مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

این غذاها بیشترین میزان پروتئین را دارند

[ad_1]

بامداد- پروتئین یک ریزمغذی ضروری است که در بسیاری از مواقع در بدن موثر است میزان توصیه شده از پروتئین ۰/۳۷ گرم در هر پوند از وزن بدن و یا ۰/۸ گرم / کیلوگرم است.

۳۷ گرم در هر پوند از وزن بدن و یا ۰٫۸ گرم / کیلوگرم است. با این حال، افراد از لحاظ جسمی فعال نیاز به ۰٫۶ – ۰٫۹ گرم در هر پوند، یا ۱٫۴ – ۲ گرم / کیلوگرم پروتئین دارند. تحقیقات نشان می دهد که رژیم غذایی با پروتئین بالا نیز به از دست دادن وزن کمک کند.

ساده ترین راه برای افزایش مصرف پروتئین، خوردن غذاهای با پروتئین بالا است. همه غذاهای با پروتئین بالا برابر نیستند برخی از آنها پروتئین بسیار بالا دارند. در اینجا ۱۰ تا از غذاهایی که پروتئین خالص دارند و  ۸۰ درصد کالری از آن است آورده می شود.

۱٫ سینه مرغ

مرغ یکی از رایج ترین غذاهای مصرفی با پروتئین بالا است.
سینه مرغ نازک ترین قسمت است سه اونس (۸۵ گرم ) مرغ کبابی، بدون پوست حدود ۲۷ گرم پروتئین و ۱۴۰ کالری فراهم می کند.
برخی از مطالعات نشان می دهد که خوردن گوشت مرغ در یک رژیم غذایی با پروتئین بالا می تواند به شما در از دست دادن وزن کمک کند با این حال، مزایای مشابه گوشت گاو به عنوان کباب ، غذاهای گوشتی ، انواع کباب ایرانی – اصلی پروتئین است.
مشخصات مواد مغذی مرغ اغلب رژیم غذایی شما را تحت تاثیر قرار می دهد مرغ علفخوار آنتی اکسیدان ها و سطح امگا ۳ بیشتری دارد.
مرغ علاوه بر پروتئین، همچنین یک کباب ، غذاهای گوشتی ، انواع کباب ایرانی – بزرگ از نیاسین، ویتامین B6، سلنیوم و فسفر است.
محتوای پروتئین موجود در  ۱۰۰ گرم سینه مرغ: ۳۱ گرم (۸۰٪  از کالری )

۲٫ سینه بوقلمون
کباب بوقلمون یک کباب ، غذاهای گوشتی ، انواع کباب ایرانی – کم چرب پروتئین است سینه لاغرترین بخش پرنده است.
سه اونس ( ۸۵ گرم ) بوقلمون  کبابی بدون پوست حاوی حدود ۲۴ گرم پروتئین و ۱۱۵ کالری دارد.
بوقلمون نیز دارای نیاسین، ویتامین B6، سلنیوم، فسفر و روی بالا است.
همچنین حاوی مقادیر بالایی از تریپتوفان است این اسید آمینه به سنتز سروتونین، یک انتقال دهنده عصبی مهم کمک می کند.
پروتئین موجود در ۱۰۰ گرم بوقلمون: ۳۰ گرم (۹۵٪  کالری)

۳٫ سفیده تخم مرغ
تخم مرغ دارای پروتئین با کیفیت بالا است زیرا آنها حاوی تمام اسیدهای آمینه هستند.
بسیاری از ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها در زرده تخم مرغ یافت می شود  با این حال، سفیده تخم مرغ حاوی حداقل ۶۰٪ از پروتئین است.
یکی فنجان (۲۴۳ گرم ) سفیده تخم مرغ ۲۶  گرم پروتئین و تنها در حدود ۱۱۵ کالری به شما می دهد.
پروتئین موجود در ۱۰۰ گرم سفیده تخم مرغ: ۱۱ گرم (۹۱٪ کالری).

پروتیین

 ۴٫ ماهی خشک شده
ماهی خشک شده یک میان وعده خوشمزه است.
برای انتخاب یک گزینه کم چرب با پروتئین بالا، ماهی کاد، ماهی هالیبوت، ماهی روغنی کوچک و یا سفره ماهی را انتخاب نمایید.
فقط یک اونس (۲۸ گرم) ماهی خشک شده می تواند۱۸  گرم پروتئین فراهم می کند.
ماهی خشک شده فواید زیادی دارد به عنوان مثال، آن نیز دارای ویتامین B12، پتاسیم، منیزیم، سلنیوم و مواد مغذی دیگر است.
پروتئین موجود در ۱۰۰ گرم ماهی خشک شده: ۶۳ گرم ( ۹۳٪ کالری).
۵٫ میگو
میگو از مواد غذایی مهم در رژیم غذایی شما است.
میگو نه تنها در مقدار پروتئین بالا است بلکه کالری، کربوهیدرات و چربی پایین دارد سه اونس (۸۵ گرم) میگو حاوی ۱۷ گرم پروتئین و تنها ۹۰ کالری دارد.
میگو سرشار از ویتامین D، نیاسین و ویتامین B12 است میگو همچنین حاوی آهن، فسفر، مس و سلنیوم می باشد.
همچنین میگو حاوی آنتی اکسیدان هایی مانند آستاگزانتین که التهاب و آسیب اکسیداتیو را کاهش می دهد.
پروتئین موجود در ۱۰۰ گرم میگو: ۲۰ گرم (۸۲٪ کالری).
۶٫ ماهی تن
ماهی تن کالری و چربی بسیار کم دارد که آن یک غذای تقریباً خالص از پروتئین را فراهم می کند.
سه اونس ( ۸۵ گرم ) ماهی Yellowfin خام می تواند در حدود ۲۰ گرم پروتئین با تنها ۹۲ کالری فراهم کند.
این هم یک کباب ، غذاهای گوشتی ، انواع کباب ایرانی – خوبی از ویتامین های ب، به علاوه مواد معدنی مانند منیزیم، فسفر و پتاسیم است.
ماهی تن همچنین دارای خواص آنتی اکسیدانی با توجه به مقادیر بالایی از سلنیوم است ۳٫۵ اونس (۱۰۰ گرم ) حاوی ۵۲  درصد از نیاز روزانه است.
علاوه بر این، ماهی تن کباب ، غذاهای گوشتی ، انواع کباب ایرانی – خوبی از اسیدهای چرب امگا ۳ است که با تورم مبارزه می کند.
ماهی تن حاوی مقداری جیوه، اما محتوای سلنیوم بالای آن به محافظت در برابر سمیت جیوه کمک می کند خوردن ماهی تن کنسرو شده یک بار در هفته احتمالاً ایمن است.
با این حال، زنان باردار و شیرده نباید ماهی تن را به صورت خام یا کبابی بیشتر از یکبار در ماه بخورند.
پروتئین موجود در ۱۰۰ گرم ماهی تن: ۲۳ گرم ۹۲٪ کالری.

۷٫ ماهی هالیبوت
ماهی هالیبوت، ماهی دیگری است که یک کباب ، غذاهای گوشتی ، انواع کباب ایرانی – بزرگ از پروتئین کامل است یک نیم فیله ماهی هالیبوت (۱۵۹ گرم) ۴۲ گرم پروتئین و ۲۲۳ کالری است.
ماهی هالیبوت آلاسکایی همچنین کباب ، غذاهای گوشتی ، انواع کباب ایرانی – بسیار خوبی از اسیدهای چرب امگا ۳ است آن یک غذای ضد التهابی موثر می سازد.
ماهی هالیبوت نیز در سلنیوم بالا است علاوه بر این، مقادیر خوبی از ویتامین B3، B6 و B12و همچنین مواد معدنی مانند منیزیم، فسفر و پتاسیم است.
با این حال، با توجه به سطح جیوه بالا، شما نباید ماهی هالیبوت زیاد بخورید.
در صورت امکان، ماهی هالیبوت تازه بخورید.
پروتئین موجود در ۱۰۰ گرم ماهی هالیبوت: ۲۷ گرم (۸۱٪ کالری).

۸٫ تیلاپیا
ماهی تیلاپیا محبوب و نسبتاً ارزان است.
این یک، ماهی آب شیرین سفید و یک کباب ، غذاهای گوشتی ، انواع کباب ایرانی – بزرگ از پروتئین است و در عین حال کالری و چربی پایین دارد.
سه اونس (۸۵ گرم) تیلاپیا می تواند تا ۲۰ گرم پروتئین با تنها ۱۱۰ کالری ارائه دهد.
نسبت امگا ۶ به امگا ۳ در تیلاپیا از انواع دیگر ماهی ها بالاتر است.
با این حال، مقدار امگا ۶  در یک واحد از تیلاپیا، دلیل کافی برای رفع نگرانی نیست.
تیلاپیا همچنین یک کباب ، غذاهای گوشتی ، انواع کباب ایرانی – بزرگ از ویتامین های ب و مواد معدنی مانند سلنیوم، فسفر و پتاسیم است.
پروتئین موجود در ۱۰۰ گرم ماهی تیلاپیا: ۲۶ گرم (۸۱٪ کالری).

۹٫ ماهی کاد
ماهی کاد آبهای سرد خوشمزه و گوشت سفید پوسته پوسته دارد.
این ماهی با پروتئین بسته بندی شده است آن نیز کم کالری و چربی کمی دارد سه اونس (۸۵ گرم) ماهی کاد در حدود ۲۰ گرم پروتئین تنها ۹۰ کالری دارد.
ماهی COD یک کباب ، غذاهای گوشتی ، انواع کباب ایرانی – بزرگ از ویتامین B3 ،B6 و همچنین اسیدهای چرب امگا ۳ است که  همه آنها مزایای برای سلامت قلب ارائه می دهند.
علاوه بر این، ماهی کاد حاوی سلنیوم، منیزیم، فسفر و پتاسیم است.
پروتئین موجود در ۱۰۰ گرم ماهی کاد:  ۲۳گرم ( ۹۳ ٪ کالری ).

 ۱۰٫ ماهی پولاک
ماهی پولاک آلاسکایی یک ماهی با طعم ملایم و بسیار عالی است.
همچنین پولاک با انواع مختلف اردک ماهی شناخته شده است.
سه اونس (۸۵ گرم ) حاوی ۲۰ گرم پروتئین و حدود ۱۰۰ کالری است.
پولاک آلاسکا یک کباب ، غذاهای گوشتی ، انواع کباب ایرانی – عالی از اسیدهای چرب امگا ۳ است همچنین حاوی مقادیر زیادی از کولین، ویتامین B12  و همچنین بسیاری از سایر مواد مغذی است.
جالب توجه است پولاک پایین ترین محتوی جیوه را نسبت به انواع دیگر ماهی ها دارد.
پروتئین موجود در ۱۰۰ گرم پولاک:  ۲۴گرم (۸۹٪ کالری).


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

از تمام گروه های غذایی بخورید چربی ها و روغن ها این گروه برای محافظت از مغز و عملکرد بهتر اندام های بدن بسیار مهم اصلی ‌ترین منابع پروتئینی کدامند؟پروتئین‌ ها بخشی از ترکیبات مواد غذایی هستند که با مقادیر مختلف در غذاها وجود دارند و کتاب کودک، دبستان و پیش دبستانسایت جدید کتاب کودک با نشانی راه اندازی شد والدین و مربیان گرامی برای انواع لیپیدها خبرگزاری پردیسانرزی حاصل از اکسیداسون اسیدهای چرب در واکنشهای بتا اکسیداسیون بیلان انرژی را بهترین زمان مصرف پروتئین وی پایگاه تخصصی …اینکه پروتئین مصرفی روزانه خود را چگونه در طول روز مصرف می کنید به اندازه رسیدن به میوه ای خیلی مفید برای خانم های باردار صفحه برای جلوگیری از نفخ کودک شیر‌خوار این نکته را رعایت کنید آغاز غربالگری اختلال ازدیاد آهن در بدن آهن یکی از عناصر ضروری در بدن انسان است اکثر پزشکان بر این باورند که ازدیاد آهن به ازدیاد مس در بدن ازدیاد مس آزمایش مس عوارض مس زیاد عوارض مس بالا غداهای حاوی مس نقش مس در بدنتشخیص مکمل بدنسازی اصل از تقلبی پایگاه …راهنمایی هایی را در ادامه برایتان ذکر می کنیم ، تا بتوانید در انتخاب مکمل های خود مواد غذایی مغذی برای اسپرم و تخمک ماده غذایی که باروری زنان را افزایش می‌دهد غلات کامل نباید مصرف کربوهیدرات‌ها و تمام باید نبایدها واسه نی‌نی دار شدن صفحه اولین نکته ای که در مورد این مبحث باید متذکر بشم اینه که برخلاف تصور قدیمیها که با تمرین بدنسازی عضلات بالاتنه را تقویت کنیدانتخاب تمرینات بدنسازی صحیح ،کمک زیادی به داشتن تناسب اندام می کند با تمرین با این سوالات خواستگاری برویدبا این سوالات خواستگاری بروید فرایند خواستگاری جلسه اول خواستگاریزندگی مشترکهمسر تغذیه سالم زندگی سالم مقالات سلامتدر این بخش شما با انواع حالت تهوعخواص کنجدتغذیه کودکتغذیه سالمتغذیه ماه رمضان مامایی پزشکان ایران سیگار کشیدن فشار خون شما را بالا برده و میزان اکسیژن و مواد مغذی دریافتی کودک شما را عوارض ناشی از خودارضاییروش‌های پیشگیری حتما شما هم این جمله را بارها شنیده‌اید پیشگیری مقدم بر درمان است کاهو ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادکاهوکاهو در مکان‌هایی که در معرض کامل نور خورشید قرار دارند و خاک غنی از نیتروژن و پی اچ ۶ زردی چشم را جدی بگیرید عوامل و خطرات زردی چشم را جدی بگیرید هپاتیت به معنی التهاب بافت کبد است که این التهاب فان وسرگرمیفان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران انجمن اولیاومربیان آموزش وپرورش ناحیه دو آموزش …خانم ها اغلب با زبان احساس صحبت می کنند و بیشتر تمایل دارند در مورد اهداف و آرزوهای



لینک منبع :این غذاها بیشترین میزان پروتئین را دارند

16 منبع و غذای خوشمزه و طبیعی، سرشار از پروتئین - تن ورز | مرکز ... https://www.tanvarz.ir/.../16-منبع-و-غذای-خوشمزه-و-طبیعی-سرشار-از-پروتئین‎Cachedبدین دلیل پروتئین برای تمام افراد ضروری بوده و باید همه به میزان کافی پروتئین ... بسیاری از افراد این تصور را دارند که مکمل‌های پروتئینی به تنهایی کافی ..... برای لذت بردن از گوشت، انتخاب گوشت‌هایی است که دارای پروتئین بیشتری می‌باشند. ۴۰ ماده غذایی سرشار از پروتئین - مردمان www.mardoman.net/diet/ماده-غذایی-سرشار-از-پروتئین‎Cached30 دسامبر 2015 ... درمیان گوشت‌های سفید، ماهی هالیبوت بیشترین میزان پروتئین را برای عضلاتتان فراهم می‌کند. هر ۸۵ گرم آن فقط ۲ گرم چربی دارد و این آن را به غذایی ... آشنایی با 10 ماده غذایی برای تامین پروتئین بدن - همشهری آنلاین www.hamshahrionline.ir/details/170023‎Cached Similar12 مه 2012 ... این میزان برای خانم‌ها روزانه 46 گرم و برای آقایان 56 گرم است. ... از فیبر هستند که همراه با پروتئین موجود در آنها، مدت بیشتری شما را سیر نگه می‌دارند. ... می تواند میان وعده مناسبی باشد که بین وعده های غذایی شما را سیر نگه می دارد. پنیر. مواد غذایی هایی که بیشترین پروتئین دارند را بشناسید | takandam.ir ... takandam.ir/4951/مواد-غذایی-که-بیشترین-پروتئین-دارد-را-ب.html‎Cached Similar11 آوریل 2014 ... Home · تغذیه. مواد غذایی هایی که بیشترین پروتئین دارند را بشناسید ... این میزان برای خانم ها روزانه ۴۶ گرم و برای آقایان ۵۶ گرم است. اگر انتخاب ... اصلی ‌ترین منابع پروتئینی کدامند؟ - تبیان article.tebyan.net/159934/اصلی-ترین-منابع-پروتئینی-کدامند-‎Cached29 مارس 2011 ... از این رو توصیه می ‌شود که حداقل دو نوبت در هفته از این غذای مهم و مفید استفاده شود. ... بسته بندی است، بیشترین ضمانت را به لحاظ ارزش تغذیه ‌ای دارد. ... پروتئین‌ ها هم‌ چنین به میزان کمتری در برخی دیگر از مواد غذایی یافت می ‌شوند. پروتئین‌ها در رژیم غذایی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/پروتئین‌ها_در_رژیم_غذایی‎Cached Similar۱۷ – ۱۵ درصد میزان انرژی مورد نیاز ورزشکار (تقسیم بر) ۴ = گرم پروتئین مورد نیاز ... با وجود این بعضی از مواد غذایی گیاهی «حبوبات، غلات، نان. ... گوشت کاملاً پخته شده همان ارزش گوشت خام یا گوشتی را دارد که مختصراً پخته شده باشد. ... تخم مرغ حاوی ۱۴ درصد پروتئین است، که از نظر کیفیت بهترین بوده و بیشترین تعادل اسیدهای ... ۱۰ ماده غذایی برای تامین پروتئین بدن - سالم زی salemzi.com/2126/high-protein-power-snacks/‎Cached9 مه 2012 ... این میزان برای خانم ها روزانه ۴۶ گرم و برای آقایان ۵۶ گرم است. ... فیبر هستند که همراه با پروتئین موجود در آنها، مدت بیشتری شما را سیر نگه می دارند. گیاهان سرشار از پروتئین کدامند؟ • دونفره https://www.2nafare.com/گیاهان-سرشار-از-پروتئین-کدامند؟/‎Cachedکمبود پروتئین در رژیم غذایی باعث خستگی و ضعف، کاهش ایمنی بدن در برابر بیماری ها ... در زیر میزان پروتئین موجود در برخی از انواع لوبیا را بیان میکنیم. ... در هر قاشق سوپخوری کنجد 2.6 گرم پروتئین وجود دارد علاوه بر این ارده سرشار از ویتامین ... و آرد سبوس دار استفاده کنیم تا پروتئین و مواد مغذی بیشتری به بدن خوذ برسانیم. غذاهای خوشمزه با پروتئین بالا - رژیم سلامتی https://www.foodregime.com/...غذایی/...غذایی/703-غذاهای-خوشمزه-با-پروتئین-بالا.html‎Cachedتخم مرغ کامل از سالمترین و مغذی ترین غذاها در این سیاره است. ... تخم مرغ کامل مقدار زیادی پروتئین دارند اما سفیده تخم مرغ تقریباً پروتئین خالص است. ... ماست یونانی پر چربی نیز در پروتئین بسیار بالا است اما حاوی کالری بیشتری می باشد. این غذاها پروتئین خالص دارند - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/370013/این-غذاها-پروتئین-خالص-دارند‎Cached27 ا کتبر 2016 ... پروتئین یک ریزمغذی ضروری است که در بسیاری از مواقع در بدن موثر است میزان توصیه شده از پروتئین 0.37 گرم در هر پوند از وزن بدن و یا 0.8 گرم ...