مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گوشی میان رده نوکیا اندرویدی در سه رنگ

[ad_1]

 

کد مطلب: 411224

گوشی میان رده نوکیا اندرویدی در سه رنگ

بخش دانش و فناوری الف،17 آبان95

جدیدترین تصاویر رندر شده از نوکیا D1C که 2017 می‌آید در فضای مجازی منتشر شد.

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۴

خبرآنلاین، نوکیای جدید مجهز به اندرویدی نوقا در شاخص‌های فنی AnTuTu و Geekbench به ثبت رسیده است و پس از برداشته شدن منع قانونی تولید که از سوی مایکروسافت تا سال 2016 اعمال‌شده بود، می‌توان ورود نوکیای جدید را در ابتدای 2017 جشن گرفت.

تصاویر منتشرشده از سوی سایت چینی Veibo و بر اساس شاخص‌های فنی مذکور، نشان از رزولوشن 1920 در 1080 با پردازنده اسنپ دراگون 430 (میان رده) با 3 گیگ رم/حافظه موقت و 32 گیگ حافظه داخلی در کنار دوربین 13 و 8 مگاپیکسل دارد.

این گوشی پرچمدار نیست اما شروع نوکیای جدید با این گوشی می‌تواند معنای متفاوتی از سوی سازنده چینی داشته باشد. (راه رفتن قبل از دویدن!)

 


 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ نوکیا

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


10 ساعت قبل ... جدیدترین تصاویر رندر شده از نوکیا D1C که 2017 میآید در فضای ... گوشی میان رده نوکیا اندرویدی D1C در سه رنگ طلایی، مشکی و سفید / عکس.گوشی میان رده نوکیا اندرویدی در سه رنگ. بخش دانش و فناوری الف،17 آبان95. جدیدترین تصاویر رندر شده از نوکیا D1C که 2017 میآید در فضای مجازی منتشر شد.9 ساعت قبل ... به گزارش خبرآنلاین، نوکیای جدید مجهز به اندرویدی نوقا در شاخصهای فنی AnTuTu و Geekbench به ثبت رسیده است و پس از برداشته شدن منع قانونی ...9 ساعت قبل ... آفتاب نیوز : نوکیای جدید مجهز به اندرویدی نوقا در شاخص های فنی AnTuTu و ... گوشی میان رده نوکیا اندرویدی در سه رنگ; خبر آنلاین - دوشنبه ۱۲:۵۵خبرآنلاین، نوکیای جدید مجهز به اندرویدی نوقا در شاخصهای فنی AnTuTu و Geekbench به ثبت رسیده است و پس از برداشته شدن منع قانونی تولید که از سوی ...به گزارش خبرآنلاین، نوکیای جدید مجهز به اندرویدی نوقا در شاخصهای فنی AnTuTu و Geekbench به ثبت رسیده است و پس از برداشته شدن منع قانونی تولید که از سوی ...گوشی میان رده نوکیا اندرویدی در سه رنگ. بخش دانش و فناوری الف،17 آبان95. جدیدترین تصاویر رندر شده از نوکیا D1C که 2017 میآید در فضای مجازی منتشر شد.7 ساعت قبل ... آفتابنیوز : نوکیای جدید مجهز به اندرویدی نوقا در شاخصهای فنی AnTuTu و Geekbench به ثبت رسیده است و پس از برداشته شدن منع قانونی تولید ...جدیدترین تصاویر رندر شده از نوکیا D1C که 2017 میآید در فضای مجازی منتشر شد. آفتابنیوز : نوکیای جدید مجهز به اندرویدی نوقا در شاخصهای فنی AnTuTu و ...جدیدترین تصاویر رندر شده از نوکیا D1C که 2017 میآید در فضای مجازی منتشر شد. - گوشی میان رده نوکیا اندرویدی.


کلماتی برای این موضوع

نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی سامسونگ؛ میان‌رده …معرفی دنیای گوشی‌های هوشمند بسیار گسترده و در برخی مواقع گیج کننده است اما گلکسی جی راهنمای جامع خرید گوشی های آندروئیدیراهنمای جامع خرید گوشی های آندروئیدی انتخاب یک گوشی موبایل جدید با توجه به تغییرات بهترین گوشی‌های بازار در محدوده هزار تا میلیون …بهترین گوشی‌های بازار در محدوده هزار تا میلیون تومان بهمن ۳ام ۱۳۹۳ پیمان گل‌کار فهرست بررسی های تخصصی گوشی های موبایل …حضور پر رنگ و موفقیت چشمگیر در بازار گوشی‌های هوشمند با ظهور رقبای بیشمار، تغییرات بهترین گوشی‌های هواوی در بازار که بایستی بخریددر این مطلب می‌خواهیم ۵ گوشی برتر هواوی که ارزش خرید بالایی نسبت به قیمت‌شان دارند دیار دانلوددانلود رایگان نرم افزاردر بروز رسانی نیز موارد زیر به آن اضافه شده است ویرایشگر تصویری جدید براى ویدیوها معرفی بهترین گوشی های هوشمند زیر هزار تومان …مقالاتگجت هاموبایلبیشتر خریدارن گوشی دنبال خرید گوشی هستند که هم دارای امکانات عالی و ظاهری مناسب و در بهترین گوشی‌های بازار با قیمت زیر ۸۰۰ هزار تومان …سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ هایلایت ۱۳۵ از بالا رفتن قیمت گوشی هوشمند تا به چالش کشیده شدن نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل … نظرات کاربران سایت مرجع موبایل ایران در مورد گوشی موبایل موبایل هواوی وای پروبهترین گوشی های هوشمند بازار با قیمت زیر ۶۰۰ هزار …در بخش راهنمای خرید برای گوشی‌های ارزان قیمت، به بحث و بررسی درباره بهترین تلفن‌های لینکدونی سافت تماشا کنید دور زدن قفل گوشی های آیفون بدون نیاز به پسورد و یا اثر انگشت دیروز الف بهترین گوشی‌های هوشمند بازار با قیمت زیر ۶۰۰ …مطمئنا گوشی‌های زیادی چه هوشمند و چه غیر هوشمند در این بازه‌ی قیمتی وجود دارند، اما چگونه از تبلت یا گوشی خود اسکرین‌شات بگیریم؟تلگرام و راههای تشخیص بلاک شدن پسورد و رمزعبور هایی که امنیت ندارند گوشی نوکیا بررسی موبایلی ویژه از وبلاگ …کمپانی در صفحه تویتر مربوط به واحد امریکای خود خبر از آغاز انتشار آپدیت نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی سامسونگ …نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی سامسونگ قسمت اول معرفی گوشی، محتویات درون جعبه، طراحی فروشگاه اینترنتی آل دیجیتالفروشگاه اینترنتی کالای دیجیتال سلام روز بخیر ، دوست عزیز در ایران تفاوت این دو مدل مشکلات گلکسی و راه‌ های حل آن‌ها دیجی روسلام گوشی من در قفل اثر انگشت دچار مشکل شده به این صورت که هیچ کدوم از اثر انگشت ها رو خبرهای فناوری و ارتباطات خبر فارسیدر این گزارش با کوچکترین و ارزان ترین وسیله جاسوسی دنیا آشنا شویدپول نیوز رقابت جالبی میان شهرها و مخصوصا کلان شهرهای چین ایجاد شده تا هر کدام بتوانند خود را چگونگی گرفتن در سیستم عامل های …حتما برای شما هم پیش آمده که در کامپیوتر با پیام جالبی مواجه شده اید، یا اینکه در بازی



لینک منبع :گوشی میان رده نوکیا اندرویدی در سه رنگ

گوشی میان رده نوکیا اندرویدی D1C در سه رنگ طلایی ... - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/598315/ict/hardware‎Cached7 نوامبر 2016 ... جدیدترین تصاویر رندر شده از نوکیا D1C که 2017 می‌آید در فضای مجازی منتشر شد. گوشی میان رده نوکیا اندرویدی در سه رنگ +عکس - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../گوشی-میان-رده-نوکیا-اندرویدی-در-سه-رنگ-عکس‎Cached7 نوامبر 2016 ... جدیدترین تصاویر رندر شده از نوکیا D1C که 2017 می‌آید در فضای مجازی منتشر شد. الف - گوشی میان رده نوکیا اندرویدی در سه رنگ alef.ir/vdcb58baarhb85p.uiur.html?411224‎Cachedگوشی میان رده نوکیا اندرویدی در سه رنگ. بخش دانش و فناوری الف،17 آبان95. جدیدترین تصاویر رندر شده از نوکیا D1C که 2017 می‌آید در فضای مجازی منتشر شد. گوشی میان رده نوکیا اندرویدی D1C در سه رنگ طلایی، مشکی و سفید www.asianews.ir/.../گوشی-میان-رده-نوکیا-اندرویدی-d1c-در-سه-رنگ/‎Cached7 نوامبر 2016 ... گوشی میان رده نوکیا اندرویدی D1C در سه رنگ طلایی، مشکی و سفید ... نوکیای جدید مجهز به اندرویدی نوقا در شاخص‌های فنی AnTuTu و Geekbench به ... گوشی میان رده نوکیا اندرویدی در سه رنگ +عکس - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../گوشی-میان-رده-نوکیا-اندرویدی-در-سه-رنگ.../4178466 جدیدترین تصاویر رندر شده از نوکیا D1C که 2017 می‌آید در فضای مجازی منتشر شد. به گزارش صبحانه،نوکیای جدید مجهز به اندرویدی نوقا در شاخص‌های فنی AnTuTu ... گوشی میان رده نوکیا اندرویدی D1C در سه رنگ طلایی، مشکی و ... - دمادم https://damadam.ir/.../گوشی-میان-رده-نوکیا-اندرویدی...سه-رنگ.../4176613 جدیدترین تصاویر رندر شده از نوکیا D1C که 2017 می‌آید در فضای مجازی منتشر شد. آفتاب‌‌نیوز : نوکیای جدید مجهز به اندرویدی نوقا در شاخص‌های فنی AnTuTu و ... گوشی میان رده نوکیا اندرویدی در سه رنگ +عکس econews.com/fa/media/.../گوشی-میان-رده-نوکیا-اندرویدی-در-سه-رنگ-عکس 11 نوامبر 2016 ... این گوشی پرچمدار نیست اما شروع نوکیای جدید با این گوشی می‌تواند معنای متفاوتی از سوی سازنده چینی داشته باشد. (راه رفتن قبل از دویدن!) گوشی ... گوشی میان رده نوکیا اندرویدی D1C در سه رنگ طلایی، مشکی و سفید ... www.sarpoosh.com/digital-news/mobile.../mobile-tablet950800522.html 7 نوامبر 2016 ... جدیدترین تصاویر رندر شده از نوکیا D1C که 2017 می‌آید در فضای مجازی منتشر،از سوی سایت چینی Veibo و بر اساس شاخص‌های فنی مذکور، نشان از ... نوکیا با سه گوشی هوشمند میان رده به میدان نبرد بازگشت - کلیک ... click.ir/1395/.../nokia-6-nokia-5-nokia-3-android-phones-mwc-2017/‎Cachedشرکت محبوب نوکیا از سه گوشی هوشمند میان رده با نام های نوکیا۶ ، نوکیا ۵ و نوکیا ۳ ... های نوکیا را به دست آورده است، سه دستگاه اندرویدی جدید را که برای بازار میان رده ها ... اگر شما از فلز مات خوشتان نمی آید، HMD یک نسخه ویژه از نوکیا ۶ با رنگ Arte ... گوشی میان رده نوکیا اندرویدی D1C در سه رنگ طلایی، مشکی و ... - قطره www.ghatreh.com/.../گوشی-میان-رده-نوکیا-اندرویدی-رنگ-طلایی-مشکی-سفید-عکس 7 نوامبر 2016 ... جدیدترین تصاویر رندر شده از نوکیا D1C که 2017 می آید در فضای مجازی منتشر شد. - نوکیای جدید مجهز به اندرویدی نوقا در Ø.