایحه بودجه است، نرخی سوالات در زمینه باغبانی آرشیو …با سلام علت اصلی خشکیدگی یا قهوه ای نوک برگ به علت کمبود کود پتاس است که این کمبود از استرس و راههای رسیدن به آرامش روح و روان آرشیو …تضادها رو درک کنیم سیاه و سفید، سرد و گرم، زشت و زیبا به تضادها فکر کن وقتی که در



لینک منبع :لیوان قهوه دوستدار محیط‌زیست

Images for لیوان قهوه دوستدار محیط‌زیست لیوان قهوه دوستدار محیط‌زیست - همشهری آنلاین www.hamshahrionline.ir/details/352000/Science/globalenvironment‎Cached7 نوامبر 2016 ... دانش > محیط زیست جهان - لندن> یک مؤسسه بریتانیایی نوعی لیوان‌های پلاستیکی را روانه بازار خواهد کرد که هر مشتری که در آن قهوه می‌گیرد می‌تواند از ... لیوان قهوه دوستدار محیط‌زیست | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/11/07/1543924 7 نوامبر 2016 ... لیوان قهوه دوستدار محیط‌زیست. ۱۷ ساعت پیش; ۳بازدید; ۰ رای; ۰ دیدگاه. محیط زیست جهان. لندن> یک مؤسسه بریتانیایی نوعی لیوان‌های پلاستیکی را ... پارسی نیوز: لیوان قهوه دوستدار محیط‌زیست parsinews.ir/news/page/b22e29f75db70e6d21ac4485fc927d70 لندن> یک مؤسسه بریتانیایی نوعی لیوان‌های پلاستیکی را روانه بازار خواهد کرد که هر مشتری که در آن قهوه می‌گیرد می‌تواند از آن دوباره استفاده کند و حتی می‌تواند آن را در ... لیوان قهوه دوستدار محیط‌زیست | صلح | پایگاه صلح ایران | خبرگزاری ... solhkhabar.ir/latest-news/.../لیوان-قهوه-دوستدار-محیط‌زیست.html‎Cachedدانش > محیط زیست جهان - لندن> یک مؤسسه بریتانیایی نوعی لیوان‌های پلاستیکی را روانه بازار خواهد کرد که هر مشتری که در آن قهوه می‌گیرد می‌تواند از آن دوباره استفاده ... آخرین خبر | گوناگون/ لیوان قهوه دوستدار محیط‌زیست akharinkhabar.ir/interestings/.../گوناگون-لیوان-قهوه-دوستدار-محیط‌زیست 7 نوامبر 2016 ... همشهری آنلاین/ یک مؤسسه بریتانیایی نوعی لیوان‌های پلاستیکی را روانه بازار خواهد کرد که هر مشتری که در آن قهوه می‌گیرد می‌تواند از آن دوباره استفاده ... منسوجات دوستدار محیط‌زیست تهیه شده از پسماندهای غذایی - نانو در نساجی nanotexnet.ir/1658/2016/06/16/منسوجات-دوستدار-محیط‌زیست/‎Cached16 ژوئن 2016 ... با استفاده مجدد از پسماندهای غذایی همچون دانه قهوه، پوست نارگیل و پوست ماهی امکان تهیه منسوجات دوستدار محیط‌زیست و پوشاک مُد روز به وجود آمده است. کیفیت فنجان یکبار مصرف کاغذی & جام کاغذ دیواری تنها سازنده persian.paperdrinkcup.com/‎Cachedزیبا 12oz شامپو دیوار یکبار مصرف فنجان قهوه دو با درب مواد غذایی درجه ... رنگارنگ دوستدار محیط زیست دو جداره لیوان های کاغذی، یکبار مصرف کاغذی فنجان قهوه برای ... یک فنجان قهوه با زمین...! 1fenjanghahvebazamin.blogfa.com/‎Cached27 سپتامبر 2013 ... هدف از انجام بررسی یاد شده تشویق شرکت‌های فناوری به کاهش عرضه محصولات آلاینده محیط زیست و همین طور آشنا ساختن مردم با شرکت‌های دوست‌دار محیط ... قهوه در قیف بستنی - قیمت دلار کانادا در تورنتو,نرخ ارز و دلار آزاد در بازار zarban.ca/NewsShow.aspx?ID=1808‎Cached8 مه 2017 ... یکی از مزایای این پروژه استفاده از ظرف هایی است که دوستدار محیط زیست محسوب میشوند و مشکل زباله های حاصل از لیوان های قهوه را تا حد زیادی رفع ...