مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه چیز کیک شکلات و قهوه

[ad_1]

بامداد- چیز کیک شکلات و قهوه

زمان آماده سازی : ۲۰ دقیقه

زمان کل : ۲ ساعت و ۳۵ دقیقه

مواد لازم برای ۱۲ سرو

ویفر شکلاتی

۱۸۰ گرم

کره ذوب شده

یک چهارم فنجان

مواد لازم برای چیز کیک

پنیر خامه ای هم دما با اتاق

۷۲۰ گرم

شکر

۱ فنجان

تخم مرغ

۳ عدد

قهوه دم کشیده

یک چهارم فنجان

عصاره وانیل

۱ ق چ

شکلات ذوب شده هم دما با اتاق

۱۸۰ گرم

خامه ترش

نصف فنجان

مواد رویه

خامه

نصف فنجان

شکر

۱ ق غ

پودر کاکائو

برای تزئین

طرز تهیه :

در این مقاله ازبامداد شما را با طرز تهیه چیز کیک شکلات و قهوه آشنا میکنیم .

فر را با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد روشن کنید تا گرم شود . یک قالب کمربندی ۲۲ سانتی را با کره چرب کنید .

پودر کوکی و کره را مخلوط کنید و کف قالب پرس کرده به مدت ۱۵ دقیقه در فر بگذارید بپزد و سپس کناری بگذارید خنک شود .

با سرعت متوسط همزن پنیر خامه ای و شکر با هم بزنید تا یکدست شود . تخم مرغ و قهوه را کاملا با هم مخلوط کنید سپس شکلات و خامه ترش را اضافه کنید .

مواد پنیری را در قالب ریخته و به مدت ۲ ساعت در فر با دمای ۱۰۰ درجه قرار دهید تا بپزد .

چیز کیک را کناری بگذارید به دمای محیط برسد و ۲ ساعت در یخچال بگذارید کاملا خنک شود سپس با کاردک از قالب جدا کنید و کمربند قالب را بردارید . سپس رویش را بپوشانید و یک شب در یخچال بگذارید کاملا خنک شود .

خامه را با سرعت متوسط به بالا هم بزنید تا ضخیم شود شکر را اضافه کرده هم بزنید تا فرم بگیرد .

قبل از سرو روی چیز کیک را با خامه تزئین کرده و رویش پودر کاکائو بپاشید .

مترجم : سمانه طبسی

منبع: آکاایران


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


آموزش و طرز تهیه چیز کیک قهوه ... مواد لازم برای کف قاب. بیسکوییت شکلاتی بدون کرم پودر شده ۳۰۰ گرم کره آب شده خنک ... خوراکی نیستند. طرز تهیه کیک شکلاتی ...1 ساعت قبل ... چیز کیک شکلات و قهوه زمان آماده سازی : 20 دقیقه زمان کل : 2 ساعت و 35 دقیقه مواد لازم برای 12 سرو ویفر شکلاتی 180 گرم کر.چیز کیک شکلاتی با سس شکلات : بیسکوییت های شکلاتی ، پودر قند و کره را داخل میکسر ... کلمات کلیدی: cheesecake,chocolate cheesecake,اموزش تهیه چیز کیک,چیز کیک,چیز ..... فروش اینترنتی لوازم کافی شاپ، انواع پودر قهوه و کاپوچینو و .30 آگوست 2015 ... ژلاتین را با آب سرد مخلوط کرده روی حرارت بخار آب قرار داده تا رقیق شود قهوه فوری را اضافه می کنیم تا کاملا حل شود خامه شیرین فرم گرفته را با ...کیک قهوه,طرز تهیه کیک قهوه,کیک قهوه طرز تهیه,طرز تهیه کیک قهوه شکلات,کیک قهوه با روکش موکا,طرز تهیه ... آموزش پخت و تزئین براونی چیز کیک با سس شکلات.چیز کیک,طرز تهیه انواع چیزکیک,طرز تهیه چیز کیک,طرز تهیه چیز کیک ساده,طرز ... کیک شکلاتی,چیز کیک یخچالی با پایه بیسکویت,طرز تهیه کیک پنیر,انواع ... این مافین ها، هم صبحانه ای عالی هستند و هم برای عصرانه در کنار قهوه و یا چای خوب می ...11 ژوئن 2016 ... در این مقاله از آکاایران شما را با طرز تهیه چیز کیک شکلات و قهوه آشنا میکنیم ... قبل از سرو روی چیز کیک را با خامه تزئین کرده و رویش پودر کاکائو ...چیز کیک قهوه ... بیسکوییت شکلاتی بدون کرم پودر شده: 300 گرم ... طرز تهیه: 1- یک قالب گرد کمربندی به قطر 26 سانتیمتر را بوسیله قلموبا کره آب شده چرب ...مواد لازم: برای خمیر: ۲ پیمانه خرده بیسکوئیت یک سوم پیمانه شکر قهوه ای یک سوم پیمانه کره آب شده به گزارش ... طرز تهیه چیز کیک، با آلبالوی ترش و شکلات شیرین ...2 ژانويه 2011 ... ... آموزشی روزمنو · آموزش نوشیدنی های خنک و پر انرژی .... این هم چیز کیک قهوه من البته کیک پایه کیک شکلاتی بود و با بیسکویت نبود ... طرز تهیه :


کلماتی برای این موضوع

کیک شکلات و قهوه طرز تهیه کیک چاکوچینو ایران …طرز تهیه کیک کیک شکلاتی کیک شکلاتی عالی کیک قهوه کیک قهوه و شکلات کیک طرز تهیه کیک قهوه ساده طرز تهیه موس کیک و قهوه و طرز تهیه چیز کیک فوریدسر طرز تهیه کیک شکلات و قهوه



لینک منبع :طرز تهیه چیز کیک شکلات و قهوه

آموزش و طرز تهیه چیز کیک قهوه - میهن گرام gram-mihan.ir/ashpazi-106.html‎Cachedآموزش و طرز تهیه کیک بستنی قهوه با شکلات · آموزش و طرز تهیه کیک بستنی قهوه با شکلات · آشپزی:در آموزش آشپزی می توان کیک های مختلفی را آموزش دید در سایت ... چیز کیک شکلات و قهوه - آکاایران www.akairan.com/.../cake1/chocolate-cofee-cheesecake.html‎Cached11 ژوئن 2016 ... در این مقاله از آکاایران شما را با طرز تهیه چیز کیک شکلات و قهوه آشنا ... مطالب مرتبط ; طرز تهیه چیز کیک با طعم قهوه و شکلات · چیز کیک - طرز تهیه ... طرز تهیه چیز کیک با طعم قهوه و شکلات - آکاایران www.akairan.com/.../cake1/news201761919591567947.html‎Cached19 ژوئن 2017 ... ژلاتین را با آب سرد مخلوط کرده روی حرارت بخار آب قرار داده تا رقیق شود قهوه فوری را اضافه می کنیم تا کاملا حل شود خامه شیرین فرم گرفته را با ... چیزکیک قهوه و شکلات - بدونیم bedunim.ir/چیزکیک-قهوه-شکلات/‎Cached14 ژوئن 2016 ... قبل از تست کردن این چیز کیک خوشمزه عاشق آن خواهید شد. بهتر است یک ... برچسب ها : تهیه چیزکیکچیزکیکچیزکیک قهوه و شکلاتدسر · چیزکیک ... طرز تهیه چیز کیک قهوه و شکلات سرشار از کافئین و مقوی - انسان شاد humanfun.ir/13039/chocolate-coffee-cheesecake/‎Cachedطرز تهیه چیز کیک قهوه و شکلات. مواد لازم برای تهیه چیز کیک قهوه و شکلات : ژلاتین :◊: 2 قاشق سوپ خوری قهوه فوری :◊: 2 قاشق سوپ خوری. طرز تهیه چیز کیک با طعم قهوه و شکلات - سوران www.sooran.com/fa/recipes/8472/‎Cached30 آگوست 2015 ... ژلاتین را با آب سرد مخلوط کرده روی حرارت بخار آب قرار داده تا رقیق شود قهوه فوری را اضافه می کنیم تا کاملا حل شود خامه شیرین فرم گرفته را با ... چیز کیک قهوه و شکلات خوش طعم | فست فود | آموزش آشپزی | دسر ... www.fa3tfood.com/9463/چیز-کیک-قهوه-شکلات.html‎Cached26 آگوست 2016 ... خیلی از خانم های خانه دار دوست دارند خودشان در خانه کیک بپزند اگر دنبال یک کیک عالی هستید طرز تهیه چیز کیک قهوه و شکلات را به شما بانوان عزیز ... چیز کیک قهوه - لیدیز www.ladieez.com/cakes/2002-coffee-cheesecake‎Cached Similarلیدیز · کیک و شیرینی; چیز کیک قهوه ... طرز تهیه: 1- یک قالب گرد کمربندی به قطر 26 سانتیمتر را بوسیله قلموبا کره آب شده چرب کنید. .... کیک شکلاتی با گردو ... چیزکیک قهوه - چیزکیک نسکافه - روزمنو، محبوب ترین انجمن آشپزی و ... www.roozmenu.com/showthread.php?t=357‎Cached Similarچیزکیک قهوه - چیزکیک نسکافه انواع چیزکیک. ... این هم چیز کیک قهوه من البته کیک پایه کیک شکلاتی بود و با بیسکویت نبود ... طرز تهیه : طرز تهیه چیز کیک شکلات و قهوه - قطره www.ghatreh.com/news/nn34499049/طرز-تهیه-چیز-کیک-شکلات-قهوه 7 نوامبر 2016 ... چیز کیک شکلات و قهوه زمان آماده سازی : 20 دقیقه زمان کل : 2 ساعت و 35 دقیقه مواد لازم برای 12 سرو ویفر شکلاتی 180 گرم کر.