مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ارائه وای فای رایگان به زائران اربعین

[ad_1]
به گزارش صبحانه، وزیر ارتباطات عراق به همراه هیأت همراه با حضور در برج همراه با مدیرعامل و جمعی از مدیران اپراتور اول گفتگو و بر لزوم ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین تأکید کردند.

در این دیدار مهندس وحید صدوقی، مدیرعامل همراه اول با بیان اینکه این اپراتور در اربعین امسال برای زائران حرم ابا عبدالله الحسین(ع) سرویس وای فای رایگان در نظر گرفته است اظهار کرد: علاوه بر مشترکین اپراتور اول به صورت خاص، مشترکین سایر اپراتورهای عراقی و ایرانی از جمله ایرانسل و رایتل نیز می توانند به صورت موردی از سرویس وای فای همراه اول که در نقاط زیارتی نجف، کربلا و کاظمین و در مسیر راهپیمایی اربعین در نظر گرفته شده است، بصورت رایگان استفاده کنند.

وی افزود: امسال سرویس وای فای اول را در ایران راه اندازی کرده ایم و برنامه سال جاری تجهیز ۲۵ هزار نقطه سرویس وای فای در کشور است.

صدوقی با اشاره به درآمد یک میلیارد و ۸۲۸ میلیون دلاری همراه اول طی ۶ ماه نخست سال جاری گفت: ما تقریباً ارزانترین خدمات موبایل در جهان را داریم؛ حتی اگر نسبت به تولید ناخالص داخلی (GDP) محاسبه کنیم تعرفه های ما از هند هم ارزانتر است.

وی با بیان اینکه سود خالص اپراتور اول در ۶ ماهه نخست امسال، حدود۵۰۰ میلیون دلار بوده است گفت: همراه اول حدود ۴۰ درصد از درآمد خود را به حساب دولت واریز می کند.

صدوقی با اشاره به سرمایه گذاری ۳.۵ میلیارد دلاری همراه اول طی سه سال گذشته اظهار کرد: عمر تجهیزات شبکه همراه اول کمتر از ۲ سال بوده و جوانترین شبکه کشور را داراست.

مدیرعامل همراه اول اعلام کرد این اپراتور در ایران و منطقه از نظر تعداد مشترک در جایگاه نخست قرار گرفته است و در جهان از نظر مشترک دائمی رتبه ۱۵ و در مجموع(دائمی و اعتباری) رتبه ۲۱ را دارد.

وی افزود: از ۶۴ میلیون مشترک فعال، بیش از ۱۸ میلیون مشترک سیم کارت دائمی و مابقی مشترک سیم کارت اعتباری هستند.

صدوقی با اشاره به جایگاه مطلوب اپراتور اول در سطح کشور بیان کرد: از نظر شاخص ارزش سهام دوم و از نظر شاخص ارزش افزوده در کشور دهم هستیم.

وی تصریح کرد: اصولاً اپراتورهای اول در بیشتر کشورهای جهان پس از مدتی جایگاه و سهم بازار خود را از دست می دهند، به عنوان مثال ترکسل به عنوان اپراتور اول کشور ترکیه هم اکنون ۴۴درصد سهم بازار دارد؛ ولی خوشبختانه ما ضمن حفظ جایگاه خود ، ۵۷ درصد بازار کشور را در دست داریم و طبق ارزیابی های به عمل آمده توسط رگولاتوری، موفق به کسب رتبه اول اپراتورهای تلفن همراه کشور طی سالهای ۹۳ و ۹۴ شده ایم و امید بسیار داریم امسال نیز این رتبه را حفظ کنیم.

صدوقی در پایان ضمن تشکر از وزیر ارتباطات عراق و مدیران دو اپراتور آسیاسل و زین عراق بابت همکاری به عمل آمده اظهار کرد: از سه سال پیش که تدابیر ویژه ای برای رفاه حال زائران کربلا در ایام اربعین از سوی اپراتورهای ایرانی و عراقی صورت می گیرد؛ هر ساله کیفیت خدمات ارتباطی بهتر می شود. سال گذشته حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار سیم کارت روشن همراه اول در عراق به ثبت رسید و پیش بینی می شود امسال این تعداد به ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار برسد.

در این دیدار وزیر ارتباطات عراق ضمن تشکر از همراه اول بابت همکاری های مطلوب و ارائه خدمات گسترده به زائران، بر موضوع تضمین کیفیت خدمات مکالمه و دیتا تأکید کرد. در پایان این دیدار وزیر ارتباطات عراق و هیأت همراه از مرکز عملیات شبکه (Noc) همراه اول بازدید کردند.

منبع : ایسنا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


5 روز پیش ... عسگری : در ایام اربعین با نصب 80 کیوسک ویژه و 60 نقطه دسترسی در کربلا ، نجف ، کاظمین و راههای ارتباطی آنها ، اینترنت رایگان به زائران ارائه ...2 ساعت قبل ... شبکه اطلاع رسانی راه دانا-ارایه وای فای رایگان به زائران اربعین : در بازدید وزیر ارتباطات عراق از همراه اول، بر ارائه خدمات بهتر به تأکید شد.معاون وزیر ارتباطات از تقسیم کار ارتباطات اربعین حسینی امسال بین ۳ اپراتور موبایل خبر داد و گفت: ۳ اپراتور مسئولیت ارائه وایفای رایگان با هزینه خود در مسیر ...8 آگوست 2016 ... معاون وزیر ارتباطات از تقسیم کار ارتباطات اربعین حسینی امسال بین ۳ اپراتور موبایل خبر داد و گفت: ۳ اپراتور مسئولیت ارائه وایفای رایگان با ...6 ساعت قبل ... در بازدید وزیر ارتباطات عراق از همراه اول، بر ارائه خدمات بهتر به تأکید شد. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وزیر ارتباطات عراق به همراه هیأت ...5 روز پیش ... ارائه اینترنت رایگان به زائران پیاده اربعین در طول مسیر نجف – کربلا ... ارائه اینترنت وای فای رایگان در ایام اربعین به زائران, صدا و سیما ...عسگری : در ایام اربعین با نصب 80 کیوسک ویژه و 60 نقطه دسترسی در کربلا ، نجف ، کاظمین و راههای ارتباطی آنها ، اینترنت رایگان به زائران ارائه خواهد شد .اینترنت رایگان از نجف تا کربلا برای زائران اربعین. ارائه اینترنتوای فایبه زائران اربعین تابناک تهران6 روز پیش راهپیمایی باشکوه اربعین به عراق سفر کرده ...ارائه وای فای رایگان به زائران اربعین. در بازدید وزیر ارتباطات عراق از همراه اول، بر ارائه خدمات بهتر به تأکید شد. مطلب در سایت اصلی ...در بازدید وزیر ارتباطات عراق از همراه اول، بر ارائه خدمات بهتر به تأکید شد.


کلماتی برای این موضوع

همراه اول به زائران اربعین وای فای رایگان ارائه می‌کند …همراه اول به زائران اربعین حسینی در خاک عراق اینترنت وا‌ی‌فای رایگان ارائه می‌دهدنکات پیاده روی اربعین به صورت سوال و جواب فرهنگ …به گزارش فرهنگ نیوز این متن سوال و جواب به دلیل استقبال مردم از پیاده روی اربعین توسط چگونه پوشش وای فای را در سر‌تا‌‌‌سر خانه یا اداره خود حالا که وای‌فای در حال تبدیل به یک بخش جدایی‌ناپذیر از تمام وسایل جدید الکترونیکی شرکت مخابرات استان اصفهان صفحه اصلیدوزبانه بودن به شخص، هویت، فرهنگ و عملکرد مغزی مضاعف اعطا می کند صحبت کردن به زبان اخبار گوناگون تلفیق نگاه جهانی و عملکرد ایرانی در به روزرسانی درجه بندی هتل ها ایران با نوع غذا ایستنا اینترنت و شبکهبا عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور دانلود رایگان کتاب لسان العرب موسسه تحقیقات و …دانلودرایگانکتابلسانشرکت‌ ارتباطات سیار ایران همپای زائران اربعین حسینیع اقدام به ارائه خدمات وای‌فای اخبار حوادثروزنامه حوادث،حوادثحوادث روز،حوادث اخبار اخبار حوادث حوادث خبر حوادث حوادث ایران تجاوز به دخترتجاوز حوادث روزحوادث ایران ویژه محرم و صفر یاس دانلودمذهبیدانلود مداحی اربعین حسینی با مداحی حاج میثم مطیعی ره توشه زائران اربعین حسینی سلامت چین و چروک مانند مرگ، شتری است که در هر خانه ای می نشیند و گریزی از آن نیست اما ما می جدیدترین خبرهای شهرستان کامیاران خبر فارسیبه گفته او کارگاه آموزش رفتار درمانی با کودک اوتیستیم در جلسه یک و نیم ساعته در محل اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی وزیر تعاون قبلا هرسال ۷۵ درصد مردم به دلیل بیماری فقیر می‌شدند ما در بحرانی ترین روش فعال سازی اینترنت و سیم‎کارت‎های همراه اولبرای فعال سازی سرویس‎های و به شیوه‎ی ذیل اقدام کنید در صورتی که مشترک اپراتور دانلود برنامه تلگرام برای کامپیوتر هنوز مشخص نیست که چرا تلگرام همچین جایگاهی را به دست آورده است کاربران می توانستند به خبرهای فناوری و ارتباطات خبر فارسیبه گزارش ایسنا، ایمیل هایی هستند که حکم مزاحم را دارند و در واقع اسپم هرزنامه به شمار مقالات پزشکی و بهداشتی،توصیه های پزشکی ، …اخبار پزشکی مقالات پزشکی شناخت بیماری ها علائم بیماری ها درمان بیماری ها بیماری اخباراخبارروزاخبار روزاخبار مهم روزاخبار مهم امروز اخباراخبارروزاخبار روزاخبار مهم روزاخبار مهم امروزاخبار داعشاخبار ایرانآخرین بهترین روش برای هک کردن و بدست آوردن پسورد …بهترینروشبرایهککردنوفراموشی پسورد ویندوز در محیط ویندوز مشکل سلام و وقت بخیر ببخشید من داخل محیط ویندوز فرهنگ نیوز به بهانه آذر ؛ دو کتابی که هر دانشجویی باید بخواند ۱۶ آذر برای همه یادآور ریخته شدن



لینک منبع :ارائه وای فای رایگان به زائران اربعین

ارائه وای فای رایگان به تمام زائرین اربعین - همراه اول - اخبار https://www.mci.ir/.../ارائه-وای-فای-رایگان-به...زائرین-اربعین/975‎Cached8 نوامبر 2016 ... ارائه وای فای رایگان به تمام زائرین اربعین ... نیز راه اندازی شده است تا زائران حسینی بتوانند با سرعت بیشتری از اینترنت همراه خود استفاده کنند. ارائه وای فای رایگان به زائران اربعین - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/fa/news/.../ارایه-وای-فای-رایگان-به-زائران-اربعین 7 نوامبر 2016 ... در بازدید وزیر ارتباطات عراق از همراه اول، بر ارائه خدمات بهتر به تأکید شد. همراه اول به زائران اربعین وای فای رایگان ارائه می‌کند - زومیت www.zoomit.ir/2016/11/8/148256/mci-free-wifi-arbaeen-95/‎Cached8 نوامبر 2016 ... همراه اول که از عید غدیر اینترنت وای‌فای خود با نام وای‌فای اول را عرضه کرده است، قصد دارد این خدمت را در اربعین به صورت رایگان به زائران کربلای ... جزئیات ارائه وای‌فای رایگان به زائران اربعین www.fardanews.com/.../جزئیات-ارائه-وای‌فای-رایگان-به-زائران-اربعین‎Cached8 آگوست 2016 ... معاون وزیر ارتباطات از تقسیم کار ارتباطات اربعین حسینی امسال بین ۳ اپراتور موبایل خبر داد و گفت: ۳ اپراتور مسئولیت ارائه وای‌فای رایگان با ... وای فای رایگان به زائران اربعین - line today https://today.line.me/.../5c7cdfec16ad3e5ec527f6d55f864a80d3db2c9e0c9be8a8ac4be5db11613f... 9 نوامبر 2016 ... همراه اول که از عید غدیر اینترنت وای‌فای خود با نام وای‌فای اول را عرضه کرده ... این خدمت را در اربعین به صورت رایگان به زائران کربلای معلی ارائه دهد. ارائه اینترنت وای فای رایگان در ایام اربعین به زائران www.iribnews.ir/.../ارائه-اینترنت-وای-فای-رایگان-در-ایام-اربعین-به-زائران‎Cached2 نوامبر 2016 ... عسگری : در ایام اربعین با نصب 80 کیوسک ویژه و 60 نقطه دسترسی در کربلا ، نجف ، کاظمین و راههای ارتباطی آنها ، اینترنت رایگان به زائران ارائه ... ارائه وای فای رایگان به تمام زائرین اربعین - ایسنا www.isna.ir/news/.../ارائه-وای-فای-رایگان-به-تمام-زائرین-اربعین‎Cached8 نوامبر 2016 ... ارائه وای فای رایگان به تمام زائرین اربعین ... همچنین در شهر مهران، امسال بمنظور رفاه حال شهروندان و زائران گرامی، ۱۱ سایت نسل سه و ۵ سایت نسل چهار ... همراه اول به زائران اربعین وای فای رایگان ارائه می‌کند — وبلاگ - اطلاعات ... i-sel.ir/blog/همراه-اول-به-زائران-اربعین-وای-فای-رایگ/ این سرویس در ایام سوگواری اربعین نه تنها به همراه اولی ها بلکه به تمام زائران حسینی ارائه خواهد شد. ... اتصال رایگان به اینترنت در ایام اربعین حسینی (از ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ تا ... ارائه وای فای رایگان به زائران اربعین - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/1078634‎Cachedدنیای اقتصاد: همراه اول از ایجاد کانال های ارتباطی گسترده با هدف بهبود ارتباط موبایلی برای زائرین اربعین خبر داد. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطا... ارائه وای فای رایگان به تمام زائران اربعین - مجله خبر روز |خبر آنلاین khabrroz.ir/ارائه-وای-فای-رایگان-به-تمام-زائران-ارب/‎Cachedبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، با نزدیک شدن اربعین حسینی، اپراتور اول ظرفیت شبکه خود ...